Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Nå er det en Tangela 1,5 km. unna der jeg jobber... Det blir nok litt drøyt å ta en 3 km. gåtur midt i arbeidstiden, så jeg tror jeg må droppe det :/ 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så Tangela med 7 minutter igjen et stykke fra jobb på kartet, kastet på meg jakka og småløp bort og fanget den med 1 minutt igjen :) Nå er gen 1 komplett :) 

Da jeg kom tilbake (etter å ha gjort et jobb-ærend som jeg "sparte" til Tangela eventuelt dukket opp i nærheten :P) så jeg en Tangela til enda nærmere jobb, men den hadde bare 3 minutter igjen og jeg er ikke SÅ glad i å løpe meg en tur :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tangela idag jeg og, men fant den ikke. Synes den er ekkel uansett ;) Og har den fra før. Regner med å måtte ha eklingen som buddy en stund. 

Men akkurat nå er buddyen min scyther! Mangler sånn ca 50 km før jeg kan utvikle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en Cyndaquil ute i verden og fikk Mareep i ett 10km-egg. Fornøyd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dagers streak i dag og jeg hadde håpet på en metal coat, men fikk en dragon scale. Som jeg har null bruk for :( Fikk fanget noen flere Chikorita, Bulbasaur (pluss en Ivysaur!) og Sunkern da, og det er jo bra. Skal straks ut og gå tur så jeg kan klekke 10km-egget mitt. Håper det ikke er en Sudowoodo som sist! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Skal straks ut og gå tur så jeg kan klekke 10km-egget mitt. Håper det ikke er en Sudowoodo som sist! :dry:

Nei steike!!! Det ble jaggu en Chansey og dermed hadde jeg endelig nok candy til å evolve min første Blissey! :nordvesta:
Ikke så høy i CP men har ganske høy IV (Candela er amazed og blown away by it's stats). Håhå, nå må jeg i hvertfall prøve å kjempe meg inn i en gym! :biggrin:

NUTQLn1.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det gress-greiene fortsatt pågikk idag. Fikk meg noen gresspokemons. Og så at et pokestop hadde blitt til gym til min store frustrasjon :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Simbyxor skrev:

Ouch.. blissey er fæl i gym :) Dvs, for motstanderen :P

Ja! Nå er det min tur å være litt fæl! :P Selv om min Blissey er bare blåbæra i forhold til de super-Blisseyene på nesten 3000 CP som ruler gymmene rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2017 den 21.18, Ardwinna skrev:

Alle gymmene i sentrum er nå tatt over av en gjeng trenere på level 40, og alle gymmene inneholder minst én Blissey. Den ene gymmen inneholdt fuckings FIRE Blissey! :hakeslepp::raven: Alle på godt over 2000 CP, den beste var rundt 2700 CP. Jeg prøvde å skru ned prestisjen men klarte bare å slå den første Blisseyen én gang så gymmen mistet bare et par tusen prestisjepoeng... :glare: Hvordan i alle dager skal man klare å slå sånne gymmer? Jeg må ærlig innrømme at jeg nekter å tro at disse folkene har kommet seg til level 40 og skaffet seg en haug Blisseys uten å jukse... Kjenner jeg blir sur når de kan sitte der og innkassere pokecoins dag etter dag uten at noen har sjans i havet til å overta gymmen. Vurderer å rapportere dem til Niantic.

...

 

På 7.5.2017 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Jeg så en level 10 gym der med BARE blissey i!!!! Helt sykt hvor mange som jukser.

...

Er dere seriøse? Jeg kjenner mange som har nådd 40 nå, og nesten samtlige som spiller så mye har jo en bra blissey eller to.. Jeg får vel advare dem om at de kan bli rapportert helt uten grunn hvis de setter inn i samme gym..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som er skikkelig lei av Mr. Mime? Den er jo over alt for tida, men jeg har allerede ca 200 Mr Mime-candy, så trenger ikke akkurat flere. 

Ellers ble jeg positivt overrasket over at gress-eventet fortsatt ikke er over. Trodde det skulle slutte den 8., men det blir vel i dag her i Norge pga tidsforskjellen, så da har jeg enda en dag på å prøve å finne en Sunkern. :)

Screenshot_20170509-103914.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst89 skrev:

Bare jeg som er skikkelig lei av Mr. Mime? Den er jo over alt for tida, men jeg har allerede ca 200 Mr Mime-candy, så trenger ikke akkurat flere. 

Ellers ble jeg positivt overrasket over at gress-eventet fortsatt ikke er over. Trodde det skulle slutte den 8., men det blir vel i dag her i Norge pga tidsforskjellen, så da har jeg enda en dag på å prøve å finne en Sunkern. :)

Screenshot_20170509-103914.png

I Tromsø finnes visst ikke mr.mime, måtte til Oslo for å fange min ene.😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tromsøbestemora skrev:

I Tromsø finnes visst ikke mr.mime, måtte til Oslo for å fange min ene.😄

I Oslo-området er Mr. Mime så vanlig at jeg har sluttet å fange den for lenge siden :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med at eventet enda ikke er ferdig? 

Anonymkode: 25297...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at eventet fortsatt holder på! I dag har jeg fanget mange Chikorita og Bulbasaur og en wonder Ivysaur med over 1000CP. Nå har jeg også nok Sunkern-candy til å utvikle den, og jeg fikk (dog urelatert til eventet) tre Cyndaquil. Jeg har nok candy til å utvikle den også, men den beste jeg har dårlig IV, så jeg tror jeg drøyer den litt.

Var faktisk så forkjøla i går at jeg tillot meg selv å miste streaken min. Det suger siden jeg fortsatt trenger en Dragon Scale og en til Metal Coat, men jaja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, hog skrev:

 

Er dere seriøse? Jeg kjenner mange som har nådd 40 nå, og nesten samtlige som spiller så mye har jo en bra blissey eller to.. Jeg får vel advare dem om at de kan bli rapportert helt uten grunn hvis de setter inn i samme gym..

Det er ikke på grunn av at de har en Blissey eller to at jeg mistenker dem for å jukse. Jeg er bare level 27 og har en Blissey. En ting er at de har flere Blisseys hver, men det jeg synes er veldig spesielt er at dette er en gjeng med trenere (med veldig like navn) som bare plutselig dukket opp helt ut av det blå (med unntak av en av dem) i level 40 og tok over alle gymmene. Den ene treneren så jeg i en gym for en knapp måned siden og da var han level 32 eller deromkring. Når man da tar med i beregningen at vi bor i et område med generelt få pokestops, gymmer og lite pokemon, så synes jeg det å gå i fra level 32 til 40 på en knapp måned skurrer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk forresten fanget noen flere Sunkern i dag så nå har jeg evolvet min første Sunflora :) Og så poppet det plutselig opp en Abra rett utenfor jobben som jeg klarte å fange, så da blir det ni færre kilometer å gå med Abra-buddyen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nok Chikorita-candies under eventet til å utvikle hele veien! :skya:Har også nok Totodile-candies og 103 Cynfaquil-candies. 

Begynner å bli bra nå, men mangler 75 Mareep-candies for å utvikle hele veien. Hvis jeg ikke finner flere i egg/wild må jeg gå 375 km... Mangler fortsatt Chansey og Blissey. Og selvfølgelig Unown (vet ikke om den i det hele tatt er mulig å finne uten å bruke kart).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant Mareep for første gang i går, så en ny i Pokédexen :) Ellers lite nytt. Drittvær i Oslo om dagen, så lite spilling utenom til og fra jobb. Mangler fortsatt Sunkern, men håper den er mulig å finne uten event også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2017 den 11.45, Tromsøbestemora skrev:

I Tromsø finnes visst ikke mr.mime, måtte til Oslo for å fange min ene.😄

Oi. Her er det "tusenvis", og sånn har det vært hele veien. Har 32 stk. Og har slettet mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...