Gå til innhold

Dåp og intelligens

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sender du meldekort?

Klikk at du har jobbet på helligdagene og søndager-

Anonymkode: e06ce...506

Meldekort? Hva snakker du om? Hva har meldekort med dåp å gjøre?

Anonymkode: a35a9...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge er ikke et kristent land. Herremin!!!!! 

Over tusen år med kristendom i Norge har sørget for at Norge er et solid kristent land. Kristendommen gjennomsyrer alt av det som er det norske folk, alt dets vesen og alt dets tankegods.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, VinterSnø skrev:

Å lære å be sto visst. Men ser ikke problemet med det selv om man ikke skulle tro selv. Såtr ikke at en selv skal gå til nettverd, så da er ikke det noen sak. Opplæring av bibelhistorier tar jeg som en selvfølge at blir gjort. Vi er et kulturelt kristent land, opplæring i kristne fortellinger er en del av det å være norsk. Selv troen er en privatsak som praktiseres veldig ulikt fra person til person.

Her beviser du på en glimrende måte trådstarter poeng. 

Anonymkode: 571a4...26d

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Meldekort? Hva snakker du om? Hva har meldekort med dåp å gjøre?

Du jobber ikke, hvordan mottar du penger fra staten?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke gå til lønnskontoret i kommunen og si at man ikke vil ha helligdagstillegg. Det er ikke slik det funker. Ikke får jeg det heller, siden jeg ikke jobber da.

.

Gjest MissEhrmann
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sender du meldekort?

Klikk at du har jobbet på helligdagene og søndager-

Et lite tips fra sidelinja i debatten: Legg fra deg tastaturet. Du driter deg ut. 

Skrevet

Du jobber ikke, hvordan mottar du penger fra staten?

Jeg jobber jeg, men ikke røde dager. Hvor, i alle dager, har du det fra at jeg ikke jobber?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Introvertaberta skrev:

Et lite tips fra sidelinja i debatten: Legg fra deg tastaturet. Du driter deg ut. 

Fuck Off.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lyver for min egen kultur? Er du høy?

Nei, jeg er edruelig plantet i den kristne norske virkeligheten, og derfor klarer jeg også å heve meg over den fordummende kulturmarxistiske selvsivilisasjonsforakten, selvnasjonsforakten og selvfolkeforakten.

Endret av Jus sanguinis
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her beviser du på en glimrende måte trådstarter poeng. 

Anonymkode: 571a4...26d

Trådstarters poeng er fordomsfullt og viser liten evne til refleksjon. Ironisk nok.

Anonymkode: 8370e...61b

Skrevet
12 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Over tusen år med kristendom i Norge har sørget for at Norge er et solid kristent land. Kristendommen gjennomsyrer alt av det som er det norske folk, alt dets vesen og alt dets tankegods.

Ja. forsåvidt enig i det.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Nei, jeg er edruelig plantet i den norske virkeligheten, og derfor klarer jeg også å heve meg over den fordummende kulturmarxistiske selvsivilisasjonsforakten, selvnasjonsforakten og selvfolkeforakten.

Jeg tror du tar litt vel i når du hiver disse fancy ordene dine rundt. Man hater ikke landet sitt selv om man mener det er umoralsk å lyve foran en prest. Man hater ikke hele nasjonen selv om man ikke vil oppdra sine egne barn i en kristen tro når man ikke selv er troende. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror du tar litt vel i når du hiver disse fancy ordene dine rundt. Man hater ikke landet sitt selv om man mener det er umoralsk å lyve foran en prest. Man hater ikke hele nasjonen selv om man ikke vil oppdra sine egne barn i en kristen tro når man ikke selv er troende. 

Hvis presten vet at du ikke tror på Gud juger man ikke, da er det mer riktig å si at man juger til Gud.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. forsåvidt enig i det.

Det tviler jeg ikke på! :ler: Og jeg er sikker på at han som skrev det er stolt over å ha deg i hjørnet sitt! 

Skrevet

Hvis presten vet at du ikke tror på Gud juger man ikke, da er det mer riktig å si at man juger til Gud.

Ok, så å lyve til Gud er altså helt greit?

Kan du forresten forklare hva du mente når du skrev at jeg ikke jobber?

• Liker 3
Skrevet

Har du lite å gjøre ikveld?

Ta deg en tur ut og få deg litt frisk luft :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke tror på Gud gir man vel blaffen i at man lyver til noen/noe man ikke tror finnes? 😂

Skrevet

Har du lite å gjøre ikveld?

Ta deg en tur ut og få deg litt frisk luft :)

Morsomt at du kommer med slikt vås hver gang du blir bedt om å begrunne påstandene dine! 

Kan du ikke heller være saklig og svare på spørsmålene? Er det greit å lyve til Gud? Hvor har du det fra at jeg ikke jobber? Og hva har meldekort med saken å gjøre?

Skrevet

Hvis man ikke tror på Gud gir man vel blaffen i at man lyver til noen/noe man ikke tror finnes? 😂

Ikke sant :D

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så oppdra dine barn i den kristne kulturen, da. Det er hva de gjør de intelligente nordmenn som ikke tror.

Dessuten er det da vel ingenting i veien for å være åpen selv om du ikke tror? Du fremstår jo tross alt som mer religiøs enn muslimer i kristenhatet ditt. Så overgangen skulle jo egentlig ikke være så stor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...