Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hanne67 skrev:

Man tjener ikke 50 coins pr. dag for å ha den stående der, men man får 50 coins den dagen den blir kastet ut. Jeg hadde en pokemon stående 6 dager i en gym og da den ble slått ut fikk jeg 50 coins. :) Hvis man i tillegg opplever at en annen pokemon blir kastet ut samme dag får man ikke mer enn 50 coins uansett, og det er litt ergerlig om begge har stått flere dager i gym.

Åå? Så når jeg putter inn en pokemon, og får den tilbake senere på dagen, så får jeg 50 coins? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Simbyxor skrev:

Åå? Så når jeg putter inn en pokemon, og får den tilbake senere på dagen, så får jeg 50 coins? 

Du kan få 50 coins i løpet av dagen ja, men da må den ha stått 8 timer og 20 min i gymmen, man får 1 coins pr 10 min, men man kan ALDRI få mere enn 50 coins pr dag, så har du feks 10 Pokémons som har stått ti dager i gym og alle blir slått ut samme dag så får man bare Max 50 coins, tragisk spør du meg....:fart2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Du kan få 50 coins i løpet av dagen ja, men da må den ha stått 8 timer og 20 min i gymmen, man får 1 coins pr 10 min, men man kan ALDRI få mere enn 50 coins pr dag, så har du feks 10 Pokémons som har stått ti dager i gym og alle blir slått ut samme dag så får man bare Max 50 coins, tragisk spør du meg....:fart2:

OK. Ja, da fikk jeg nok ikke mer enn 10 coins kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel, fikk en Chansey i et 10 km-egg i går i hvert fall! Så har tre stk.

Skal utvikle til blissey, men hvem bør jeg velge? Skal vise dere mine, vent litt, skal bare finne frem tlf ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hanne67 skrev:

Man tjener ikke 50 coins pr. dag for å ha den stående der, men man får 50 coins den dagen den blir kastet ut. Jeg hadde en pokemon stående 6 dager i en gym og da den ble slått ut fikk jeg 50 coins. :) Hvis man i tillegg opplever at en annen pokemon blir kastet ut samme dag får man ikke mer enn 50 coins uansett, og det er litt ergerlig om begge har stått flere dager i gym.

Hah, ja jeg oppdaget det i dag når noen endelig hadde slått ut pokisen min... :dry: Jeg trodde grensen på 50 coins var pr dag og at for hvert nytt døgn fikk man sjansen til å tjene opp 50 nye. Så teit... Greit at Niantic sikkert vil ha mer gjennomtrekk i gymmene, men hvis de nå skal begrense inntjeningen til maks 50 coins i det store og hele, burde pokemon ramle automatisk ut av gymmen når de går tom for motivasjon, synes jeg.

7th day streak i går men fremdeles ingen metal coat. Jeg har nå flere av alle andre items, men ikke en eneste metal coat! :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVER gang jeg skal oppdatere appen, krever den mer og mer plass. Er det normalt eller? "Bug fixes" krever 100MB. 

Jeg slettet diverse, til det stod at den trengte rundt 30MB plass for å oppdatere. Slettet en app som tok 43MB. 

Skjedde noe feil, så måtte gå ut av appstore, og inn igjen på den, for å oppdatere. Da krevde den plutselig mer, rundt 50MB istedet for 30MB. Hva skjer egentlig!? Og hvorfor krever appen at jeg sletter for 100MB når oppdateringa er på 1/3 av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, oppdateringene gjør at spillet blir større og krever mer plass. Jeg har også måttet slette diverse for å få plass.:( 

 

Idag startet et nytt event som skal vare til 24. juli: https://www.gamespot.com/articles/special-pikachus-available-in-pokemon-gos-annivers/1100-6451473/

Man finner flere Pikachu og den har hatten til Ash på seg. Dessuten får man kjøpt en boks som inneholder incubatorer, max revives, premium raid passes og ultra balls, til en redusert pris i shop (trykk på boksen så ser du hva den inneholder)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første Pikachu med hatt fanget, selv om dette ikke var noe eventet som jeg tar av meg hatten for....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5. juli 2017 den 10.31, AnonymBruker skrev:

Hvor mange gym badges har dere fått, og hvor aktivt oppsøker dere disse? 

Jeg har fått sølv-status på de fleste som er i nærheten av der jeg bor, og får derfor ekstra items når jeg spinner disse og ekstra rewards når jeg vinner et raid. Problemet er bare at det er veldig få som deltar på raids der jeg bor, så jeg får aldri muligheten til å ta de største raid bosses alene. 

Niantic har jo hintet om at legendary raid battles vil være en feature for de som er mest aktive i gyms, så sjansen er jo tilstede for at gym badges vil ha noe å si for hvorvidt man kan delta på legendary raids når de kommer. Vurderer å ta en runde i Oslo sentrum og prøve meg på alle gymmene der slik at jeg får gull/sølvstatus der. 

Anonymkode: 0c054...6c7

Har vært på ferie, så har blitt minimalt med spilling, har fått 17 gym badges, men bare to er sølv, har bare prøvd meg på lvl 1 og 2 raids boss, har vunnet alle 5 jeg har prøvd meg på.

Men det blir lite coins etter at gymmene ble oppdatert, jeg er en av de som bor ute på landet, så her skifter ikke gymmene så ofte, kom hjem i fra ferie på tirsdag, da tok jeg de to gymmene vi har nede i bygda her, og monsene mine står der fortsatt.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2017 den 9.12, Taperen skrev:

Da var første Pikachu med hatt fanget, selv om dette ikke var noe eventet som jeg tar av meg hatten for....

Samme her. Fant den idag morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en pikachu med Ash sin hatt, av hvert kjønn nå :)

Endret av Simbyxor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Simbyxor skrev:

Hvor mye mr mime candy har dere?

5961259cb17cc_2017-07-0820_32_35.thumb.png.10c5941126ab3b182ce5cfa19c1319e4.png

0 :(

(Jeg bor for langt nord, mr. mime finnes ikke her.)

Anonymkode: 24846...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

0 :(

(Jeg bor for langt nord, mr. mime finnes ikke her.)

Anonymkode: 24846...a62

Wooot.. Her spawnet han ekstremt mye en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittlei Mr. Mime, gidder aldri fange den med mindre den er under typ 200 cp. Bare bortkastede pokeballer. 

Spent på hva som skjer fremover. Det eventet som er nå var skuffende syns jeg, er ikke såå spennende med ny hatt på Pikachu. Men det skal visst skje mer etterhvert, så venter i spenning :) håper på dobbel xp som alltid, men hadde ikke vært feil med dobbel candy og stardust heller, samt redusert avstand på buddy. 

IMG_0545.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har jeg kun 79 Mr.Mime Candy , gidder heller ikke å fange den.

Ellers så fantes det ingen Pikachu med hatt i dag, ble 3 stk i går og en Pichu med hatt i 2 km egg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endel Mr. Mime candy, men gidder ikke fange den hver gang den dukker opp. Nå fanger jeg alt jeg finner av Pikachu for den er ikke så vanlig ellers, og har begge kjønn av den med Ash hatt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Taperen skrev:

Her har jeg kun 79 Mr.Mime Candy , gidder heller ikke å fange den.

Ellers så fantes det ingen Pikachu med hatt i dag, ble 3 stk i går og en Pichu med hatt i 2 km egg

Ikke med tanke på at han kan være ekstremt verdifull når bytting kommer? Som alle andre regionspokemon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...