Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

På 3.6.2017 den 20.42, Viljaa skrev:

...

det er fortsatt ikke kjempegøy å tråkke opp og ned i flere timer bare for å risikere å få en eevee i 10km-egg. 

..

Eevee er flyttet til 5km ;)

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem spiller i Trondheim? :)

...

Til tider. Er på 37, men har blitt betraktelig mindre spilling etter gen 2 kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her funker spillet plutselig dårlig, "jeg" blir støtt og stadig stående i ro leeeenge (selv om JEG går videre) og innimellom kommer beskjeden om "gps not found". Bruker iphone, om det har noe å si - og har ikke opplevd dette før nå de siste dagene. 

Er det telefonen min som sliter, tro, eller er det et eller annet med spillet? :vetikke: Andre som opplever det samme? 

Anonymkode: b83b9...105

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med is og brann-greie. Får se hvor mye jeg får spilt, skal prøve å få det til. Har vel 15-20 lucky eggs også ;) Fra før av. 

Men ikke så kult når man må kjøpe pokéballer for å overleve i spillet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her funker spillet plutselig dårlig, "jeg" blir støtt og stadig stående i ro leeeenge (selv om JEG går videre) og innimellom kommer beskjeden om "gps not found". Bruker iphone, om det har noe å si - og har ikke opplevd dette før nå de siste dagene. 

Er det telefonen min som sliter, tro, eller er det et eller annet med spillet? :vetikke: Andre som opplever det samme? 

Anonymkode: b83b9...105

Jeg sliter med dette innimellom, så funker det helt fint igjen i lange perioder. Har iphone 7 men tror ikke dette har så mye å si. Har lest på facebook som sliter med dette og det virker som om det er spredd utover alle telefontyper. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra pokemondag i dag. Fikk en Larvitar i egg med 30 candy, en dragonite og en mareep, alt dette kun 50 meter fra huset mitt på vei til jobb. Det pleier aldri å være noe spennende der, så dette var en skikkelig opptur. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her funker spillet plutselig dårlig, "jeg" blir støtt og stadig stående i ro leeeenge (selv om JEG går videre) og innimellom kommer beskjeden om "gps not found". Bruker iphone, om det har noe å si - og har ikke opplevd dette før nå de siste dagene. 

Er det telefonen min som sliter, tro, eller er det et eller annet med spillet? :vetikke: Andre som opplever det samme? 

Anonymkode: b83b9...105

Jeg har Androidtelefon og har slitt mye med tull i det siste. Problemer med å logge inn, tull med gps (enten full stopp eller så løper dama dritfort frem og tilbake) og tull med å snurre pokestops. Spillet henger seg også oftere opp nå en før. Skikkelig irriterende.

Har ikke sett en eneste interessant pokemon i dag, men fanget en Hoppip for å holde på streaken. Snurret også dagens obligatoriske pokestop.
Er det for tidlig å mase etter gen 3? :phaedra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde jeg spillet på innimellom på jobb uten å være i nærheten av telefonen. Det er et eller annet med bygget på jobb, så jeg gikk inn 9 (!) Km som resulterte i 3 nye candyer til buddy og en god del egg klekket bare ved å ha spillet i gang. Det kjipe er nå at jeg er nesten tom for egg og synes man får mindre egg på stoppene enn før :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trainers,

We’re celebrating two amazing milestones—Pokémon GO’s one-year anniversary and 750 million global downloads—and you’re invited to join in on the fun! Over the next few months, we’re hosting real-world and in-game events planned alongside some very exciting new features that will get you outside exploring the world with family and friends. Get ready for an action-packed couple of months!

To kick things off, we will be hosting the Solstice Event starting on June 13, 2017. This in-game event will feature Fire-type and Ice-type Pokémon, huge XP bonuses for throwing Poké Balls accurately, and discounted Lucky Eggs in the in-game shop. Soon thereafter, you can look forward to a new update focused on collaborative group gameplay features that will get you playing Pokémon GO in fun new ways. In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.

We’re also excited to announce our first ever real-world Pokémon GO event coming your way: Pokémon GO Fest Chicago! This event will take place in downtown Chicago, Illinois, USA at the beautiful Grant Park on July 22, 2017. Join us as we celebrate the Pokémon GO community with a ton of exciting festivities. Tickets and more information for Pokémon GO Fest Chicago will be available at PokemonGoLive.com/Fest on Monday, June 19 at 10:00 A.M. PDT, so make sure to mark your calendars and follow our social media channels to be notified when tickets go live! European Trainers can look forward to Pokémon GO celebrations hosted across the continent from June through September in partnership with Unibail-Rodamco shopping centers. We'll be posting a complete schedule for these events very soon. Also, The Pokémon Company is organizing “Pikachu Outbreak”, a Pokémon event in Yokohama, Japan, in August where they’re exploring a unique Pokémon GO experience. Stay tuned for even more details surrounding each of these events in the coming weeks.

Keep an eye on PokemonGoLive.com and our Pokémon GO social media channels for the latest news and updates surrounding the exciting features and events coming your way. See you outside!


—The Pokémon GO team

 

http://pokemongolive.com/en/post/anniversary2017

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kragebein skrev:

Trainers,

We’re celebrating two amazing milestones—Pokémon GO’s one-year anniversary and 750 million global downloads—and you’re invited to join in on the fun! Over the next few months, we’re hosting real-world and in-game events planned alongside some very exciting new features that will get you outside exploring the world with family and friends. Get ready for an action-packed couple of months!

To kick things off, we will be hosting the Solstice Event starting on June 13, 2017. This in-game event will feature Fire-type and Ice-type Pokémon, huge XP bonuses for throwing Poké Balls accurately, and discounted Lucky Eggs in the in-game shop. Soon thereafter, you can look forward to a new update focused on collaborative group gameplay features that will get you playing Pokémon GO in fun new ways. In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.

We’re also excited to announce our first ever real-world Pokémon GO event coming your way: Pokémon GO Fest Chicago! This event will take place in downtown Chicago, Illinois, USA at the beautiful Grant Park on July 22, 2017. Join us as we celebrate the Pokémon GO community with a ton of exciting festivities. Tickets and more information for Pokémon GO Fest Chicago will be available at PokemonGoLive.com/Fest on Monday, June 19 at 10:00 A.M. PDT, so make sure to mark your calendars and follow our social media channels to be notified when tickets go live! European Trainers can look forward to Pokémon GO celebrations hosted across the continent from June through September in partnership with Unibail-Rodamco shopping centers. We'll be posting a complete schedule for these events very soon. Also, The Pokémon Company is organizing “Pikachu Outbreak”, a Pokémon event in Yokohama, Japan, in August where they’re exploring a unique Pokémon GO experience. Stay tuned for even more details surrounding each of these events in the coming weeks.

Keep an eye on PokemonGoLive.com and our Pokémon GO social media channels for the latest news and updates surrounding the exciting features and events coming your way. See you outside!


—The Pokémon GO team

 

http://pokemongolive.com/en/post/anniversary2017

Så egentlig ikke så veldig "yuhu" for oss i Norge :fnise: 
Jeg blir sint om Legendary event ender opp med å bare være i oslo "giant raid" xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk endelig min første Snorlax :D 

Den pokemonen har vært min nemesis helt siden jeg startet å spille, da den var den første pokemonen som jeg fikk med incense, men den stakk av før jeg fikk fanget den og siden har jeg ikke sett den på snart et år. 

Er litt redd for at det skal gå utover motivasjonen for å spille. Når jeg har hatt lyst til å gi opp har jeg som regel sagt til meg selv at det er uaktuelt så lenge jeg ikke har funnet Snorlax :fnise:

Får også Dragonite neste gang jeg bruker Lucky egg, men lurer på om jeg skal vente litt. Mangler bare et par Larvitar-egg før jeg har alle evolutions der også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang har jeg fått mail fra PokemonGO-folka. Regner med dere også har fått, men den sier i utgangspunktet det samme som Kragebein har lagt ut over. I tillegg er det fremhevet en som fant noe interessant når h*n spilte og andre småinteressante ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og spilte litt i dag, på en liten tursti på Mørekysten. 

I følge spillet var jeg vekselvis på Flesland og i Asia et sted. Fikk kontakt med pokéstop der til og med, så jeg kunne se hvor jeg var. 

Screenshot_2017-06-11-12-30-12.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lenge vært i en intern «krig» med en spiller her somjeg mistenker har 3 kontoer som han bruker i gym. Har tidligere klart å få han ut, men nå er han såpass sterk at jeg ikke har sjanse og han mer eller mindre dominerer alle de få gymmmene vi har her på landet. Har sett han alene i bilen foran gymen 100vis av ganger, men aldri sett ansiktet hans. Inntil i går. Og det er en far i barnehagen til barnet mitt! Har fått forbud mot å kjefte på han i barnehagen av mannen min nå :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIK! Jeg klarte å glemme å snurre pokestop på lørdagen, åpnet spillet i går for å endelig få min 7th day streak, for så å skuffet oppdage at jeg bare fikk førstedags streak... :glare: Greit at jeg var travelt opptatt med jobb og at telefonen min var rimelig utladet, men enn å glemme å snurre pokestop?!? Da står det dårlig til på pokefronten!
Gleder meg til i morra da, når det blir mer interessante pokiser som popper opp :)

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ca begynner fire and ice-eventet i norsk tid? Noen som vet. Er så dårlig på amerikanske klokkeslett :P

Anonymkode: 8328b...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når ca begynner fire and ice-eventet i norsk tid? Noen som vet. Er så dårlig på amerikanske klokkeslett :P

Anonymkode: 8328b...69a

Har ikke sett klokkeslett for dette, men vanligvis starter eventene mellom 20-22 norsk tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fanget noe bra på eventet så langt? Jeg dabbet av for lenge siden, men synes det var litt kjekt å logge inn å finne masse ild og is pokemon som popper opp i steden for magnemites og rattatas. Spilte litt i dag og fikk fanget lapras, quilava og typhlosion. :) 

Anonymkode: bffd1...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæææh, har fanget Ponyta, Cyndaquil, Vulpix, Charmander og Houndour. Sistnevnte var litt ekstra stas da jeg bare hadde én i fra før og den fanget jeg mens jeg var på ferie et annet sted. Håper jeg finner flere spennende pokiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...