Gå til innhold

Når tror dere samordna opptak har resultatene klare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet tid restetorget blir lagt ut?

Anonymkode: 3f7c5...19a

Det kommer 19. juli, ikke før dessverre :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Tran09 skrev:

Det kommer 19. juli, ikke før dessverre :P

 

Takk for svar :)

Anonymkode: 3f7c5...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den NRK-artikkelen var feil, og de har rettet opp i det nå:( En fra SO eller noe skrev det på facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jaognei2 skrev:

Den NRK-artikkelen var feil, og de har rettet opp i det nå:( En fra SO eller noe skrev det på facebook

arrg, så typisk... Ser ut som vi må vente til mandag da allikevel :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jaognei2 skrev:

Den NRK-artikkelen var feil, og de har rettet opp i det nå:( En fra SO eller noe skrev det på facebook

Omg. Noen må gå!! :P

Anonymkode: fc5a3...9d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Jeg lurte litt på hvordan livet mitt skulle bli etter i morgen da jeg regnet med og få svar innen da, og livet mitt stort sett har handlet om SO og denne tråden på KG. Men ser ut til at denne nervelivsstilen fortsetter noen dager til. 

Anonymkode: dd2a7...b01

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marizz

Kommer iallefall aldri til å glemme personnummeret mitt igjen:fnise: for meg er det ikke så viktig å komme inn, men HVIS jeg kommer inn skal jeg være først til å sende mail til utleier. Hvis ikke blir det sydentur på meg rundt skolestart:a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med hun som "jobba med sånnt" som skrev at vi skulle sjekke i ettermiddag. Nå er det langt etter middag, og jeg har sjekket: det er IKKE komt svar. Men du person som jabba med sånnt, har du noe ny info eller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, marizz skrev:

Kommer iallefall aldri til å glemme personnummeret mitt igjen:fnise: for meg er det ikke så viktig å komme inn, men HVIS jeg kommer inn skal jeg være først til å sende mail til utleier. Hvis ikke blir det sydentur på meg rundt skolestart:a034:

Hva søkte du på?:)

Anonymkode: 19d9e...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva søkte du på?:)

Anonymkode: 19d9e...476

Barnevern:) Litt pinlig at jeg skriver jeg kanskje ikke kommer inn på det, men har ikke så voldsomt høyt snitt da jeg tok spansk som privatist og det trakk en del ned for å si det sånn:fnise: Noen andre som har søkt i Stavanger? 

Endret av marizz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, marizz skrev:

Barnevern:) Litt pinlig at jeg skriver jeg ikke kommer inn, men har ikke så voldsomt høyt snitt da jeg tok spansk som privatist og det trakk en del ned for å si det sånn:fnise: Noen andre som har søkt i Stavanger? 

Skjønner hva du sier med spansken. Tok selv fransk. Muntlig og skriftlig. Snittet uten fremmedspråk ville vært godt over 5, men de to drittkarrakterene trekker det ned -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
4 minutter siden, Tran09 skrev:

Skjønner hva du sier med spansken. Tok selv fransk. Muntlig og skriftlig. Snittet uten fremmedspråk ville vært godt over 5, men de to drittkarrakterene trekker det ned -.-

Kjenner meg igjen:icon_frown: Mitt snitt ville nok ikke vært over 5 uansett, men en dårlig karakterer trekker ned ganske mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marizz skrev:

Kjenner meg igjen:icon_frown: Mitt snitt ville nok ikke vært over 5 uansett, men en dårlig karakterer trekker ned ganske mye..

 

6 minutter siden, Tran09 skrev:

Skjønner hva du sier med spansken. Tok selv fransk. Muntlig og skriftlig. Snittet uten fremmedspråk ville vært godt over 5, men de to drittkarrakterene trekker det ned -.-

Jobb med fremmedspråk, dere. Viktig for samfunnet at folk har gode språkkunnskaper. Hvis dere ikke kommer inn, så er det fransk og spansk jeg anbefaler dere å jobbe mer med. Ta det opp til dere blir fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marizz
1 minutt siden, coffeegirl83 skrev:

 

Jobb med fremmedspråk, dere. Viktig for samfunnet at folk har gode språkkunnskaper. Hvis dere ikke kommer inn, så er det fransk og spansk jeg anbefaler dere å jobbe mer med. Ta det opp til dere blir fornøyde.

Hvis jeg skal ta noe opp igjen så blir det nok en av de typiske puggefagene som jeg faktisk kan klare bedre på. Natufag, samfunnsfag, geografi osv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, marizz skrev:

Hvis jeg skal ta noe opp igjen så blir det nok en av de typiske puggefagene som jeg faktisk kan klare bedre på. Natufag, samfunnsfag, geografi osv :) 

På hvilken måte er naturfag og geografi puggefag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
4 minutter siden, coffeegirl83 skrev:

På hvilken måte er naturfag og geografi puggefag?

Jeg synes i grunn det er to fag som jeg vet jeg kunne gjort det bedre i. Naturfag er kanskje litt verre mtp forsøk osv, men jeg hadde nok valgt et fag som har muntlig eksamen da det er det jeg mestrer best :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å shit det tenkte jeg ikke på. At det kanskje kommer før! Da kan det komme på mandag alt da?

For øvrig, noen fler som søker AHO?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, marizz skrev:

Barnevern:) Litt pinlig at jeg skriver jeg kanskje ikke kommer inn på det, men har ikke så voldsomt høyt snitt da jeg tok spansk som privatist og det trakk en del ned for å si det sånn:fnise: Noen andre som har søkt i Stavanger? 

Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 123d7...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, marizz skrev:

Ok, takk for svar! Skal melde meg inn i gruppen :) holder utkikk på finn, og har som sagt vært i kontakt med en utleier. Er det forresten noen som vet hvor langt unna det er lurt å bosette seg om man skal gå på uis? Tenker sola, sandnes, hommersåk osv. Hvike steder er ikke for langt unna, og har god kollektiv transport, og hvilke blir litt for tungvinte? Tenker det er en del å spare på å satse litt i utkanten :)

Jeg er fra Stavanger og har vokst opp og bodd på Sola hele livet mitt. Jeg vil si at det aller lureste er å få bolig innenfor Stavanger kommune da campus ligger på Ullandhaug/Madla, og da er Madla f. eks en veldig fin plass å bo, men jeg kan tenke meg det er umulig å få bolig der nå... Ellers kan du jo prøve å få bolig litt nærmere sentrumskjernen, sånn som storhaug, tasta osv, hundvåg kan også gå! Vil helst anbefale å bo her, for da er du nærmere studentlivet og alt som skjer.

Utenom Stavanger så er sola det lengste jeg vil anbefale at du bor. Har jo bodd her selv i 20 år, og du kommer deg raskt inn til campus med buss nr 7. (Pass på at busstoppet du bor ved fører buss nr 7) Da er jo Røyneberg og sånn Grannes fine plasser å bo, Grannes er veldg nærme Madla. Selv er jeg fra Skadberg, og det funker og fint med tanke på avstand.

Ellers burde du holde deg vekke fra Hommersåk, det er shitlangt borte fra campus, og egentlig hold deg borte fra Sandnes generelt... Er langt borte, i tillegg så er det et lite skille/hat mellom folk som bor i Stavanger og de som bor i Sandnes. Det er ingenting serriøst, men du vil merke det når du flytter hit haha...

Ellers er stavanger en veldig fin by! Jeg studerer ikke her selv, men det er en veldig fin plass å bo, så jeg tror du vil trives :-)

Anonymkode: 0d46d...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...