Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok


Siam

Anbefalte innlegg

Hei Siam -vennen min!! Min trofaste KG venninne... og gravide-følgesvenn.. hi hi.. (Det er fortsatt nesten ikke til å tro!!!)

Håper du har det bra i dag!!!

Hvis det er noen trøst, så er jeg også veldig trøtt i dag, og gleder meg til helg, skal bli deilig!!

Så trist at det er kiipt på jobben da...Men nå ser du jo et lys i tunellen i forhold til mamma - permisjon!! Tror det ligger an til at vi må møtes med barnevognene da ja!! :wink:  

Gratulerer med halveis første trimester!!! Tiden går jo nokså fort nå!!!

Stooor fredagsklem fra shy :)

Hi hi, det er utrolig morsomt dette her. Jeg er sååå glad for å ha noe jeg "kjenner" som er like langt som meg.

Vi burde kanskje ta en tur på cafe sammen en dag?

Jeg er vel egentlig ikke så negativ som innlegget mitt skal tilsi, bare litt morgengretten, kanskje? :wink::wink:

Man kan vel ikke være lei seg på en fredag, vel?

I dag er det vafler i kantina også :sikle:

Jeg synes ikke det har gått så veldig fort jeg, shy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen...

Tar gjerne en tur på kafe etter hvert.. må bare komme meg igjennom disse hektiske desember ukene!! Gleder meg til å treffe deg i virkeligheten!!!

Ja, jeg skjønner du synes tiden går sakte, ikke nok med at man må ha den kjeeeeeeeeeempelange tiden frem til IKM, og så må man ha 12 uker til..... argh!!!

*shy gleder seg til 1.trimester er over*

Vaffler hørtes digg ut!!! *nam nam*

Ha en suuper fredagskveld!!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har det bra som gravid Siam! Ønsker deg en fortsatt fin helg, ta vare på deg selv og den bittelille. :):klem:

Stor klem fra Soul :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tror ikke jeg har vært innom og hilst på deg før... :sjenert:

Håper du får et fint svangerskap uten kvalme og andre ubehageligheter!

Husker at tiden gikk ufattelig tregt frem til uke 12. Nå går det så fort at jeg nesten ikke klarer å telle ukene :wink:

Klem fra Murmel! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du skjønner S, så er jeg sånn passe fraværende for tiden, og har ikke fått med meg at du har startet en ny dagbok. Litt fjern bare! :tunge1:

Håper alt er ok og hvordan går det med julepresangproduksjonen? Jeg sitter her og skriver hjemmelagede julekort, og er halvveis med julegaver. Har satt ned lista litt for hva som skal være hjemmelaget osv, så da blir julen litt mindre stressende.

Snakkes S! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for helgehilsner Road Queen, Teletubbien, Soul (lenge siden jeg har vært innom deg...), murmeldyret og Imax!!

Det har vært en fin helg, var på besøk fra fredag til lørdag.

I går kveld var vi ute og spiste med svigersene og etterpå var vi på Secret Garden konsert. Bra konsert, men jeg har ikke så veldig mye forhold til dem.

I dag har jeg vært ute og spist lunch med en venninne. Koselig, for det er lenge siden jeg har sett henne.

I dag har jeg og mannen sett på den siste Harry Potter-filmen, og nå er det Ungkarsnissen...

6+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood morgen Siam!!

Håper du får en ok uke på jobb!! Hurra for at du nå er halvveis i uke 6!! Stemmer ikke det?

Noen gravidetegn foreløpig? Sover du godt om natten? Jeg sover så urolig.. og våkner grytidlig... slitsomt.

Ha en fin dag!!

kooooos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, shy.

Nå er jeg vel snart halvveis i 6. uke, ja. 6+3, faktisk.

Jeg føler meg ikke så veldig gravid, har kjent et lite trykk nederst i magen, og det er nok det lille frøet som er der.

Ellers har jeg hatt problemer med å sovne og problemer med å våkne... Men det er sånn jeg alltid har vært.

Jeg skal bestille meg en ul til slutten av neste uke, så får jeg sett om det er liv der.

Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi.. det blir spennende!! Hvor skal du på UL hen da? Vet du hva det koster? Hmm.... kanskje jeg og må gjøre det.....? Får snakke med mannen... Kan hende det er lurt å gå til legen først!! (Ikke ivrig jeg nei...he he)

Det blir i allefall veldig spennende med UL din!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk!!

stor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time på Oslo Akutten neste torsdag. Det koster 660,-

Gleder meg. Håper virkelig vi ser et sprell-levende lite frø med bankende hjerte!

I dag blir det trening igjen. Regner med at det blir en Trip Trap 1 time. Etterpå skal jeg ha en time med treningsveileder. Håper jeg får litt inspirasjon til å trene mer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!

Nå har vi bestilt tur til New York! :hoppe:

Vi skal reise på mannens bonuspoeng og vi kommer til å være borte i over 1 uke!

Å jeg gleder meg!!

Nå må jeg sjekke hoteller og severdigheter, restauranter og butikker. Gjett om jeg kommer til å shoppe scrappe-ting!!

Håper at alt går etter planen, men nå er i alle fall turen bestilt!!

Selv om det er litt lenge til.... Vi drar ikke før 11.februar.

Også skal vi være borte på Valentins... Jippiiiiiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Siam!! Så kuult!!! Det høres utrolig digg ut!!

Nesten litt pussig at du skrev dette nå, for jeg postet akkurat en innlegg på gravide-forumet om hvor lenge det er forsvarlig å fly når man er gravid. Vi hadde nemlig tenkt oss en tur i juni, og da er jeg 7-8 uker unna termin.... vet ikke helt om det er litt dumt... vet du hvor lenge det er forsvarlig å fly når man er gravid?

Vel, uansett... høres topp ut med en februar tur!!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet hjem fra trening!

Fikk laget meg et program på en halvtime for overkroppen. Veldig greit å ta før eller etter en spinningtime, eller i forbindelse med en lang runde på stepmaskinen.

Nå er det ungkarsnissen og mammas punsjboller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oi, så herlig med New York-tur! Det kunne jeg også tenke meg... :gullengel:

Takk for koselig besøk - og så håper jeg at du snart kjenner at du er gravid! Sånn for din egen del! Så kjempekoselig... Gratulerer nok en gang, Siam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg som skal til New York!

Det er min absolutte favorittby!

Jeg og mannen prøver å ordne det sånn at jeg kan være med han dit på jobb i mars, håper vi får det til.

Har du/dere vært der før?

Hvis ikke, si ifra, jeg har en haug med tips, til shopping, spisesteder, favorittområder å gå rundt i osv.

:klem: , Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...