Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok


Siam

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Potter

Hei!

Det er nok ikke bare dere som er tidlig ut med å velge faddere nei. Jeg har også tenkt ut hvem jeg skal spørre-og jeg er ikke gravid engang :oops:

Håper det går greit på julebordet. Hvis du går med et glass så er det sikkert ingen som følger med om du drikker eller ikke(hvis de ikke har mistanke om graviditeten da)

Ønsker deg en fortsatt fin dag :blomst:

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mrs. Potter!

Det er nok mange som bare går og venter på at noe skal skje siden vi giftet oss for snart et halvt år siden. Så de kommer nok til å gjette det hvis de legger merke til at jeg ikke drikker.

I dag er jeg 4+6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, folk forventar familieauke når ein har gifta seg. Me sa ikkje noko før etter 7 veker - men fleire hadde observert at eg slutta å røyka - dei gjekk ikkje heilt på den forklaringa om at kondisen var so dårleg at eg heldt på å "dø" under ein fjelltur i sommar. Når eg heller omtrent ikkje smakte vinen under familiemiddagar og ikkje ville ha kunjakk til kaffen var det visst fleire so la saman to og to og faktisk fekk fire.... :hoho:

Men det er nok lettare å simulera alkoholinntak på eit julebord enn i eit lite intimt familiselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borte herfra en stund for at syklusene mine skal bli normale (dvs. ikke surfe så mye på bli-gravid-sider for å ikke være hekta), og hva leser jeg når jeg er innom nå? Jippi, dere klart det!

GRATULERER SÅ MYE!!!

Kan du sende de postive testene over til meg nå, sånn at det blir min tur snart? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!! Er du 5+0 i dag? i såfall: :hoppe: GRATULERER!!! :hoppe:

Vil bare ønske deg en suuper duper helg! Og lykke til på julebordet... det går nok fint skal du se!!!

sooooooor og mange :klem::klem::klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjon, Poca! Jeg skal blåse over masse blått graviditetsstøv til deg nå *blåse, blåse, blåse*

Jeg slapp unna hele julebordet! I dag er jeg hjemme fra jobben fordi jeg har vondt i hodet. Det begynte i går, og i dag er det ikke noe bedre. Og siden jeg prøver å holde meg unna smertestillende tar jeg en hjemmedag. Det er vondt å stirre inn i en skjerm hele dagen. (Er bare en snartur innom her!!)

Så i dag skal jeg ta det helt med ro. Har begynt på en dobbel scrappe-side fra bryllupet. Regner med at den blir ferdig i løpet av dagen. Og så skal jeg en tur til butikken. Går til den som er lengst unna, tenker jeg. Så får jeg litt frisk luft og en liten tur i dag også.

I går var jeg ute og gikk i to timer. Det ble to timer rundt Sognsvann. Ingen skal si at vi gikk i raserfart, men det var ganske glatt i går, så det var vanskelig å få opp tempoet. Men bedre enn ingenting.

I morgen har jeg bursdag!!!

5+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trøste: Hodepine er virkelig ikke noe godt..bra at du slapper av hjemme!Håper du snart blir bra igjen Siam!!! Ønsker deg en flott helg!! :vinke:

Må også gratulere deg litt på forskudd med bursdagen i morgen!! :bursdag::gratulerer: :blomst_opp: :kose:

Håper du får en flott dag!!! Bursdagsgaven har du jo allerede fått da!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. glemte å gratulere med i morgen!! Er usikkert om jeg er innom i morgen, så det er best å ta det før jeg glemmer det!! :bursdag: Håper du får en suuper dag!!!!!

kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg håper ikke du må slite med hodepne, sånn som meg. Det unner jeg ingen! Håper du blir bedre snart vennen! Fint på en måte da, at du slapp unna julebordet..

Ønsker deg en fantastisk bursdag i morgen, håper formen er bedre til da! :blomst:

Stor klem til vennen min :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselig besøk, Madden (ja, den fineste bursdagsgaven har jeg allerede fått. Håper den klorer seg fast i 8 måneder til), shy (takk for bursdagshilsen), Juni04 (jeg har hatt masse vondt i hodet opp i gjennom, så jeg håper jeg slipper så mye av det. Man blir i så dårlig humør av det. Takk for gratulasjon), Limbo, sirka Road Queen, edea og Popelka!!( tusen takk for bursdagshilsener)!!

Føler meg bedre nå, har tatt det helt med ro i dag. Har fulgt planen til punkt og prikke. Har scrappet ferdig dobbeltsiden, sett noen filmer, gått til butikken i snøværet. Nå sitter jeg og mannen og spiser godteri og ser på tv. Mye bedre enn julebord... :-?

Litt dumt at det ble sånn, men det er jo allikevel like greit. Jeg kjenner at jeg begynner å bli trøtt allerede, så det blir nok tidlig i seng i dag også.

Jeg merker at jeg har fått noen nye hormoner i kroppen. I stad begynte jeg å gråte og le samtidig, bare fordi jeg var så glad! Det var helt sprøtt! Jeg så sikkert helt rar ut i ansiktet med nedover-gråtemunn i det ene øyeblikket og oppover-smilemunn i det andre øyblikket. Og så vekslet det noen ganger.... :ler: Det endte med at jeg lo fordi jeg så meg for meg.... :ler::ler:

En annen rar ting som skjedde i dag til frokost, te-koppen min som jeg drikker hver dag (grønn te med appelsin) smakte plutelig skikkelig sneip!! Jeg klarte ikke mer enn en bitteliten slurk. Snodig...

Ellers har jeg ikke merket noe til økt lukte/smaks-sans som mange får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en kjempefin bursdag!

Våknet i åtte-tiden, fikk gaver på sengen. Nytt treningstøy og nye fjellsko!! Det var kjempebra for jeg trengte virkelig det.

Vi spiste frokost før vi dro og handlet litt.

Svigersene og "sviger-bror" kom på lunch.

Da de hadde dratt tok jeg en høneblund på sofaen.

Mannen og jeg dro og spiste middag på Agra :sikle: (er mett enda...) og så dro vi på stand-up på Latter. Det er første gang jeg er der, og jeg synes det var et ok sted. Det var litt klønete at showet i den store salen sluttet rett før showet på klubbscenen startet. Det ble helt kaos pga alle menneskene som skulle hit og dit...

Men stand-upen var bra.

Litt rart å være helt edru og sitte og drikke brus når jeg er ute, men det er det vel bare å venne seg til for en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har vi funnet frem all julepynten. Vi skulle egentlig bare pynte til advent med julestjerne og adventsstaker, men jeg syntes så synd på alle nissene som ba så tynt om de kunne få lov til å komme fram nå at jeg klart ikke å la være. Så nå står det nisser nesten overalt... :nisse:

Å, det er så koselig med jul! Det er noen nisser igjen som må vente til vi nærmer oss, så det blir mer pynting etterhvert.

Vi fikk ryddet opp i kottet på loftet også, når vi dro ut julepynten. Og det er jo bra.

Pappa og B. var på bursdagsbesøk i dag. Serverte resten av kakene fra i går. Det var veldig koselig. De syntes at det var blitt så fint hos oss, med alle nissene...

Nå er mannen i et møte, så jeg har jule-huset for meg selv. La meg litt på sofaen, for jeg var litt trøtt, men jeg har ikke ro i rompa til å ligge der så lenge... Men nok ro til å sitte her litt, tror jeg...

Ingen nye symptomer. Bare ømme pupper og litt trøtt.

5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Heisann Siam :wink:

Jeg måtte jo titte innom og se etter hva du er for en, etter at du la igjen hilsen hos meg :Hehe:

Så utrolig gøy at du er gravid da, du skal se at "lille spire" klorer seg fast der den hører til :ler: Jeg skal i allefall krysse fingre og tær og mer til for deg :wink:

Hm, når jeg tittet gjennom alt babytøyet i dag ble jeg litt sånn babylysten jeg også :ler: Det er jo så søtt og fint alt det bittelille tøyet, og det er jo så kos med dissa småttisene :hjerter2: Hulemannen trodde jeg var gal, som tenkte tanken engang :o Han ble så redd at jeg tror han kommer til å telle P-pillene mine heretter :ler: Men jeg er egentlig enig jeg også da, selv om jeg kan få lyst en kort stund innimellom :tunge1: Det holder med to turboer!!! Jeg tenker litt sånn at siden jeg fikk mine to så tidlig så får jeg et helt lite liv for meg selv etter at de flytter ut også :danse: Da kan jeg slå hæla i taket :ler: Hulemannen derimot blir jo gaaaamal gammal før ungene flytter ut :ler: Han er nemlig 9 år eldre enn meg :o

Nok om meg, høres ut som om du hadde en skikkelig trivelig bursdag og det fortjente du jo :wink:

Ha en fin kveld da Siam, jeg kommer gjerne innom deg en tur igjen jeg :enig_animasjon: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gjen-besøk, Teletubbien!!

Du er hjertelig velkommen, når som helst.

Nå har mannen kommet hjem, vi har spist vår favoritt Dolly-pizza og nå blir det vel litt film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har nok tenkt litt som deg jeg også Siam..jeg holdt på å gå litt amok med julepynten i kveld..syntes forferdelig synd på alle nissene som måtte ligge igjen i kassen....mannen satte ned foten da jeg plukket frem skiltet vi bruker å henge på ytterdøren...da fikk han fnatt..det er greit at vi har galskapen innendørs..men naboene trenger jo ikke se at du har tatt helt av!! :ler: Så jeg roet ned litt..synes ikke selv at det var så ille da..bare noen duker og snøkuler..og så noen kranser og snømenn...og noen nisser..og fire adventsstjerner/staker... :wink:

Det blir nok verre etterhvert ja... :)

Ha en flott uke Siam!!

:nisse: Stooor :klem: fra Madden :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...