Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok


Siam

Anbefalte innlegg

Nyttårshelg på hytte er helt supert! (Uansett om man er gravid eller ikke). Og hva gjelder vektøkning så er vel det naturlig i jula. Spesielt når man både er gravid og slipper unna kvalme. ;-) Litt skal man jo gå opp i løpet av svangerskapet. Men det høres lurt ut å trene så lenge du orker det.

Kos deg masse & godt nytt år!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Tenk nå nærmer du deg 12 uker den magiske grensa.

Håper formen fortsetter og være bra at du er en av de hgeldige som meg.

Men litt plager dukker nok opp underveis, men det må man jo regne med.

Onsker deg og mann + selvfølgelig den lille spire GODT NYTTÅR :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Bare innom en snartur for å si riktig godt nyttår til deg Siam! Tenk at du snart når de magiske 12...tiden går så fort! Det blir et spennende år for dere også..

Kjekt å komme tilbake på jobb med så gode nyheter..!

Stooor :klem: fra Madden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år Siam!

Ikke ta på vei om Sim'er dør. Jeg hadde nettopp en flott kjernefamilie på 4, nå er det et barn igjen! Mor, far og søster døde i en brann ved komfyren for et par dager siden, enda jeg hadde trent de supre på kjøkkenet og de hadde røykvarsler. Skjønner meg ikke på det spillet noen ganger....

Men netopp derfor later jeg aldri som om Sim'ene er familien min, det er så trist når jeg dreper dem... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten nyttårshilsen til deg fra Imax. Måtte 2005 bringe deg masse glede, spenning og utfordringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle koselige nyttårshilsner, jenter!! :klem:

Nyttårshelgen var helt fantastisk. Vi har virkelig fått slappet av, spist masse god mat, vært ute i frisk luft, spilt brettspill, drukket Munkholm ( de andre har drukket rødvin, da...) og rett og slett bare kost oss. Det har vært deilig.

Nå er det desverre tilbake på jobb i morgen. Det blir jo litt kjedelig, men det er heldigvis bare 6 uker til vi skal ha ferie igjen.

Må forresten finne og booke hotell snart!

Har ikke tid til å være her lenger, må spille Sims! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

En som er hekta her ser jeg!! :ler: Duverden så lett det er å forsvinne inn i Simsspillet for noen uker... :oops: Jeg blir helt fortapt jeg hvis jeg først setter meg ned!!!

Hvor skal dere på ferie da Siam?

Ha ei riktig flott uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Madden! Skal til New York. Skikkelig byferie. Det skal bli fint. Gleder meg til sightseeing, shopping, cafe og restaurant!

Ikke noe moro å være tilbake på jobb. Snakk om å være lei! Gleder meg til å komme ut i permisjon. 6 måneder igjen...

Skal på trening i dag, nå er det slutt på jula!

10+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, og godt nytt år!!

Nå er vi i gang med et av de mest spennende årene i vårt liv... tenk det!! Vi skal bli mammaer.... dette må bli morro!! Du er jo 10+3 alt... som tiden flyr!!! Når skal du på neste kontroll da?

Vel, vil ønske deg en strålende dag, og en fin uke!!!

Stor kos din venn shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei shy!

Neste kontroll er i morgen! Regner med at det blir en vanlig gu, vet ikke om noe annet jeg skal gjøre.

Skal til jordmor på ABC-klinikken neste uke. Det blir spennende det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam!

Vil få ønska deg eit riktig godt nytt år! Det vert eit spennande år vil eg tru!

Klem frå RoadQueen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for koselig besøk Mrs. Potter, Road Queen og Soul!!

Dere er så søte!

Legebesøket gikk fint, det var ikke så mye som skjedde. Tok en gu, med forskjellige bakterietester, sopp og chlamydia. Urinprøven var fin.

Ellers ikke noe nytt å melde. Jeg regner nesten med en litt mer utfyllende kontroll hos jordmora om en ukes tid. Jeg har jo ikke målt blodtrykket enda. Er ikke det ganske viktig, da?

Men det mest spennende blir nok å se abc-klinikken.

Jeg hadde en solflekk i panna som hadde begynt å klø litt, så den frøs han bort. Er kald enda, jeg... :ler:

Etter middag i dag gikk jeg og mannen runden, det tar ca en halvtime og planen er å gå den runden de dagene jeg ikke trener. Har veldig godt av å bevege meg. Skulle nok egentlig gått ned noen kilo... Må i alle fall passe på så jeg ikke legger på meg noe mer på en lang stund!

I morgen blir det spinning.

10+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... så fint at alt var bra.. litt rart at de ikke har målt boldtrykket ditt enda ja... jeg fikk mitt målt i dag.

Så du skal til jordmor neste uke? Jeg skal bestille time i morgen... men ikke før i februar, skal gå annenhver mnd til lege og jordmor.

Vel, det er fint at alt er bra med oss begge, og for å svare på spørsmålet ditt litt tidligere: JA det hadde vært kos med et treff en dag!!!

Ha en fin kveld videre!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gå annenhver gang til lege og jordmor, tror jeg. Skal se hvordan det er hos jordmor først, kanskje jeg bare vil gå dit.

Kom meg på trening i dag, og det var kjempedeilig. Tok det bittelitt med ro, det er visst det tryggeste. Det er ikke noe vits i å gjøre noe som kan være skadelig for frøet. Det viktigste er å trene litt i alle fall.

Men jeg ble svett, altså! :ler:

I morgen blir det ikke trening, for da skal jeg på bok-shopping! Gleder meg. Jeg skal i alle fall ha Lennart Nilssons bok med bilder av fosteret! Og Lonely Planet for New York. Også blir det vel noe annet også kjenner jeg meg rett...

10+5 allerede! Her går det unna! Gleder meg til magen begynner å synes litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...