Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Yayyy, jeg fant en vulpix igår, nå trenger jeg bare 4km til 😂 (om ikke en til dukker opp senere...) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, whitewildfox skrev:

Dette har vært litt av en dag! Først klekker jeg en wonder Aerodactyl, så fanger jeg min tredje Grimer. Deretter dukker det opp en vill Togetic, som jeg ikke har fra før. Så klekker jeg en wonder Larvitar og tilslutt finner jeg min andre Cyndaquil! 

Wow, det er jo kjempe bra :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine 5km-egg ble det Paras, Drowzee og Poliwag, og 10km-egget klekket en Sudowoodo... Ikke heeelt fornøyd for å si det sånn! :dry: Og nå er jeg tom for egg og har faktisk ikke fått snurret pokestop i dag (ville ha vært 5th day streak). Baaah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. april 2017 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Aaaah! Hitmonlee er min nemesis - sett 1, fanget 0 :P Aldri sett den siden!

Anonymkode: 76f3f...12a

Jeg har det slik med Snorlax! 

Samme dag som jeg startet å spille spawnet han i leiligheten min (noe som i seg selv er et under, for jeg har aldri fått noe annet enn maks en Zubat eller Pidgey her senere). Siden jeg var helt noob og ikke hadde noen great balls eller rasberries så forsvant han og siden har jeg ikke sett snurten av han til tross for at jeg har nesten alle 1. gen pokemon nå (med unntak av de som så og si er umulig å fange). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke mangler dere fra gen 1? Kun Porygon og Muk gjenstår her nå, sistnevnte nærmer seg, men førstnevnte har jeg har aldri sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Example skrev:

Hvilke mangler dere fra gen 1? Kun Porygon og Muk gjenstår her nå, sistnevnte nærmer seg, men førstnevnte har jeg har aldri sett.

Venusaur, Alakazam, Machamp, Muk, Magmar, Gyarados, Omastar, Aerodactyl og Dragonite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Example skrev:

Hvilke mangler dere fra gen 1? Kun Porygon og Muk gjenstår her nå, sistnevnte nærmer seg, men førstnevnte har jeg har aldri sett.

Chansey. :grine:

For øvrig: Helt ok uke. Fikk min 3. up grade på 7-dagers streaken forrige søndag. Mistenker at det er det samme pokestopet som har spyttet den ut alle gangene. Skal ved neste mulighet ta det pokestopet hvor jeg fikk min ene sunstone, så kanskje jeg får en til.:phaedra: 

Har funnet en til Houndor for to dager siden og fant en Chicorita i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Example skrev:

Hvilke mangler dere fra gen 1? Kun Porygon og Muk gjenstår her nå, sistnevnte nærmer seg, men førstnevnte har jeg har aldri sett.

Machamp og Hitmonlee

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler: vileplume, farfetchd, dodrio, muk, exeggutor, kangaskhan, tauros, kabutotops, articuno, zapdos, moltres, mewtwo, mew.

De fleste av dem har jeg ikke sett heller. Vileplume har jeg nok candy til å utvikle nå.

Endret av Pusetatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fanget en togetic og en machamp i dag (nye), pluss at jeg klekket en wonder charmander, og fikk en kings rock på dag 6. Så fornøyd med fangsten. 😃 Nesten tom for baller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Example skrev:

Hvilke mangler dere fra gen 1? Kun Porygon og Muk gjenstår her nå, sistnevnte nærmer seg, men førstnevnte har jeg har aldri sett.

muk, tauron, farfetch'd, kangaskhan og dragonite :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler de regionale i gen 1 og 2, ellers har jeg alle utenom Unown. Skal en tur til USA i sommer, håper på å finne Tauros :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en vill Wonder Porygon i dag, ikke verst :) 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klekket endelig 10 km-egg fra påskeeventen i dag - endte opp med en helt middelmådig Dratini med 467 i CP... :dry: I morgen er det heldigvis ny måned og nye mobildata, da blir det litt mer spilling :) Ellers fikk jeg endelig en ny Kings Rock på sjudagers-streak og fikk evolvet andregenerasjonen av Slowpoke. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har funnet en shiny pokemon før? Jeg oppdaget en rød Gyrados på en gym i sted, veldig spesielt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Larvitar i går, det var gøy. Så også en vill Onix på et pokestop da jeg kjørte tog. Første gang jeg har sett en vill en på et pokestop. 

Ellers mangler jeg en hel haug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Viljaa skrev:

Er det noen av dere som har funnet en shiny pokemon før? Jeg oppdaget en rød Gyrados på en gym i sted, veldig spesielt. 

 

Nei, jeg har ikke fanget noen. Men har sett røde Gyradoser, kule! 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp en wonder Snorlax i 10 km egg etter påskeeventen :alice:

Har en i fra før, men med dårlig IV. Superfornøyd! 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke fanget noen. Men har sett røde Gyradoser, kule! 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

De kom under vann eventet, jeg fikk en shiny magikarp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...