Pjusk Skrevet 26. februar 2017 #281 Del Skrevet 26. februar 2017 Ja, når man tenker fremoverkan det gå sakte, men når man tenker på det som har vært så har det gått fort skal se at når du har nådd 12 uker så sier du at disse ukene har gått fort også Typisk at det skal dabbet av når legen sa det.. men jeg leste gjennom dagboken jeg skrev her inne når jeg gikk gravid forrige gang og da så jeg at symptomene kom og gikk litt hos meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #282 Del Skrevet 27. februar 2017 19 timer siden, Pjusk skrev: Ja, når man tenker fremoverkan det gå sakte, men når man tenker på det som har vært så har det gått fort skal se at når du har nådd 12 uker så sier du at disse ukene har gått fort også Typisk at det skal dabbet av når legen sa det.. men jeg leste gjennom dagboken jeg skrev her inne når jeg gikk gravid forrige gang og da så jeg at symptomene kom og gikk litt hos meg også Ja, jeg regner egentlig med det. Det er helt sikkert normalt. Så får bare glede meg over at jeg slipper å være dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streken Skrevet 1. mars 2017 #283 Del Skrevet 1. mars 2017 Så bra ting så bra ut på tidlig ul! Men kjedelig at det var så dårlig undersøkelse? Hvis nettsiden opplyste om en ting, burde man vel ikke betale så mye for å ikke få alt man blir lovet der? Har du gitt deg med håndball ennå? Jeg hadde siste trening denne uka, nå er jeg ti uker, så tar det rolig noen uker før jeg blir med på trening bare for løpingen og kastingens del. Og så står jeg over spilling på slutten Litt sånn for sikkerhetens skyld. Og fordi sambo blir så sur for at jeg drar på håndballtrening, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #284 Del Skrevet 2. mars 2017 8 timer siden, streken skrev: Så bra ting så bra ut på tidlig ul! Men kjedelig at det var så dårlig undersøkelse? Hvis nettsiden opplyste om en ting, burde man vel ikke betale så mye for å ikke få alt man blir lovet der? Har du gitt deg med håndball ennå? Jeg hadde siste trening denne uka, nå er jeg ti uker, så tar det rolig noen uker før jeg blir med på trening bare for løpingen og kastingens del. Og så står jeg over spilling på slutten Litt sånn for sikkerhetens skyld. Og fordi sambo blir så sur for at jeg drar på håndballtrening, haha! De har flere klinikker rundt om i landet og på noen av de har de jordmødre, så tipper det er litt bedre gjennomføring av undersøkelsen der. Men samboeren så at han fikk frem bedre bilder av reka før han frøs bildet så det var litt irriterende. Jeg rives og slites om hva jeg skal gjøre med håndballen. Jeg var syk sist kamp og så har det vært vinterferie. Vi har kamp nå til helgen, men jeg plages en del ekstra med ryggen om dagen. Så spørs om jeg bare bør droppe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streken Skrevet 2. mars 2017 #285 Del Skrevet 2. mars 2017 3 timer siden, Jill skrev: De har flere klinikker rundt om i landet og på noen av de har de jordmødre, så tipper det er litt bedre gjennomføring av undersøkelsen der. Men samboeren så at han fikk frem bedre bilder av reka før han frøs bildet så det var litt irriterende. Jeg rives og slites om hva jeg skal gjøre med håndballen. Jeg var syk sist kamp og så har det vært vinterferie. Vi har kamp nå til helgen, men jeg plages en del ekstra med ryggen om dagen. Så spørs om jeg bare bør droppe det. Høres ut som en gammel kar uten mye koll på UL 😂 Forstår deg godt med håndballen. Jeg har vært så god den siste tida at det gjør vondt å ta en pause nå.. Er to seriekamper igjen, så går heldigvis ikke glipp av for mange kamper nå god bedring med ryggen! Ikke gjør den verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. mars 2017 #286 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg har vært dårlig på å lese denne uka, skjerpings! Veldig ålright med tidlig UL da, selv om han som utførte den kunne vært hakket bedre. Føler du deg litt lettere til sinns nå som alt ser bra ut? Hvor i ryggen har du vondt forrresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #287 Del Skrevet 3. mars 2017 19 timer siden, streken skrev: Høres ut som en gammel kar uten mye koll på UL 😂 Forstår deg godt med håndballen. Jeg har vært så god den siste tida at det gjør vondt å ta en pause nå.. Er to seriekamper igjen, så går heldigvis ikke glipp av for mange kamper nå god bedring med ryggen! Ikke gjør den verre Han begynner vel å nærme seg pensjonsalder, ja. Her har formen dalt. På trening i går turte jeg ikke stoppe noen i forsvar i frykt for at de skulle skade meg. Så jeg har ikke noe å gjøre på håndballbanen nå for tiden. Takk, skal prøve å fokusere på å fikse ryggen nå fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #288 Del Skrevet 3. mars 2017 40 minutter siden, malicious skrev: Jeg har vært dårlig på å lese denne uka, skjerpings! Veldig ålright med tidlig UL da, selv om han som utførte den kunne vært hakket bedre. Føler du deg litt lettere til sinns nå som alt ser bra ut? Hvor i ryggen har du vondt forrresten? Ja, føler meg lettere til sinns, men det nærmer seg at vi skal fortelle det til familien. Og jeg kjenner jeg gruer meg litt siden det er så lenge til OUL. Tenk om noe går galt i mellomtiden og så har vi sagt det til hele verden. Men jeg vet jo at ting kan gå galt uansett hvor lenge vi venter, så må bare prøve å ignorere de tankene. Jeg plages med korsryggen. Den har vært plagsom i mange år og stort sett er det overkommelig. Men noen ganger blir den mer plagsom. Så da er det ut og gå i ulendt terreng, litt styrke og tøying som hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 3. mars 2017 #289 Del Skrevet 3. mars 2017 10 timer siden, Jill skrev: Ja, føler meg lettere til sinns, men det nærmer seg at vi skal fortelle det til familien. Og jeg kjenner jeg gruer meg litt siden det er så lenge til OUL. Tenk om noe går galt i mellomtiden og så har vi sagt det til hele verden. Men jeg vet jo at ting kan gå galt uansett hvor lenge vi venter, så må bare prøve å ignorere de tankene. Dersom noe skulle skje (som det ikke skal har jeg bestemt!) så har du i allefall et stort støttenettverk rundt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #290 Del Skrevet 5. mars 2017 På 3.3.2017 den 19.35, tr.heimspia83 skrev: Dersom noe skulle skje (som det ikke skal har jeg bestemt!) så har du i allefall et stort støttenettverk rundt deg Ja, jeg er ikke så glad i å dele sånt med alle og en hver, men gode venner og nærmeste familie går greit. -------- I dag er jeg i uke 11, 10+0! Kvalmen har vært litt opp og ned denne uka, brystvortene er ganske ømme og ryggen er vond. Blir fort sulten og fort mett. Har fått dilla på kulturmjølk. I går hadde jeg og samboeren datenight for første gang på lenge. Dro til nabobyen og testet ut en ny restaurant og så var vi på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. mars 2017 #291 Del Skrevet 5. mars 2017 10 uker allerede? Hjelpes! Høres ut som dere har hatt en hyggelig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #292 Del Skrevet 6. mars 2017 19 timer siden, malicious skrev: 10 uker allerede? Hjelpes! Høres ut som dere har hatt en hyggelig kveld Ja, dagene sniker seg avgårde selv om det ikke føles helt sånn. Lørdagskvelden var koselig. Glemte å sjekke gravid-appen min før jeg oppdaterte i går. Jeg har gjennomført rett over 25 % av graviditeten! Fra nå av kalles det ikke lenger et embryo, men et foster. Barnet er nå ca 3 cm fra hode til stump og kan gjespe, suge og svelge. Hårstrå og negler begynner å utvikles. Jeg skal bli varmere på hendene og føttene (det har ikke skjedd), få raskere puls og bli tørstere (er tørst året rundt, så merker ikke noe særlig forskjell). Partneren kan oppleve graviditetssymptomer som kvalme, vektøkning, hodepine og vondt i ryggen (dette har han fått). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #293 Del Skrevet 7. mars 2017 I dag tidlig var jeg det nærmeste jeg har vært å kaste opp hele svangerskapet. Katten hadde spydd på treningsmatta mi... Så tok jeg først noe papir og skulle kaste hårklumpen eller hva det var i do og da holdt det på å galt med meg også. Så fant ut at det kanskje var lurt å spise frokost før jeg vasket bort resten. Det hjalp, heldigvis. Synes bare det var så rart for jeg er vanligvis ikke sart når det kommer til sånne ting. Kan kjenne på det om det er menneskespy som lukter jævlig, men dette lukta ikke eller noe. Så får tro det er graviditeten som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. mars 2017 #294 Del Skrevet 7. mars 2017 Heheh, best å få i seg frokost først ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #295 Del Skrevet 9. mars 2017 Har egentlig ikke mye nytt å meddele. Føler meg litt tom om dagen. Går bare og venter på at noe skal skje. Nesten så jeg vil det skal komme litt blod slik jeg kan få henvisning til sykehuset og få sjekket at alt er i orden.. Føler meg ikke mye gravid annet enn ekstra sultfølelse og litt ømme brystvorter. I morgen reiser vi på hotell med familien min. Svigerinnen min var så klar for at vi skulle kose oss med vin. Så katta må nok ut av sekken. Funderer på hvordan vi skal gjøre det. Tenkte kanskje å stille alle opp for å ta bilde og så si: Alle sammen si: Jill er gravid! Men må ta det litt på sparket når jeg ser hvordan dagen blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 9. mars 2017 #296 Del Skrevet 9. mars 2017 7 timer siden, Jill skrev: Har egentlig ikke mye nytt å meddele. Føler meg litt tom om dagen. Går bare og venter på at noe skal skje. Nesten så jeg vil det skal komme litt blod slik jeg kan få henvisning til sykehuset og få sjekket at alt er i orden.. Føler meg ikke mye gravid annet enn ekstra sultfølelse og litt ømme brystvorter. I morgen reiser vi på hotell med familien min. Svigerinnen min var så klar for at vi skulle kose oss med vin. Så katta må nok ut av sekken. Funderer på hvordan vi skal gjøre det. Tenkte kanskje å stille alle opp for å ta bilde og så si: Alle sammen si: Jill er gravid! Men må ta det litt på sparket når jeg ser hvordan dagen blir. Jeg har heller ingen symptomer igjen, har ikke hatt det på en uke. Er litt ekkelt, men får bare håpe på det beste skal uansett på ny ul neste uke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 10. mars 2017 Forfatter #297 Del Skrevet 10. mars 2017 14 timer siden, Ruccula skrev: Jeg har heller ingen symptomer igjen, har ikke hatt det på en uke. Er litt ekkelt, men får bare håpe på det beste skal uansett på ny ul neste uke igjen. Ja, det er litt ekkelt altså. Får bare tro at ting er i orden, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg skal til legen om 1,5 uke, men vet ikke om jeg skal gjøre så mye annet enn å ta blodprøve og sjekk av urinprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 12. mars 2017 Forfatter #298 Del Skrevet 12. mars 2017 Da var jeg i 12. uke. 11+0 i dag. Reka skal være ca 4 cm lang og kan svelge fostervann. Jeg kan ha gått opp 1-5 kg. Tenkte jeg skulle veie meg hver fredag, men glemmer bare av det. I helgen har vi vært på hotell med min nærmeste familie. Så da ble nyheten delt. Noen ble ganske overrasket, men fikk vite at nevøen min hadde fortalt om babyappen til foreldrene sine for en tid tilbake. Når vi kom hjem bar det i middagsselskap til svigers. Der blir ikke kjøttet stekt mer enn nødvendig så nyheten måtte deles. Litt morsomt å se forskjellen på familiene. I min ble det noen tårer og klemmer, mens fra svigers ble det gratulasjoner over bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. mars 2017 #299 Del Skrevet 13. mars 2017 Hyggelig å dele slike nyheter! Morsomt med ulike reaksjoner også. Var det noen som ble heeelt sjokka og ikke så den komme, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 13. mars 2017 #300 Del Skrevet 13. mars 2017 15 timer siden, Jill skrev: Da var jeg i 12. uke. 11+0 i dag. Reka skal være ca 4 cm lang og kan svelge fostervann. Jeg kan ha gått opp 1-5 kg. Tenkte jeg skulle veie meg hver fredag, men glemmer bare av det. I helgen har vi vært på hotell med min nærmeste familie. Så da ble nyheten delt. Noen ble ganske overrasket, men fikk vite at nevøen min hadde fortalt om babyappen til foreldrene sine for en tid tilbake. Når vi kom hjem bar det i middagsselskap til svigers. Der blir ikke kjøttet stekt mer enn nødvendig så nyheten måtte deles. Litt morsomt å se forskjellen på familiene. I min ble det noen tårer og klemmer, mens fra svigers ble det gratulasjoner over bordet. Kjøtt stekt? er det noe man må passe på også? Jeg spiste svært lite stekt kalve stek i bryllup på lørdag jeje, går sikkert greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå