Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kjenner ikke meg og her tar du altså feil. Om vi ikke møtes mer, betyr det jo at vi bare har hatt sex en gang, og det er veldig ødeleggende for meg psykisk. Det er kanskje ikke logisk, men det er nå slik uansett dessverre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Hvorfor startet du tråden når du ikke vil ha tilbakemeldinger andre enn den du allerede har bestemt deg for?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Marie90 skrev:

Hvorfor startet du tråden når du ikke vil ha tilbakemeldinger andre enn den du allerede har bestemt deg for?

 Hvor kommer dette fra? Dette burde du enten forklare, eller slutte å avspore tråden.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 Hvor kommer dette fra? Dette burde du enten forklare, eller slutte å avspore tråden.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det er så langt en kan komme fra en avsporing - det er et direkte spm. til deg basert på svarene du gir i tråden.

Svarene du har fått går konsekvent i en retning - at du ikke burde treffe ham igjen. Har dette endret noe som helst mht. til din beslutning?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Hvor kommer dette fra? Dette burde du enten forklare, eller slutte å avspore tråden.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Hvor det kom fra? 

Jeg regner med hun tok det fra at nå har folk gitt deg råd over syv sider og du fortsetter å gjenta deg selv uten å ta til deg noe av det som blir sagt. Så jeg også lurer på hvorfor du har opprettet denne tråden når du ikke vil høre på fornuft? 

Anonymkode: 6b9d2...d56

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri hatt følelser for deg. Hvis du tror det så er du dum/lettlurt. Det er bare noe han har sagt for å få sex med deg. Sexen svarte tydelugvis ikke til forventningene og derfor ønsker han ikke å gå videre med deg. Face it!

Og dessuten; Hvis man krangler såpass heftig allerede i starten av et mulig forhold, så er ikke forholdet liv laga. 

Gå videre du ts og glem ham. 

Anonymkode: 1034a...77d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Marie90 skrev:

Det er så langt en kan komme fra en avsporing - det er et direkte spm. til deg basert på svarene du gir i tråden.

Svarene du har fått går konsekvent i en retning - at du ikke burde treffe ham igjen. Har dette endret noe som helst mht. til din beslutning?

Jo, det er avsporing. Hvorfor er du i det hele tatt i denne tråden?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er dårlig oppførsel, rett og slett. Men du fikk i alle fall muligheten til å bli kjent med "din," ser ikke ut til at jeg får den sjansen.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ja, forstår følelsen. Du tenker at jeg fikk muligheten til å bli kjent med "min". Men det fikk ikke du med "din". Ja, jeg var glad for at jeg fikk muligheten til å bli kjent med min. Men..... jeg føler meg ikke mer verdt av den grunn. Men jeg fikk bli kjent med en situasjon som jeg fikk lære av. Var mye jeg burde dumpet han for. Og jeg lot det gå videre og videre. Jeg ble virkelig glad i han i løpet av den tiden. Trodde han satte pris på alle turene våre, kinobesøkene, alle møtene våre, alt vi gjorde sammen. Men så viser det seg at alt vi gjorde sammen virker ut til å ikke bety noe spesiellt for han. Det var det som er så vondt. Han sa at alt betydde så mye, men jeg forstår jo at det ikke kan ha gjort det. Og ja, jeg har derfor holdt meg unna menn. Dersom noen flørter med meg så stikker jeg. Det er fortsatt vondt at han gjorde det sånn, men det er bare å forstå at en som er sånn er ikke verdt noe. 

Men vær glad for at du slipper å bruke mer tid på din. Tenk jeg brukte faktisk halvannet år tilsammen på min... og så er det plutselig null kontakt. Er du ikke glad for å slippe å bruke så mye av livet ditt på en som viser deg at du ikke betyr nok for han? Men forstår hvordan du tenker: jeg forstår at du tenker at du kunne ønske at han ga deg en sjanse til å bli kjent med han... Men jeg må ærlig si : det er vondt å oppleve å bli kjent når det ender med at han ikke bryr seg. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kjenner ikke meg og her tar du altså feil. Om vi ikke møtes mer, betyr det jo at vi bare har hatt sex en gang, og det er veldig ødeleggende for meg psykisk. Det er kanskje ikke logisk, men det er nå slik uansett dessverre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Hvorfor gjør det noe at dere bare har hatt sex en gang? Hvis du gir han litt tid og tar litt avstand kan det faktisk hende at han begynner å savne deg litt. 

Anonymkode: c3a03...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor det kom fra? 

Jeg regner med hun tok det fra at nå har folk gitt deg råd over syv sider og du fortsetter å gjenta deg selv uten å ta til deg noe av det som blir sagt. Så jeg også lurer på hvorfor du har opprettet denne tråden når du ikke vil høre på fornuft? 

Anonymkode: 6b9d2...d56

Ehm? Så om jeg ikke gjør akkurat som noen her skriver, så hører ikke jeg på fornuft? Du har fasiten, og jeg SKAL "adlyde"? Hva er det som skjer med denne tråden?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør det noe at dere bare har hatt sex en gang? Hvis du gir han litt tid og tar litt avstand kan det faktisk hende at han begynner å savne deg litt. 

Anonymkode: c3a03...2b4

Det påvirker selvtilliten min bl.a., som er veldig lav til å begynne med, og det gjør at jeg kommer til å føle meg verdiløs og skitten i uoverskuelig fremtid.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør det noe at dere bare har hatt sex en gang? Hvis du gir han litt tid og tar litt avstand kan det faktisk hende at han begynner å savne deg litt. 

Anonymkode: c3a03...2b4

Jeg tenker at savn kan komme hos noen. Men jeg vil anbefale trådstarter å bare gå. For jeg har lært meg gjennom livets løp at dersom en mann velger å gi slipp så er det alvor. Da bryr han seg rett og slett ikke. Trist men sant. Så derfor ville jeg gått mens han fortsatt ville være venner. Jeg ville ikke gitt han noen flere ord. Ville bare vendt ryggen til han , dersom jeg var trådstarter. For jeg har virkelig lært av min erfaring!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Ja, forstår følelsen. Du tenker at jeg fikk muligheten til å bli kjent med "min". Men det fikk ikke du med "din". Ja, jeg var glad for at jeg fikk muligheten til å bli kjent med min. Men..... jeg føler meg ikke mer verdt av den grunn. Men jeg fikk bli kjent med en situasjon som jeg fikk lære av. Var mye jeg burde dumpet han for. Og jeg lot det gå videre og videre. Jeg ble virkelig glad i han i løpet av den tiden. Trodde han satte pris på alle turene våre, kinobesøkene, alle møtene våre, alt vi gjorde sammen. Men så viser det seg at alt vi gjorde sammen virker ut til å ikke bety noe spesiellt for han. Det var det som er så vondt. Han sa at alt betydde så mye, men jeg forstår jo at det ikke kan ha gjort det. Og ja, jeg har derfor holdt meg unna menn. Dersom noen flørter med meg så stikker jeg. Det er fortsatt vondt at han gjorde det sånn, men det er bare å forstå at en som er sånn er ikke verdt noe. 

Men vær glad for at du slipper å bruke mer tid på din. Tenk jeg brukte faktisk halvannet år tilsammen på min... og så er det plutselig null kontakt. Er du ikke glad for å slippe å bruke så mye av livet ditt på en som viser deg at du ikke betyr nok for han? Men forstår hvordan du tenker: jeg forstår at du tenker at du kunne ønske at han ga deg en sjanse til å bli kjent med han... Men jeg må ærlig si : det er vondt å oppleve å bli kjent når det ender med at han ikke bryr seg. 

 

 

Ja, jeg forstår at det er trist å bli godt kjent, og så blir det plutselig totalt brudd. Nå vet jeg ikke noe om deg, men jeg har i alle fall et selvtillitsproblem, og det gjør at dette er helt uutholdelig for meg. Jeg kommer til å føle meg skitten og verdiløs i lang tid, årevis, om dette ender slik som det ser ut nå. Jeg klarer det ikke, jeg blir kvalm, lammes, klarer ikke å gjøre noe. Jeg er trist og sint samtidig.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm? Så om jeg ikke gjør akkurat som noen her skriver, så hører ikke jeg på fornuft? Du har fasiten, og jeg SKAL "adlyde"? Hva er det som skjer med denne tråden?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Enig. Det er styggt på et forum og si at dersom trådstarter ikke adlyder det som blir sagt så er det noe i veien. Det er ingen som har fasiten i denne situasjonen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var betatt av en visjon om hvem du var. Han lagde drømmer i sitt hode som ikke stemte med realiteten. Han fant derfor ut at han hadde "fantomfølelser" for deg. Han er ærlig og redelig med deg og avslutter før det blir mer klabb  og babb.

Ta til deg rådene her og hold avstand og dett det hele på kontoen for "prøve og feilemetoder". Shit happens. Sånn er livet. Vi fleste går igjennom slike intreff hele tiden. Men vi rister det av oss og går videre. Ingen vits å sutre over spilt melk.

Anonymkode: b17e4...eb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sunshineflower skrev:

Enig. Det er styggt på et forum og si at dersom trådstarter ikke adlyder det som blir sagt så er det noe i veien. Det er ingen som har fasiten i denne situasjonen :) 

Ja, det som er poenget: Ingen har fasiten.

Uansett, tråden har vært ganske så bra frem til det spratt fram et par ekle usaklige innlegg på side 8. Synd sånt skjer.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ehm? Så om jeg ikke gjør akkurat som noen her skriver, så hører ikke jeg på fornuft? Du har fasiten, og jeg SKAL "adlyde"? Hva er det som skjer med denne tråden?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det DU ser på som den beste løsningen (ha et seksuelt forhold med mannen) er i hvert fall ganske ufornuftig. 

Det som skjer med denne tråden er at du konsekvent overser svar som ikke passer deg (hvis du svarer er det helst pirking på detaljer du mener er feil fremstilt), mens du tar deg tid og svarer ordentlig på de som støtter det du innerst inne mener. Etter en stund blir folk irritert, de bruker faktisk tid på å gi deg gode svar som du overser. Det er ganske sannsynlig at du hadde bestemt deg for å gjøre hva som helst for å få denne mannen, FØR du opprettet denne tråden, og sånt er irriterende. 

Anonymkode: baa0e...8db

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg forstår at det er trist å bli godt kjent, og så blir det plutselig totalt brudd. Nå vet jeg ikke noe om deg, men jeg har i alle fall et selvtillitsproblem, og det gjør at dette er helt uutholdelig for meg. Jeg kommer til å føle meg skitten og verdiløs i lang tid, årevis, om dette ender slik som det ser ut nå. Jeg klarer det ikke, jeg blir kvalm, lammes, klarer ikke å gjøre noe. Jeg er trist og sint samtidig.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Da skulle du hørt hva min han har gjort mot meg. Altså han som jeg var med i 8 måneder. Så hadde du følt deg enda mer verdiløs. Trøst deg med det. Feil å si det på forumet men fyren ga meg ikke noe godt selvbilde akkurat. Han har bedrevet å gjort meg vondt i ettertid av bruddet. Men skal ikke nevne hva det er, men på toppen av at han dumpet meg på den måten tråkket han selvbildet mitt ganske flat. 

Vær sterk trådstarter. Vær tøffere enn jeg har vært. Jeg forsøker å bli sterk tiltross for situasjonen. Men selvbildet får være som det er, men det gjelder å bare være sterk. 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg forstår at det er trist å bli godt kjent, og så blir det plutselig totalt brudd. Nå vet jeg ikke noe om deg, men jeg har i alle fall et selvtillitsproblem, og det gjør at dette er helt uutholdelig for meg. Jeg kommer til å føle meg skitten og verdiløs i lang tid, årevis, om dette ender slik som det ser ut nå. Jeg klarer det ikke, jeg blir kvalm, lammes, klarer ikke å gjøre noe. Jeg er trist og sint samtidig.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det er ikke hans feil at du er skjør. Du må lære deg å beskytte deg selv om du reagerer slik. Du burde virkelig ikke involvere deg i noen menn før du er mer sikker på deg selv og på en eventuell partner.

Anonymkode: b17e4...eb5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han var betatt av en visjon om hvem du var. Han lagde drømmer i sitt hode som ikke stemte med realiteten. Han fant derfor ut at han hadde "fantomfølelser" for deg. Han er ærlig og redelig med deg og avslutter før det blir mer klabb  og babb.

Ta til deg rådene her og hold avstand og dett det hele på kontoen for "prøve og feilemetoder". Shit happens. Sånn er livet. Vi fleste går igjennom slike intreff hele tiden. Men vi rister det av oss og går videre. Ingen vits å sutre over spilt melk.

Anonymkode: b17e4...eb5

Om du klarer å bare riste av deg slikt, så ja, da er du sterkere enn meg. Skulle ønske jeg også bare kunne gå videre, men det går ikke. Jeg trenger en måte å ha kontakt med ham på, som kan øke sjansene for at han får tilbake følelsene for meg.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du absolutt må ha kontakt med ham igjen, la det gå tre uker før du kontakter han. Ikke begynn å mas med en gang. På denne måten får du ihvertfall igjen litt verdighet. Etter tre uker tar du kontakt på en avslappet måte, spør hvordan går det, i neste melding, spør om han vil treffes en kveld. Ikke noe sånt med at du ikke kan glemme ham, du savner han og masse i den duren.

Anonymkode: 83959...c21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...