Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Mumsy skrev:

Hipp hurra for fruktbar periode:nordvesta:

Takk,  men det er bare teoretisk altså. Jeg har egentlig ikke peiling på om det stemmer. :sjenert: 

Tok en el-test for litt siden. De skal jo sjekkes innen 5 minutt, så jeg har stort sett kikket på de med en gang og så kastet de før det har gått 5 min. Sjekket den med en gang i dag og det var en nesten usynlig strek. Så lot jeg den ligge og gikk i dusjen. Det tok jo mer enn 5 min, men når jeg så på den igjen var streken mye mer tydelig. Ikke positiv, men hvertfall sterkere. Så mange om, hvis og men.. :raven:

I dag har jeg endelig fått bakt litt til jul! Ikke akkurat en av de syv sorter, men en slags fletteloff som svigers har som tradisjon å spise til jul. :) Mannen har vært alene på juleshopping i hele dag. Er spent på å se hva han har kommet hjem med. Vi har bestemt å gi oss selv en reise i gave i år. Vi har aldri vært i USA, så funderer på påsken i NY. Tenker det kan være greit å ha unnagjort før en ev. baby kommer. :xpb_knuddel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke EL enda altså?

Hvor lenge siden er det at du sluttet å blø? 
Tittet tilbake i dagboken min og ser at jeg fikk EL 14 dager etter siste dag med blod etter min SA. 
Klaffet dessverre ikke på den EL, noe jeg egentlig ikke er overrasket over siden det kun ble litt kos i farta mellom jobbene :link:

Vi legger inn nye aksjer i Januar i allefall ;) 

Så får dere to sørge for desember-actionen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Ikke EL enda altså?

Hvor lenge siden er det at du sluttet å blø? 
Tittet tilbake i dagboken min og ser at jeg fikk EL 14 dager etter siste dag med blod etter min SA. 
Klaffet dessverre ikke på den EL, noe jeg egentlig ikke er overrasket over siden det kun ble litt kos i farta mellom jobbene :link:

Vi legger inn nye aksjer i Januar i allefall ;) 

Så får dere to sørge for desember-actionen :fnise:

Nei, ser ikke sånn ut. :riste: I dag er det akkurat 14 dager siden jeg sluttet å blø. Antatt EL er i morgen. Trodde EL-testene skulle vise litt fremgang frem mot positiv, men kanskje det ikke er sånn? Får ta ny test etter jobb i dag og se. Krysser fingrene for positiv test. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste når jeg var hjemom i lunsjen. Ikke noe antydning til strek. :snurt: Men når jeg ble gravid trodde jeg vi var for sent ute. Antok EL var på en torsdag da også, men så husker jeg ikke om vi hadde sex fredag eller lørdag, men trooor det var fredag. Og det tar jo 12 timer å få ting opp og ned. Hadde vært morsomt om det klaffet på selveste julaften. :ninuskapus: Men tror ikke jeg skal ha så alt for høye forhåpninger om det. Beste er vel å ta det chill så går det lekende lett slik som sist!(?) :nori:

Måtte bestille meg nye el-tester nå. Har bare to igjen! :ohmy:

Endret av Jill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet ett par dråper blod siste dagene og i dag var det litt mer og brunt.. :dry: Kan være etter :sengekos:, men vet ikke. 

Fri morgen så er heldigvis ikke lenge til juleferie! Kommer til å være mer stressa etter ferien er over tipper jeg. Bursdagsselskap med svigertante i morgen, julekvelden med mine foreldre, juleselskap med svigers 1. dag, venninnekveld aka fylla 2. dag og så går det vel slag i slag frem til nyttårs med svigers regner jeg med. :pinar: Jeg er introvert, sjenert og skjønner ikke small talk, og spesielt svigermor-familien med alt av tanter og onkler eeeeelsker å diskutere. Og den som skriker høyest vinner. :alice: Heldigvis fått lovnad fra samboer om å ikke være så lenge i morgen. Vil være hjemme, pynte tre, se en koselig julefilm og nyte kvelden før kvelden. :tree: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul! :nordvesta::tree::xpb_knuddel::nissevink:

 

Det lille brune i trusa har blitt til mye mer, men ikke som en vanlig mens slik jeg forventet skulle skje. Trodde det var litt ferskt blod på fredag og i går, så om dette er mens er det ikke lett å vite hvilken dag jeg skal regne som 1. dag. Nye el-tester er vertfall kommet i posten så jeg er klar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like etter jeg skrev forge innlegg kom mensmurringer og skikkelig blod så da har jeg noe litt mer håndfast å forholde meg til. :)

I går var jeg sammen med jentegjengen min som er hjemme på ferie og hun ene kunne meddele at hun er gravid og venter i juli. Den stakk skikkelig i meg. Og når hun i tillegg sa at hun var litt redd for å fortelle det til folk fordi de kanskje hadde mistet, så måtte jeg bare si hvordan ståa er. Men det var godt å få det ut og få litt støtte. Og når jeg kom hjem fikk jeg melding med en av de andre venninnene som kunne fortelle at hun også hadde mistet i høst. Så nå satser jeg og hun på at januar er måneden for oss. :rodmer:

Endret av Jill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Nå har jeg lest gjennom her :) 

Så utrolig leit at det ble slik denne gangen :( "Heldigvis" er det ikke så uvanlig, neste gang går det helt sikkert fint :jepp: 

Du er virkelig heldig som får støtte fra venninne dine. Jeg har vel kun ei som vet hva som skjedde ifjor bortsett ifra familien.  

Hurra for ny pp :duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Hei! :vinke: Nå har jeg lest gjennom her :) 

Så utrolig leit at det ble slik denne gangen :( "Heldigvis" er det ikke så uvanlig, neste gang går det helt sikkert fint :jepp: 

Du er virkelig heldig som får støtte fra venninne dine. Jeg har vel kun ei som vet hva som skjedde ifjor bortsett ifra familien.  

Hurra for ny pp :duskedame: 

Hei hei :vinke: 

Har skjønt at det egentlig er veldig vanlig, det er bare ikke så mange som snakker om det. Og det er jo forståelig for det er jo et sårt tema. For min egen del tror jeg det skal gå fint å snakke om det når spiren faktisk sitter. Det var vertfall godt å få vite at vi er flere i samme båt og som jeg nå kan dele opp- og nedturer med. :)

Jaa, hurra for ny pp! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har TR pakket kofferten og reist sin vei! Antatt EL er neste søndag. Kjedelig å vente, men tenker jeg begynner med EL-tester over helgen. :biggrin: 

I går fikk jeg besøkt en venninne som har en 3 måneder gammel baby. Jeg har nesten ikke holdt en baby side niesen min var født, og hun er nå 12 år. Og så ble det 5 skumle minutter med holding i går da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Jill skrev:

Nå har TR pakket kofferten og reist sin vei! Antatt EL er neste søndag. Kjedelig å vente, men tenker jeg begynner med EL-tester over helgen. :biggrin: 

I går fikk jeg besøkt en venninne som har en 3 måneder gammel baby. Jeg har nesten ikke holdt en baby side niesen min var født, og hun er nå 12 år. Og så ble det 5 skumle minutter med holding i går da. :fnise:

Spennende :yvonne:

Her har jeg begynte EL-testingen og :fnise: Forventet EL ca neste helg, men ønsker ikke å gå glipp av, og har strengt tatt råd til det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er igang med en ny periode, blir spennende når det nærmer seg både EL og IKM :)

Skjønner godt at det var noen skumle minutter med holding av baby, de er jo så små. Jeg synes også at babyer kan være skumle, men man blir vel vandt med dem, håper jeg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.12.2016 den 10.04, tr.heimspia83 skrev:

Spennende :yvonne:

Her har jeg begynte EL-testingen og :fnise: Forventet EL ca neste helg, men ønsker ikke å gå glipp av, og har strengt tatt råd til det :sjenert:

Oioi, blir jo nesten samtidig da. :) Satser på full klaff for oss begge! :nori:

På 31.12.2016 den 10.47, Mumsy skrev:

Godt du er igang med en ny periode, blir spennende når det nærmer seg både EL og IKM :)

Skjønner godt at det var noen skumle minutter med holding av baby, de er jo så små. Jeg synes også at babyer kan være skumle, men man blir vel vandt med dem, håper jeg:fnise:

Det er godt å være i gang igjen. :) Ja, får håpe vi blir vandt til det med våre egne babyer, hvis ikke kan det bli slitsomt. :fnise:

Godt nytt år alle sammen! :nordvesta: Jeg møter det nye året med sår hals, tette bihuler og rennende nese.. Det kan jo ikke være helt lovende. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk, men begynner å komme seg nå. *nyseanfall* :forkjola:  Den fruktbare perioden starter i morgen så action blir det uansett. :lur:  Leste at ved sykdom kunne kroppen prioritere å bli frisk i stedet for gravid, men satser på det ikke blir tilfelle. EL-testene viser foreløpig svake streker. Håper de slår ut slik vi kan sikte litt bedre. Vant jo i lotto sist, så regner ikke med vi har like mye flaks denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen?

Ble det positive el tester på deg? Er DPO nå kanskje? :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Hvordan er formen?

Ble det positive el tester på deg? Er DPO nå kanskje? :nordvesta:

Formen er stigende! :laugh:

Nei da, jeg er nok litt tidlig ute ennå. I følge appen kommer EL på søndag, mens erfaringen fra da jeg sist ble gravid var at vi hadde sex 1 eller 2 dager etter forventet EL. Så nå bare tester jeg i vei for å se ev. endringer som jeg kan loggføre. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...