Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

fanget ponyta, charmander, Houndour og vulpix på Coop Prix, en cyndaquil på biblioteket og en Slugma på Esso :laugh: 

Anonymkode: f3aa2...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk endelig Lapras :nordvesta: Nå er det kun Hitmonlee jeg mangler fra Gen 1! Jeg har fortsatt litt eksamenshjerne — selv om det snart er en uke siden jeg leverte inn siste eksamen — så dumme meg husket ikke at ice type-pokemon var med i eventet før sånn seks timer etter at jeg hadde fanget Laprasen. Var sååå fornøyd over å ha fanget den under et ild-event :fnise:

Fanget også nok Cyndaquil i dag til å evolve fullt ut, og jeg fikk hele to 10 km-egg, men kun en er i inkubator og jeg har fortsatt rundt 3,5 km igjen å gå med det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å ha 2km egg :fnise: 
Har 3 5km og resten 10km, en som ligger på 9.99km, men GPS'en min hoppet og spratt hele gåturen så fikk ikke gått inn en meter :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk huket en Quilava i går. Ellers mange Cyndaquil og et par Charmander og Houndor. Har evolvet de fleste ildtypene fra før, men disse mangler jeg. Håper det skal dukke opp en Lapras, den har jeg ennå ikke sett skyggen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått nok Cyndaquil Candy til evolving, så neste gang jeg tar en lucky egg evolving så tror jeg at jeg har alle pokisene det går an å få her i Norge 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eventen som er nå, hvor lenge varer den? Spiller så sjelden, så får ikke med meg noe. Men bare så at jeg fikk veldig mye XP for å fange pokemon nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Chibi skrev:

Jeg savner å ha 2km egg :fnise: 
Har 3 5km og resten 10km, en som ligger på 9.99km, men GPS'en min hoppet og spratt hele gåturen så fikk ikke gått inn en meter :sukk: 

Har de slutta med 2 km egg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått endel growlithe, den derre... som ser ut som en mulvarp.. og ponyta. MYE ponyta. For mye? 

Håper jeg finner en lapras. Har én, men ønsker det motsatte kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Simbyxor skrev:

Har de slutta med 2 km egg? 

Neida. Men noen av oss støter innimellom på en tørkeperiode for visse egg. For min del er det akkurat nå 10km som ikke gidder å dukke opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, charactouy skrev:

Neida. Men noen av oss støter innimellom på en tørkeperiode for visse egg. For min del er det akkurat nå 10km som ikke gidder å dukke opp. 

Ok. Her får jeg stort sett bare 5 km. Har 3 stk 10 km som jeg klekker nå, men de er samla opp over lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk en ny pokis i dexen min i dag; Magmar! Endelig, etter nesten et år med pokespilling så fikk jeg den forbaska dingsen! Elendige stats men det driter jeg i :)

Jeg får stort sett 5km-egg men har i det siste fått ett og annet 10km-egg. Det er faktisk 2km som er mest sjeldent her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her dukker det opp drøssevis med Vulpix, Ponyta og Growlite, og litt Cyndaquil og en og annen Houndour. Har fått evolva Houndour til Houndoom (eller hva den nå heter) samt 2. utvikling av Cyndaquil. Mangler fortsatt ca. 40 candy for å få evolva til den siste utviklingen. 

Anonymkode: 18264...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy event! Er rene xp-fiestaen, særlig med lucky egg. Fanget en wild Charizard i dag, det var litt gøy. Har utviklet den tidligere, men syns det er ekstra gøy å finne dem wild :) fikk også en Lapras i egg i dag for første gang siden forrige sommer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, Simbyxor skrev:

Hva er dette for et monster, egentlig!? 

Monsteret.png.149661032582a1f8135f67f0a54d6f27.png

Hot Damn, her skjer det ting!

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i å begynne med pokemon go. Har Android  (samsung s7). Først lurer jeg på, Hva heter appen?

Kan dere gi meg noen tips til hvordan jeg kan spille som nybegynner?:)

Anonymkode: eaa2d...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er interessert i å begynne med pokemon go. Har Android  (samsung s7). Først lurer jeg på, Hva heter appen?

Kan dere gi meg noen tips til hvordan jeg kan spille som nybegynner?:)

Anonymkode: eaa2d...df7

Pokemon Go 😂

Er bare å prøve seg fram egentlig :-) 

Er lett å lære ^^ 

Gå masse, finn pokestopene i området ditt, snurr de hver dag (om du kan pga ekstra bonus streak) fang pokiser og ha det gøy egentlig ^^ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...