Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok


Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen... det var helt utrolig fin fødsels-historie... jeg fikk tårer i øynene, og gleder meg bare mer og mer til å føde selv......

Det høres ut som dere har fint fått taket på situasjonen, og jeg har en følelse av at dere blir fantastiske foreldre!!!

(send meg gjerne et bilde på PM hvis du ikke vil legge ut i forumet..... er jo bare så nyskjerrig på hvor vakker prinsen deres er da vettu!! ;) )

Ønsker deg en flott dag, og nå håper jeg du sender meg alle fødevibber som finnes, slik at jeg får født snar jeg og!! :ler:

kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott fødselshistorie, rørende og fin!

Akkurat det fødselsøyeblikket er så utrolig spesielt, det husker jeg veldig godt selv. All smerten forsvant liksom, og der var han, den perfekte lille babyen vår!

Høres ut som dere koser dere veldig for tiden! Kjenner meg igjen i det med forskjell på puppene, jeg prøvde hele tiden å ta annenhver pupp, selv om lillegutt foretrakk det venstre. Det er ikke enkelt, men det er kjempekoselig å amme også da. Selv om det tar tid!

Vi bada gutten vår hver 2.-3. dag, etter råd fra sykehuset. Huden blir jo fort tørr og sånt. Det er en koselig stund, helt enig! :)

Kos dere videre og god helg!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke badet han hver kveld. Da blir huden tørr. Skjønner at dere vil det forresten, for det er en kjempehyggelig stund, men råder dere til å gjøre det maks et par ganger i i uka. De små blir ikke så skitne at de trenger å bade ofte.

Kos dere med fortsettelsen. Det er nå det starter! :babysmokk:

Takk for tips, Annie. Det er nok lurt å ikke bade så altfor ofte.

Og tusen takk for koselige hilsner søndagsengel?, Soul, Orkidéen, Annie, Cielo, shy og La Traviata!! :klem:

Gullet vårt ligger og sover nå, han har sovet bra i natt også, så han sliter oss ikke ut.

I dag kommer mormor og oldermor på besøk, så det blir jo bra!

Endret av Siam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Så utrolig koselig å lese fødselshistorien din :grine2:

Gleder meg til å følge med videre nå som dere endelig er blitt 3 :hjerte:

Håper dere får en finfin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som en fin fødsel, selv om den ble noe anderledes enn du hadde håpet. Og det må være så vidunderlig å ha lille Oliver hos dere. *smelt* :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Så utrolig rørende å lese fødselshistorien din! Sitter her og stortuter jeg!

Godt å se at dere har det så bra nå..nyyyt dagene med vesle Oliver! Og legg gjerne ut et lite bilde... :sjenert::ler:

Hadde vært kjempekoselig å få sett ham!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...