Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, Taperen skrev:

Grattis, jeg fikk også en i mitt første 2 km egg etter event start.

Men ikke fra Seoul? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, charactouy skrev:

Men ikke fra Seoul? 😂

Ååå det var det egget i fra Seoul ja, ser det nå :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Ååå det var det egget i fra Seoul ja, ser det nå :nordvesta:

Jeg ble så spent at jeg faktisk kjøpte inkubator til det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit sprøsmål som godt kan hende er stilt før (har ikkje lest alle sidene her, og veit ikkje om eg orkar å leite). Har etter oppdateringa av gyms satt inn ein pokemon så snart det er ein ledig plass i riktig farge, men av og til får eg tilbake pokemonen utan å få coins for den tida den har vore der? Kva som er grunnen til det? Har også lagt merke til at eg får to forskjellige beskjedar når den kjem att. Den eine er at "Pokemon has been kicked out of the gym", og den andre er noko i gata av "Pokemon has defended the gym, and has now been sent back to you". Det er gjerne etter den første beskjeden at eg ikkje får coins. Kvifor skjer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Amantheia skrev:

Har eit sprøsmål som godt kan hende er stilt før (har ikkje lest alle sidene her, og veit ikkje om eg orkar å leite). Har etter oppdateringa av gyms satt inn ein pokemon så snart det er ein ledig plass i riktig farge, men av og til får eg tilbake pokemonen utan å få coins for den tida den har vore der? Kva som er grunnen til det? Har også lagt merke til at eg får to forskjellige beskjedar når den kjem att. Den eine er at "Pokemon has been kicked out of the gym", og den andre er noko i gata av "Pokemon has defended the gym, and has now been sent back to you". Det er gjerne etter den første beskjeden at eg ikkje får coins. Kvifor skjer dette?

I min journal står det  feks " Snorlax has fought hard and returned", satte du feks inn to Pokémons i to forskjellige gyms i går og begge kom tilbake til deg ved middagstider i dag, så får du kun 50 coins for den ene, du kan Max få 50 coins til dagen, idiotisk system spør du meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.polygon.com/2017/7/12/15958374/pokemon-go-fest-date-rewards-pokemon-go-safari-zone

"European players will have a chance to play outside together later this summer, with special Safari Zone-themed events running across the continent. The first two of these kick off in Denmark and the Czech Republic on Aug. 5, with Sweden, the Netherlands, Germany, France and Spain getting their own Safari Zones later that month and into September. These will have players catching tons of Pokémon, some of which have never been available in Europe."

Endret av Mayoo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mayoo skrev:

https://www.polygon.com/2017/7/12/15958374/pokemon-go-fest-date-rewards-pokemon-go-safari-zone

"European players will have a chance to play outside together later this summer, with special Safari Zone-themed events running across the continent. The first two of these kick off in Denmark and the Czech Republic on Aug. 5, with Sweden, the Netherlands, Germany, France and Spain getting their own Safari Zones later that month and into September. These will have players catching tons of Pokémon, some of which have never been available in Europe."

Men Norge får ikke være med på moroa uten å reise til Sverige eller Danmark :( Hrmf!

Jeg fikk en Pikachu med caps i dag. Men atter en 7th day streak uten metal coat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig :(  Tok meg selv i å sjekke flybilletter til København og Stockholm, men innså at det blir litt vel nerd å reise alene for å fange pokemon :fnise: eller er det det :sjarmor:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ardwinna skrev:

Men Norge får ikke være med på moroa uten å reise til Sverige eller Danmark :( Hrmf!

Jeg fikk en Pikachu med caps i dag. Men atter en 7th day streak uten metal coat.

Tror du ikke Norge får være med? Dette er vel ikke den offisielle pokis siden, så går vel ann å håpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mayoo skrev:

Tror du ikke Norge får være med? Dette er vel ikke den offisielle pokis siden, så går vel ann å håpe?

Håper det ;)

Edit: det ser mørkt ut. Ser ut som om vi får delta på en verdensomspennende pokemonjakt der den typen som fanges flest av i perioden av folk i hele verden vil gi en spesiell type bonus i spillet, men safari-zones kommer tydeligvis bare til å foregå i sju land:

https://pokemongolive.com/en/post/gosummerevents

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe får vi jo ta del i her hjemme, men ellers så tror jeg Norge blir for lite, tror ikke vi har den store spillerbasen heller, i tillegg så er det vel ingen selskaper som har gått inn som sponsorer her på berget, så i Pokémons verden så er Norge liten, men du verden så bra vi har det her da :)

Endret av Taperen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mormont skrev:

Urettferdig :(  Tok meg selv i å sjekke flybilletter til København og Stockholm, men innså at det blir litt vel nerd å reise alene for å fange pokemon :fnise: eller er det det :sjarmor:

Neida, ta en tur du. :) Det er mye annet å oppleve i disse byene også, så de er vel verdt et besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Hanne67 skrev:

Neida, ta en tur du. :) Det er mye annet å oppleve i disse byene også, så de er vel verdt et besøk. 

Sant det! Må vurderes:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mormont skrev:

Sant det! Må vurderes:laugh:

Vi tar ett KG-Treff! 😂😂 For da slipper vi å være nerd-nerd xD 

 

Men er ikke sikkert jeg finner noen av dere ... Går så ofte i min egen verden at det er ett mirakel jeg finner frem 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Taperen skrev:

Noe får vi jo ta del i her hjemme, men ellers så tror jeg Norge blir for lite, tror ikke vi har den store spillerbasen heller, i tillegg så er det vel ingen selskaper som har gått inn som sponsorer her på berget, så i Pokémons verden så er Norge liten, men du verden så bra vi har det her da :)

Ser også ut som at safari zone er et samarbeid med en kjøpesenterkjede eller noe, som vi ikke har i Norge. Kanskje derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke så veldig begeistret for alle disse nye eventene. Jeg skjønner ikke bæret av hva de ulike utfordringene går ut på og hva som blir belønningene på events eller for andre spillere. 

Håper jo selvfølgelig på noen kule bonuser for oss som trasker rundt i Norge også, men er redd for å bli skuffet. Føler at Niantics har lokket med mye denne sommeren, men uten å innfri helt. Raids er spennende, og at de gjorde noe med gym-systemet er bra, men synes ikke at det er så motiverende å gymme i den nye ordningen heller. Orker som regel ikke å ta over gyms, setter bare inn en halvdårlig Pokemon der det er ledig plass, og får akkurat like mange/få coins som om jeg skulle løpt rundt hele byen og tatt over mange gyms. Synes også at "anniversary box" var veldig kjedelig. Synes man kunne fått muligheten til å kjøpe ulike items som man ellers ikke får tak i eventuelt en større rabatt. 

Men det er jo et greit tidsfordriv. I dag gikk jeg tur i tre timer med lydbok på øret. Fikk 15 000 skritt og fikk nok candy til å evolve 90 mons på lucky egg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chibi skrev:

Vi tar ett KG-Treff! 😂😂 For da slipper vi å være nerd-nerd xD 

 

Men er ikke sikkert jeg finner noen av dere ... Går så ofte i min egen verden at det er ett mirakel jeg finner frem 😂 

Haha! Sant, det hjelper veldig å være flere :fnise: 

Vurderer sterkt København-eventet, prøver å lokke samboeren med en weekend :kul: hvis noen er så nerd som meg er det bare å slenge seg med :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/12/2017 den 23.47, Mormont skrev:

Urettferdig :(  Tok meg selv i å sjekke flybilletter til København og Stockholm, men innså at det blir litt vel nerd å reise alene for å fange pokemon :fnise: eller er det det :sjarmor:

Jeg vil være med! :P

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/07/2017 den 23.42, Ardwinna skrev:

Men Norge får ikke være med på moroa uten å reise til Sverige eller Danmark :( Hrmf!

Jeg fikk en Pikachu med caps i dag. Men atter en 7th day streak uten metal coat.

Ser for meg avisoverskriftene. "Sverige og Danmark raser mot Niantic. Frykter masseinvandring av nordmenn etter lansering av ny pokemon event!! :fnise:

Anonymkode: 21137...8a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...