Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Chibi skrev:

0 mr.mime her, har ikke skyggen av han en gang 😂

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor høy cp skal en boss ha før man bør være flere enn én mot bossen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Simbyxor skrev:

Ikke med tanke på at han kan være ekstremt verdifull når bytting kommer? Som alle andre regionspokemon

Jo burde jo kanskje fanget noe flere med tanke på trading, men får nå se når den tid kommer, men trading er pr dags dato farlig, bytter du til deg en fanget mons som er fanget av en spoofer, hva skjer da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Simbyxor skrev:

Hvor høy cp skal en boss ha før man bør være flere enn én mot bossen? 

Har du de rette monsene med høy kvalitet så tar du en level 3 raid boss, men du må være minst 5-6 stk for å ta en level 4

Her har jeg vært alene på de 7 raidene jeg har gjort, og det har kun vært level 1 og 2, ingen problemer å ta en level 2 raid boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Taperen skrev:

Jo burde jo kanskje fanget noe flere med tanke på trading, men får nå se når den tid kommer, men trading er pr dags dato farlig, bytter du til deg en fanget mons som er fanget av en spoofer, hva skjer da....

Niantic tror du har juksa? Blir gøy når det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Har du de rette monsene med høy kvalitet så tar du en level 3 raid boss, men du må være minst 5-6 stk for å ta en level 4

Her har jeg vært alene på de 7 raidene jeg har gjort, og det har kun vært level 1 og 2, ingen problemer å ta en level 2 raid boss

Merka det. Men ikke prøvd level 4. Tror jeg hr tatt level 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Simbyxor skrev:

Niantic tror du har juksa? Blir gøy når det kommer :)

Derfor tror jeg trading er langt frem i tid, er ikke noe som jeg synes er ettertraktet, synes vi skal kjempe for å fange monsa selv, ikke bytte de til oss.

Hvor spiller du forresten? Her spiller jeg i en liten sørlands by når jeg får tid, ellers så spiller jeg i hjembygda mi hvor det bor ca 3-400, vi har heldigvis 2 gym og 6 Pokestops her 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Taperen skrev:

Derfor tror jeg trading er langt frem i tid, er ikke noe som jeg synes er ettertraktet, synes vi skal kjempe for å fange monsa selv, ikke bytte de til oss.

Hvor spiller du forresten? Her spiller jeg i en liten sørlands by når jeg får tid, ellers så spiller jeg i hjembygda mi hvor det bor ca 3-400, vi har heldigvis 2 gym og 6 Pokestops her 😀

Østlandet :) Oslo/Akershus. Synes det er lite av alt her... 7 Day streak ser jeg lenge etter for å si det sånn. Er på level 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Simbyxor skrev:

Østlandet :) Oslo/Akershus. Synes det er lite av alt her... 7 Day streak ser jeg lenge etter for å si det sånn. Er på level 31.

Sier du det, lite av alt der !!??

7 day streak er lett her, men gymmene ble vanskeligere for meg, kollektet 100 coins til dagen i fra oktober til April, nå går det dager som jeg ikke får coins i det hele tatt.

Er på level 37 her, har spilt siden starten, tar sin tid å komme til level 40 når en bor så øde til som jeg gjør, det spawner 1 mons i timen ved huset mitt, men flytter jeg meg ut på garasjen så fanger jeg HELE 3 stk i timen...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Derfor tror jeg trading er langt frem i tid, er ikke noe som jeg synes er ettertraktet, synes vi skal kjempe for å fange monsa selv, ikke bytte de til oss.

Hvor spiller du forresten? Her spiller jeg i en liten sørlands by når jeg får tid, ellers så spiller jeg i hjembygda mi hvor det bor ca 3-400, vi har heldigvis 2 gym og 6 Pokestops her 😀

=O 

Har jo flere stops/gym enn hva jeg har. Er ett tettsted på innlandet i Troms xD 

 

But fear not Chibi! Du flytter til sør sør og far away snart! (fant ut at på skolen jeg skal gå på er det ikke mindre enn 3 pokestops +1 gym weeee xD) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Taperen skrev:

Sier du det, lite av alt der !!??

7 day streak er lett her, men gymmene ble vanskeligere for meg, kollektet 100 coins til dagen i fra oktober til April, nå går det dager som jeg ikke får coins i det hele tatt.

Er på level 37 her, har spilt siden starten, tar sin tid å komme til level 40 når en bor så øde til som jeg gjør, det spawner 1 mons i timen ved huset mitt, men flytter jeg meg ut på garasjen så fanger jeg HELE 3 stk i timen...:P

Jah. Er ikke noe her. Var i Oslo sentrum en dag og forstod virkelig hvordan folk kan få baller via Pokestops alene. 

Ikke dårlig da :) her spawner det 1 i timen, men gidder sjelden å sjekke så ofte. Tar jo flere minutter å komme seg inn på appen hver gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

0 :(

(Jeg bor for langt nord, mr. mime finnes ikke her.)

Anonymkode: 24846...a62

Huh? Hvor langt nord bor du egentlig? Jeg bor rimelig langt nord og her kryr det av Mr. Mime!

Jeg har ikke sett snurten til Pikachu med hatt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Ardwinna skrev:

Huh? Hvor langt nord bor du egentlig? Jeg bor rimelig langt nord og her kryr det av Mr. Mime!

Jeg har ikke sett snurten til Pikachu med hatt enda...

Helt nord i nordland, nær grensen til troms.

Anonymkode: 24846...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt nord i nordland, nær grensen til troms.

Anonymkode: 24846...a62

Finnes ikke mr.mime i Tromsø heller. Fanget min ene i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt nord i nordland, nær grensen til troms.

Anonymkode: 24846...a62

Ok, da bor du lengre nord enn meg.
Merkelig at det ikke finnes Mr. Mime oppi nord, det er da fremdeles i Europa :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså greid å pådra meg et softban. Var på den her turstien på nordvestlandet der jeg sist hoppet mellom Bergen og Asia et sted. Denne gangen stakk hun til Seoul. Og dumme meg snurret en gym der.

Screenshot_2017-07-09-15-24-23.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok en 4-stjerners mon alene i gym idag. Var bare en sånn.. bever? Men klarte det fint, da. 

Ai hæve strång 'måns! Stolt av søte monsene mine. (*sette inn bicepsarm*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ardwinna skrev:

Ok, da bor du lengre nord enn meg.
Merkelig at det ikke finnes Mr. Mime oppi nord, det er da fremdeles i Europa :P

De regner vel med at USA tar helt over der snart. Lolz

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, charactouy skrev:

Jeg har altså greid å pådra meg et softban. Var på den her turstien på nordvestlandet der jeg sist hoppet mellom Bergen og Asia et sted. Denne gangen stakk hun til Seoul. Og dumme meg snurret en gym der.

Screenshot_2017-07-09-15-24-23.png

høh? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Simbyxor skrev:

høh? 

Gps-glitch gjorde at avataren min plutselig var i Seoul. Jeg snurret en gym, og vips softban pga spoofing. 

Det bør virkelig ikke være en pidgey i det egget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...