Gå til innhold

Når tror dere samordna opptak har resultatene klare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest marizz
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skulle finne ut at du vil studere og du kommer inn, så er det ikke umulig å få studentbolig selv om du ikke er blant de prioriterte. At noen er prioritert betyr bare at de får tildelt bolig først. 

Anonymkode: 13e7a...fe6

Oki, vi får se da! Vil egentlig  bo alene, men mulig jeg må krype til korset og finne et bofellesskap isåfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, marizz skrev:

Oki, vi får se da! Vil egentlig  bo alene, men mulig jeg må krype til korset og finne et bofellesskap isåfall

Isåfall burde du høre med studentsamskipnaden. Der får du egen hybel, men kan hende du må dele kjøkken og bad med andre. 

Anonymkode: 13e7a...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kommer Idag 🎉 Hva tror dere ? Det var noen her på denne tråden som påstod at de jobbet med dette og at opptaket kom ut utpå dagen Idag. Håper vedkommende prater sant, for jeg orker ikke vente mer nå 😬😬😬 

Anonymkode: dd2a7...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shopaholic6 skrev:

I fjor kom de ut på ettermiddagen, så kanskje rundt 16.00 :P

Det er lenge til 😳

Anonymkode: dd2a7...b01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror dere at det kommer på en lørdag altså? Håper...

Anonymkode: 00500...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tror dere at det kommer på en lørdag altså? Håper...

Anonymkode: 00500...729

Lite trolig. Det var en her som påsto at h*n jobber med det og at svarene ville komme idag. Men kan ikke få meg til å tro at en person som jobber med det har svart her da den type opplysninger er taushetsbelagte. 

Anonymkode: 13e7a...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det kommer Idag 🎉 Hva tror dere ? Det var noen her på denne tråden som påstod at de jobbet med dette og at opptaket kom ut utpå dagen Idag. Håper vedkommende prater sant, for jeg orker ikke vente mer nå 😬😬😬 

Anonymkode: dd2a7...b01

Hørte på radio at det kom ila. lørdag:)

Anonymkode: 6971b...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte på radio at det kom ila. lørdag:)

Anonymkode: 6971b...965

Hvilken radiokanal var dette ? 😁 Håper du ikke tuller nå altså . 😔

Anonymkode: dd2a7...b01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aurelia skrev:

Jeg blir gal! :bond:

Du er ikke alene💩

Anonymkode: dd2a7...b01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken radiokanal var dette ? 😁 Håper du ikke tuller nå altså . 😔

Anonymkode: dd2a7...b01

I såfall, er det dårlig gjort å tulle med. Opptaket har mye å si for mange, og når man ser i denne tråden hvor mange som er både spent og nervøse, ville det vært en ekstremt dårlig spøk. 

Anonymkode: 13e7a...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere med problemer med å logge seg på sammorda opptak? 

Selv om jeg har dobbelt- og trippeltsjekket får jeg beskjed om at passord er feil. Når jeg får sms med pin-kode får jeg beskjed om at koden er feil. Skal opprette nytt passord med pin-kode på sms, mottar aldri sms. 

Anonymkode: 4e97e...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere med problemer med å logge seg på sammorda opptak? 

Selv om jeg har dobbelt- og trippeltsjekket får jeg beskjed om at passord er feil. Når jeg får sms med pin-kode får jeg beskjed om at koden er feil. Skal opprette nytt passord med pin-kode på sms, mottar aldri sms. 

Anonymkode: 4e97e...eb9

Jeg har ikke problemer med å logge inn. Du kan jo prøve å bruke bank-ID på mobil til å logge inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere med problemer med å logge seg på sammorda opptak? 

Selv om jeg har dobbelt- og trippeltsjekket får jeg beskjed om at passord er feil. Når jeg får sms med pin-kode får jeg beskjed om at koden er feil. Skal opprette nytt passord med pin-kode på sms, mottar aldri sms. 

Anonymkode: 4e97e...eb9

Nei. Men jeg bruker nettbankbrikke. Kan du ille bruke den da ? 

Anonymkode: dd2a7...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I såfall, er det dårlig gjort å tulle med. Opptaket har mye å si for mange, og når man ser i denne tråden hvor mange som er både spent og nervøse, ville det vært en ekstremt dårlig spøk. 

Anonymkode: 13e7a...fe6

Jeg følger en tråd på facebook på samordna opptak sin side, og der er det noen som skriver at de har sjekket for tidligere år og at opptaket har kommet i helga før :) Fant også en oversikt da jeg googlet litt igår men husker ikke hvor. En oversikt over pressemeldingene fra tidligere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker de la ut resultatene tidligere enn forventet i fjor, slik at noen som tilfeldigvis sjekket kunne se resultatet og svare. Så ble resultatene fjernet igjen, og offisielt "relansert" noen timer/1 dag senere (husker ikke helt detaljene).

Anonymkode: 7a9a9...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men jeg bruker nettbankbrikke. Kan du ille bruke den da ? 

Anonymkode: dd2a7...b01

Er på ferie og har lagt bankbrikken hjemme :(

Men samtidig er det litt deilig å ikke kunne manisk sjekke inntaket hver time ;)

Anonymkode: 4e97e...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke søkt en gang og blir super spent av å lese! Haha, husker jeg var like spent i fjor. Svarene slippes alltid "med et uhell" og de må fjerne dem igjen. Men dette er for å teste om alt fungerer slik det skal, noen heldige logger akkurat inn når de tester ut elektronikken og får se svarene sine. Men de legger det alltid ut offentlig like etterpå.

Anonymkode: 70036...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Hvis man logger inn og ikke logger ut igjen, vil resultatet dukke opp automatisk om noe blir lagt ut, eller må man logge ut og inn hele tiden? 

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...