Gå til innhold

''Helene sjekker inn'' på NRK1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor skal hun sjekke inn neste gang? Hvor vil dere at hun skal prøve seg? Hun har vel omtrent dekker alle områder nå. Hva er igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, MalloryK skrev:

Hvor skal hun sjekke inn neste gang? Hvor vil dere at hun skal prøve seg? Hun har vel omtrent dekker alle områder nå. Hva er igjen?

hadde vært spennende om hun hadde besøkt en barneverninstitusjon eller krisesenter! Men sikkert vanskelig å få til med tanke på personvern. 

Anonymkode: 343ca...f44

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 16.59, MalloryK skrev:

Hvor skal hun sjekke inn neste gang? Hvor vil dere at hun skal prøve seg? Hun har vel omtrent dekker alle områder nå. Hva er igjen?

 Kristne kvinnekonferanser. Der deltagere fra forskjellige  menigheter kommer sammen og blir helbredet og tungetaler.

Og «Helene sjekker inn i militæret» hadde vært moro! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Zenhouse skrev:

 Kristne kvinnekonferanser. Der deltagere fra forskjellige  menigheter kommer sammen og blir helbredet og tungetaler.

Og «Helene sjekker inn i militæret» hadde vært moro! 

Enig i disse to! Barnevernsinstitusjon hadde også vært interessant å se. Har bodd på en selv og tror folk flest ville blitt sjokkert over både ungdommenes levemåte og ansattes arbeidsforhold..

Jeg ville også likt å sett at hun besøkte en barnehage eller skole. Dette er jo noe folk sender barna sine til hver dag, men jeg tror ikke de fleste vet hva dagen innebærer for hverken ungene eller ansatte. 

Kunne også tenker meg å se andre avdelinger på sykehus. Der finnes det mange å velge mellom. 

Det finnes også omsorgssenter for barn som ikke har foreldre og heller ikke fosterforeldre. Her bor det mange enslige asylsøkere. Dette ville jo da vært svært problematisk mtp personvern. Det samme gjelder "mødresenter" eller familiesenter. Institusjoner jeg er svært nyskjerrig på, men som sannsynligvis ville vært problematisk å filme. 

Anonymkode: 6d2c3...440

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i disse to! Barnevernsinstitusjon hadde også vært interessant å se. Har bodd på en selv og tror folk flest ville blitt sjokkert over både ungdommenes levemåte og ansattes arbeidsforhold..

Jeg ville også likt å sett at hun besøkte en barnehage eller skole. Dette er jo noe folk sender barna sine til hver dag, men jeg tror ikke de fleste vet hva dagen innebærer for hverken ungene eller ansatte. 

Kunne også tenker meg å se andre avdelinger på sykehus. Der finnes det mange å velge mellom. 

Det finnes også omsorgssenter for barn som ikke har foreldre og heller ikke fosterforeldre. Her bor det mange enslige asylsøkere. Dette ville jo da vært svært problematisk mtp personvern. Det samme gjelder "mødresenter" eller familiesenter. Institusjoner jeg er svært nyskjerrig på, men som sannsynligvis ville vært problematisk å filme. 

Anonymkode: 6d2c3...440

Dette. 

Og Modum Bad traumeavdeling. Evt gruppebehandling. 

Anonymkode: 06ab3...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke kilder bekrefter at det skal komme en ny sesong? Jeg er helt sikker på at jeg leste at høstens sesong var den siste?

Anonymkode: 87e64...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke kilder bekrefter at det skal komme en ny sesong? Jeg er helt sikker på at jeg leste at høstens sesong var den siste?

Anonymkode: 87e64...66b

Ja, jeg tror også jeg leste at det var den siste dessverre 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest at forrige sesong var den siste. Og det er naturlig, da hun har dekket de fleste typer institusjoner hun kan dkje uten at det blir problematisk ift personvern.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 2.08, AnonymBruker skrev:

Dette. 

Og Modum Bad traumeavdeling. Evt gruppebehandling. 

Anonymkode: 06ab3...79e

Mulig jeg husker feil, men har hun ikke vært der før?

Anonymkode: 3ee54...579

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg husker feil, men har hun ikke vært der før?

Anonymkode: 3ee54...579

Hun var på angstavdelingen. Traume er en annen avdeling. 

Anonymkode: 06ab3...79e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne sett en episode fra akuttavdelingen til et sykehus, hvor alle som er hardt skadet kommer inn. Evt legevakt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Hun var på angstavdelingen. Traume er en annen avdeling. 

Anonymkode: 06ab3...79e

Var i hvert fall ei jente som hadde traumer der og vi så hvordan hun fikk behandling for det.

Anonymkode: 2b0b5...8f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var i hvert fall ei jente som hadde traumer der og vi så hvordan hun fikk behandling for det.

Anonymkode: 2b0b5...8f9

Ja, jeg stusset på hvorfor hun ikke var på traumeavdelingen egt

Anonymkode: 06ab3...79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer en ny sesong!!👌

Anonymkode: 311c0...29d

Serr? Hvor har du hørt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 said:

Serr? Hvor har du hørt det? 

Googlet, fant dette Nrk-journalist Helene Sandvig (50) kommer til både Molde og Rauma for å fortelle om serien «Helene sjekker inn». Opptakene til runde fire av programmet starter i mars. 

https://www.rbnett.no/kultur/2019/02/11/Helene-Sandvig-fra-«Helene-sjekker-inn»-tror-alle-som-jobber-med-mennesker-ønsker-det-beste-for-brukerne.-Men-så-blir-de-slukt-av-systemet-18447797.ece

Men jeg får ikke lest artikkelen

Anonymkode: 7babd...fcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 29.3.2019 den 16.22, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Serr? Hvor har du hørt det? 

Tror jeg så nrk la det ut på facebook 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...