Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Ananas. skrev:

Hadde noe fint? Dere møttes et par ganger, han så noe fint du ville høre, fikk knullet deg, sa noe pent for å få deg til å føle deg bra etterpå. Så kranglet dere, og han dumpet deg. Dette her er jo ikke fint. Det er sex, og en havarert relasjon. Etter TO ganger er det heller ikke en forelskelse, men en slags drøm om noe som kan bli fint. Det ble det ikke. Da er det på tide å lete etter "fint" et annet sted, når du har tatt litt tid for deg selv og kommet over denne mannen. HAN er den som tar vare på deg her, ved å skåne deg fra seg selv, og det selv om han ikke liker deg. Om du hadde litt selvrespekt så hadde det vært DU som beskyttet deg selv, og det bør du begynne med, for planene du har her er veldig selvdestruktive. Du fortjener en god venn, begynn med å være venn med deg selv, ikke utsett deg for emosjonell belastning på denne måten. 

Hvorfor skriver du at han ikke liker meg? Han har ikke følelser for meg, har aldri skrevet at han ikke liker meg. Igjen, hvorfor skriver du det?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du at han ikke liker meg? Han har ikke følelser for meg, har aldri skrevet at han ikke liker meg. Igjen, hvorfor skriver du det?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Han liker deg ikke på den måten du vil at han skal like deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen andre tips til hvordan jeg kan bli bedre kjent med ham, og som muligens kan øke sjansene for at han får tilbake følelsene for meg?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ja, være vennlig, sympatisk og reflektert. Vise at du er stabil, har kontroll og er moden og forståelsesfull. Ikke en som bare tenker på sine egne følelser og sin egen forelskelse.

 

Anonymkode: 83959...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ananas. skrev:

Han liker deg ikke på den måten du vil at han skal like deg.

Han liker meg, det har han sagt. At han ikke har følelser for meg, er noe annet. Har du noen glede av å prøve å hamre inn noe feilaktig (at han ikke liker meg, som ikke stemmer)?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, være vennlig, sympatisk og reflektert. Vise at du er stabil, har kontroll og er moden og forståelsesfull. Ikke en som bare tenker på sine egne følelser og sin egen forelskelse.

 

Anonymkode: 83959...c21

Ja, men hvordan gjøre dette og samtidig ikke ha kontakt? Det er jo en umulighet. Hvordan være vennlig, om vi ikke har kontakt? :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han liker meg, det har han sagt. At han ikke har følelser for meg, er noe annet. Har du noen glede av å prøve å hamre inn noe feilaktig (at han ikke liker meg, som ikke stemmer)?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Har absolutt ingen glede av dette, hadde bare et håp om at du skulle ta vare på deg selv fremfor å klamre deg til håpet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Ananas. skrev:

Har absolutt ingen glede av dette, hadde bare et håp om at du skulle ta vare på deg selv fremfor å klamre deg til håpet. 

Det er vel fordi de to tingene henger sammen for meg. Jeg vil møte ham igjen. Tanken på å aldri møte ham igjen, er altfor vond.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være ekstremt naiv.

Anonymkode: 94d78...033

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel fordi de to tingene henger sammen for meg. Jeg vil møte ham igjen. Tanken på å aldri møte ham igjen, er altfor vond.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Og du får disse rådene i denne tråden fordi "alle" har vært der en eller annen gang. De fleste av oss har likt noen som ikke har likt oss, og hatt lyst til å gjøre hva som helst for å påkalle oppmerksomhet, få tilbake følelser, få en sjanse til til å vise seg som en annen person, få lov til å forklare seg etc. Og så har vi lært at smerten blir større jo lenger vi håper og tviholder på kontakt, fordi vi dyrker fantasien lenger enn det er belegg for. At vi aldri skulle latt det drøye så lenge, at vi kunne fått det bedre tidligere om vi bare hadde latt være. Om han skulle oppdage at følelsene for deg kommer tilbake, så er han ikke så dum at han IKKE tar kontakt selv om dere ikke har snakket sammen på en stund. Mens du venter, må du fokusere på deg selv og ditt eget liv, hva som gjør at DU har det bra selv om han ikke ombestemmer seg. Og så vil du etter hvert oppdage at du ikke venter lenger, men lever et fint liv helt uten denne fyren. Jeg tror på at du har følt noe spesielt, men jeg tror ikke på at en følelse du har hatt med en fyr etter to ganger aldri kommer til å dukke opp igjen med noen andre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bunner nok mer i din redsel for å bli avvist og for å føle deg mislykket. Det tar egentlig ikke så lang tid å komme over en person man har truffet to ganger. Bare tillat deg å ha vondt følelsesmessig en stund. Du VIL komme over ham.

Anonymkode: 83959...c21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det han sier er jo at han ikke ser for seg at dere blir kjærester, men at dere kan ha sex. Hvis du forsetter relasjonen på det premisset gir du han det han vil ha, mens du kommer til å være deppa fordi du ikke får det du ønsker ut av relasjonen. Finn heller en fyr som er villig til å gi deg det du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr, og vi har også hatt sex en gang. Han sa at han var betatt og hadde "masse positive følelser" for meg.

Men nå i dag sier han plutselig at det vil føles feil å møtes mer, fordi han har "mistet" alle følelsene for meg! Vi kranglet på telefon og sms, men jeg hadde aldri forestilt meg at det kunne få ham til å miste følelsene for meg! Jeg foreslår at vi møtes igjen, så han kan føle på hvordan det er da. Det mener han ikke føles riktig, han kjenner seg selv godt påstår han.

Men, når noen først har fått varme følelser for hverandre ,kan de vel komme tilbake? I alle fall når det er tidlig som dette, og ting er litt usikkert og han er deprimerte(delvis sykemeldt) og har selv sagt at følelsene hans kan gå litt i bølgedaler....

Foreslår å møtes igjen, og da sier at han at kanskje, men da blir det på andre "premisser;" at vi har sex og har det fint sammen, men at han ikke ser for seg å bli kjærester!!!!

Egentlig er jeg knust, men vil likevel møte ham og tenker at pga. at han er deprimert, kanskje følelsene endrer seg etter hvert. Noen som har erfaring med å møte noen som er deprimert og om hvilken rolle det spiller i datingfasen?

Vil jo ikke bli en tilfeldig jente han bare har sex med, vil bli kjent, og kanskje bli kjærester til slutt.... :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

Jeg ville valgt å gått. Årsaken er at jeg har en slik erfaring. Jeg har en erfaring med at jeg møtte en mann. Ble kjempeforelsket i han. Han sa at han ble kjempeforelsket i meg også. Jeg forsto at noe egentlig virket galt etterhvert, men etter 8 måneder så kom ordene: "Jeg har ikke noen romantiske følelser for deg". De stakk meg rett i "hjertet". Det var forferdelig vondt å høre de ordene etter å ha gitt og delt så mye av meg selv. Først så ba jeg han ryke og reise. Han gikk gråtende ut i gangen min, og sto der og gråt og påsto at han var så vannvittig lei seg... og sukket og stønnet i gangen min. Han ba om å komme inn i stuen å prate med meg igjen. Jeg var veldig skuffet. Men husker at jeg var vannvittig lei meg, og gråt og gråt selv. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Tilslutt så sa jeg at han kunne få komme inn i stuen å prate med meg. Vi satt å pratet om det. Endte med at vi hadde sex, og så rett etterpå gikk han ut døren. Jeg var helt ifra meg.... satt igjen å følte meg son nothing. Etter det så spurte om han vi kunne være venner og fuckfriends. Jeg sa ja, og håpet på at alt ville fikse seg, eller at jeg skulle få beholde han via vennskapet og sexen. Galt av meg. Tilslutt så ville han ikke ha med meg å gjøre mer. Dette har jeg lært meg: "ALDRI aksepter noe slikt å være en fuckfriend. GÅ slik at det er han som får avslaget om å være fuckfriends når han oppfører seg sånn". Det er mitt råd.

:klem: lykke til. Og jeg håper det ordner seg på den beste måten for deg. Men husk : Selvrespekten!. 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Jeg ville valgt å gått. Årsaken er at jeg har en slik erfaring. Jeg har en erfaring med at jeg møtte en mann. Ble kjempeforelsket i han. Han sa at han ble kjempeforelsket i meg også. Jeg forsto at noe egentlig virket galt etterhvert, men etter 8 måneder så kom ordene: "Jeg har ikke noen romantiske følelser for deg". De stakk meg rett i "hjertet". Det var forferdelig vondt å høre de ordene etter å ha gitt og delt så mye av meg selv. Først så ba jeg han ryke og reise. Han gikk gråtende ut i gangen min, og sto der og gråt og påsto at han var så vannvittig lei seg... og sukket og stønnet i gangen min. Han ba om å komme inn i stuen å prate med meg igjen. Jeg var veldig skuffet. Men husker at jeg var vannvittig lei meg, og gråt og gråt selv. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Tilslutt så sa jeg at han kunne få komme inn i stuen å prate med meg. Vi satt å pratet om det. Endte med at vi hadde sex, og så rett etterpå gikk han ut døren. Jeg var helt ifra meg.... satt igjen å følte meg son nothing. Etter det så spurte om han vi kunne være venner og fuckfriends. Jeg sa ja, og håpet på at alt ville fikse seg, eller at jeg skulle få beholde han via vennskapet og sexen. Galt av meg. Tilslutt så ville han ikke ha med meg å gjøre mer. Dette har jeg lært meg: "ALDRI aksepter noe slikt å være en fuckfriend. GÅ slik at det er han som får avslaget om å være fuckfriends når han oppfører seg sånn". Det er mitt råd.

:klem: lykke til. Og jeg håper det ordner seg på den beste måten for deg. Men husk : Selvrespekten!. 

For en drittsekk den fyren var. Men, i  motsetning til deg, gikk det 8 måneder, det var et eller annet ved deg som gjorde at han kanskje prøvde, fortsatte å møte deg. "Min" vet ikke engang om han vil møtes bare for å ha sex! Så lite verdt er jeg altså.

 

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Minesveiper skrev:

Det han sier er jo at han ikke ser for seg at dere blir kjærester, men at dere kan ha sex. Hvis du forsetter relasjonen på det premisset gir du han det han vil ha, mens du kommer til å være deppa fordi du ikke får det du ønsker ut av relasjonen. Finn heller en fyr som er villig til å gi deg det du vil ha :)

Det er ingen andre jeg vil ha, dessverre. Det er så sjelden at jeg blir forelsket, at jeg i en alder av 32 egentlig kan telle dem på en hånd.

Jeg kommer sikkert til å bli "deppa" etter hvert ja, om vi møtes kun for å ha sex. Men jeg er jo helt knust nå, så ser ikke at det kan bli så mye verre egentlig.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette bunner nok mer i din redsel for å bli avvist og for å føle deg mislykket. Det tar egentlig ikke så lang tid å komme over en person man har truffet to ganger. Bare tillat deg å ha vondt følelsesmessig en stund. Du VIL komme over ham.

Anonymkode: 83959...c21

 

Jo, sikkert. Kan sikkert komme over han, men det kommer til å ta måneder, om ikke år (basert på tidligere erfaring), og det kommer jo til å bli atskillig vanskeligere å komme over ham, om jeg ikke engang får fortsette å møte ham en stund - for å se om det er en sjanse før jeg gir helt opp.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ananas. skrev:

Og du får disse rådene i denne tråden fordi "alle" har vært der en eller annen gang. De fleste av oss har likt noen som ikke har likt oss, og hatt lyst til å gjøre hva som helst for å påkalle oppmerksomhet, få tilbake følelser, få en sjanse til til å vise seg som en annen person, få lov til å forklare seg etc. Og så har vi lært at smerten blir større jo lenger vi håper og tviholder på kontakt, fordi vi dyrker fantasien lenger enn det er belegg for. At vi aldri skulle latt det drøye så lenge, at vi kunne fått det bedre tidligere om vi bare hadde latt være. Om han skulle oppdage at følelsene for deg kommer tilbake, så er han ikke så dum at han IKKE tar kontakt selv om dere ikke har snakket sammen på en stund. Mens du venter, må du fokusere på deg selv og ditt eget liv, hva som gjør at DU har det bra selv om han ikke ombestemmer seg. Og så vil du etter hvert oppdage at du ikke venter lenger, men lever et fint liv helt uten denne fyren. Jeg tror på at du har følt noe spesielt, men jeg tror ikke på at en følelse du har hatt med en fyr etter to ganger aldri kommer til å dukke opp igjen med noen andre. 

Så du tror at han kommer til å kontakte meg igjen, om vi avslutter kontakten i stedet for å møtes? Det tviler jeg på. Om vi ikke har kontakt, så blir vi jo bare borte fra hverandre, og så møter han kanskje en ny dame. Jeg orker ikke ta den sjansen. Men, patetisk nok, så har han jo ikke engang "bestemt" seg for om han vil møtes for å bare ha sex engang. Haha, tenk på det! Jeg er ikke engang verdt å ha uforpliktende sex med, muligens. Forstår ikke at noe av dette skjer egentlig, trodde dette var noe som bare skjedde "alle andre." Jeg er trist blandet med følelser av sinne og bitterhet, ingen god kombinasjon. Trist fordi han gjør dette mot meg, trist for at han hadde sex med meg og forsikret meg om at dette var begynnelsen, at vi skulle bli bedre kjent etc., og så sint fordi ting han sa underveis som irriterte meg der og da, nå muligens blir værende inni meg som et slags traume (som at han fortalte at han har en svært vakker eks-kone som gjorde at han ofte var sjalu, og at han sa at han er glad i alle sine ekser - men nå tydeligvis føler han ingenting for meg).

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jo, sikkert. Kan sikkert komme over han, men det kommer til å ta måneder, om ikke år (basert på tidligere erfaring), og det kommer jo til å bli atskillig vanskeligere å komme over ham, om jeg ikke engang får fortsette å møte ham en stund - for å se om det er en sjanse før jeg gir helt opp.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Nei, du tenker feil. Fortsetter du å treffe ham, utsetter du prosessen. Så i stedet for å starte å leges nå ved å kutte all kontakt, så utsetter du det hele i x antall måneder. Du kan velge mellom å være "hel" og klar til å treffe en ny om noen måneder, eller når du er eldre og markedet er enda tynnere enn nå. 

Du er en voksen kvinne. Greit at du er forelsket, men en del av å bli voksen er å kunne kutte igjennom og ta vanskelige valg. 

Anonymkode: 93360...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en drittsekk den fyren var. Men, i  motsetning til deg, gikk det 8 måneder, det var et eller annet ved deg som gjorde at han kanskje prøvde, fortsatte å møte deg. "Min" vet ikke engang om han vil møtes bare for å ha sex! Så lite verdt er jeg altså.

 

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ja, det var vondt når det gikk 8 måneder, for så å høre at han ikke følte noen romantiske følelser for meg. Men synes fyren var en drittsekk som gjorde det på den måten. Greit at man kan miste følelser, men normalt sett så er man glad i noen etter så lang tid, og serverer ikke det på den måten han gjorde. Etter dette så har jeg slitt veldig med å tro på kjærligheten igjen. Jeg har ikke troen, og jeg har ikke orken på å date. Jeg klarer ikke helt å tro at det er sant at alle de romantiske følelsene for meg bare kunne forsvinne... :( 

Min ville tilslutt ikke ha sex med meg heller. Han ville ikke engang være venner, så trøst deg med det. Faktisk det er vondt uansett hvor lenge man har kjent hveandre. Jeg kan tenke meg at din situasjon er vond den også. Man føler seg som en dritt når han ikke engang vil ha sex ... Det er det som er så merkelig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du tenker feil. Fortsetter du å treffe ham, utsetter du prosessen. Så i stedet for å starte å leges nå ved å kutte all kontakt, så utsetter du det hele i x antall måneder. Du kan velge mellom å være "hel" og klar til å treffe en ny om noen måneder, eller når du er eldre og markedet er enda tynnere enn nå. 

Du er en voksen kvinne. Greit at du er forelsket, men en del av å bli voksen er å kunne kutte igjennom og ta vanskelige valg. 

Anonymkode: 93360...e05

Nei, du kjenner ikke meg og her tar du altså feil. Om vi ikke møtes mer, betyr det jo at vi bare har hatt sex en gang, og det er veldig ødeleggende for meg psykisk. Det er kanskje ikke logisk, men det er nå slik uansett dessverre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Ja, det var vondt når det gikk 8 måneder, for så å høre at han ikke følte noen romantiske følelser for meg. Men synes fyren var en drittsekk som gjorde det på den måten. Greit at man kan miste følelser, men normalt sett så er man glad i noen etter så lang tid, og serverer ikke det på den måten han gjorde. Etter dette så har jeg slitt veldig med å tro på kjærligheten igjen. Jeg har ikke troen, og jeg har ikke orken på å date. Jeg klarer ikke helt å tro at det er sant at alle de romantiske følelsene for meg bare kunne forsvinne... :( 

Min ville tilslutt ikke ha sex med meg heller. Han ville ikke engang være venner, så trøst deg med det. Faktisk det er vondt uansett hvor lenge man har kjent hveandre. Jeg kan tenke meg at din situasjon er vond den også. Man føler seg som en dritt når han ikke engang vil ha sex ... Det er det som er så merkelig ;) 

Ja, det er dårlig oppførsel, rett og slett. Men du fikk i alle fall muligheten til å bli kjent med "din," ser ikke ut til at jeg får den sjansen.

Anonymkode: 6e89d...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...