Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok


Siam

Anbefalte innlegg

Etter påtrykk fra min venn shy, lager jeg meg en svangerskapsbok.

Deilig å begynne på nytt, for dette er begynnelsen på et helt nytt liv for mannen og meg. Dette er så stort for oss, og vi gleder oss helt vilt sammen med resten av familien.

Jeg testet klart positivt i går, og det var veldig etterlengtet.

Nedanstående är beräknat från datum för sista mens.

Beräknat nedkomstdatum med cykelkorrigering: 2005-07-31

Dagens datum är 2004-11-19

Du har gått 26 fulla dagar (av 280).

Du är i första trimestern (av tre)

Du är i 1:e månaden (av 9 - kalendermånader)

Du är i 1:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)

Du är i 4:e veckan (av 40)

Du är i v3+5 (av 40+0)

Siden dette er såpass ferskt er jeg selvsagt redd for at noe kan gå galt, men er optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: som dagbokskriver, og gratulerer så mye med den lille spiren. Skal bli spennende å følge deg videre fremover.

Håper du får et fint svangerskap :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer fra meg også, selv om jeg forsåvidt har gratulert i en annen tråd også. Vi er jo nesten samtidig vi. Jeg regnet ut termindatoen til å være 27. juli. :)

Føles nesten urettferdig da, å være her, omgitt av så mange som har prøvd i månedsvis og år, og så rekker jeg såvidt å si hei før det er noe som spirer og gror. Men litt tidlig er det å la gleden slippe helt løs da. Er jo enda 8 uker hvor mye kan skje. Så prøver å ha en sånn avballansert holdning til det, jaja, vi får se hva som skjer liksom...FEIIIL...klarer ikke det, er egentlig hoppende glad og forventningsfull og det kribler overalt og jeg vil egentlig fortelle det til alle!!! :hoppe:

Men jeg nøyer meg med å fortelle det til dere andre i første omgang, og så kanskje til foreldre og søsken når jeg har vært hos lege i neste uke.

Uansett, Siam, skal bli spennende å følge deg fremover, det er første for deg også, ikkesant? Kanskje jeg lager meg dagbok jeg også, får se litt. Er ingen superaktiv nettbruker, så vet ikke om jeg vil bruke den så mye.

Lykke til i allefall. La oss høre hvordan det går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for velkomsthilsner og gratulasjoner natasha, *tine*, Tetra, sirka, lmari, Glossy, Hulderjenta og Frøken Fryd.

Jeg tenker sånn som deg jeg også, Frøken Fryd. Jeg vet at det er relativt stor sjanse for at det kan skje noe, men jeg kan nesten ikke tenke negativt heller. Hvis det ikke går bra, var det sikkert det beste. Det er jo naturens måte å rydde opp på.

Hvor finner jeg den beste siden for å regne ut termindato?

Den jeg har sitert lenger opp er fra en svensk side som heter Foreldrekanalen, og der er jeg 3+5, men hos Barn i Magen står det at jeg er i min 5. svangerskapsuke!

Det er akkurat 4 uker siden siste menstruasjons første dag.... :klø: Men begge sidene er enige om at min foreløpige termin er 31. juli. Skjønner ikke'no, jeg.

Det hadde vært koselig om du hadde fått deg dagbok også, Frøken Fryd. Morsomt å følge med på noen som har kommet akkurat likt!

Nå er jeg hjemme hos mamma, de andre sitter og ser på tv, men jeg klarer ikke å la være å sjekke nettet... Det er så mye nytt og spennende å lese om!

Masse nye fine nettsteder.

Jeg har som nevnt funnet barnimagen.com. Nå ramlet jeg akkurat over mammanettet.com.

Er det noen som har noen andre fine forslag tar jeg i mot med takk. Kan ikke lese nok om dette akkurat nå!

Ha en fin helg alle sammen! Koselig at dere følger med. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sirka!

I følge dem er jeg 4 uker på vei, og med termin 31.juli der også...

Jeg tror at frøet vårt er ca 2 1/2 uke gammel... :hjerter:

Så h*n er ikke så veldig stor enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye siam!!

Vil også anbefale babyverden.no, der kan du plotte inn tall etter første dag i siste mens, eller etter unnfangelse.

Håper du får en fin tid her inne, og at tiden frem mot juli blir bare lykkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom du hit også!!! :)

Må nok engang gratulere dere så mye med den lille spiren! Skal bli moro å følge dere fremover!!

:) Stor :klem: fra Maddie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jippi,vennen, så fint at du har fått dagbok her også :-)

Jeg gleder meg til å følge deg, det blir kjempe spennende. Du har termin på min lillesøsters bursdag. :-) Jeg er så glad på deres vegne og dette var jo en flott liten førjulspresang! Helt herlig..

Igjen gratulerer,vennen og nyt tiden fremover!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg den store nyheten før nå...

Gratulerer Siam!!!!

Er veldig glad på dine vegne! Håper du får et fint svangerskap!!!

Klemmer fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...