Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok


Siam

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med dagboken og ikke minst den lille spiren :-) vi har termin nesten på samme tid du og jeg om alt går etter planen.

kjenner meg litt igjen på det du forteller om å ta en test til for å bekrefte... gjorde det samme her en dag jeg også, og den var enda mer blå enn før :)

Har du vært hos legen nå?? skal i neste uke, gleder meg. blir spennende fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Siam.. og god mandag!!!

Så kos med all julepynten, jeg skal frem med min i kveld.... (rakk desverre ikke i helgen..) og det gleder jeg meg veldig til. Det var så koselig å kjøre hjem fra bursdag i går, og se alle lysene som har dukket opp i vinduer og på trær!! Det er en fin tid vi går inn i nå! :nisse:

Vel, jeg håper du har hatt en suuper helg, og at du koser deg med spiren din!! :babysmokk:

kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, disse mandagene kommer tett. Sov dårlig i natt, holder på å bli forkjøla tror jeg.

Tusen takk for hilsner shy, Himmelblå og Madden!

Jeg er utrolig glad for at jeg har dere KG-jentene, det er fint å ha noen å kunne "prate" med, det er ikke alle som er like opptatt av prøving og små-små frø. :klem2: :blomst_opp:

Jeg tenker mye på om jeg kommer til å være så heldig å få beholde frøet vårt eller ikke, det virker som en evighet til midten av januar, hvor vi er litt tryggere.

Nå er det slutt på mine 2 late uker, for i dag blir det trening!! Må bare komme igang igjen. Drar på en spin 1 time, skal ta det litt mer med ro enn vanlig. Men det blir nok fint å få beveget meg litt igjen.

I morgen skal jeg til legen. Det blir spennende.

5+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Klart du måtte høre på nissene og sette de frem..Lurer på på om ikke mine roper litt også :sjarmor: Det er jo så koselig å pynte litt til jul. Jeg tenkte kanskje jeg skulle få vasket litt først og så få bort litt rot! Men jeg gleder meg masse til å få frem julepynten..

Så spennende det blir med legebesøk i morgen! Åh, jeg er så glad for at du har en spire i magen :hoppe: Det var den beste førjulsgaven jeg kunne fått!

Håper du har en fin dag! Og pass på å slapp av og bruk litt tid på deg selv!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig melding fra deg, Juni!!

Var hos legen i dag, men det var jo ikke så veldig mye nytt som kom frem. Det lille frøet vårt er jo så lite, stakkars, så det er jo ikke noe vits i å lete etter det.

Vi fylte ut helsekortet, tok blodprøver, sjekket urinprøven og det var det.

Fikk ny time 4. januar hvor vi skal ta GU, og ny kontroll 18. januar for da er jeg i 12 uke.

Fetteren min, samboeren hans og deres datter på 4 måneder kommer på besøk i dag. Det blir koselig.

Jeg føler meg ikke helt i form i dag, tror jeg begynner å bli forkjøla. Sov dårlig i natt også... Lå og bekymret meg over at jeg ikke følte meg gravid. Jeg må prøve å slutte å tenke på det!! :evil: Det går nok så bra så *trøste meg selv*

5+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen..

Det går så fint så!! Det er få som føler seg så veldig gravide så tidlig i prosessen vet du.. (ikke det at jeg har noen erfaring men....) Det er bare å glede seg over at du er fris og fin!!!

Så fint at du er i gang med lege-oppfølging! Fint å ha det i orden.

Her er det ikke noe nytt foreløpig... men føler at "tanta" er på vei.

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam, takk for gratulasjoner (gratulerer til deg og om jeg har glemt det!)

Dette er en bok jeg kommer til å lese flittig i mnd. fremover. Frem til nå så kjenner jeg meg også veldig igjen i følsene dine, jeg føler meg heller ikke serlig gravid... Men for all del veldig glad for at jeg ikke er kvalm!

Hyggelig å høre hvordan det gikk på legetimen. Jeg har min første time 4. januar. Litt kjedelig å vente så lenge men jeg kan jo ta en test i mellomtiden, bare for å få bekreftet at jeg ikke drømmer liksom. :hoho:

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke bekymre deg over manglende gravid-følelse. Det er jo fortsatt tidlig. Bare vent et par uker, så slår plutselig kvalmen til, også lengter du tilbake til tiden hvor du klaget over manglende "symptomer". ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøst, shy. Men jeg føler meg mindre og mindre gravid. Nå er puppene nesten ikke ømme lenger heller... :-?

Gratulerer til deg også Gadget Girl. Få deg dagbok, du også, så jeg får fulgt med deg litt. Alltid gøy å se hvordan en som har kommet like langt har det.

Jeg driver og leser bakover i andre dagbøker, prøver å finne tilbake til da de var like langt som meg.

Takk skal du ha Litle. Håper du følger etter snart!

Jeg skal prøve å ikke bekymre meg, Moonchild. Jeg vet det ikke gjør noe fra eller til allikevel. Men jeg klarer ikke helt å la være...

Jeg hadde besøk av fetteren min, samboeren og datteren deres i går. Da de dro i ni tiden var jeg helt utslitt og gikk rett og la meg. Etter å ha skravlet med mamma, da.

Lå og leste litt og så var det natta. Sov godt i natt, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam vennen..

Det er nok vanlig å bekymre seg litt underveis... Bare ikke bli deppa.. det har ikke nurket noe godt av!!

Vel.. jeg er spent på resultatet i morgen.. kanskje jeg kan slå følge med deg? Det hadde jo vært helt utrolig festelig!!!

Ha en fin dag.

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Titt-tei Siam :vinke:

I dag er det 1 desember, vennen, og snart er det jul :wink: Håper du har det fint, og at du snart blir kjempekvalm og spyr hele dagen :kvalm::ler: - Neida, ikke så ille da!! Men jeg skjønner godt at du syns det er helt uvirkelig når du ikke føler noen "symptomer", men bare vær bitttttelitt tålmodig - så kommer det nok skal du se :trøste:

Syns du skal prøve å ta ekstra godt vare på deg selv i denne tiden, ta deg en kveld med et godt og langt bad, med levende lys og lav julemusikk - åsså smører du deg med og velluktende bodylotion etterpå!!! Tror du trenger å bli litt bortskjemt og passet på nå jeg, hadde du bodd her i nærheten skulle jeg kommet med julekaker til deg :wink:

Masse klemmer og gode tanker fra Teletubbien :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine meldinger, jenter!!

Det hjelper faktisk.

Jeg må bare skjerpe meg og prøve å tenke på noe annet. Alt står sikkert bra til med lille frøet.

I dag skal jeg besøke en venninne som har vært utenlands altfor lengel. Det blir spennende å se datteren hennes også, har ikke sett henne siden hun var et lite knøtt. Nå er hun 9 md.

Gleder meg, jeg.

5+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Takk for velkomsten.. Koselig å lese dagboken din og gratulerer så mye med det kommende barnet :babygutt::babyjente: Alt går nok bra, ALLE bekymrer seg, ihvertfall de tre første månedene.. Spennende å lese i dagboken din, skal forsette å følge med!

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Kjenner meg så utrolig godt igjen når det gjelder den manglende graviditetsfølelsen..Akkurat sånn hadde jeg det også! Det er nok helt vanlig. Det er først nå de siste ukene jeg har følt meg gravid fordi nå kjenner jeg liv og at magen begynner å bli hardere..Men jeg lover deg at tiden bare flyr avsted!

Ønsker deg en fin dag!

Stor klem :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig betryggende å høre fra dere *Heidi* og Juni. Jeg synes alle er kvalme eller har andre klare symptomer, men ikke jeg. Synes ikke jeg er så trøtt lenger heller. Men det kan jo ha noe med at jeg legger meg i ti-halv elleve tiden hver dag.

Jeg trenger ikke å sove noe på dagen, men jeg kjenner jeg begynner å bli rimelig trøtt i ni-ti-tiden.

Det lille hjertet til det lille frøet vårt skal nå ha begynt å slå!! Tenk på det!! :hjerte::hjerte::hjerte:

I dag kommer endelig mannen hjem. Snakket med han i dag tidlig og det hadde ikke blitt mer enn 2 timers søvn på han i natt, så det er nok et vrak av en mann jeg får hjem... Det blir nok ikke mye selskap der. Jeg henter han nok på Gardermoen i kveld.

Men først skal jeg til byen og se etter julegave til han, og så skal jeg gå en tur med en venninne.

Det blir enda en travel dag. Neste uke MÅ jeg legge inn noen fridager. Trenger litt scrappetid, f.eks... :sjarmor:

5+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WOW!!!!

GRATULERER MED DEN LILLE SPIREN I MAGEN!!!!!

Det hadde jeg ikke fått med meg :)

Er det ikke spennende ??

JIPPI!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Cappo.

God helg til deg også, Madden!

Åååååååå, jeg er så trøtt! Jeg fikk ikke sove i natt, jeg lå og vred meg til over kl 1! Og jeg la meg kl 10, for da holdt jeg på å stupe. Rart, så trøtt, men får allikevel ikke sove.

Det klør sånn i halsen og jeg er tett i nesa. Ligger og hoster og irriterer meg! :-x :-x :-x

Er møkka-lei av jobben, igjen. Det var bare gøy med ny avdeling og nye arbeidsoppgaver noen få uker! Heldigvis kan jeg se slutten nå i alle fall. Kan nesten ikke vente til jeg går ut i permisjon.

Jeg skal i alle fall ta alle mine 5 uker ferie før den tid! Tar ikke med meg noen ferie inn i permisjonen.

Heldigvis er det helg. Kanskje jeg får sovet ut litt snart.

Vi skal på besøk til besteforeldrene til mannen i kveld. Mormoren hadde bursdag i går. Vi skal overnatte, så blir det ikke så mye kjøring. Det blir sikkert fint. Hun er veldig koselig. Vi skal fortelle at de skal bli oldeforeldre også. Da blir de sikkert glade, selv om det ikke blir den første. Kusina til mannen har noen måneders forsprang.

6+0 (Halvveis i skumle første trimester)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam -vennen min!! Min trofaste KG venninne... og gravide-følgesvenn.. hi hi.. (Det er fortsatt nesten ikke til å tro!!!)

Håper du har det bra i dag!!!

Hvis det er noen trøst, så er jeg også veldig trøtt i dag, og gleder meg til helg, skal bli deilig!!

Så trist at det er kiipt på jobben da...Men nå ser du jo et lys i tunellen i forhold til mamma - permisjon!! Tror det ligger an til at vi må møtes med barnevognene da ja!! :wink:

Gratulerer med halveis første trimester!!! Tiden går jo nokså fort nå!!!

Stooor fredagsklem fra shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...