Gå til innhold

Når tror dere samordna opptak har resultatene klare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det er sagt offentliggjøres det nok ikke før mandag.

Anonymkode: 9c331...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg både gruer og gleder meg til resultatene kommer. Jeg hverken sover eller spiser, er bare nervøs. :( Jeg og kjæresten har fått studentbolig, og nå har jeg fått helt angst for at ingen av oss kommer inn. Jeg har 5 i snitt og det var 4.9 i snitt i fjor på studiet, men det er 20% mindre søkere i år, så jeg håper virkelig jeg kan komme ikke helt bakerst på ventelista. :( På tredjevalget mitt er det 80% flere søkere, så jeg er så utrolig stresset jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. :(

Skal i bryllup på lørdag, så håper ikke resultatene kommer da.... :(

/ferdig med sutring

Anonymkode: eb4c7...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror også det blir 18 grunnet dette, godt observert. :) Tror ikke det skal ha noe å si at det er helg, har kommet ut tidligere i helgen hvert fall! 

Anonymkode: d7c68...4b0

Føler det er så lenge til mandag, men det er jo bedre å få svar på mandag enn på onsdag. Krysser fingrene for at vi får vite det i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Er det noe du har sett ? Eller er det bare gjetting siden det var klart 16 juli i fjor? Trodde kanskje helg hadde noe og si også ... 🙈

Anonymkode: dd2a7...b01

Jeg jobber med dette, så det er ikke gjetting. Litt utpå dagen lørdag kan dere sjekke.

Anonymkode: a34b2...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Seriøst. Håper vi får svar på lørdag og at du ikke bare tuller mer nervene våre :P To dager til! :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med dette, så det er ikke gjetting. Litt utpå dagen lørdag kan dere sjekke.

Anonymkode: a34b2...2b1

Tror deg ikke før jeg får se det med egne øyne, så gjenstår å se. Er du ikke taushetsbelagt med slik info i så fall? Men når alle poster med AB, så driter man i sånt, ikke sant? :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med dette, så det er ikke gjetting. Litt utpå dagen lørdag kan dere sjekke.

Anonymkode: a34b2...2b1

Hahh.. Begynne og sjekke til lørdag. Jeg har allerede sjekket 4 ganger bare Idag 🙈🙈🙈 og det er fordi vi er på hytta langt pokkerivold og har dårlig nett... 

Anonymkode: dd2a7...b01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å klø meg i hjel for resultatet, wæææ. La det komme i morgen :hjerter_rundt:

Anonymkode: 72b6e...6a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, Idag er det fredag dere!! Håper resultatet kommer Idag 💥🎈😁👏🎉🍷 lykke til til alle andre som også løper rundt i ring i disse dager, la oss heie på hverandre. 😁

Anonymkode: dd2a7...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søke via søknadsweb eller samordnaopptak? Er det noe forskjell der og hva er forskjellen ? 

Anonymkode: dd2a7...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man SMS/mail når det er klart?

Anonymkode: 12b57...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@AB_b01: Ja, de er forskjellige. Søknadsweb brukes av skolene selv for lokalt opptak og lokale søknader. SO er overordnet og du kan søke hvor som helst og hva som helst.

@AB_198: Ja, man får både SMS- og e-postvarsel.

 

Vil ikke være noe gledesdreper, men ikke ha forventninger for i dag og i morgen. Tenker tidligst på mandag at varslene begynner å tikke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å sjekke før disse varslene kommer. Synes ofte at slike varsler kommer lenge etter at ting er lagt ut.

Anonymkode: 75076...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Jeg har også erfaring med at varslene kommer en stund etter at svar har blitt publisert. Derimot tror jeg ikke vi får vite det i dag. Enten i morgen eller på mandag :popcorn:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har gått så SINNSSYKT tregt! Og timene blir bare lengre og lengre jo nærmere publiseringsdagen vi kommer... har helt vondt i magen av spenning!

Anonymkode: 4e97e...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå går det ikke an å logge inn på SO siden de oppdaterer systemene sine! Kanskje det betyr at de legger inn resultatene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

 

9 minutter siden, Jaognei2 skrev:

Nå går det ikke an å logge inn på SO siden de oppdaterer systemene sine! Kanskje det betyr at de legger inn resultatene??

Vet ikke. Jeg logget akkurat inn. Var ingenting der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, uN91s skrev:

 

Vet ikke. Jeg logget akkurat inn. Var ingenting der. 

Samme her! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s
2 minutter siden, Jaognei2 skrev:

Samme her! :(

Jeg håper at det dukker i morgen! Jeg er et nervevrak nå haha. Det er så nære, men fortsatt så langt unna. :P 

Edit: Sto det at de oppdaterte systemene sine? Da har de nok kjørt opptaket i hvert fall.

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...