Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått time med legen min for GU den 06.02. :link:

Symptom: Stikningene fortsetter med ujevne mellomrom. Og så kjennes det ut som jeg er mer sulten, til tross for at jeg nettopp har spist. Og jeg vil helst ha sjokolade... :roll: 

Veldig klar for en avslappende helg på hytta nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg masse på hytta. Så gøy at gravidhungeren kommer allerede :P Jeg var seriøst bunnløs når det gjalt mat. Kunne spise hele tiden og gikk det mer enn 2 timer mellom hver matbit holdt jeg på å omkomme :ler: Tydelig at det skjer ting i kroppen da :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, vi har kost oss sånn innimellom ihvertfall. Fått gått litt på ski selv om føret og smøreferdighetene ikke var noe særlig å skryte av. Har også hatt noen tilløp til hormonklikk, men nå er alt bra. :fnise:  

I dag er jeg 5+0. :nori: Merket litt kvalme i bilen og på ferga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jill skrev:

Takk, vi har kost oss sånn innimellom ihvertfall. Fått gått litt på ski selv om føret og smøreferdighetene ikke var noe særlig å skryte av. Har også hatt noen tilløp til hormonklikk, men nå er alt bra. :fnise:  

I dag er jeg 5+0. :nori: Merket litt kvalme i bilen og på ferga. 

Gratulerer med uke 5! Har du fått noen andre symptomer enda? :) her er det lite unntatt ømme boobs og bittelitt murring noen ganger. Jeg er 4+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ruccula skrev:

Gratulerer med uke 5! Har du fått noen andre symptomer enda? :) her er det lite unntatt ømme boobs og bittelitt murring noen ganger. Jeg er 4+3 i dag

Takk. :) Neei, det stikker av og til. Kan kjenne meg litt mer uggen om morgenen dersom jeg ikke spiser frokost før jeg kommer på jobb. Tror jeg heller mot å be om HCG-prøve på mandag når jeg skal til legen. Har egentlig lyst å ta det helt chill, men er så kjipt om jeg tror alt er fint og så har det vært dødt i mange uker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Jill skrev:

Takk. :) Neei, det stikker av og til. Kan kjenne meg litt mer uggen om morgenen dersom jeg ikke spiser frokost før jeg kommer på jobb. Tror jeg heller mot å be om HCG-prøve på mandag når jeg skal til legen. Har egentlig lyst å ta det helt chill, men er så kjipt om jeg tror alt er fint og så har det vært dødt i mange uker.. 

Ja det forstår jeg :) jeg har bestemt meg for å ikke ta hcg prøve denne gangen,  bare venter å ser om det går til helvete eller ikke :P også tenkte jeg å ta ul i uke 7, hviiis jeg kommer så langt.  Har aldri kommet meg til ul før :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ruccula skrev:

Ja det forstår jeg :) jeg har bestemt meg for å ikke ta hcg prøve denne gangen,  bare venter å ser om det går til helvete eller ikke :P også tenkte jeg å ta ul i uke 7, hviiis jeg kommer så langt.  Har aldri kommet meg til ul før :)

 

Er sikkert lurere det. Slippe å gå å vente på resultatene og google seg i hel når de kommer. Blir nok TUL på meg også, men har ikke tenkt så nøye gjennom når. Får se hva legen sier. :) Måtte lese tilbake i dagboken og ser at jeg blødde for første gang når jeg var 6+0 sist, så var det liv i uke 9 og SA i uke 10. Om blødningene holder seg unna kjenner jeg meg tryggere om ikke annet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tidlig UL på dere begge leser jeg gitt :nordvesta:

Er bare SÅ glad på deres vegne. Døds-sjalu, men veldig glad :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

Blir tidlig UL på dere begge leser jeg gitt :nordvesta:

Er bare SÅ glad på deres vegne. Døds-sjalu, men veldig glad :rodmer:

Ja, vi må bare komme oss dit først. :tongue:

Og jeg er skikkelig skuffa over at det ikke klaffet for dere. Vi skulle jo gjøre dette sammen! :sukk: Men min sjette sans sier meg at det kommer til å klaffe raskt for dere når dere starter opp igjen! :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Blir tidlig UL på dere begge leser jeg gitt :nordvesta:

Er bare SÅ glad på deres vegne. Døds-sjalu, men veldig glad :rodmer:

Ja det var det å komme seg helt til uke 7 da... :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jill skrev:

Ja, vi må bare komme oss dit først. :tongue:

Og jeg er skikkelig skuffa over at det ikke klaffet for dere. Vi skulle jo gjøre dette sammen! :sukk: Men min sjette sans sier meg at det kommer til å klaffe raskt for dere når dere starter opp igjen! :pinar:

 

1 time siden, Ruccula skrev:

Ja det var det å komme seg helt til uke 7 da... :cry3:

 

 

:hug: Vi skulle jo gjøre dette alle 3 jooooooo!!!! 

 

Nei dere får legge listen høyt, så kommer jeg etter ;) Viktig å ha noen å se opp (etter) til vettu ! 
Så kan dere gjøre alle feilene og jeg "lære av deres" :fnise::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

 

:hug: Vi skulle jo gjøre dette alle 3 jooooooo!!!! 

 

Nei dere får legge listen høyt, så kommer jeg etter ;) Viktig å ha noen å se opp (etter) til vettu ! 
Så kan dere gjøre alle feilene og jeg "lære av deres" :fnise::blomst:

Haha, du har jo gjort dette før og skulle lære oss. Jeg og @Ruccula famler rundt i mørket her og aner ingenting. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+3 i dag.

Symptomene varierer veldig. Kan gå flere timer uten å kjenne noe og så kan jeg plutselig få en slags mageknip som gjør vondt. Synes ikke det høres helt lovende ut. :icon_frown: Blir nok å be om hcg-prøve på mandag. 

Nå skal jeg snart til tannlege for å kverke to hull... :tannverk:

I kveld skal jeg spille kamp. Med en rygg som heller ikke har det helt bra om dagen. Burde nok stått over, men var så mange som ikke kunne. Så får møte opp og se hvordan det går. 

Endret av Jill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jill skrev:

Haha, du har jo gjort dette før og skulle lære oss. Jeg og @Ruccula famler rundt i mørket her og aner ingenting. ;) 

Jo, men det er så lenge siden at jeg har glemt alt :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Jo, men det er så lenge siden at jeg har glemt alt :plystre:

Det har jeg vanskelig for å tro på. ;) 

------

Æsj, jeg er så urutinert.. Trodde ikke jeg trengte bedøvelse hos tannlegen, men det gjorde jeg visst! Så nå sitter jeg her på jobb og er slapp både oppe og nede og har ei tjukk tunge...Prøver å holde siklet mitt inne i munnen. Håper ikke telefonen ringer eller det kommer kunder. Neste gang skal jeg huske å få lagt timen slik at jeg kan dra hjem etterpå! :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Unnskyld at jeg ler, men jeg husker så godt hvordan det var med bedøvelsen sist jeg var hos tannlegen :hoho:

Jeg krysser alt jeg kan for at alt er helt fint med spiren i magen din! Er ikke uvanlig at symptomene kommer og går litt, men det kan jo være greit med en hcg-prøve om du er bekymret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pjusk skrev:

:fnise: Unnskyld at jeg ler, men jeg husker så godt hvordan det var med bedøvelsen sist jeg var hos tannlegen :hoho:

Jeg krysser alt jeg kan for at alt er helt fint med spiren i magen din! Er ikke uvanlig at symptomene kommer og går litt, men det kan jo være greit med en hcg-prøve om du er bekymret :)

Det er helt grusomt! Er på vei ut nå, heldigvis, men det prikker noe sinnsykt. Og jeg begynner å bli sulten. De andre på jobb spiste til og med kake i sted! :frkk:

Håper selvsagt alt står bra til med spiren og vet jo at det ikke trenger å bety noen ting. Tror jeg bare må prøve å glemme det litt til mandag og så høre hva legen sier. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk? Spise kake når du er bedøvet! :hakeslepp: Må da gå ann å vente til bedøvelsen din har gått ut :raven: Håper de sparte litt kake til deg om ikke annet :fnise: 

Ja, det kan jo være greit å få tankene over på noe annet frem til mandag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Pjusk skrev:

Er det ikke typisk? Spise kake når du er bedøvet! :hakeslepp: Må da gå ann å vente til bedøvelsen din har gått ut :raven: Håper de sparte litt kake til deg om ikke annet :fnise: 

Ja, det kan jo være greit å få tankene over på noe annet frem til mandag :Nikke:

Jeg veet! Helt utrolig tankeløst! :kjefte: Heldigvis fikk jeg karet til meg siste stykket når bedøvelsen var begynt å slippe, så det ordnet seg. ;) 

------

Pga. sein kamp i går var jeg ikke hjemme før 23:45 og i seng nærmere 01:00. Opp igjen 06:45 i dag var/er fortsatt hardt. :natti: Begynner å bli veldig klar for helg allerede kjenner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...