Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, charactouy skrev:

Gps-glitch gjorde at avataren min plutselig var i Seoul. Jeg snurret en gym, og vips softban pga spoofing. 

Det bør virkelig ikke være en pidgey i det egget...

Hehe. Men det er det helt sikkert! En skikkelig dårlig en som straff fra niantic. (Får man fortsatt Pidgeys i egg?)

Endret av Simbyxor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Simbyxor skrev:

Hehe. Men det er det helt sikkert! En skikkelig dårlig en som straff fra niantic. (Får man fortsatt Pidgeys i egg?)

Jeg vil heller ha en farfetch'd (men regionale er vel ikke i egg lenger), tar gjerne noen timers softban for den 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, charactouy skrev:

Jeg vil heller ha en farfetch'd (men regionale er vel ikke i egg lenger), tar gjerne noen timers softban for den 😂

jau! Når man først er i asia så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den Larvitar som buddy nå. 5 km å gå for hvert poeng! Åhåi, det kommer til å ta lang tid, gitt. Med mindre det kommer halvert gåing snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Simbyxor skrev:

jau! Når man først er i asia så

Kommer ikke til å snurre i asia mer nei. Har kommet glitch de tre siste gangene jeg har vært på det spesifikke stedet, så ikke umulig at det skjer igjen. 

Men ser jeg en regional når dama mi stikker på egenhånd, så.... 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, charactouy skrev:

Gps-glitch gjorde at avataren min plutselig var i Seoul. Jeg snurret en gym, og vips softban pga spoofing. 

Det bør virkelig ikke være en pidgey i det egget...

Får ikke Pidgey i egg nei.....heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Simbyxor skrev:

Har den Larvitar som buddy nå. 5 km å gå for hvert poeng! Åhåi, det kommer til å ta lang tid, gitt. Med mindre det kommer halvert gåing snart.

Måtte innom å fylle statoilkoppen på tur til Kristiansand tidligere i dag, måtte slå på pogo for å se om det var noe spennende, der dukket det opp en du kunne trengt, nemlig en Larvitar, satt på første pokeball :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Taperen skrev:

Måtte innom å fylle statoilkoppen på tur til Kristiansand tidligere i dag, måtte slå på pogo for å se om det var noe spennende, der dukket det opp en du kunne trengt, nemlig en Larvitar, satt på første pokeball :)

Jepp :) Kunne trengt den. Har vel 3 stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette nye gymsystemet gjør at jeg får fler coins enn før :D 
Før var det noen faste som satt i de lokale gymmene med høy level. Det tok mye tid(og batteri) for meg å levle opp så jeg fikk komme inn, så ble jeg danka ut fort så jeg aldri satt der neste dag( er level 28)

Har ikke drevet noe med raids ennå, for jeg fant ikke ut at de hadde satt ned level man trenger før nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, charactouy skrev:

Gps-glitch gjorde at avataren min plutselig var i Seoul. Jeg snurret en gym, og vips softban pga spoofing. 

Det bør virkelig ikke være en pidgey i det egget...

Straffen blir vel heller at du får en Spinarak i egget :dry: Utrolig smart av Niantic å putte Spinarak i egg... Spinarak er jo omtrent som Pidgey, de spawner jo overalt.

Jeg tok et lite raid alene i dag, mot en 12000cp-Magmar. Klarte det og fikk fanget en sånn passe bra Magmar med i underkant av 1350 cp. Jeg var mer fornøyd med at det plutselig spawnet en Dratini. Bare synd jeg glemte å bruke pinab berry så jeg kunne få flere candy.
Jeg håper på et Muk-raid snart siden jeg mangler Muk i samlinga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Cavia skrev:

Dette nye gymsystemet gjør at jeg får fler coins enn før :D 
Før var det noen faste som satt i de lokale gymmene med høy level. Det tok mye tid(og batteri) for meg å levle opp så jeg fikk komme inn, så ble jeg danka ut fort så jeg aldri satt der neste dag( er level 28)

Har ikke drevet noe med raids ennå, for jeg fant ikke ut at de hadde satt ned level man trenger før nå :P

Mens "sånne" som taperen får vel mindre coins? Dvs de som holder gymmer leeenge.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mens "sånne" som taperen får vel mindre coins? Dvs de som holder gymmer leeenge.

Anonymkode: 76f3f...12a

JA, her er det betydelig mindre coins i sikte....synes Niantic kunne regulert ting og tang på en annen måte, vi som bor i utkantstrøk haddecjonen fordel med gymmene tidligere, nå er det også blitt minus, og mindre mons har vi også her i grisgrendte strøk, og kommer det et level 4 raid her i bygda så kan en bare glemme å kjempe, for det er ikke nok folk som spiller her, så det burde vært regulert annerledes, burde jo ikke vært noe problem å feks gi flere items ved stoppene ute på bygda kontra storbyene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Taperen skrev:

JA, her er det betydelig mindre coins i sikte....synes Niantic kunne regulert ting og tang på en annen måte, vi som bor i utkantstrøk haddecjonen fordel med gymmene tidligere, nå er det også blitt minus, og mindre mons har vi også her i grisgrendte strøk, og kommer det et level 4 raid her i bygda så kan en bare glemme å kjempe, for det er ikke nok folk som spiller her, så det burde vært regulert annerledes, burde jo ikke vært noe problem å feks gi flere items ved stoppene ute på bygda kontra storbyene

Jeg er på ferie på "bygda" nå (kommune med 2000 innbyggere, veldig spredt) og her spilles det ganske organisert. De har en oppslagstavle-gruppe på FB hvor de organiserer raids, pokemonturer og sier ifra når noen setter ut en lure på ett av kommunens fem pokestops. 

Jeg har ikke turt å slenge meg på noen av eventene ennå, da det er svigerfamilien min som har hytte her og jeg ikke kjenner en sjel, men det frister å henge seg på, bare for å ha noe å finne på her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant plutselig jynx. BEST IV! Super stats. Og best moveset. 

Jeg er ikk begeistret for jynx, men tok vare på denne :)

59638a0feb5fc_2017-07-1016_06_32.thumb.png.fe18c555e9d05dd01d0a44d1243ee2d6.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Viljaa skrev:

Jeg er på ferie på "bygda" nå (kommune med 2000 innbyggere, veldig spredt) og her spilles det ganske organisert. De har en oppslagstavle-gruppe på FB hvor de organiserer raids, pokemonturer og sier ifra når noen setter ut en lure på ett av kommunens fem pokestops. 

Jeg har ikke turt å slenge meg på noen av eventene ennå, da det er svigerfamilien min som har hytte her og jeg ikke kjenner en sjel, men det frister å henge seg på, bare for å ha noe å finne på her 😂

Hehe, bare heng deg på :P

Men bra at folk organiserer seg, og er samarbeidsvillige, tror det er ganske store forskjeller rundt om i landet hvordan det spilles, her hvor jeg bor har det dabbet voldsomt av, de to gymmene vi har i bygda var som regel i level 8-10 blå, nå har det ene gymmet vært blått i snart 3 døgn på rad, men det er kun 3 stk i gymmen.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Simbyxor skrev:

Fant plutselig jynx. BEST IV! Super stats. Og best moveset. 

Jeg er ikk begeistret for jynx, men tok vare på denne :)

59638a0feb5fc_2017-07-1016_06_32.thumb.png.fe18c555e9d05dd01d0a44d1243ee2d6.png

Grattis 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Taperen skrev:

Hehe, bare heng deg på :P

Men bra at folk organiserer seg, og er samarbeidsvillige, tror det er ganske store forskjeller rundt om i landet hvordan det spilles, her hvor jeg bor har det dabbet voldsomt av, de to gymmene vi har i bygda var som regel i level 8-10 blå, nå har det ene gymmet vært blått i snart 3 døgn på rad, men det er kun 3 stk i gymmen.....

Heldigvis ser du ikke en gym med 8-10 Blisseys :fnise: 
Jeg må uheldigvis ett ganske langt stykke for å nå vår "nye" gym XD
Den ligger ca 20min i ødemarka, med bil (80 sone), ganske tung trafikkert vei, hvor det har skjedd flere ulykker, så er ikke anbefalt å gå den strekningen, er jo ikke fortau der..
Og...Gymmen..Vel, det er bygningen til Jehovas Vitner :skratte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Chibi skrev:

Heldigvis ser du ikke en gym med 8-10 Blisseys :fnise: 
Jeg må uheldigvis ett ganske langt stykke for å nå vår "nye" gym XD
Den ligger ca 20min i ødemarka, med bil (80 sone), ganske tung trafikkert vei, hvor det har skjedd flere ulykker, så er ikke anbefalt å gå den strekningen, er jo ikke fortau der..
Og...Gymmen..Vel, det er bygningen til Jehovas Vitner :skratte: 

Da tror jeg ikke jeg ville joinet den gymmen...:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Da tror jeg ikke jeg ville joinet den gymmen...:P

Hahaha 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...