AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #161 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sender du meldekort? Klikk at du har jobbet på helligdagene og søndager- Anonymkode: e06ce...506 Meldekort? Hva snakker du om? Hva har meldekort med dåp å gjøre? Anonymkode: a35a9...dc4
Jus sanguinis Skrevet 7. oktober 2016 #162 Skrevet 7. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norge er ikke et kristent land. Herremin!!!!! Anonymkode: a35a9...dc4 Over tusen år med kristendom i Norge har sørget for at Norge er et solid kristent land. Kristendommen gjennomsyrer alt av det som er det norske folk, alt dets vesen og alt dets tankegods. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #163 Skrevet 7. oktober 2016 6 timer siden, VinterSnø skrev: Å lære å be sto visst. Men ser ikke problemet med det selv om man ikke skulle tro selv. Såtr ikke at en selv skal gå til nettverd, så da er ikke det noen sak. Opplæring av bibelhistorier tar jeg som en selvfølge at blir gjort. Vi er et kulturelt kristent land, opplæring i kristne fortellinger er en del av det å være norsk. Selv troen er en privatsak som praktiseres veldig ulikt fra person til person. Her beviser du på en glimrende måte trådstarter poeng. Anonymkode: 571a4...26d 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #164 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Meldekort? Hva snakker du om? Hva har meldekort med dåp å gjøre? Anonymkode: a35a9...dc4 Du jobber ikke, hvordan mottar du penger fra staten? Anonymkode: e06ce...506
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #165 Skrevet 7. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke gå til lønnskontoret i kommunen og si at man ikke vil ha helligdagstillegg. Det er ikke slik det funker. Ikke får jeg det heller, siden jeg ikke jobber da. Anonymkode: a35a9...dc4 . Anonymkode: e06ce...506
Gjest MissEhrmann Skrevet 7. oktober 2016 #166 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sender du meldekort? Klikk at du har jobbet på helligdagene og søndager- Anonymkode: e06ce...506 Et lite tips fra sidelinja i debatten: Legg fra deg tastaturet. Du driter deg ut.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #167 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du jobber ikke, hvordan mottar du penger fra staten? Anonymkode: e06ce...506 Jeg jobber jeg, men ikke røde dager. Hvor, i alle dager, har du det fra at jeg ikke jobber? Anonymkode: a35a9...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #168 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, Introvertaberta skrev: Et lite tips fra sidelinja i debatten: Legg fra deg tastaturet. Du driter deg ut. Fuck Off. Anonymkode: e06ce...506
Jus sanguinis Skrevet 7. oktober 2016 #169 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lyver for min egen kultur? Er du høy? Anonymkode: a35a9...dc4 Nei, jeg er edruelig plantet i den kristne norske virkeligheten, og derfor klarer jeg også å heve meg over den fordummende kulturmarxistiske selvsivilisasjonsforakten, selvnasjonsforakten og selvfolkeforakten. Endret 7. oktober 2016 av Jus sanguinis
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #170 Skrevet 7. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her beviser du på en glimrende måte trådstarter poeng. Anonymkode: 571a4...26d Trådstarters poeng er fordomsfullt og viser liten evne til refleksjon. Ironisk nok. Anonymkode: 8370e...61b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #171 Skrevet 7. oktober 2016 12 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Over tusen år med kristendom i Norge har sørget for at Norge er et solid kristent land. Kristendommen gjennomsyrer alt av det som er det norske folk, alt dets vesen og alt dets tankegods. Ja. forsåvidt enig i det. Anonymkode: e06ce...506 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #172 Skrevet 7. oktober 2016 8 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Nei, jeg er edruelig plantet i den norske virkeligheten, og derfor klarer jeg også å heve meg over den fordummende kulturmarxistiske selvsivilisasjonsforakten, selvnasjonsforakten og selvfolkeforakten. Jeg tror du tar litt vel i når du hiver disse fancy ordene dine rundt. Man hater ikke landet sitt selv om man mener det er umoralsk å lyve foran en prest. Man hater ikke hele nasjonen selv om man ikke vil oppdra sine egne barn i en kristen tro når man ikke selv er troende. Anonymkode: a35a9...dc4 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #173 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror du tar litt vel i når du hiver disse fancy ordene dine rundt. Man hater ikke landet sitt selv om man mener det er umoralsk å lyve foran en prest. Man hater ikke hele nasjonen selv om man ikke vil oppdra sine egne barn i en kristen tro når man ikke selv er troende. Anonymkode: a35a9...dc4 Hvis presten vet at du ikke tror på Gud juger man ikke, da er det mer riktig å si at man juger til Gud. Anonymkode: e06ce...506
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #174 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. forsåvidt enig i det. Anonymkode: e06ce...506 Det tviler jeg ikke på! Og jeg er sikker på at han som skrev det er stolt over å ha deg i hjørnet sitt! Anonymkode: a35a9...dc4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #175 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis presten vet at du ikke tror på Gud juger man ikke, da er det mer riktig å si at man juger til Gud. Anonymkode: e06ce...506 Ok, så å lyve til Gud er altså helt greit? Kan du forresten forklare hva du mente når du skrev at jeg ikke jobber? Anonymkode: a35a9...dc4 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #176 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, så å lyve til Gud er altså helt greit? Anonymkode: a35a9...dc4 Har du lite å gjøre ikveld? Ta deg en tur ut og få deg litt frisk luft Anonymkode: e06ce...506
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #177 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så å lyve til Gud er altså helt greit? Anonymkode: a35a9...dc4 Hvis man ikke tror på Gud gir man vel blaffen i at man lyver til noen/noe man ikke tror finnes? 😂 Anonymkode: 8370e...61b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #178 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du lite å gjøre ikveld? Ta deg en tur ut og få deg litt frisk luft Anonymkode: e06ce...506 Morsomt at du kommer med slikt vås hver gang du blir bedt om å begrunne påstandene dine! Kan du ikke heller være saklig og svare på spørsmålene? Er det greit å lyve til Gud? Hvor har du det fra at jeg ikke jobber? Og hva har meldekort med saken å gjøre? Anonymkode: a35a9...dc4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #179 Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis man ikke tror på Gud gir man vel blaffen i at man lyver til noen/noe man ikke tror finnes? 😂 Anonymkode: 8370e...61b Ikke sant :D Anonymkode: e06ce...506
Jus sanguinis Skrevet 7. oktober 2016 #180 Skrevet 7. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du tar litt vel i når du hiver disse fancy ordene dine rundt. Man hater ikke landet sitt selv om man mener det er umoralsk å lyve foran en prest. Man hater ikke hele nasjonen selv om man ikke vil oppdra sine egne barn i en kristen tro når man ikke selv er troende. Anonymkode: a35a9...dc4 Så oppdra dine barn i den kristne kulturen, da. Det er hva de gjør de intelligente nordmenn som ikke tror. Dessuten er det da vel ingenting i veien for å være åpen selv om du ikke tror? Du fremstår jo tross alt som mer religiøs enn muslimer i kristenhatet ditt. Så overgangen skulle jo egentlig ikke være så stor. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå