shy Skrevet 13. desember 2004 #121 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Siam!! Flink pike som ikke løftet de tyngste tingene... det er kanskje det som er faren for øyeblikket, at vi ikke føler oss særlig gravide... men ER det allikevel. Jeg hadde besøk av en venninne på fredag, som skal føde nå i desember, og hun spurte om jeg hadde begynnt å ha sikkerhetsbeltet i bilen på sånn "gravide" måte... det har jeg jo ikke... så jeg sa at det var kanskje litt tidlig... men hun mente at det måtte jeg begynne med med en gang.. for hvis man får en bråstopp, med beltet tvers over magen, kan det gå galt.... har du begynnt med det Siam? VEl... ellers HURRA for gravide symptomer!!! Det er bra!!! Håper du får en fin mandag Siam!! stoor shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #122 Del Skrevet 13. desember 2004 Nei, har ikke begynt å tenke på det... Må jeg bare passe på at det nederste beltet går over hoftene? Eller er det noe annet? Jammen godt vi har hverandre så vi kan minne hverandre på ting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 13. desember 2004 #123 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Igjen... Det hun fortalte meg at hun hadde gjort var følgende: hun hadde festet beltet, på vanlig vis, FØR hun satte seg, og så hadde hun tatt den som er på skrå over kroppen, foran, og sørget for at den som går over magen, var bak ryggen hennes. Hun sa også at det finnes sånn spesialgreie for gravide, men at hun hadde brukt denne metoden, og synes den var helt suuper. Så vet vi det! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 13. desember 2004 #124 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Siam! Sjekk denne siden: www.newyorkmetro.com En av mine favorittguider til New York! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #125 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Igjen... Det hun fortalte meg at hun hadde gjort var følgende: hun hadde festet beltet, på vanlig vis, FØR hun satte seg, og så hadde hun tatt den som er på skrå over kroppen, foran, og sørget for at den som går over magen, var bak ryggen hennes. Hun sa også at det finnes sånn spesialgreie for gravide, men at hun hadde brukt denne metoden, og synes den var helt suuper. Så vet vi det! shy Men er det like trygt da? Vet ikke om jeg tør å prøve det... Leste i VG (tror jeg) at man skulle ha beltet nede på hofta. Jeg tror jeg må lese artikkelen en gang til. Tusen takk for fin link, Cielo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 13. desember 2004 #126 Del Skrevet 13. desember 2004 Hm, Siam, jeg er ikke sikker.. hold meg oppdatert på hva du finner ut. Min venninne har i allefall hatt det sånn hele svangerskapet, og det har gått fint, men så har jo ikke hun vært i noen ulykke heller..... Mye å tenke på gitt.... shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 13. desember 2004 Her fant jeg artikkelen iVG Må passe på litt bedre nå da... Ikke så lett når man har på seg så mye klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. desember 2004 #128 Del Skrevet 13. desember 2004 En liten hilsen på Luciadagen! Klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 14. desember 2004 Takk for Lucia-hilsen, Hulderjenta! I dag har jeg gått til jobben. Og fy så glatt det er!! Jeg trodde jeg beregnet god tid, men den gang ei. Det er et tynt islag på alt og over der er det vann. Asfalten ser hel bar ut, men den er ikke trygg. Jeg har måttet gå med museskritt hele veien. Skal gå hjem igjen også, men da håper jeg det øverste islaget på asfalten har smeltet. Mannen er i London i dag, men han kommer hjem i kveld. Egentlig skulle han ut med noen kunder i kveld, men han slapp. Har ingen planer for i kveld. Kanskje det blir litt scrappings? Det hadde vært gøy. Har akkurat fått hjem en hel ny ladning med fremkalte digitale bilder, så det er masse jeg kan ta tak i der. 2 dager til UL! 7+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. desember 2004 #130 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Siam... bare to dager til UL!!! så spennende....!! Skal mannen være med på UL da? Du må gå veldig forsiktig i dag... må ikke ha noen ulykker nå!!! Det er som du sier; suuuuperglatt i dag!!! Ønsker deg i allefal en fin tirsdag!! :enig_animasjon: shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #131 Del Skrevet 14. desember 2004 Ja, mannen skal bli med på UL. Han gleder seg han også. Det blir sikkert litt mer virkelig for han også, da. Snakket med legekontoret i går, forresten. Jeg er desverre ikke immun mot toksoplasmose. Det var dumt. Da må jeg holde meg litt unna den søte pusen til mamma. Og skylle salaten godt. Trodde nesten jeg var immun, jeg. Siden jeg aldri har skylt salaten i hele mitt liv, og hatt masse med katter å gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 15. desember 2004 #132 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei du!! 1 dag igjen til UL!! Tenker du gleder deg veldig nå!!! (jeg gleder meg nesten like mye jeg vettu.. blir jo så spennende!!!) Gleder meg veldig til rapport!! Koselig at mannen skal være med da!! Første møte med den lille... da er det kos å være begge to!! Så dumt at du ikke er immun mot toksoplasmose, jeg er veldig spent på om jeg er det, i og med at jeg har katt.. enn så lenge så tømmer mannen kassen til pus, men bortsett fra det, så har jeg ikke tatt noen forhåndsregler. Ønsker deg en god onsdag!! (Kun to dager til helg!!!) shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #133 Del Skrevet 15. desember 2004 Jippiii, i morgen er det UL. Håper vi får se et bankende hjerte. Jeg kjenner fremdeles ingenting, så jeg er veldig spent. Bare jeg får bekreftet at alt er bra, kan jeg slappe mer av. I dag kommer en venninne til meg, så skal vi ha scrappekveld. Det blir morsomt. 7+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 15. desember 2004 #134 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei! Har lest dagboken din! Lykke til videre med svangerskapet!! Og lykke til på UL i morgen! Klem MsSunshine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 16. desember 2004 Så koselig at du har lest dagboka, MsSunshine. I dag er det altså den store ul-dagen. Men først skal avdelingen ut og spise lunch. Det tegner til å bli en fin dag... 7+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 16. desember 2004 #136 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei vennen... gud så spennende... jeg kan nesten ikke vente på rapport!! Du må skrive med en gang du får anledning!! Når er UL? Ønsker deg i allefall lykke til! Stoor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #137 Del Skrevet 16. desember 2004 Takk for lykkeønskninger, shy. Ultralyden er kl 1430. Tror ikke jeg drar tilbake på jobb etter det... Men oppdatering kommer sikkert i kveld. Har ingen symptomer i dag heller. Puppene er ikke ømme lenger. Føler meg ikke gravid. Det eneste symtomet er at jeg ikke har hatt mensen på to måneder... Og det er vel kanskje det viktigste symptomet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. desember 2004 #138 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei! :-) Og takk for hilsen i boka mi! Så spennende med ultralyd i dag da! håper du får se et lite bankende hjerte! Som du sikkert vet holder jeg på å telle ned til ultralyd selv, men det er den ordinære i uke 18 det da.... 13 dager igjen nå! :-) Blir spennende å se referat fra din i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 16. desember 2004 #139 Del Skrevet 16. desember 2004 Så spennende med UL! Tenk at du har kommet så langt alt Håper alt er bra med deg og den lille! Tenker masse på deg og titter innom selvom jeg ikke har vært så flink til å skrive her på KG i det siste. Selv nyter jeg at juleferien har begynt! Deilig med litt ro igjen. Pluss at jeg får bedre tid til å ta ekstravakter og det er alltid kjekt. Ønsker deg en kjempefin dag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #140 Del Skrevet 16. desember 2004 Vi så et bittelite bankende hjerte, to knøttsmå armer, en perfekt liten ryggrad og et svært hode.... Lille frøet vårt var 17mm stort og hadde utviklet seg normalt. Å, jeg er så lykkelig! Mannen er også så imponert over hvor flink det lille knøttet er, som har laget seg et hjerte som banker for harde livet. Enda så liten den er. Han syntes det var skikkelig gøy å se. Legen snakket også litt om at det stort sett gikk bra, så jeg kunne bare slappe av. Vi hører jo nesten bare om det negative i verden i dag, og det positive er det nesten ingen som bryr seg om. Derfor tror vi at det er værre enn det er. Sukk, jeg er helt forelsket, jeg. Klarer ikke å slutte å smile... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå