Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg får jo aldri en fuckings metalcoat!!! Klarte faktisk å få to solsteiner på to dager (både 6th og 7th day streak)! :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Stoppet like ved meg blir gym og det er kommet et nytt stopp like i nærheten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det kommet et nytt stopp rett utenfor jobben min :) Jeg rekker det ikke fra kontoret mitt, da, må utenfor bygningen for å nå den...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsom økning i antall gymmer i Bergen i forbindelse med kommende gym-oppdatering. Jeg har gått fra to til syv(!) stykker innen 5 minutter gåavstand hjemmefra. Er veldig spent, men håper det blir tilrettelagt for oss som spiller alene også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ganske lei spillet. Tømmer batterier fort og det dukker bare de samme opp både i egg og i gatene. Men finner fram innimellom og oppdaget i dag at alle gymmene er forsvunnet. Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Jeg har gått ganske lei spillet. Tømmer batterier fort og det dukker bare de samme opp både i egg og i gatene. Men finner fram innimellom og oppdaget i dag at alle gymmene er forsvunnet. Hvorfor det?

Nytt gymsystem dukker opp snart. Google det, virker veldig spennende!

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2017 den 17.37, Blomst89 skrev:

http://pokemongolive.com/en/post/raids

Har dere lest denne nyheten? Masse spennende som skjer i forbindelse med nytt gymsystem! 😊

Så spennende! Gleder meg til dette kommer. Har vært litt kjedelig å spille i det siste da de samme pokemons dukker opp hele tiden, så håper at dette kan være noe som får folk litt tilbake :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var plutselig alle gymmene i byen åpne igjen og jeg satte inn en pokis i den ene gymmen :) Virker interessant med nytt gymsystem men jeg tror neppe jeg tør å stille meg opp og kjempe sammen med andre mot en raidboss.
Det ene pokestopet i byen har forresten blitt gjort om til gym. Heldigvis kan man snurre gymmene nå også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yessss...

Må være lvl 35 for å joine en raid... 

Så.. Om ett par år kan jeg joine xD tok meg jo bare 3mnd fra 27-28 xD 

(fanger max 10pokiser dagen og har knapt pokestops her 😂 2km strekning hvor det ikke spawner noe som helst xD)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er Texas-turen min i gang! Fanget Corsola i dag, kjempefornøyd! Samboeren min ble litt oppgitt da jeg nærmest skrek av glede:fnise: har enda ikke sett snurten av Tauros, håper på å finne den i løpet av turen.

IMG_0531.JPG

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mormont skrev:

Her er Texas-turen min i gang! Fanget Corsola i dag, kjempefornøyd! Samboeren min ble litt oppgitt da jeg nærmest skrek av glede:fnise: har enda ikke sett snurten av Tauros, håper på å finne den i løpet av turen.

IMG_0531.JPG

Åååå, gratulerer! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5-day streak på pokestop! Hvor mye vedder dere på at jeg ikke når 7-day streak? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Chibi skrev:

Yessss...

Må være lvl 35 for å joine en raid... 

Så.. Om ett par år kan jeg joine xD tok meg jo bare 3mnd fra 27-28 xD 

(fanger max 10pokiser dagen og har knapt pokestops her 😂 2km strekning hvor det ikke spawner noe som helst xD)  

Oi, glem det! 

Endret av whitewildfox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk testet de nye gymmen i dag, og må innrømme at jeg er litt skuffet. De har drastisk redusert hvor mange mynter man får blant annet. Etter å ha hatt en Pokémon i en gym i flere timer, fikk jeg kun 2 (!) mynter, og man kan ikke hente ut mynter en gang i døgnet som tidligere, men det ser ut som at man får mynter når man blir "kastet ut" av gymmen. I tillegg så har jeg tydeligvis for lavt level til gym raids. Man må jo være level 35 eller høyere, og det tar jo en hel evighet når jeg "bare" er level 30. Med mindre det snart kommer flere events kommer jeg nok fort til å gå lei tror jeg.. 😐

Edit: Ser at man nå får 1 coin per time man har en Pokémon i en gym, og man kan holde inntil 20 stk av gangen (maks 100 coins per dag), så hvis man finner litt øde gymmer med lav rotasjon av lag kan man jo fortsatt få ganske mange mynter, men for meg som bor sentralt i Oslo og sjelden er mer en en time eller to i en gym så har det plutselig blitt veldig lite lønnsomt å ta en gym.

Endret av Blomst89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raids er i beta og er derfor kun tilgjengelig for de over level 35* foreløpig, de vil bli tilgjengelig for alle i løpet av første halvdel av juli.

Det er mye som bør forbedres, men så lang synes jeg ikke de nye gymmene er så gale. Du får 1 mynt per time du holder en gym, jeg hadde en av mine i en gym i 6 timer før den ble kastet ut og fikk 6 mynter. I teorien er det derfor godt mulig å få flere mynter per dag enn tidligere. Så liker jeg gym badges veldig godt :)

 

*De har nettopp oppdatert dette så flere kan teste, nå er de for level 31 og oppover.

Edit: Det har nettopp kommet en ny oppdatering som gjør at du nå får 1 mynt per 10 minutter du holder en gym, til maks 50 mynter per dag.

 

Endret av Kragebein
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...