Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24 minutter siden, Jill skrev:

Nei, ikke mye å skryte av. Det mest fremtredende er vel at jeg får noen stikk på høyre side i ny og ne. :roll: Hmm, kanskje på lørdag om jeg klarer å holde meg til da. Når tenkte du å teste? :)

 

Åhh spennende!!! Lørdag er snart!! :):)

Jeg tenker på tirsdag :) får jeg negativ da så kan jeg slutte på crione. Håper bare ikke crionen utsetter mensen alt for mange dager.  Crione er noe drit, ikke bare er det noe kliss i trusa men man blir så uendelig trøtt! Jeg er helt i koma når jeg kommer frs jobb og sover på sofaen hele kvelden (trøtthet er ikke et graviditetssymptom for meg)  Znnnnork :sFun_sleeping:

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ruccula skrev:

Jeg tenker på tirsdag :) får jeg negativ da så kan jeg slutte på crione. Håper bare ikke crionen utsetter mensen alt for mange dager.  Crione er noe drit, ikke bare er det noe kliss i trusa men man blir så uendelig trøtt! Jeg er helt i koma når jeg kommer frs jobb og sover på sofaen hele kvelden (trøtthet er ikke et graviditetssymptom for meg)  Znnnnork :sFun_sleeping:

Isj, det hørtes ikke digg ut. Og hvis det klaffer så må du gå på det i 12 uker? Det kan bli 12 trøtte uker i så fall. :sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jill skrev:

Isj, det hørtes ikke digg ut. Og hvis det klaffer så må du gå på det i 12 uker? Det kan bli 12 trøtte uker i så fall. :sFun_sleeping:

Ja..men det er verdt om det funker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ruccula skrev:

Ja..men det er verdt om det funker :nigo:

Ja, det er det så absolutt! :ninuskapus: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kakaoen skrev:

Lykke til i dpo land :danse: 

Takk og god tur! :laugh:

 

9 dpo!

Fikk noen flere stikk i siden ut over dagen i går. Kanskje liiitt ømme pupper, men det kan like gjerne være fordi jeg tok 5 push-ups her om dagen eller fordi jeg driver å klemmer på de for å sjekke om de er ømme. :fnise:

Snart helg! Det skal som alltid bli godt. Det blir håndball for alle penga på lørdag, da både jeg og Håndballgutta skal spille kamp. :nigo: Ellers må vi prøve å få gjort noe i huset. Har en del dører som skulle vært malt, men det er litt tungt å komme i gang med sånt arbeid...:pisk:

Kom på en ting! Når jeg var på do i dag tidlig var det et snev av gammelt blod på papiret! Det kan jo være festeblødning. :ninuskapus:

Endret av Jill
Hukommelsestap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Jill skrev:

Takk og god tur! :laugh:

 

9 dpo!

Fikk noen flere stikk i siden ut over dagen i går. Kanskje liiitt ømme pupper, men det kan like gjerne være fordi jeg tok 5 push-ups her om dagen eller fordi jeg driver å klemmer på de for å sjekke om de er ømme. :fnise:

Snart helg! Det skal som alltid bli godt. Det blir håndball for alle penga på lørdag, da både jeg og Håndballgutta skal spille kamp. :nigo: Ellers må vi prøve å få gjort noe i huset. Har en del dører som skulle vært malt, men det er litt tungt å komme i gang med sånt arbeid...:pisk:

Kom på en ting! Når jeg var på do i dag tidlig var det et snev av gammelt blod på papiret! Det kan jo være festeblødning. :ninuskapus:

:nordvesta: Jaaaaaa! 
LIKER hva jeg leser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

:nordvesta: Jaaaaaa! 
LIKER hva jeg leser! 

Var på do nå og da var det to flekker med brunt blod i trusa! *håpehåpehåpe* Nå må jeg i alle fall teste i morgentidlig! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jill skrev:

10 DPO

Og blank test... :glare: 

Litt friskt blod rett før jeg la meg i går. Litt brunt i dag. 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jill skrev:

10 DPO

Og blank test... :glare: 

Litt friskt blod rett før jeg la meg i går. Litt brunt i dag. 

10 doo er veldig tidlig da, skal du teste i morgen også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

:nordvesta:

Håper bare det ikke er spotting før mens nå da... 

1 time siden, Ruccula skrev:

10 doo er veldig tidlig da, skal du teste i morgen også? :)

Ja, det er heldigvis litt tidlig ennå. Nå blir det nok testing hver dag frem til ev. tanta kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja 😨

 

19 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Hahahahaha! FEIL smily 😂😂😂😂

 

:nordvesta:

Dette er så nervepirrende! Og så må jeg vente helt til i morgen tidlig for ny test! :murvegg:

Hahaha, syntes det var et litt underlig valg av smiley :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...