Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil være med! :P

Anonymkode: 76f3f...12a

Bli med da vel :Hehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber forøvrig fremdeles med overtalingen av samboeren. Fant ut at flybilletter og hotell fort ble dyrt, men at danskebåten var et rimelig alternativ. Han hater danskebåten intenst og er ikke spesielt interessert i Pokemon Go, så dette er jammen ikke lett :fnise: hvis jeg ikke får med stakkaren vurderer jeg en dagstur alene med toget til Stockholm i stedet. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noe annet enn Mantine i 10km-egg! (Min andre Lapras, fanget en med cp 35 under ild/is-eventet 😂)

 

Screenshot_2017-07-14-16-02-59.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mormont skrev:

Jobber forøvrig fremdeles med overtalingen av samboeren. Fant ut at flybilletter og hotell fort ble dyrt, men at danskebåten var et rimelig alternativ. Han hater danskebåten intenst og er ikke spesielt interessert i Pokemon Go, så dette er jammen ikke lett :fnise: hvis jeg ikke får med stakkaren vurderer jeg en dagstur alene med toget til Stockholm i stedet. :ninja:

Hadde jeg vært alene så skulle jeg tatt toget i sammen med deg til Stockholm....for her i huset er det MANNEN som spiller, og ikke kjerringa, så vi kunne lett ha laget en heisatur hos "søta bror":edie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Taperen skrev:

Hadde jeg vært alene så skulle jeg tatt toget i sammen med deg til Stockholm....for her i huset er det MANNEN som spiller, og ikke kjerringa, så vi kunne lett ha laget en heisatur hos "søta bror":edie:

Det hadde vært noe :laugh: synd du ikke kan være med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nedkjempet en gym (bebodd av en Magikarp :Knegg: ) i forbifarten i dag, jeg satt i et rullende objekt som umiddelbart etter at jeg knertet karpen begynte å bevege seg videre. Så jeg rakk ikke å putte en pokemon i gymmen. Hva skjer da, egentlig? :klo: Var det ikke noe greier nå om at den som vinner gymmen må putte en pokemon inn? Blir den da stående tom en stund, når jeg bare forduftet? 

Anonymkode: b83b9...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nedkjempet en gym (bebodd av en Magikarp :Knegg: ) i forbifarten i dag, jeg satt i et rullende objekt som umiddelbart etter at jeg knertet karpen begynte å bevege seg videre. Så jeg rakk ikke å putte en pokemon i gymmen. Hva skjer da, egentlig? :klo: Var det ikke noe greier nå om at den som vinner gymmen må putte en pokemon inn? Blir den da stående tom en stund, når jeg bare forduftet? 

Anonymkode: b83b9...105

Tror du har et visst antall minutter på å sette inn, om du ikke setter inn innen tiden (husker ikke helt hvor lenge det var, men er ikke snakk om veldig lenge), kan andre sette inn. Så den blir nok ikke stående tom veldig lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, melder meg på her! :) Noen som har vært så heldige å finne Unown? Føler meg litt treg, er level 26, og fikk Togepi for bare noen dager siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DSilva21 skrev:

Hei, melder meg på her! :) Noen som har vært så heldige å finne Unown? Føler meg litt treg, er level 26, og fikk Togepi for bare noen dager siden. 

Hei, nei har ikke sett snurten av Unown, er på level 37 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke bort den forbaskede jynxen 😂😂😂 så måtte poste den !😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Taperen skrev:

Hei, nei har ikke sett snurten av Unown, er på level 37 nå.

Imponerende level :) 

Anonymkode: b7184...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det skje noe mer i forbindelse med 1 - års jubileet eller? Vi har sett pikachu med hatt nå, liksom!       

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Simbyxor skrev:

Skal det skje noe mer i forbindelse med 1 - års jubileet eller? Vi har sett pikachu med hatt nå, liksom!       

Skjer mye til helgen i forbindelse med kjempeeventet i Chicago, vi får også ta del av det, mere info kommer nok senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det blitt GULL medalje i "Gym leader, defended gyms for 1000 hours" har forsvart gymmer i 1082 timer nå, noen andre som har gull der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvde med på Tyranitar-raid to ganger i går, men så var det bare jeg som dukket opp, så hadde ikke sjans :/

Mangler bare dragonite, Snorlax, Tyranitar, unknown og den siste utviklingen av sauen nå. Er på 96 candy på datinien og den har begynt å spane relativt ofte her nå, så har nok snaart nok candy til å endelig få min første dragonite. Problemet er bare at dragonairen min er dårlig iv på og dratinien er wonder. Hadde dere hatt tolmodighet til å vente på candy til å utvikle wonder-dratinien, eller skal jeg bare kjøre på med den middels gode dragonairen? Det har tatt meg et år dette her liksom, jeg er utolmodig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg mangler 4 fra gen 1 nå (utenom legendariske og regionsbundne da) men mangler ganske mange fra gen 2. Jeg ble dratt med på fjelltur i dag og hev ut en incense oppå snaufjellet. Gikk sikkert glipp av noen pokiser da det var enkelte steder jeg måtte legge vekk mobilen for å holde meg fast i busker, men fikk i hvertfall en Totodile! :) Og så klekket jeg en ny pokis på tur ned; Stantler.

Går og venter på å finne et raid med Muk som boss, for nå har jeg laget meg et team av pokemon som jeg håper skal klare å knerte Muk'en (gikk ikke så bra sist). Og så venter jeg i spenning på den lenge etterlengtede metal coaten som tydeligvis aldri gidder å komme min vei :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neon_sun skrev:

Prøvde med på Tyranitar-raid to ganger i går, men så var det bare jeg som dukket opp, så hadde ikke sjans :/

Mangler bare dragonite, Snorlax, Tyranitar, unknown og den siste utviklingen av sauen nå. Er på 96 candy på datinien og den har begynt å spane relativt ofte her nå, så har nok snaart nok candy til å endelig få min første dragonite. Problemet er bare at dragonairen min er dårlig iv på og dratinien er wonder. Hadde dere hatt tolmodighet til å vente på candy til å utvikle wonder-dratinien, eller skal jeg bare kjøre på med den middels gode dragonairen? Det har tatt meg et år dette her liksom, jeg er utolmodig :P

Da hadde jeg satset på Dratinien din, bare for å teste tolmodigheten din :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Ardwinna skrev:

Tror jeg mangler 4 fra gen 1 nå (utenom legendariske og regionsbundne da) men mangler ganske mange fra gen 2. Jeg ble dratt med på fjelltur i dag og hev ut en incense oppå snaufjellet. Gikk sikkert glipp av noen pokiser da det var enkelte steder jeg måtte legge vekk mobilen for å holde meg fast i busker, men fikk i hvertfall en Totodile! :) Og så klekket jeg en ny pokis på tur ned; Stantler.

Går og venter på å finne et raid med Muk som boss, for nå har jeg laget meg et team av pokemon som jeg håper skal klare å knerte Muk'en (gikk ikke så bra sist). Og så venter jeg i spenning på den lenge etterlengtede metal coaten som tydeligvis aldri gidder å komme min vei :(

Her fikk jeg Muk'n i dag etter mislykkede ballekast sist gang, så det var en ny en i pokedexen, var egentlig veldig lett og ta den i raidet, Golem og Rhydon fikset den jobben meget greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...