Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok


Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi Oi Oi... så fin rapport!!! Virkelig koselig å høre!!!

Morsomt med alt som er laget allerede... skikkelig rart å tenke på!! Fikk du med deg bilde da?

Gratulerer med vel overstått første UL!!!!

Hvor var du hen? Hva kostet det?

Ønsker deg en suuper fredag!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk RoadQueen, *tine* og shy!!

Ja, ul er helt fantastisk. Men nå skal jeg ikke ha flere før den ordinære. Vet jo ikke om det er helt uten bi-effekter.

Fikk med meg 4 bilder, og jeg må se på dem med jevne mellomrom. De henger hjemme på kjøleskapet.

Jeg var på Oslo Akutten, egentlig et ganske lugubert sted, men jeg er veldig fornøyd med legen. Han var flink og hyggelig.

Jeg betalte 660,- (+500,- i bot som lå på bilen da vi kom ut.... :evil: )

I dag skal vi på middag til et vennepar. Det blir sikkert hyggelig. Lenge siden vi har sett dem, de er ikke like mye med lenger etter at de fikk en sønn for snart to år siden, men det er vel sånn det blir. Skal ikke se bort i fra at vi ikke har mulighet til å stille på alle fester fremover... Men stort sett er det jo vi som arrangerer alle fester, så da kan vi jo styre det mye selv... :-?

Også er det bare 1 uke til julaften!! Gleder meg.

Neste uke skal jeg bare jobbe 3 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Ååå det var koselig å høre Siam!

Jeg har nesten hatt litt dårlig samvittighet for at min SA har gjort at du har vært litt usikker/redd.

Lykke til videre :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Ååå det var koselig å høre Siam!

Jeg har nesten hatt litt dårlig samvittighet for at min SA har gjort at du har vært litt usikker/redd.

Lykke til videre :blomst_opp:

Nei, sånn må du IKKE tenke!! Stakkars lille Gadget Girl. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig, vennen! Godt å høre at alt står bra til! Skjønner at du vil vente nå til neste ordinære UL, sånn tenkte ikke jeg..De stedene jeg har lest så har de ikke kunne påvise at UL har noen bivirkninger, heller ikke de jeg har snakket med av leger mener det. Men det er vanskelig å vite hva man skal tro, man hører jo så mye..Uansett så tar legen min UL hver gang jeg er der, det er greit for meg. Er jo moro å se at den lille vokser og ser ut som den skal..

Ønsker deg en fantastisk helg! Og bare en uke til jul :hoppe:

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig en flott UL-rapport Siam!!

Ser at du har et meget fornuftig syn på det hele!! Vi vet ikke om det gir bivirkninger...og når du fikk se at alt er normalt og at den lille vokser og trives...ja så trenger du jo ikke sjekke det så ofte!

Ha en kjempefin adventshelg Siam!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så trøtt jeg er! Sov til litt over 9, spiste frokost og dro til byen. Fikk handlet de siste julegavene.

Mamma og Ø var en tur innom og spiste lunch hos oss. Nå har de akkurat dratt, og resten av kvelden blir vel rolig.

Det ble forsåvidt rolig i går også, for de vi skulle til middag til hadde ikke tenkt det samme som oss med besøket, så vi fikk bare kake før de skulle avgårde til noen andre... :o

Så vi dro og leide oss noen filmer istedet. Så den ene i går, og skal se resten i dag. Det var "lei 3 filmer og ha dem i 2 dager" tilbud på Video Nova, men det pleier det kanskje alltid å være?

Vi tenkte kanskje å gå på kino i dag, men jeg vet egentlig ikke om jeg orker. Jeg er så utrolig trøtt... :sove:

8+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for julehilsen, Trulselinemor.

Og takk for besøk tidligere Madden, Mrs. Potter og Juni.

Sov lenge i dag, helt til klokka halv elleve. Spiste koselig søndagsfrokost. Mannen måtte en tur på jobben, litt senere kom pappa og B på besøk.

Mannen kom hjem etter en stund.

Da de dro spiste vi middag før vi dro til byen og møtte K og T. Så på "Ocean's Twelve". Bra underholdning. Deilig å komme seg ut litt også. Lurt å gå på kino såpass tidlig på kvelden, for da er jeg ikke helt knekt enda. Også får vi noen timer hjemme før vi må legge oss.

Heldigvis skal jeg bare jobbe 3 dager til uken. Har fri lille julaften. Og neste uken skal jeg bare jobbe 2 dager. Det skal bli deilig med litt ferie!

8+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siam :nissevink:

Jeg er ute på en liten hilserunde før juleferien starter, og jeg vil ønske deg ei riktig fin jul, og du vet at du får et fantastisk nytt år med et nytt familiemedlem :wink:

Jule :klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for julehilsen, *tine*!

Nå er det nest siste arbeidsdag før jul! Er så trøtt i dag. Sov skikkelig dårlig, drømte og sto i. Våknet 3.natten på rad av et hosteanfall. Slitsomt....

Var på trening i går, var ganske flink. Men skuffende lite støl i dag. Må nok ta i enda mer neste gang. Kjørte 4 repetisjoner i går, tenke jeg skulle øke vektene og heller kjøre 3 repetisjoner neste gang.

Overrasket mannen med Dolly Dimples i går. Han ble veldig glad. Menn er så enkle og søte noen ganger.

I dag skal vi ordne det siste på julegavefronten. Vi er ferdig med innkjøpene men vi må få noen av gavene avgårde over fjellet.

Også må vi pakke, for vi drar rett etter jobben i morgen.

SNART ER DET JULEFERIE!!!! :hoppe::nisseblunk: :nissekone: :nissevink:

8+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, og gratulerer med 8+4!!! Det vil si at du straks er ferdig med din 9.uke!!! Bare tre uker igjen til du er litt "safere" hvis det er sånn man skal si det.

Så snill du er som overrasker mannen... de er ikke vanskelig å glede!!!

Mannen min skal få spaghetti med hjemmelaget spaghettisaus til i dag, og da VET jeg han blir glad, for det er favoritten!!

Håper du har en fin innspurt på julen, og at du ikke stresser for mye med lille nurket (eller lille sprell som vi kaller h*n) i magen!!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hver dag som går, er det ny rekord.

Jeg har troen på at dette kommer til å gå bra. Det hjalp utrolig med den ul'en. Er ikke bekymret i det hele tatt, lenger. Nå bare koser jeg meg.

Vi skal også ha spagetti i dag!! Det har vi planlagt sideni går. Spagetti med tomatsaus og kjøttboller. Det er helt utrolig hvor mange sammentreff vi har! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hi hi!! og *nam nam*!!!

Jeg er også rolig av en eller annen grunn, tenker ikke så mye på å ta UL enda heller.. tror jeg ble rolig av din rapport jeg!! :wink:

Du er god å ha!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå god du også, shy!!

Etter jobben i dag er det juleferie!! :hoppe:

Vi skal ha felles julelunch kl 13, og det kan hende vi prøver å stikke litt før i dag.

Skal en tur innom farmor før vi skal på grøtfest hos svigersene. Bilen er stappfull av julegaver.

I morgen drar vi til mamma. Og da kan julefreden senke seg!

8+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Vi bare ønske deg GOD JUL!!

Vil ikke si godt nyttår enda, for det er litt tidlig synes jeg!!!

Håper du får en fin lunsj i dag, og at grøtfesten blir bra!!!

Stor juleklem fra shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...