Gå til innhold

Når tror dere samordna opptak har resultatene klare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, uN91s skrev:

Jeg håper at det dukker i morgen! Jeg er et nervevrak nå haha. Det er så nære, men fortsatt så langt unna. :P 

Edit: Sto det at de oppdaterte systemene sine? Da har de nok kjørt opptaket i hvert fall.

 

2 minutter siden, uN91s skrev:

Jeg håper at det dukker i morgen! Jeg er et nervevrak nå haha. Det er så nære, men fortsatt så langt unna. :P 

Edit: Sto det at de oppdaterte systemene sine? Da har de nok kjørt opptaket i hvert fall.

Jeg ooog!! Har søkt medisin i Oslo og er superspent! Hva har du søkt? 

TENK hvis det kommer idag da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg logget inn nå og jeg ser at de har endret oppsettet på søknaden... 😱 Det står liksom litt anderledes... Ååårg jeg blir helt gaaal 

Anonymkode: dd2a7...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Er det datamaskiner som fikser alt? Så sånn teoretisk kan det jo komme ut når som helst på døgnet. Er jo litt sent nå tenker jeg, men det har vel ingenting å si om det ikke er personer involvert i å legge ut tilbud? 

Håper du kommer inn @Jaognei2! Krysser fingrene for deg! Super spennende! Jeg har søkt sykepleie i Oslo. :laugh: 

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, uN91s skrev:

Det er jo datamaskiner som fikser alt vel? Så sånn teoretisk kan det jo komme ut når som helst på døgnet. Er jo litt sent nå tenker jeg, men det har vel ingenting å si om det ikke er personer involvert i å legge ut tilbud? 

Håper du kommer inn @Jaognei2! Krysser fingrene for deg! Super spennende! Jeg har søkt sykepleie i Oslo. :laugh: 

Takk @uN91s! Krysser fingrene for deg også😬 Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg logget inn nå og jeg ser at de har endret oppsettet på søknaden... 😱 Det står liksom litt anderledes... Ååårg jeg blir helt gaaal 

Anonymkode: dd2a7...b01

Jaa jeg og så det! Kan de ikke bare legge ut resultatene.. Utrolig nervepirrende😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere inn på so? Ser dere forandringen på oppsettet på søknaden? I fjor kom resultatene først tidlig på morgenen og lå ute en times tid før de fjernet alt igjen og la det ut på sen ettermiddag. 

Anonymkode: dd2a7...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uN91s

Nå girer jeg meg veldig opp her. Skuffende om det ikke dukker opp haha. 

Hva er forskjellen i søknaden? Jeg er inne nå og den ser helt normal ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAre oppsettet på selve søknaden. Det står litt annerledes plassert 😂 I hvertfall på min. I stad stod alt etterhverandre. Nå står det:

1.

Sykepleier utdanning

bachelor

universitetet i agder

grimstad. 

 

I stad var det mer plassert

sykepleier utdanning, universitetet i Agder, Grimstad, bachelor. 

😂 herregud jeg har blitt litt gal... 

Anonymkode: dd2a7...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Oja, haha. I min står det fortsatt etter hverandre, på rekke. 

Logger litt ut og inn hele tiden nå. 

Nå lager vi sikkert flere nervevrak av å skrive mye her inne. Hvis jeg ser denne tråden bli veldig aktiv tenker jeg alltid at nå! Nå er opptaket klart :bond: Også er det ikke det. 

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier gjerne å skje litt endringer på siden dagene i forkant av opptaket. Er dere heldige kommer det i morgen. :) Det kommer nok ikke i kveld. 

Anonymkode: 1b253...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shopaholic6 skrev:

Arrg, ingenting lagt ut. Kommer sikkert i morgen da :(

HÅPER det kommer i kveld! Men sikkert ikke før i morgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg holder på å besvime selv!! 

Hjalp overhodet ikke å lese denne tråden. 😜 Håper alle sammen kommer inn der de ønsker! Lykke til!! 🎈

 

(Men hvor kan jeg se oversikten over antall søkere som det refereres til i tråden??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min sier jeg har blitt sprø. Idag når vi skulle på stranda så fikk jeg streng beskjed om og legge nettbrikken igjen på hytta, den smuglet jeg med meg i bhn😎 Nå er vi på vei til oslo for å se fotballkamp og jeg har smuglet med meg brikka igjen😎 Menn altså!! At de ikke sjekker ordentlig 🙈

Anonymkode: dd2a7...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s
2 minutter siden, Abrahima skrev:

Herregud, jeg holder på å besvime selv!! 

Hjalp overhodet ikke å lese denne tråden. 😜 Håper alle sammen kommer inn der de ønsker! Lykke til!! 🎈

 

(Men hvor kan jeg se oversikten over antall søkere som det refereres til i tråden??)

Her.

Lykke til! Nå skal jeg legge fra meg pc og gjøre noe annet :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linaria

Lykke til alle sammen! Glad jeg slipper dette stresset i år. Blir heller masterstress neste sommer på meg. Håper alle kommer inn på det de ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for i kveld altså; klarer ikke mer!!! Har søkt medisin v/UiT og kan ikke vente med å starte, men må bare komme inn først, hehe:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen faen faen.. Duste D, som bare måtte klikke på den linken.. Av 50 studieplasser er det 122 som har søkt med førstevalg. Med snittet jeg har er det ikke sjangs i havet jeg får tilbud om plass da. Spørs om jeg tør å logge inn lenger.. :bond::sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Shopaholic6 skrev:

Krysser fingrene for i kveld altså; klarer ikke mer!!! Har søkt medisin v/UiT og kan ikke vente med å starte, men må bare komme inn først, hehe:fnise:

Lykke til, har søkt medisin selv men har Oslo øverst da! Shiiit nå er jeg nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...