Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg spiller ikke mye lenger. Men tar buss nesten daglig, som kjører forbi noen stopp. Så tar de stoppene, så spiller jeg med sønnen min iblant. Men jeg får aldri special item lenger. Og jeg mangler 2. Har ikke fått ny pokemon på evigheter heller. Og jeg klakker en del egg, men der får jeg vel det dårligste man kan få.

Har sloss litt i gym, men ikke så mye.

Noen som vet om det kommer noen event snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, momo skrev:

Jeg spiller ikke mye lenger. Men tar buss nesten daglig, som kjører forbi noen stopp. Så tar de stoppene, så spiller jeg med sønnen min iblant. Men jeg får aldri special item lenger. Og jeg mangler 2. Har ikke fått ny pokemon på evigheter heller. Og jeg klakker en del egg, men der får jeg vel det dårligste man kan få.

Har sloss litt i gym, men ikke så mye.

Noen som vet om det kommer noen event snart?

Kommer jo et stort event til helgen i forbindelse med den store pokemon festen i Chicago, vi må fange så mange Pokémons i de tre halvtimene nå på lørdags kveld, så fanger vi nok Pokémons så vil det utløse en bonus som vi ikke vet hva er.

Her har jeg vel fått sånn cirka 40 spesial items, mange som jeg ikke har brukt, venter til evt dobbel XP med lucky egg, kanskje det skjer noe i forbindelse med helgens store event:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Taperen skrev:

Kommer jo et stort event til helgen i forbindelse med den store pokemon festen i Chicago, vi må fange så mange Pokémons i de tre halvtimene nå på lørdags kveld, så fanger vi nok Pokémons så vil det utløse en bonus som vi ikke vet hva er.

Her har jeg vel fått sånn cirka 40 spesial items, mange som jeg ikke har brukt, venter til evt dobbel XP med lucky egg, kanskje det skjer noe i forbindelse med helgens store event:)

Takk for svar. Får du special items etter du har tatt pokestop 7 dager på rad? For det fikk jeg vel bare de 2 første gangene, etter det startet med det. Men nå får jeg ikke det lenger. Er bare litt kjedelig å spille, da man ikke får noe nytt på veldig lang tid.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buu effin hooo. 

 

Den eventen i Chicago, så får de muligheten å defeate en legendarisk pokemon og om de greier det, så vil legendariske pokemons dukke opp i resten av verden også... 

Det er den fange så mange som mulig den 22 og fanger de nok mons så unlocker de bonus til resten av verden i tillegg om kvota er fanget inn,så dukker legendarisk opp.. 

 

 

Jeg kjenner jeg blir litt irritert og at den eventen burde vært world wide uansett.. Det de kunne gjort i Chicago kunne heller vært increased spawns, midlertidige pokestops, increased raidbattles, rares som spawner oftere etc..

 

Men at resten av verden må sitte å krysse fingrene på at de klarer målene den dagen er pyton! 

Nesten så jeg håper at den eventen går i vasken og de ikke klarer en dritt liksom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Får du special items etter du har tatt pokestop 7 dager på rad? For det fikk jeg vel bare de 2 første gangene, etter det startet med det. Men nå får jeg ikke det lenger. Er bare litt kjedelig å spille, da man ikke får noe nytt på veldig lang tid.

Anonymkode: 3aae3...c11

Ja jeg får alltid på 7 dagers streaken, og siden jeg har 36 nå så må jeg jo ha fått en god del utenom 7 dagers streaken også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chibi skrev:

Buu effin hooo. 

 

Den eventen i Chicago, så får de muligheten å defeate en legendarisk pokemon og om de greier det, så vil legendariske pokemons dukke opp i resten av verden også... 

Det er den fange så mange som mulig den 22 og fanger de nok mons så unlocker de bonus til resten av verden i tillegg om kvota er fanget inn,så dukker legendarisk opp.. 

 

 

Jeg kjenner jeg blir litt irritert og at den eventen burde vært world wide uansett.. Det de kunne gjort i Chicago kunne heller vært increased spawns, midlertidige pokestops, increased raidbattles, rares som spawner oftere etc..

 

Men at resten av verden må sitte å krysse fingrene på at de klarer målene den dagen er pyton! 

Nesten så jeg håper at den eventen går i vasken og de ikke klarer en dritt liksom. 

Vet vi noe om at de legendariske kan bli sluppet løs til helgen, eller er det noe folk drømmer om, selv har jeg aldri hørt om noen andre enn Pikachu tidligere, så jeg blir nok ikke noe mere giret om de legendariske dukker opp, for meg er alle legendariske.....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser nå at de legendariske kommer som raid bosser, her har jeg ikke en  sjanse i havet til å fange noen av de siden jeg bor på en øde plass, i 90 % av mine raid har jeg vært alene.....:fart2:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Taperen skrev:

Ser nå at de legendariske kommer som raid bosser, her har jeg ikke en  sjanse i havet til å fange noen av de siden jeg bor på en øde plass, i 90 % av mine raid har jeg vært alene.....:fart2:

Yepp :(
Her også, eller...Flytter sørpå nå til høsten , så blir nok bedre og da!
Blir det mindre klaging av meg med "ekke no pokestops her buhuu, ingen gyms i nærheta buuhuuu"
Neste dere hører blir "Baggene mine er alltid fulle, sletter unna baller 24/7... Alle coinsa mine går til bag upgrades :( "

XD

(Legger ved linken så andre kan lese)

https://pokemongolive.com/en/post/legendarypokemon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Ser nå at de legendariske kommer som raid bosser, her har jeg ikke en  sjanse i havet til å fange noen av de siden jeg bor på en øde plass, i 90 % av mine raid har jeg vært alene.....:fart2:

Ditto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Vet vi noe om at de legendariske kan bli sluppet løs til helgen, eller er det noe folk drømmer om, selv har jeg aldri hørt om noen andre enn Pikachu tidligere, så jeg blir nok ikke noe mere giret om de legendariske dukker opp, for meg er alle legendariske.....:P

Hehe. Mew og mewtwo da? Husker jeg så filmen da jeg var liten. Mew ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2017 den 3.23, AnonymBruker skrev:

Ved hjelp av kart. Tviler på at unown kommer til å dukke opp ved hjelp av lure/incense. Aldri sett det i hvert fall.

Anonymkode: 76f3f...12a

Hva slags kart?

Anonymkode: 91194...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 1.44, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i stor by, så det har vært flere kart å velge mellom :)

Nå nei da du. Jeg er med i en fb-gruppe som heter noe som "unown spawns i Trondheim", og unown dukker stort sett opp på samme plass. Hver eneste gang noen har postet "unown!" med kartplassering, så er det nesten alltid fra samme plass. Problemet mitt er at jeg ikke gidder å dra dit så ofte, hadde sikkert hatt flere unown om jeg gadd det.

Anonymkode: 76f3f...12a

Den gruppa har jo ikke posta noe om unown siden mai, så vil det si atdet har sluttet å spawne?

Anonymkode: 91194...667

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.7.2017 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Raid er når en boss pokemon tar over en gym. Da går du inn og skal ta kjempe denne bossen sammen med en haug andre. Min 4 åring og jeg spiller pokemon go sammen, og til tross for at gutten min bare trykker tilfeldig så har han altså greid å bekjempe to slike bosser, OG fange de etterpå. :)

Anonymkode: ee355...c1f

Prøvde på en raid i dag, og var alene. Det var en vaporeon med 16000 i hp som boss der. Hadde ikke nubbsjans til å slå den ut. Selv om attacksene mine fikk very effective, så var det så vidt baren til bossen gikk ned. Synd ikke skaden vises i baren og at man må starte på nytt hver gang man blir slått ut.. blæh.

Anonymkode: 91194...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Simbyxor skrev:

Hehe. Mew og mewtwo da? Husker jeg så filmen da jeg var liten. Mew ❤❤

Da jeg var liten hadde vi sort og hvitt TV.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tuslet rundt med Magikarp som buddy de siste ukene har jeg endelig fått min aller første Gyarados! :mynona:Riktignok bare 1800 cp men den har veldig gode IV-stats så jeg får bare fange Magikarps og powre opp etterhvert. Siden det har tatt meg et helt år å samle nok candy tror jeg ikke at jeg gidder å samle til en ny Gyarados uansett. Nå mangler jeg bare Muk og Dragonite av de vanlige fra gen 1 :) Håper på å ta Muk i et raid en vakker dag, mens Dragonite mangler jeg veldig mye candy til å få. Pluss at Dragonairen min er en elendig liten pokis på 250 cp eller noe, fanget for snart et år siden :rolleyes:

Det blir nok dårlig med legendarisk pokis på meg også om folkene borti USA klarer oppgaven i helga, da jeg til dags dato alltid har vært alene i raidene. Mulig flere møter opp dersom en legendarisk dukker opp men jeg tviler på at det klaffer sånn at jeg klarer å treffe både legendarisk raidboss og flere spillere samtidig akkurat når jeg er i sentrum. Dessuten vet jeg ikke om jeg tør å vise meg sammen med småungene under et raid, så det må i såfall bli i en gym i nærheten av en parkeringsplass så jeg kan sitte i bilen og raide litt sånn inkognito... :P

Visste dere forresten at etter siste oppdatering kan man nå gi berries til pokisene som står i gym, uten å være i nærheten av gymmet? Jeg får det ikke helt til å funke enda men det skal visst være bare å gå inn på pokisen og trykke på "Go to gym" eller noe sånt.

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med at du har fått deg en Gyarados :)

Funksjonen med at du kan mate hjemme ifra er midlertidig tatt bort da flere av spillerne ble "soft banned" pga av dette, forhåpentligvis er dette snart oppe å går igjen.

Ang de legendariske, her burde de gjort det slik at en regnet ut prosentvis hvor mange spillere det er som er med på et raid, slik at muligheten er like gode på å vinne raidet, for det er lettere å få med noen tusen på et raid i New York enn de to som sitter klare ute på Røst......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Taperen skrev:

Da jeg var liten hadde vi sort og hvitt TV.....

Det hadde vi og :) tmc het kanalen ;) tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Gratulerer med at du har fått deg en Gyarados :)

Funksjonen med at du kan mate hjemme ifra er midlertidig tatt bort da flere av spillerne ble "soft banned" pga av dette, forhåpentligvis er dette snart oppe å går igjen.

Ang de legendariske, her burde de gjort det slik at en regnet ut prosentvis hvor mange spillere det er som er med på et raid, slik at muligheten er like gode på å vinne raidet, for det er lettere å få med noen tusen på et raid i New York enn de to som sitter klare ute på Røst......

Må det 1000 til for å slå en legendarisk boss altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Etter å ha tuslet rundt med Magikarp som buddy de siste ukene har jeg endelig fått min aller første Gyarados! :mynona:Riktignok bare 1800 cp men den har veldig gode IV-stats så jeg får bare fange Magikarps og powre opp etterhvert. Siden det har tatt meg et helt år å samle nok candy tror jeg ikke at jeg gidder å samle til en ny Gyarados uansett. Nå mangler jeg bare Muk og Dragonite av de vanlige fra gen 1 :) Håper på å ta Muk i et raid en vakker dag, mens Dragonite mangler jeg veldig mye candy til å få. Pluss at Dragonairen min er en elendig liten pokis på 250 cp eller noe, fanget for snart et år siden :rolleyes:

Det blir nok dårlig med legendarisk pokis på meg også om folkene borti USA klarer oppgaven i helga, da jeg til dags dato alltid har vært alene i raidene. Mulig flere møter opp dersom en legendarisk dukker opp men jeg tviler på at det klaffer sånn at jeg klarer å treffe både legendarisk raidboss og flere spillere samtidig akkurat når jeg er i sentrum. Dessuten vet jeg ikke om jeg tør å vise meg sammen med småungene under et raid, så det må i såfall bli i en gym i nærheten av en parkeringsplass så jeg kan sitte i bilen og raide litt sånn inkognito... :P

Visste dere forresten at etter siste oppdatering kan man nå gi berries til pokisene som står i gym, uten å være i nærheten av gymmet? Jeg får det ikke helt til å funke enda men det skal visst være bare å gå inn på pokisen og trykke på "Go to gym" eller noe sånt.

Jepp. Jeg har bare ett problem: har aldri pokemons i gym :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...