Gå til innhold

Ok å offentliggjøre navnene til "frikjente" voldtektsmenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, PetterPanne skrev:

ruse seg så mye hun vil,

Ja jeg vet. Jeg er enig med deg der.

Alle mennesker må få lov til å ruse seg så mye dem selv vil og ikke bare ofre for overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Waco, om du hadde vært på nach, fått noe alkohol du trodde var safe, og så våknet av å ha blitt voldtatt av 3 menn hadde du nok også anmeldt.
Merk at de visste at hun ikke visste hva mdma var og reklamerte kun med at hun ville føle seg fantastisk.
Hun var bare 18, det var dumt å henne å ta i mot stoffet. Selv var jeg så nerd da jeg var 18 at jeg ikke dro på fester, men hvem vet hva 18-åringer tar i mot? Hun trenger likevel ikke å bli voldtatt.


Når det gjelder bildene, har du ikke sett dem, da de er skjult for offentligheten, så det er totalt retardert at du kaller det "bildebevis" når du ikke har sett dem selv. I tillegg stemte jo fagdommerne mot.

Det kan være bilder av ting de har beordret henne til å gjøre for alt vi vet. Jeg hadde også gjort som de sa om jeg hadde blitt kidnappet i frykt for å få en kniv mot strupen eller knyttneve i fjeset om jeg nektet.
Hvis jeg hadde vært dopa ned og våknet opp kidnappet hos 3 menn og en sa han ville at jeg skulle suge ham, hadde jeg gjort det i frykt for hva de kunne gjort om jeg nektet. Nok av voldtektsofre som har blitt drept.

Endret av blæddi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, blæddi skrev:

Waco, om du hadde vært på nach, fått noe alkohol du trodde var safe, og så våknet av å ha blitt voldtatt av 3 menn hadde du nok også anmeldt.
Hun var bare 18, det var dumt å henne å ta i mot stoffet. Selv var jeg så nerd da jeg var 18 at jeg ikke dro på fester, men hvem vet hva 18-åringer tar i mot? Hun trenger likevel ikke å bli voldtatt.


Når det gjelder bildene, har du ikke sett dem, da de er skjult for offentligheten, så det er totalt retardert at du kaller det "bildebevis" når du ikke har sett dem selv. I tillegg stemte jo fagdommerne mot.

Det kan være bilder av ting de har beordret henne til å gjøre for alt vi vet. Jeg hadde også gjort som de sa om jeg hadde blitt kidnappet i frykt for å få en kniv mot strupen eller knyttneve i fjeset om jeg nektet.
Hvis jeg hadde vært dopa ned og våknet opp kidnappet hos 3 menn og en sa han ville at jeg skulle suge ham, hadde jeg gjort det i frykt for hva de kunne gjort om jeg nektet. Nok av voldtektsofre som har blitt drept.

Ja jeg hadde vel ikke gjort det der igjen for å si det sånn.

Men nå er jeg en evig motstander av voldtekt, utroskap og situasjoner som kan føre til utroskap og voldtekt så jeg ville nok ikke vært i den situasjonen i det hele tatt.

Hva jeg vil og hva andre mennesker vil kan jeg selvsagt ikke bestemme over. 

Hva mener du med at hadde vært dopa ned? Betyr det at dersom man spiser mdma så er man fri for alle sine handlinger? Om denne jenta hadde stjålet en bil og ikke blitt voldtatt så ville hun ikke ha blitt straffet, - er det dopa ned betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, blæddi skrev:

Waco, om du hadde vært på nach, fått noe alkohol du trodde var safe, og så våknet av å ha blitt voldtatt av 3 menn hadde du nok også anmeldt.
Merk at de visste at hun ikke visste hva mdma var og reklamerte kun med at hun ville føle seg fantastisk.
Hun var bare 18, det var dumt å henne å ta i mot stoffet. Selv var jeg så nerd da jeg var 18 at jeg ikke dro på fester, men hvem vet hva 18-åringer tar i mot? Hun trenger likevel ikke å bli voldtatt.


Når det gjelder bildene, har du ikke sett dem, da de er skjult for offentligheten, så det er totalt retardert at du kaller det "bildebevis" når du ikke har sett dem selv. I tillegg stemte jo fagdommerne mot.

Det kan være bilder av ting de har beordret henne til å gjøre for alt vi vet. Jeg hadde også gjort som de sa om jeg hadde blitt kidnappet i frykt for å få en kniv mot strupen eller knyttneve i fjeset om jeg nektet.
Hvis jeg hadde vært dopa ned og våknet opp kidnappet hos 3 menn og en sa han ville at jeg skulle suge ham, hadde jeg gjort det i frykt for hva de kunne gjort om jeg nektet. Nok av voldtektsofre som har blitt drept.

Din teori om hvordan bildene ble tatt er latterlig. Jenta har sagt at hun ikke husker at det ble tatt bilder.

Anonymkode: 3ac2d...79e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å kalle de gutter!

30-åringer er faktisk menn, ikke gutter.

Å kalle 3 voldtekstmenn for gutter er å ufarliggjøre dette som "guttestreker". 

@waco Å ha sex med en tilnærmet eller fullstendig bevistløs person er faktisk voldtekt da vedkommende hverken kan gi sitt samtykke eller nekte. 

Håper du selv kommer ut for det samme en gang, så kan vi ta en diskusjon her på kvinneguiden om du ble voldtatt eller ei. 

Anonymkode: 26390...c57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å kalle de gutter!

30-åringer er faktisk menn, ikke gutter.

Å kalle 3 voldtekstmenn for gutter er å ufarliggjøre dette som "guttestreker". 

@waco Å ha sex med en tilnærmet eller fullstendig bevistløs person er faktisk voldtekt da vedkommende hverken kan gi sitt samtykke eller nekte. 

Håper du selv kommer ut for det samme en gang, så kan vi ta en diskusjon her på kvinneguiden om du ble voldtatt eller ei. 

Anonymkode: 26390...c57

Hvis hun hadde vært fullstendig bevisstløs hadde jeg vært helt enig med deg.

Noe mistenker meg om at du ikke aner eller har noen erfaring med formen man får når man tar mdma, - stemmer det?

Uansett fikk hun 300 000 kroner, - hva mer ønsker du deg?

Fortell litt mer om hva du ønsker deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om ikke rettsvesenet mener det tror jeg gutter nå har forstått at folk flest ikke synes det er greit å dope ned 12-15 år yngre jenter for å ha sex med de. 

Anonymkode: 6c0ad...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

De sier det ikke er galt å dope ned og så voldta et tilnærmet bevisstløst menneske, les dommen.

De anser vel det ikke som bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og frikjent i neste instans. Dommen fra tingretten skal man se bort i fra. Var disse 19 kvinnene i rommet under den påståtte voldtekten?

Prinsippet er at vi skal la 10 skyldige gå fri for å ikke dømme en eneste uskyldig. Det kreves litt av oss for å få tåle dette. Ikke alle som fikser det dessverre. 

Anonymkode: 63483...372

Det har vært tre rettsaker. Disse 19 kvinnene som er uavhengige av hverandre er blitt krenket av denne guttegjengen i andre sammenhenger. 

At de i det hele tatt er blitt frikjent er er en tragedie og et overgrep mot jenta og de 19 andre kvinnene som er blitt krenket. Dette er uakseptabelt og vi skal ikke aksepterere at voldtektsofferes sikkerhet ikke bli ivaretatt.  De som ikke skjønner dette bør ta seg en tur ut i skauen og tenke over hvilke verdier en egentlig har som kan beskytte predatorer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snuppi skrev:

Disse 19 kvinnene som er uavhengige av hverandre er blitt krenket av denne guttegjengen i andre sammenhenger. 

Guttene har fått seg en ganske velfortjent lærepenge nå. Tre rettsaker og det å måtte betale erstatning. For ikke å snakke om den påkjenningen det er å bli beskyldt for å være voldtektsmann!

Nei, alle er vel enige i at de kara har fått nok straff nå. Dersom de ikke har lært etter dette her så vil de jo aldri lære.

Når blir du fornøyd da? Noe sier jeg at straffelystne mennesker sjeldent blir fornøyd før de klarer å påføre mennesker pine og lidelse med hjelp av fengsel stemmer det? Kan du gå i et slags terapi for å bli mindre straffelysten, - tror du det går an, - eller er man det man kaller behandlings-resistent når det kommer til empati og omtanke for mennesker?

Eller fortell om den lystbetonte straffen du fantaserer om? Om disse mennene hadde fått seks år hver. Ødelagt livene sine, - hvorfor ville det hjulpet deg? Hvordan kan et menneske glede seg over å skade andre? For en mystisk følelse det er å tro på straff, - er du ikke enig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen faktiske fakta i denne saken, alt så langt er ingen ting handfast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevn er en undertrykt impuls. Dette er selvfølgelig en helt naturlig ting å gjøre under slike forhold, selv om det kanskje ikke er helt "akseptabelt" i vårt samfunn med uthengelse. 

Anonymkode: 02064...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.8.2016 at 21.27, Gothminister skrev:

I denne spesielle saken synes jeg det er på sin plass at navnene offentliggjøres. Her ser det ut til at retten har gjort en alvorlig feil.

I motsetning til Facebook, Twitter, VG, spaltister, synsere og KG mener du?

Hva skal vi med domstoler og rettsvesenet lizzm? 

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, waco skrev:

Det var ingen tvang med i bildet.

Hadde du blitt med tre fremmede kjekke menn som inviterte deg på nachspiel og mdma?

Ja, det hadde jeg. Har gjort det flere ganger også, blitt med fremmede på nachspiel eller nattmat. Har aldri prøvd narkotika, så det hadde jeg nok ikke tatt imot. Men jeg drikker jo på de nachspielene, og kan godt bli ganske så full. Forventer da ikke å bli voldtatt for det. 

6 timer siden, waco skrev:

I følge bildebevisene som ble lagt til var hun ganske aktiv og veldig deltagende.

Har du aldri gjort noe under rus du ikke ville gjort som edru?

Hvis du skal skrive noe sånt så får du dokumetere det. 

Bildebevisene som er nevnt i retten er et bilde hvor hun har en penis i munnen, og øynene er åpne. Det andre er en hånd rundt en penis. Hvis du mener det er å være "ganske aktiv og veldig deltakende" så tror jeg du har feil syn på hvordan sex foregår. 

59 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Er det noen faktiske fakta i denne saken, alt så langt er ingen ting handfast. 

Det er mange faktiske fakta, alt står i dommen. Les den. Det er så og si like forklaringer fra alle fire frem til etter mdma'en ble inntatt av jenta. Alle mennene har også innrømmet seksuell omgang, noe jenta kun husker glimt av. Glimtene fra jenta og det mennene innrømmer stemmer overens. 

Anonymkode: af588...7cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange faktiske fakta, alt står i dommen. Les den. Det er så og si like forklaringer fra alle fire frem til etter mdma'en ble inntatt av jenta. Alle mennene har også innrømmet seksuell omgang, noe jenta kun husker glimt av. Glimtene fra jenta og det mennene innrømmer stemmer overens. 

hvor, har du en link?

Endret av ElinX0Xpoliti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangler bilder av disse mennene. Si fra om noen finner bilder av de. De kan med letthet skifte navn, men bilder slipper de ikke unna. Vær så snill og spre bilder av de.

Anonymkode: fccc1...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det mangler bilder av disse mennene. Si fra om noen finner bilder av de. De kan med letthet skifte navn, men bilder slipper de ikke unna. Vær så snill og spre bilder av de.

Anonymkode: fccc1...3f1

Men herregud man, hvorfor i h skal du gjøre dette eller ønske andre til å gjøre dette? Skal du lage en lynsjemob og jakte dem ned?    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...