Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Jill skrev:

Ja, trodde ikke jeg kunne få så høye tall! :ohmy: 

Er sånn ca. med meg også. Menstermin i app er 03., legen sier 04. og unnfangelsestermin er 05. Hvordan gikk det med din førstefødte og termindato? Er jo fort gjort at du havner i november. ;) 

Ja huff... Fort gjort å gå over gitt 😑

Med første kom han 1 uke før det legen mente var termin, men riktig i forhold til når jeg viste at EL var selv 😉

Sambo fortalte med at det vistnok skal bli utvidet 1 mnd ekstra bh opptak i år, så da er november ok likevel 😃😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja huff... Fort gjort å gå over gitt 😑

Med første kom han 1 uke før det legen mente var termin, men riktig i forhold til når jeg viste at EL var selv 😉

Sambo fortalte med at det vistnok skal bli utvidet 1 mnd ekstra bh opptak i år, så da er november ok likevel 😃😃😃😃

Det var jo bra, så slipper dere å stresse med det i alle fall. :) 

17 timer siden, Pjusk skrev:

Hurra for høye tall på hcg-prøven! :nordvesta: Hadde vært gøy om det hadde vært tvillinger da :nigo:

 

11 timer siden, Mirabella76 skrev:

Så bra med flott resultat på hcg-prøven! :) Ja, tenk om det faktisk er tvillingar i magen din! :nori:

Tror kanskje det hadde vært greiest om det bare er en inn i der altså. :tongue: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å heie på hcg tallene :vinke: Skal du på tidlig UL? (hilsen ho som ikke gidder å lese seg opp i dagboka :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kakaoen skrev:

Bare innom for å heie på hcg tallene :vinke: Skal du på tidlig UL? (hilsen ho som ikke gidder å lese seg opp i dagboka :ler: )

Jeg skal på TUL i morgen heldigvis. For nå har symptomene begynt å roe seg og det er dødsskummelt! :ohmy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kakaoen skrev:

Åååå så gøy. Spent på hvordan det har gått i dag :nigo:

Svarte deg i dagtidlig så du må nok vente en dag til. ;) Og timen er ikke før 18:30. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Jeg er ikke alltid særlig flink til å følge med på sånt :P Må huske å sjekke kg i morgen kveld jeg da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kakaoen skrev:

Haha.. Jeg er ikke alltid særlig flink til å følge med på sånt :P Må huske å sjekke kg i morgen kveld jeg da :lur:

Ja, du får gjøre det. :) 

11 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

:fnise: Ivrig @Kakaoen:alice:

Bra det! Bare å glede oss enda en dag for mere oppdatering :ac:

Skjønner henne godt jeg. Å følge med på dagbøker her er jo som å følge med på mange små såpeserier. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på TUL. Er 8+5 på og alt var helt fint. :) 16 mm lang og det passet perfekt med hvor langt jeg er på vei. Pulsen var 170 og noe og det var en god puls. Ja, og så var det bare en stk heldigvis. :) Misfornøyd med radiologen da.. Timen tok under 10 min og det var fordi vi stilte noen få spørsmål. Var utvendig ul og ikke veldig bra bilde. Og for at vi skulle få bilde måtte vi ta bilde med mobilen av skjermen. Dette tok han da 950 spenn for.. Skal være skikkelig desperat om jeg gidder å dra tilbake dit noen gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Mumsy skrev:

Så flott at alt var bra:) Men kjedelig at selve undersøkelsen var så dårlig!

 

25 minutter siden, Kakaoen skrev:

Så bra alt stod bra til :nigo: Men så kjedelig med en dårlig opplevelse da. Var dette en privat gyn?

Ja, veldig glad for det, men var kjedelig med undersøkelsen. Var en privat radiolog. De har noen klinikker rundt om i landet og andre steder har det jordmødre, men ikke her hos oss. Men står på nettsiden at vi kan få film og bilde på minnepenn eller fotopapir. Står også at de sjekker svangerskapssekken, livmor og eggstokker. Kan godt hende han gjorde det, men han sa ikke noe om det i så fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt såg fint ut med babyen i magen! :danse:

Eg er enig i at det høyrest ut som om du fekk lite igjen for pengane, sidan undersøkelsen var så kortvarig, og dåke ikkje ein gang fekk ordentlige bilete. Dei burde virkelig ikkje ha fått lov til å ta seg så godt betalt, uten å foreta ein grundig UL- undersøkelse! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.2.2017 den 23.14, Mirabella76 skrev:

Så flott at alt såg fint ut med babyen i magen! :danse:

Eg er enig i at det høyrest ut som om du fekk lite igjen for pengane, sidan undersøkelsen var så kortvarig, og dåke ikkje ein gang fekk ordentlige bilete. Dei burde virkelig ikkje ha fått lov til å ta seg så godt betalt, uten å foreta ein grundig UL- undersøkelse! :(

Veldig glad for det. :) Men undersøkelsen var kjedelig, ja. Og i tillegg er de eneste som driver med dette i nærområdet. Må kjøre 1 time for å finne noen andre. Det er de helt sikkert veldig klar over der jeg var.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 9+0! :yvonne: 

Om jeg holder ut en uke til nå så er vi kommet forbi tidspunktet da SAen startet sist. :)

Kvalmen er nesten borte og puppene er mindre ømme. Ikke noe murringer og omtrent ikke ligamentsmerter heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 9 uker :hoppe: tiden har jammen meg gått fort! Synes ikke det er lenge siden du fant ut at du var gravid jeg :fnise:

Deilig med litt mindre symptomer da, selv om det av og til kan føre med seg litt bekymringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Pjusk skrev:

Hurra for 9 uker :hoppe: tiden har jammen meg gått fort! Synes ikke det er lenge siden du fant ut at du var gravid jeg :fnise:

Deilig med litt mindre symptomer da, selv om det av og til kan føre med seg litt bekymringer..

Det går både fort og sakte. Det har gått fort frem hit, men det føles så lenge til 12 uker, neste legekontroll og OUL. :fnise:

Ja, det er akkurat det. Spes når legen påpekte at det var ett godt tegn at jeg hadde symptomer og så har de dabbet av etter legetimen.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...