Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Raid på svømmehallen i Sandefjord om 25 min 😄 Noen på team blå som vil komme å bli med ?

IMG_3026.PNG

Anonymkode: 071d6...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er dette mulig? Jeg står atmed en gym. Det er ikke en levende sjel i nærheten.  Ikke biler, ingenting. Men likevel kryper pokemon på gymmen i nedover i hjerte. Selvom jeg har mata de med bær. Hvordan er det mulig? Det er jo ingen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltok på to raids i dag! Det første resulterte i en wonder Tyranitar med 2063 CP, desverre fikk den Iron Tail og Fire Blast som moves, men de kan vel endres med TMs. Den andre raid bossen, en Venusaur, var jeg så uheldig å miste fordi det regnet sånn at skjermen min ble våt og hang seg opp, sånn at jeg mistet mange baller og klarte å bruke dem opp. 

Fornøyd med dagen likevel da, fikk tross alt min første Tyranitar, i tillegg til at jeg fanget en vill Gyrados :nori: Kjenner at entusiasmen min for spillet har økt igjen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på raid i dag og fikk en magikarp. Trodde alle skulle være Wonder på raiden, så ble rimelig skuffa da min viste seg å ikke være det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er de der kodene oppe i høyre hjørnet under raid? Den som viser tre forskjellige pokemons. Er det den beste kombinasjonen for å bekjempe bossen eller? Fikk opp tre bulbaer på en magicarp boss liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.6.2017 den 1.32, Mormont skrev:

Da var Tauros i boks! :laugh:

Gleder meg til å komme hjem og raide, det ser veldig gøy ut! Tør ikke bli med på raidene her, amerikanerne er så pratsomme, og jeg hater å prate engelsk :P

IMG_0532.JPG

Lyst å fange for meg?:nori:

Eneste region jeg har er Corsola. Og mr Mime selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøyt med raids, liker nye gymmene. Mye enklere å samle opp coins, får alltid 50 om dagen nå. Skjønner at svært aktive spillere klager, men de har virkelig fått samlet opp nok coins dette året spillet har vært ute. 

Er level 32 instinct, litt kjedelig med all grindingen som må til på disse levelene. Også irriterende at alt av tracking og iv utregnere er ødelagt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2017 den 2.07, Chibi skrev:

Jeg savner å ha 2km egg :fnise: 
Har 3 5km og resten 10km, en som ligger på 9.99km, men GPS'en min hoppet og spratt hele gåturen så fikk ikke gått inn en meter :sukk: 

Bug i spillet som gjør at hver gang du spinner et pokestop så sletter den alt du har gått de siste 3 minuttene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miramis skrev:

Bug i spillet som gjør at hver gang du spinner et pokestop så sletter den alt du har gått de siste 3 minuttene..

Men...
På den strekningen er det ikke pokestop på ca 4km :)  (2 av de, er det ikke nest i, så er rimelig stille :fnise: )
Går jeg hele "turen" og tar alle pokestoppene i bygda som er 5stk, 2 ligger litt spredt) Så er jeg oppe i 8km EN VEI :daane:  (Holder meg oftest til de nærmeste...)

Men er en fin strekning, så skal ikke klage :P
Så lenge jeg ikke møter på elg igjen.. o_o

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spawner dratinis, squirtles, octilleries og andre spennende pokemon hele tiden ved et pokestop utenfor kontoret mitt, men det ligger akkurat for langt unna til at jeg får gjort noe fra inne på kontoret. og det er en 10minutter gåtur rundt kvartalet for å komme dit så jeg får aldri fanget noen av de jeg ser på radaren......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, miramis skrev:

Lyst å fange for meg?:nori:

Eneste region jeg har er Corsola. Og mr Mime selvfølgelig. 

Seff :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, miramis skrev:

Gøyt med raids, liker nye gymmene. Mye enklere å samle opp coins, får alltid 50 om dagen nå. Skjønner at svært aktive spillere klager, men de har virkelig fått samlet opp nok coins dette året spillet har vært ute. 

Er level 32 instinct, litt kjedelig med all grindingen som må til på disse levelene. Også irriterende at alt av tracking og iv utregnere er ødelagt. 

En trenger vel strengt tatt ikke iv utregnere når man har appraise :)

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle meg hvordan man trener opp gyms nå? Jeg kok til en gym fra teamet mitt med kun to Pokémons på. Jeg fikk ikke lov å trykke på"legg til" ikonet. Fant heller ingen måte å trene opp gymmen på som man gjorde før. Hvordan styrke gymmen formå gjøre plass til flere pokemon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som spiller pokemon samtidig som dere går turer med hundene deres? Det gjør jeg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Viviana skrev:

Er det flere som spiller pokemon samtidig som dere går turer med hundene deres? Det gjør jeg :laugh:

Jepp :ler: Det og på bussen til og fra jobb er mer eller mindre de eneste gangene jeg spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har gjort en av de mest avsidesliggende pokestopene heromkring om til en gym, så nå har jeg tatt over den gymmen. Så langt har pokisen min stått i halvannet døgn og kost seg der :) Får se hvor lenge det varer, jeg må bare huske å hive noen bær innom av og til så ikke motivasjonen går for langt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorlaxen min kom hjem i går ettermiddag etter å ha stått siden mandag formiddag. Han hadde med seg 50 coins. 

Jrg synes det er fint å slippe å huske å hente ut coins, men litt kjipt at man ikke får dem før pokémonen er slått ut av gymmen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

De har gjort en av de mest avsidesliggende pokestopene heromkring om til en gym, så nå har jeg tatt over den gymmen. Så langt har pokisen min stått i halvannet døgn og kost seg der :) Får se hvor lenge det varer, jeg må bare huske å hive noen bær innom av og til så ikke motivasjonen går for langt ned.

Bare vær obs på at du maks kan få ut 50 mynter per dag :) Etter litt over 8 timer i samme gym får man derfor ikke mer belønning enn fremgang på gym badgen til den aktuelle gymmen, samt achievement/medal. Jeg pleier ikke å gi mer bær til Pokémon som har vært i samme gym i over 8 timer. Da vil jeg helst ha de tilbake så jeg kan sette de inn igjen og begynne på nytt :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...