Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, malicious skrev:

Hyggelig å dele slike nyheter! Morsomt med ulike reaksjoner også. Var det noen som ble heeelt sjokka og ikke så den komme, liksom?

Mamma ble nok mest overrasket. Vi fortalte det ikke før på lørdag og hun presterte å si tidligere på dagen at vi skulle jo ikke ha unger så da kunne vi bli fosterforeldre i stedet for. Og så tror jeg ikke hun fikk med seg når vi fortalte det, så hun bare hææ?? Og så måtte jeg si tydelig at hun skulle bli mormor. :fnise: 

8 minutter siden, Ruccula skrev:

Kjøtt stekt? :P er det noe man må passe på også? :P

Jeg spiste svært lite stekt kalve stek i bryllup på lørdag :P jeje, går sikkert greit :P

 

En skal vel være litt forsiktig, men stort sett går det vel bra. Tror det er verre om du er i utlandet. :) Det var litt rosa det jeg spiste i går også. Svigerfar gikk å stekte kjøttet bedre etter vi hadde fortalt nyhetene, men det ble jo ikke noe godt da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, malicious skrev:

Haha, hvor hadde hun fått det for seg, at dere ikke skulle ha barn?

Vi har vel vært litt usikre på om vi ville ha barn og familien har mast i noen år. Så har vel sagt en gang at kanskje vi ikke skal ha, og nå hadde hun sikkert gitt litt opp siden det ikke har skjedd noe. :tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Jill skrev:

Vi har vel vært litt usikre på om vi ville ha barn og familien har mast i noen år. Så har vel sagt en gang at kanskje vi ikke skal ha, og nå hadde hun sikkert gitt litt opp siden det ikke har skjedd noe. :tongue:

Hehehe, desto større sjokk for kommende mormor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jill skrev:

Vi har vel vært litt usikre på om vi ville ha barn og familien har mast i noen år. Så har vel sagt en gang at kanskje vi ikke skal ha, og nå hadde hun sikkert gitt litt opp siden det ikke har skjedd noe. :tongue:

Vi har også vært helt klare på at vi ikke ville ha barn og jeg er jo snart 33 :P

Mamma har brukt noen år på å prøve å overtale oss, men ga til slutt opp og vurderte å få seg egen hund som en kompensasjon for barnebarn :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Ruccula skrev:

Vi har også vært helt klare på at vi ikke ville ha barn og jeg er jo snart 33 :P

Mamma har brukt noen år på å prøve å overtale oss, men ga til slutt opp og vurderte å få seg egen hund som en kompensasjon for barnebarn :fnise:

 

Hehe, er ikke bare bare å være foreldre med voksne barn, skjønner jeg. :fnise: Har dere delt nyheten med de nærmeste? :)

------

Nå har jeg fått vite at en 3. venninne i gjengen venter baby i september! :strix: Hun også bor langt borte, men kos er det uansett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Ruccula skrev:

Vi har også vært helt klare på at vi ikke ville ha barn og jeg er jo snart 33 :P

Mamma har brukt noen år på å prøve å overtale oss, men ga til slutt opp og vurderte å få seg egen hund som en kompensasjon for barnebarn :fnise:

 

wow, har dere delt med familien ennå? hvordan ble reaksjonen i såfall? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, malicious skrev:

wow, har dere delt med familien ennå? hvordan ble reaksjonen i såfall? :D 

Nå tar vi over Jills dagbok her :P, sorry jill! 

Altså, først må det sies at jeg faktisk aldri har hatt noen plan om å få barn, så det var ikke et spill fra min side. Jeg har aldri vært noen barne person, og er ikke spess glad i folk generelt :P  Men da jeg først begynte å få lyst på barn så syntes jeg jo det var veldig flaut siden jeg alltid har vært så imot det, så turte ikke innrømme det på flere år (ikke for mannen heller)

Jeg sa det til mine foreldre etter jeg hadde spontanabortert for 2 gang og var veldig lei meg. De var nok veldig overrasket fordi vi prøvde å få barn, men de var mer opptatt med å trøste og støtte i den vanskelige situasjonen. 

:)

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ruccula skrev:

Nå tar vi over Jills dagbok her :P, sorry jill! 

Altså, først må det sies at jeg faktisk aldri har hatt noen plan om å få barn, så det var ikke et spill fra min side. Jeg har aldri vært noen barne person, og er ikke spess glad i folk generelt :P  Men da jeg først begynte å få lyst på barn så syntes jeg jo det var veldig flaut siden jeg alltid har vært så imot det, så turte ikke innrømme det på flere år (ikke for mannen heller)

Jeg sa det til mine foreldre etter jeg hadde spontanabortert for 2 gang og var veldig lei meg. De var nok veldig overrasket fordi vi prøvde å få barn, men de var mer opptatt med å trøste og støtte i den vanskelige situasjonen. 

:)

Det går helt fint. Skjer ikke så mye annet spennende her uansett. :tongue: 

High five for at vi er ikke-barnepersoner og likevel gravide! :5: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og jeg er 11+5, det vil si at det ikke er lenge igjen til 12+0! :strix: Denne uken har gått veldig fort. Men det er ca. 200 dager igjen av svangerskapet! Husket endelig på å veie meg i dag og vekten viste nøyaktig samme som når jeg veide meg sist, i uke 8. Kan være vekta vår som er ustabil da. :tongue: Mandag er det time hos legen, og jeg må huske å kjøpe tisseglass i morgen! Da skal vi også på besøk til rette svigerfar som bor en time unna oss. Han hadde bursdag for litt siden så tenkte å kjøpe en gave og skrive på kortet som om det er reka som skriver. Og så putte bilde fra ultralyden inn i. Satser på det blir moro. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 13 og 12+0! :nordvesta:

Nå kan reka begynne å bevege på hodet og trolig oppfatte lyd. :strix:

Svigerfar fikk vite det i går. Kjøpte en flaske vin og en gavepose hvor vi skrev til farfar, men han tok den ikke så måtte forklare. :ler: Så var vi innom de kommende oldeforeldre og de ble superglade. :) Fikk også shoppet litt. Ny bukse som ikke kommer til å passe om kort tid og noen finere joggesko. :fnise:

Er litt sløv i dag, men er nødt å komme meg en tur ut og få luftet kroppen nå snart. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Whoop whoop! :duskedame::strix: 

Deilig med litt nytt selv om du må legge det vekk i noen mnd :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord alle sammen! :strix:

Nå er jeg så happy og beroliget! Har vært hos legen og alt så fint ut og så fikk jeg høre fosterlyden med doppler! Så da kan jeg slappe av litt. :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jill skrev:

Takk for gode ord alle sammen! :strix:

Nå er jeg så happy og beroliget! Har vært hos legen og alt så fint ut og så fikk jeg høre fosterlyden med doppler! Så da kan jeg slappe av litt. :mynona:

Så herlig!! :ninuskapus: Skal du på noe fosterdiagnose i uke 12-13? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ruccula skrev:

Så herlig!! :ninuskapus: Skal du på noe fosterdiagnose i uke 12-13? 

Nei, har ikke planer om det. Spurte radiologen om nakkefold og sånt da jeg var på TUL, men nei, det hadde han ikke lov til å sjekke og heller ikke kunnskap om. Da måtte jeg til et spesialsenter og det måtte være grunnlag for å sjekke det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...