Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ardwinna skrev:

Endelig! Venusaur er i boks og jeg har fått alle starterutviklingene fra gen 1! :)
Nå er det bare å gå tur så det tar fyr i skoene så jeg får samlet candy nok til å evolve Machamp og Alakazam også! Dette går fremover! Men har dessverre ikke sett snurten av Aerodactyl :(

Jeg "så" skyggen til han når jeg var på jobb, kunne ikke springe ut å ta pokestoppet nede i gata :trist: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det  Pupitar og Golem, i går Venusaur og Igglybuff. Fire nye på to dager 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer dere candy til et eventuelt dobbelt xp event? Har gjort det en stund nå, men skikkelig lyst til å evolve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bryr jeg meg ikke med. Men jeg har skaffet meg oversikt over hvilke pokémon som kan evolves i senere generasjoner, så jeg legger opp et lite lager med candy til disse 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparer som vanlig :fnise: tenker det sikkert skjer noe rundt ett års-jubileumet til lanseringen. Niantic har jo sagt at sommeren blir legendarisk, så da blir det kanskje et stort event med slipp av de legendariske :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått inn åtte candy med Grimer-buddyen min, og fanget en Magcargo (min første). Har nok candy til å evolve nå da, men morsomt likevel. Har også endelig nok candy til Kabutops og Omanyte, men jeg venter med dem til neste runde med lucky egg. Etter eventen er jeg ganske sikker på at de eneste jeg kommer til å mangle fra Gen1 er Lapras og Hitmonlee. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker at vi får mer buddy-candy nå må jeg si! Fikk gått inn nok Grimer-candy i går, så nå har jeg endelig fått utviklet Muk! 😊 Mangler kun Snorlax fra gen 1 nå, og håper veldig at han skjuler seg i 10 km-egget jeg har til klekking nå!

Har også fått utviklet to stk Magcargo og er nå oppe i 210 stk i pokedexen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hele greia med special items er litt teit. Har nok candy til å evolve Onix til Steelix og Sunkern til Sunflora, men mangler de dumme special items'ene. Og har mistet interessen såpass mye at jeg ikke gidder å gå til et pokestop på fridager, så det har blitt en stund siden jeg fikk 7 day streak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Kabutops og åtte Grimer-candy i dag, og gullmedalje på rock type! 215 i pokedexen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått gått inn candy til både Venusaur og Machamp i løpet av eventet, og har fanget masse steinpokiser, inkludert en sterk Rhyhorn med over 1000 cp. Hadde håpet på metal coat på 7th day streak men fikk en upgrade. Bare så synd at jeg mangler masse Porygoncandy...
10km-egget mitt klekket i dag og det ble en Snorlax! Riktignok en sånn midt på treet men likevel bra resultat av klekkinga. Fikk jo da også mer candy til å forsterke den andre Snorlaxen min :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en hyggelig overraskelse i går, jeg trodde jeg manglet mange fra gen 1, men utenom de som ikke er mulig å fange, så mangler jeg kun dragonite og tangela, muk har jeg om et par km. 😃😃 

men flere som har problemer med pogo-kartet? Jeg får bare opp noen få pokemon, onix osv dukker ikke opp (de er ikke huket av i den lista over pokemon som ikke vises). Føler det er litt juks å bruke kartet, men gjør det innemellom, vil gjerne ha de siste! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fossekall skrev:

Fikk en hyggelig overraskelse i går, jeg trodde jeg manglet mange fra gen 1, men utenom de som ikke er mulig å fange, så mangler jeg kun dragonite og tangela, muk har jeg om et par km. 😃😃 

men flere som har problemer med pogo-kartet? Jeg får bare opp noen få pokemon, onix osv dukker ikke opp (de er ikke huket av i den lista over pokemon som ikke vises). Føler det er litt juks å bruke kartet, men gjør det innemellom, vil gjerne ha de siste! 😊

Ja, jeg har også problemer med pogonorge.com. Får nesten bare opp Slugma og Geodude.

Er det flere som får ekstremt få ultra balls om dagen? Jeg har bare 5 ultra balls igjen nå, men ville hatt over 200 vanlige pokeballer om jeg ikke hadde slettet unna en del. Vi får jo flere items fra pokestop nå, men synes det er en overvekt av kjipe lilla potions og vanlige pokeballer. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loffeliten

Dette eventet likte jeg! Hadde aldri sett Kabuto engang før dette eventet, nå har jeg snart nok til å utvikle Kabutops (selv om jeg ikke spilte de første dagene). Og kjekt med buddycandyene, fikk gått inn ti Chanseycandy i går, blir ca det samme i dag, så plutselig virker ikke Blissey så langt unna likevel. :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Blomst89 skrev:

Ja, jeg har også problemer med pogonorge.com. Får nesten bare opp Slugma og Geodude.

Er det flere som får ekstremt få ultra balls om dagen? Jeg har bare 5 ultra balls igjen nå, men ville hatt over 200 vanlige pokeballer om jeg ikke hadde slettet unna en del. Vi får jo flere items fra pokestop nå, men synes det er en overvekt av kjipe lilla potions og vanlige pokeballer. 😕

Problemer og problemer, kartet er nede. Niantic tar ned kart. Bare les de offisielle uttalelsene fra pogo-norge og andre karttilbydere.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemer og problemer, kartet er nede. Niantic tar ned kart. Bare les de offisielle uttalelsene fra pogo-norge og andre karttilbydere.

Anonymkode: 76f3f...12a

Mitt kart fungerer helt fint = er ikke nede og viser Pokémon i mitt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, sofie777 skrev:

Mitt kart fungerer helt fint = er ikke nede og viser Pokémon i mitt område.

Korreksjon: kartene viser ikke lenger SJELDNE pokemon. Pidgey og annet annoying shit vises fortsatt. Bare ta en titt på siden til pogonorge så står det der.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korreksjon: kartene viser ikke lenger SJELDNE pokemon. Pidgey og annet annoying shit vises fortsatt. Bare ta en titt på siden til pogonorge så står det der.

Anonymkode: 76f3f...12a

Man kan fremdeles fjerne de vanligste under Innstillinger. Men det er dumt man ikke kan skille ut de sjeldne på én gang, ja. Hver for seg kan man legge de til under Varsler.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, det dukket plutselig opp en Larvitar på nearby rett utenfor her! Fikk løpt ut og fanget den, og den hadde både bedre cp og appraisal enn den jeg fikk i 10 km-egg, så da kan jeg endelig utvikle den! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sofie777 skrev:

Man kan fremdeles fjerne de vanligste under Innstillinger. Men det er dumt man ikke kan skille ut de sjeldne på én gang, ja. Hver for seg kan man legge de til under Varsler.

Det er jo ikke det som er poenget :P når du har fjernet alle de vanlige så er det ikke noe igjen. Slik som det er nå, frem til det evt blir endret, så vil ikke noe sjeldent dukke opp på kartet, like ever, fordi niantic har drept den funksjonen.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...