Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke å gå videre. Jeg får så sjelden følelser for noen, det kan gå mange år i mellom - om det skjer igjen i det hele tatt. Det virker som om han bryr seg om meg, vi har snakket i timesvis på telefonen fordi jeg har blitt så lei meg. Men om vi fortsetter å møtes for å ha sex, så kan det vel hende at følelsene hans kommer tilbake?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Nei. Han er ferdig med deg! Han kan til nød ligge med deg, men han BLIR IKKE FORELSKET  I DEG! Han er ikke interessert i deg.  Han sier det rett fram. Du trenger ikke lure eller tolke.  Han er ærlig og er ikke interessert i deg! 

Anonymkode: 13313...b67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, det beste for deg er nok bare å prøve å glemme han og gå videre med livet ditt :) Det kommer til å tære enda mer på selvtilliten din i lengden om du fortsetter å møte han. Han har gjort det klart at han ikke har følelser for deg, og det er dessverre lite sannsynlig at de kommer tilbake når dere har kjent hverandre så kort tid. 

Anonymkode: c3a03...2b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, det beste for deg er nok bare å prøve å glemme han og gå videre med livet ditt :) Det kommer til å tære enda mer på selvtilliten din i lengden om du fortsetter å møte han. Han har gjort det klart at han ikke har følelser for deg, og det er dessverre lite sannsynlig at de kommer tilbake når dere har kjent hverandre så kort tid. 

Anonymkode: c3a03...2b4

Altså, er det ikke heller mer sannsynlig at de kan komme tilbake nettopp fordi vi ikke kjenner hverandre ordentlig? Om noen er et par i  mange år, og så mister følelsene sine, så er det vel mindre sannsynlig at de kommer tilbake fordi man da faktisk kjenner personen nærmest ut og inn? Er det ikke lettere at det svinger mer i begynnelsen?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, er det ikke heller mer sannsynlig at de kan komme tilbake nettopp fordi vi ikke kjenner hverandre ordentlig? Om noen er et par i  mange år, og så mister følelsene sine, så er det vel mindre sannsynlig at de kommer tilbake fordi man da faktisk kjenner personen nærmest ut og inn? Er det ikke lettere at det svinger mer i begynnelsen?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Nei det er nok ikke det når han allerede har bestemt seg for at han ikke har følelser. Da er det lite du kan gjøre. Å fortsette å "jage" han vil nok heller gjøre deg til et irritasjonsmoment for han. Det er også en sjangse for at han kun var ute etter sex, dessverre.

Anonymkode: c3a03...2b4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er nok ikke det når han allerede har bestemt seg for at han ikke har følelser. Da er det lite du kan gjøre. Å fortsette å "jage" han vil nok heller gjøre deg til et irritasjonsmoment for han. Det er også en sjangse for at han kun var ute etter sex, dessverre.

Anonymkode: c3a03...2b4

Man kan da ikke bare bestemme seg for å ikke ha følelser.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan da ikke bare bestemme seg for å ikke ha følelser.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Jo noen kan bestemme seg for at den andre personen ikke er noe å satse på. Hvis følelsene ikke var sterke hos han, noe de sannsynligvis ikke var etter bare to dates, så kan noen ha lett for å skyve de vekk. 

Anonymkode: c3a03...2b4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo noen kan bestemme seg for at den andre personen ikke er noe å satse på. Hvis følelsene ikke var sterke hos han, noe de sannsynligvis ikke var etter bare to dates, så kan noen ha lett for å skyve de vekk. 

Anonymkode: c3a03...2b4

Det er jo kynisk og hjerteløst. :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo kynisk og hjerteløst. :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ikke nødvendigvis. Noen ganger kan folk merke fort at det ikke kommer til å bli noe særlig mer, og da er det bedre for de å avslutte. Det var i alle fall ganske redelig av han å si i fra om at han ikke hadde følelser for deg ganske fort, i steden for at han later som det kan bli et forhold for å fortsette med sex. Men du kommer deg nok over dette her. Jeg er sikker på det skal gå bra med deg :) 

Anonymkode: c3a03...2b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Noen ganger kan folk merke fort at det ikke kommer til å bli noe særlig mer, og da er det bedre for de å avslutte. Det var i alle fall ganske redelig av han å si i fra om at han ikke hadde følelser for deg ganske fort, i steden for at han later som det kan bli et forhold for å fortsette med sex. Men du kommer deg nok over dette her. Jeg er sikker på det skal gå bra med deg :) 

Anonymkode: c3a03...2b4

Han sa at han var betatt av meg, følelser som etter hvert ville utvikle seg til en forelskelse. Det er jo ikke sannsynlig at alle følelser blir borte så fort.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan da ikke bare bestemme seg for å ikke ha følelser.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Nei, det kan man ikke. Man kan bare innse at følelser gjør en mer sårbar og prøve å unngå at de tråkkes på så godt det går. 

 

Anonymkode: fc00a...bc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at han var betatt av meg, følelser som etter hvert ville utvikle seg til en forelskelse. Det er jo ikke sannsynlig at alle følelser blir borte så fort.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Å være betatt er ikke en sterk følelse for alle. For noen er det noe som går over fort. Det må ikke utvikle seg til forelskelse, eller noen mer. Å være betatt kan være på lik linje med å like for noen. 

Anonymkode: c3a03...2b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Jeg forstår at du ikke har det lett akkurat nå. Jeg kjenner meg igjen i sårbarheten din. Jeg har vært ganske lei meg selv noen ganger når jeg har vært i din situasjon.  Ikke bare noen, men mange ganger :( Jeg har opplevd mye nederlag og skuffelser i dateverden/ kjæresteverden jeg også. Vet nøyaktig hvor vondt det er, og hvor vanskelig det er å forstå at en som sier at han liker deg plutselig vender om. Og spesiellt etter at dere har vært intime med hveandre. Forstår at du føler deg både sårbar, liten, verdiløs, selvtilliten blir satt helt ned, og alt det. Men vet du hva: Tenk følgende: ... forsøk å tenk positivt itillegg: Du er en tøff jente, du skal klare å komme gjennom slike tøffe ting: 

1. Vi er flere som har vært igjennom det samme. Det føles forferdelig vondt ut. Noen takler det på en vondere måte enn andre. Det føles uforståelig ut at han bare ikke føler noe.. Det føles helt jævlig ut. Men husk: Vi er flere som har vært igjennom dette, og du er ikke alene om det. 

2. Det føles håpløst ut. :( For man mister troen på å finne et evigvarende forhold. Man føler noe er galt med seg selv. Men husk: Du er full i verdi. Forsøk å skit i at du har dårlig selvbilde. Skit i det. Tenk at du gjør ditt beste. Lev med den du er. Og husk: "Du er født til å være sterk og tøff jente". Dette skal du komme deg igjennom. Den som fighter seg videre med livet sitt, er en vinner. Bedre å fighte enn å gi opp å finne kjærligheten. En dag blir du lykkelig. Jeg er sikker på det. :) 

3. Det at du viser i innlegget at du er en jente full av tanker og følelser..:hjerte:  Vet du hva: Jeg er slik selv. Kjenner meg igjen. Kjenner meg igjen i det å ha problemer å forstå at en som sier at han liker meg bare slutter å gjøre det. Kjenner igjen det å ikke forstå eller ville erkjenne for seg selv at det er fakta. At det som gjør så veldig vondt er fakta. Vet du: Det er forståelig. Men dette viser at du er en verdifull person. Du er en flott jente det bor følelser i. Det vil si at for en ny mann i livet ditt så er du en fantastisk jente som har mye følelser i deg og mye å gi av deg selv. Det er jo det som er drømmen for en partner vel? Tenk sånn.. Du er din date sitt store tap. 

4. Jeg synes faktisk det var teit av han å ligge med deg og så fortelle deg at han ikke har følelser. :dry: Det burde han ha funnet litt mer ut av før dere hadde sex. Dermed det kan godt være at han var useriøs. Men uansett: tenk at han er en dust! Og at neste gang så er det en annen dame som gråter fordi han behandler henne på samme måte. Vær glad det ikke er deg neste gang! 

Jeg kjenner meg igjen i deg trådstarter. Og vet hvor tøfft det er!. :dry: For all del: Ikke ha sex med han når han ikke har følelser. og ikke ta kontakt med han selv om du føler at det er vondt. Hev deg selv. :) Tenk selvrespekt!!!!!! Vet at ordene mine ikke er enkle å følge.  Har ikke alltid klart å følge min innerste fornuft selv. Men som sagt: dersom jeg var i din situasjon nå etter mine erfaringer så ville jeg faktisk ikke kontaktet han og holdt meg unna han. Gjør det roboten i deg sier, og ikke hva følelsene sier. Da verner du deg selv og bruker fornuften.  

Men..... det er ikke enkelt. Jeg forstår meg på følelsene dine, og forstår godt hvorfor du blir skuffet av kommentarer her inne nå. For du er i en sårbar situasjon nå. Og da er man veldig mottakelig for måten folk skriver på. Jeg ber folk ta hensyn til trådstarter. Men fint å komme med råd: og fornuftig råd er å ikke si et ord til den fyren så lenge han ikke har noe annet å komme med. Så lenge ikke han kan si at han har følelser så trekk deg unna. 

Håper det kommer til å gå bra med deg. Full sympati fra meg og en klem :klem:

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hva er dette? Dette er min tråd, hvorfor avsporer du og bryter forumsreglene?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ro deg ned, h*n stilte bare et spørsmål. Nå blir sikkert jeg også bedt om å dra til helvete ut av tråden, men du er relativt giftig når du er såret, TS. Enda et godt argument for å ikke ha sex med han igjen, dette kaoset av følelser du har nå kommer til å skinne gjennom og begge to vil føle seg dritt etterpå. 

Det beste for deg selv er selvsagt at du ikke kontakter han igjen og går videre i livet. Da kommer du mye fortere over han, i stedet for å dra det ut.

Nå har du ikke lyst til å gjøre nettopp dette, fordi du nører et håp om at den første følelsen hans av betatthet eller interesse eller hva det var kan komme tilbake. Så da har jeg forslag om et kompromiss: ta avstand en stund, vent noen uker/en måned med å ta kontakt. Gitt at han faktisk hadde ordentlige følelser for deg (noe jeg ikke er overbevist om, men det blir opp til deg å avgjøre om du vil sette pengene dine på), så er dette uten tvil den beste måten å få en mann tilbake på. Vær utilgjengelig, få han til å innse at du faktisk er borte og gi han litt følelse av savn og mild panikk. Men det beste er at du selv får litt avstand til situasjonen, det trenger du for nå er du på det aller verste punktet i en kjærlighetssorg, når alle følelser bare raser rundt og du ikke kan se noe klart. Det skinner gjennom i denne tråden, og det vil skinne gjennom om du møter han igjen for fort, og skremme han enda mer bort. Fokuser på deg selv og ditt, og sett en dato langt frem i juni en gang for når du kan sende han en SMS igjen og tenk på den hver gang du vil kontakte han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cuntzilla skrev:

Ro deg ned, h*n stilte bare et spørsmål. Nå blir sikkert jeg også bedt om å dra til helvete ut av tråden, men du er relativt giftig når du er såret, TS. Enda et godt argument for å ikke ha sex med han igjen, dette kaoset av følelser du har nå kommer til å skinne gjennom og begge to vil føle seg dritt etterpå. 

Det beste for deg selv er selvsagt at du ikke kontakter han igjen og går videre i livet. Da kommer du mye fortere over han, i stedet for å dra det ut.

Nå har du ikke lyst til å gjøre nettopp dette, fordi du nører et håp om at den første følelsen hans av betatthet eller interesse eller hva det var kan komme tilbake. Så da har jeg forslag om et kompromiss: ta avstand en stund, vent noen uker/en måned med å ta kontakt. Gitt at han faktisk hadde ordentlige følelser for deg (noe jeg ikke er overbevist om, men det blir opp til deg å avgjøre om du vil sette pengene dine på), så er dette uten tvil den beste måten å få en mann tilbake på. Vær utilgjengelig, få han til å innse at du faktisk er borte og gi han litt følelse av savn og mild panikk. Men det beste er at du selv får litt avstand til situasjonen, det trenger du for nå er du på det aller verste punktet i en kjærlighetssorg, når alle følelser bare raser rundt og du ikke kan se noe klart. Det skinner gjennom i denne tråden, og det vil skinne gjennom om du møter han igjen for fort, og skremme han enda mer bort. Fokuser på deg selv og ditt, og sett en dato langt frem i juni en gang for når du kan sende han en SMS igjen og tenk på den hver gang du vil kontakte han. 

Den personen du forsvarer her, prøvde faktisk å sabotere tråden. Er det greit? Nei.

Vi har avtalt å snakkes på onsdag. Har ikke tenkt å sende noen sms-er i mellomtiden. Men hvordan vil han reagere om jeg f.eks. sier at jeg ikke kan/eller ikke er klar til å snakke når han kontakter meg onsdag? Tror nok han vil synes det skaper drama, og ikke "savn og mild panikk" hos ham dessverre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du absolutt må ha kontakt med ham igjen, la det gå tre uker før du kontakter han. Ikke begynn å mas med en gang. På denne måten får du ihvertfall igjen litt verdighet. Etter tre uker tar du kontakt på en avslappet måte, spør hvordan går det, i neste melding, spør om han vil treffes en kveld. Ikke noe sånt med at du ikke kan glemme ham, du savner han og masse i den duren.

Anonymkode: 83959...c21

Dersom man lytter til fornuften så hadde jeg faktisk ikke giddet å ha kontakt med fyren. Kuttet han helt!. Gått med verdigheten ut av det. Dersom han vil prate så ville jeg sagt: Nei. For han har jo sagt sitt med å fortelle at han ikke har følelser. Jeg synes det er sterke ord å si. For hadde jeg sagt det til noen så hadde jeg vært klar over at jeg forspillte mine sjanser. 

Men vet hvor lett det er å håpe på noe. Jeg kan selv gå rundt å tro at jeg aldri ville tatt eksen min tilbake foreks. Men sier han unnskyld... og vil prate, hva gjør jeg da? Sier jeg nei? Fornuften sier Nei! Men følelser kan si en annen sak. 

Du finner ut hva du vil, trådstarter. Gjør det som føles rett for deg. :hjerte:

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at han ikke har følelser for meg lenger, og om vi ikke møtes så kommer de jo ikke tilbake av seg selv? Derfor må vi vel ha sex, for i det hele tatt ha noe håp om at noe kanskje endrer seg...Er ikke interessert i å møte noen andre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Dette var trist lesning TS. Jeg vet det ikke er det du ønsker å lese, men du er nødt til å ha mer respekt for deg selv. Det eneste håpet om at han kan få følelser eller interesse for deg igjen er om du trekker deg helt vekk og lever livet ditt. Kanskje han savner deg når du er borte? 

Du er blitt hektet på denne mannen, og det er fort gjort å misforstå "hekt" med kjærlighet. Vi er mange som har gått i den fella, du er ikke alene om det. Bit tenna sammen (og knip sammen beina!), dette går over! 

:troest:

Anonymkode: 5c345...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra min side er det forskjell på å være betatt og det å ha følelser for noen...

Har ofte blitt betatt av gutter, og funnet ut at det slettes ikke var noe for meg i det hele tatt likevel. Og da mister jeg totalt interessen og det er ingenting de kan gjøre for å få den tilbake. 

Gå videre, helt seriøst. Om en uke har du sikkert glemt han uansett. 

Anonymkode: 70b7f...5fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Summer lady skrev:

Ja det er jo det jeg også mener. Men siden hun er så forelsket og ikke klarer kutte han ut så håper jeg han har vett nok til å avslutte alt, altså ikke inngå noe seksuelt forhold som han nå vurderer frem og tilbake om han vil eller ikke. 

Jeg synes at fyren er en dust som dumper henne rett etter sex. Han visste nok om sine følelser for henne før sexen. Men håper på at hun sender han en melding som lyder følgende så fort som mulig ( for da har hun overtaket): " Jeg føler ingen interesse av kontakt med deg, derfor så vil jeg ikke prate med deg igjen". . Han har egentlig allerede sagt sitt med å fortelle at han ikke har følelser. Får han en slik melding så vil det være en nedtur for han, og den fortjener han. Han får på en måte et avslag. 

Men huff..trådstarter er som meg: bare glad for å få sex med fyren... Men etterpå kommer tårene og minnene og de forferdelige følelsene. Jeg vet at de ordene jeg ber trådstarter skrive ikke er lett å skrive når man har følelser. Men jeg har fått såpass på tryne selv at fornuften sier at man bør se sin egen verdighet å gi de på dør før man har blitt såret enda mer. 

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sunshineflower skrev:

Jeg synes at fyren er en dust som dumper henne rett etter sex. Han visste nok om sine følelser for henne før sexen. Men håper på at hun sender han en melding som lyder følgende så fort som mulig ( for da har hun overtaket): " Jeg føler ingen interesse av å kontakt med deg". . Han har egentlig allerede sagt sitt med å fortelle at han ikke har følelser. Får han en slik melding så vil det være en nedtur for han, og den fortjener han. 

Hvorfor skulle det være nedtur for ham når han allerede har sagt at han ikke vil mer? Det vil jo bare se latterlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sly skrev:

Hvorfor skulle det være nedtur for ham når han allerede har sagt at han ikke vil mer? Det vil jo bare se latterlig ut.

Mulig... men dersom han vil møte henne igjen eller ha sex med henne igjen så vil det være nedtur for han å bli avslått sexuellt eller som venn? Nei jeg vet ikke. Det er gjerne ikke nedtur i det hele tatt for han. Er enig med deg. 

Det beste er å bare vende ryggen til han og ikke si noe mer. Bare gå sin vei. 

Jeg er selv litt brydd over at jeg ga følelser til en slik type. Han vet at jeg forgudet han, også fikk jeg bare nedtur og dritt tilbake. Fyren vil ikke vite av meg engang. Men derfor så har jeg blitt mer kald i forhold til mannfolk. Men selv om jeg har vist så mye følelser til den typen, så skal jeg ikke føle meg som en taper eller verdiløs. Jeg gjorde det jeg kunne. Mer kan man ikke gjøre, men gjelder å lære å snu ryggen til så fort man forstår noe er helt feil!. 

Trådstarter: SNU RYGGEN TIL. !!!!!

Konklusjon: Trådstarter du har gjort jobben din. Du kan ikke gjøre mer. Snu ryggen til han. Du har vist han at du har følelser for han. Dermed så har du gjort din jobb. Han er ikke interessert. Dermed så har du gjort jobben din og kan klappe deg selv på skulderen og si : godt jobba, bedre lykke neste gang!  Den som intet våger , intet vinner. 

 

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...