Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Lykke til! 

Kom plutselig på at du skulle på OUL i dag, så måtte inn å se om du hadde vært der enda eller ikke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Pjusk skrev:

Lykke til! 

Kom plutselig på at du skulle på OUL i dag, så måtte inn å se om du hadde vært der enda eller ikke :nigo:

 

44 minutter siden, malicious skrev:

:popcorn: Venter spent!

Jeg må nok skuffe deg @Ruccula. Som vi mistenkte var det en aktiv og velutstyrt krabat inni der. Og han hadde ikke problemer med å vise det frem. :fnise: Men ansiktet ville han ikke vise skikkelig. Alt så fint ut, men vi får ny time om 2-3 uker. Tror egentlig det var fordi vi fikk med oss så dårlige bilder hjem. Ett av en skurrete fot og ett av kroppen. Men det er helt greit for meg. Gleder meg til å se ham igjen! :ninuskapus: Kunne se ut som det blir en litt slitsom type for han sparka og sparka som bare det. Rart jeg ikke kjenner noe av det i grunnen, men morkaka lå bak så det kommer vel snart. :) Eneste som er noe dritt er at vi må begynne å tenke på guttenavn. Jentenavnet hadde vi klart, mens guttenavn, not so much. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Jill skrev:

 

Jeg må nok skuffe deg @Ruccula. Som vi mistenkte var det en aktiv og velutstyrt krabat inni der. Og han hadde ikke problemer med å vise det frem. :fnise: Men ansiktet ville han ikke vise skikkelig. Alt så fint ut, men vi får ny time om 2-3 uker. Tror egentlig det var fordi vi fikk med oss så dårlige bilder hjem. Ett av en skurrete fot og ett av kroppen. Men det er helt greit for meg. Gleder meg til å se ham igjen! :ninuskapus: Kunne se ut som det blir en litt slitsom type for han sparka og sparka som bare det. Rart jeg ikke kjenner noe av det i grunnen, men morkaka lå bak så det kommer vel snart. :) Eneste som er noe dritt er at vi må begynne å tenke på guttenavn. Jentenavnet hadde vi klart, mens guttenavn, not so much. 

Hæ?? Nei! Sikker på at hun ikke bare hadde innmarri store kjønnslepper da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Ruccula skrev:

Hæ?? Nei! Sikker på at hun ikke bare hadde innmarri store kjønnslepper da? :fnise:

Hehe, da må det ha vært noen veldig merkelige kjønnslepper! :fnise:

 

Oh! Termindatoen ble forresten flyttet til 02.10, så i dag er jeg 18+4. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, malicious skrev:

Hurra for gutt! :danse: 

 

 

12 timer siden, Pjusk skrev:

Gratulerer med en gutt i magen :babygutt::rodmer:

12 timer siden, Mirabella76 skrev:

Gratulerer så mykje med ein liten gutt i magen! :babygutt:

Tusen takk! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ!!! Gratulerer med gutt! Jeg ble flytta tilbake og, og har termin 30.09! Vi er fortsatt ganske likt altså 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2017 den 12.16, streken skrev:

Næææ!!! Gratulerer med gutt! Jeg ble flytta tilbake og, og har termin 30.09! Vi er fortsatt ganske likt altså 😂 

Takk takk! :) 

Nå har vi fått ny dato for UL den 18.05. Så satser vi på den lille vil vise seg enda mer frem da. :rodmer:

Kjenner meg litt som en stuffa kalkun for tiden og litt forstoppet og litt trøtt. Som alltid er jeg veldig klar for helg. Det er meldt nydelig vær så har store planer om å kose meg mye ute på terrassen! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny termin gjorde at jeg glemte at starten på ny uke ble flyttet. Men nå er jeg i uke 20 og har 19 fullgåtte uker! Ikke lenge igjen til jeg er halvveis. :nigo:

Ble ikke så fantastisk vær som jeg håpte denne helga. Fikk solt meg på terrassen etter at tåken lettet i går, men i dag er det iskald vind selv om det er sol. Ble en gåtur i går og litt styrketrening i den utendørs treningsparken. Og i dag ble det fjelltur på en times tid. Fikk meg ny telefon i bursdagsgave så er moro at den registrerer skritt og sånn automatisk. Skal på seminar i starten av juni der det er lagt opp til fjelltur med stigning på 500 høydemeter. Har veldig lyst å bli med, men må trene litt slik jeg ikke høres ut som en hvalross på turen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporty du er! Skikkelig deilig når man har overskuddet? :) 

Her nede hadde vi en knalldag i går, i dag - kaldt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, malicious skrev:

Sporty du er! Skikkelig deilig når man har overskuddet? :) 

Her nede hadde vi en knalldag i går, i dag - kaldt :ler: 

Ja, overskudd er fantastisk! :laugh: Men ikke like deilig med gangsperr overalt.. 

Jeg satser på bedre vær til neste helg. Iallefall om værmeldingene holder seg frem til da. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ! Lurer på om jeg sitter og kjenner på de første bevegelsene nå! Kjennes ut som små ujevne dult på omtrent samme sted. :rodmer: Har litt ubehagelig press i magen som har vart en stund nå når jeg sitter. Hjalp litt å åpne buksa, gå litt og tisse litt, men kjenner det ennå. Tenkte det kanskje var kynnere, men virker ikke som de skal kjennes slik ut etter det jeg leser på nett. 10 dager til UL kjennes lenge ut nå.. :sukk: Men glad jeg får ny UL da om ikke annet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med :) Er noen få uker bak deg bare.

Gratulerer med vel overstått bursdag, alt blir bedre etter 30. Bortsett fra det kroppslige forfallet da, haha. Men til gjengjeld så bryr man seg litt mindre om det etter som årene går :P... og ikke minst gratulerer med en liten gutt i magen :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, QBee skrev:

Her vil jeg følge med :) Er noen få uker bak deg bare.

Gratulerer med vel overstått bursdag, alt blir bedre etter 30. Bortsett fra det kroppslige forfallet da, haha. Men til gjengjeld så bryr man seg litt mindre om det etter som årene går :P... og ikke minst gratulerer med en liten gutt i magen :ninuskapus:

Velkommen skal du være! :) 

Takk for det! Hehe, det kroppslige forfallet startet når jeg var 25 og begynte å jobbe, så det er jeg godt vant til. :tongue: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er tendenser til forstoppelse som gir meg ubehag i magen, kombinerte med trang jeans. Jeg har ganske faste toalettrutiner, men de har endret seg nå. Jeg får gått på do i løpet av dagen, men det er saueperler som kommer ut. :ler: 

I går var jeg på min første time med badetrening for gravide. Det var morsomt. :) Hyggelig å treffe noen andre som er gravide, selv om de alle har termin før meg og jeg ikke følte meg gravid i forhold til de flotte magene de hadde. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg fødte. Fødselen gikk lett som en plett. Var ikke vondt og var unnagjort på 10 min. Så hadde jeg visst blitt gravid igjen mens jeg gikk gravid. Så noen dager etter første fødsel fødte jeg igjen. Men da hadde jeg glemt å sjekke hvilket kjønn babyen hadde når h*n kom ut. Det fikk bare være for vi måtte dra avgårde til en håndballkamp så noen andre måtte passe babyene. :hoho:

Mye stress på jobb om dagen så drømte også at sjefen måtte ha en alvorsprat med meg. :ohmy: Er det ikke helg snart sånn jeg kan slappe av litt og sove? Er inne i en ond sirkel der "jeg" nekter å legge meg om dagen og så får jeg igjen straffen på dagtid. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2017 den 11.23, Jill skrev:

I natt drømte jeg at jeg fødte. Fødselen gikk lett som en plett. Var ikke vondt og var unnagjort på 10 min. Så hadde jeg visst blitt gravid igjen mens jeg gikk gravid. Så noen dager etter første fødsel fødte jeg igjen. Men da hadde jeg glemt å sjekke hvilket kjønn babyen hadde når h*n kom ut. Det fikk bare være for vi måtte dra avgårde til en håndballkamp så noen andre måtte passe babyene. :hoho:

Mye stress på jobb om dagen så drømte også at sjefen måtte ha en alvorsprat med meg. :ohmy: Er det ikke helg snart sånn jeg kan slappe av litt og sove? Er inne i en ond sirkel der "jeg" nekter å legge meg om dagen og så får jeg igjen straffen på dagtid. :natti:

Unnskyld at jeg ler :hoho: Utrolig hva som liksom er helt naturlig i drømmene :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...