Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, jeg har kanskje formulert meg litt for uklart. Det å ha sex eller ikke, er ikke noe vi har bestemt. Dvs., jeg ønsker det, men han mener det kan bli for komplisert og gjøre det verre for meg, "hale det ut" som han sier. Han skal tenke på det. Ingenting er bestemt. Men det virker som at 1) vi møtes etter hvert for å ha sex 2) vi møtes ikke mer. Han har ennå ikke bestemt seg.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ikke nok med at han har sagt klart pg tydelig at han ike ønsker et forhold med deg lar du han :

1.) bestemme om han vil fortsette å møte deg for sex.

2.) om dere ikke skal møtes mer.

Dette lar du HAN bestemme???

Jeg har ikke ord...

Du høres ut som ei som lar andre tråkke på seg,

ei totalt uten vilje, integritet og egenverd!

Skaff deg hjelp til å bygge opp selvbiuldet ditt. Det er det du trenger, 

ikke denne mannen...

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nok med at han har sagt klart pg tydelig at han ike ønsker et forhold med deg lar du han :

1.) bestemme om han vil fortsette å møte deg for sex.

2.) om dere ikke skal møtes mer.

Dette lar du HAN bestemme???

Jeg har ikke ord...

Du høres ut som ei som lar andre tråkke på seg,

ei totalt uten vilje, integritet og egenverd!

Skaff deg hjelp til å bygge opp selvbiuldet ditt. Det er det du trenger, 

ikke denne mannen...

Anonymkode: 99957...a08

Takk hyggelige ord. Ja, jeg har dårlig selvtillit og var mobbeoffer i årevis. Men jeg ønsker å oppleve noe fint - og det har jeg fått med denne mannen, og da vil jeg selvsagt fortsette med det. Selv om håpet for noe mer er lite. :( 

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare to dater, ja, men det blir jo litt mer seriøst når man har sex. For meg betyr i alle fall det mye.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det vitner ikke om at det betyr så mye for deg å ha sex når du gir det hen etter knapt to dater med en du ikke kjenner.

Anonymkode: 99957...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har rett, men noe av problemet er vel at vi ikke har rukket å bli noe særlig kjent før den krangelen kom i veien - og jeg skrev en del negative ting på sms som han tydeligvis tok seg veldig nær av. Om jeg hadde visst at han var så følsom, ville jeg jo ordlagt meg annerledes  -om jeg hadde blitt mer kjent med ham.

 

Anonymkode: 6e89d...3ee

 

TS, du har nok tråkket i baret. Lær av det, ikke skriv negative ting om folk før du blir kjent med dem, i hvert fall ikke om banale ting, og gå videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare to dater, ja, men det blir jo litt mer seriøst når man har sex. For meg betyr i alle fall det mye.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det gjør det ikke for alle, for noen er det bare en naturlig del av datingen. 

Altså, du er jo bare en date unna det mange andre ville kalt et one night stand. Og ja, du kan få regla med at han har følelser for deg og alt er så fantastisk på one night stands også. 

Uansett, slik jeg ser det så har dere bare hatt to dater, og terskelen for å bryte og gå videre er LAV. Kanskje det var en dealbreaker for han at du ikke hadde forståelse for angsten hans eller hva dere nå kranglet om. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn av partene i dette dramaet er i hvert fall fornuftig nok til å innse at det kommer til å bli verre for deg om dere bare har sex. Han er jo ikke interessert i deg, hvorfor vil du deg selv så vondt? Hvis du er forelsket og knust nå, etter to møter, hvordan tror du egentlig du føler det om han avviser deg igjen etter 14?! 

Jo mer tid du bruker på å dvele ved denne mannen, jo lenger tid tar det før du møter neste mann du forelsker deg i. 

 

Anonymkode: baa0e...8db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk hyggelige ord. Ja, jeg har dårlig selvtillit og var mobbeoffer i årevis. Men jeg ønsker å oppleve noe fint - og det har jeg fått med denne mannen, og da vil jeg selvsagt fortsette med det. Selv om håpet for noe mer er lite. :( 

Anonymkode: 6e89d...3ee

Så du vil at han skal se deg av sympati?

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vitner ikke om at det betyr så mye for deg å ha sex når du gir det hen etter knapt to dater med en du ikke kjenner.

Anonymkode: 99957...a08

Jeg følte/føler noe sterkt for ham. Du skriver som om jeg har begått en kriminell handling.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk hyggelige ord. Ja, jeg har dårlig selvtillit og var mobbeoffer i årevis. Men jeg ønsker å oppleve noe fint - og det har jeg fått med denne mannen, og da vil jeg selvsagt fortsette med det. Selv om håpet for noe mer er lite. :( 

Anonymkode: 6e89d...3ee

Du kan ikke tviholde på noe fint når den andre personen ikke ønsker det. Vil tro fra det du skriver i denne tråden at du er ganske ung, så husk å holde igjen litt på følelsene og ikke ha alt for høye forhåpninger før det har gått lengre tid. Du får flere sjanser med andre bra menn, det er jeg sikker på. Nå må du ikke nedverdige deg selv til å trygle om å holde på noe som er over. Finn frem respekten for deg selv og gå videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil at han skal se deg av sympati?

Anonymkode: 99957...a08

Nei, hvorfor sier du det? Jeg vil at han skal møte meg fordi vi har/hadde noe fint sammen, for å se om han kanskje får følelsene tilbake.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følte/føler noe sterkt for ham. Du skriver som om jeg har begått en kriminell handling.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Jeg mener at du må lære deg til å se på egne handlinger, hvordan de kan oppfattes.

Å legge seg på rygg tidlig viser ikke at man ser på sex som noe spesielt, tvert imot.

Anonymkode: 99957...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at du må lære deg til å se på egne handlinger, hvordan de kan oppfattes.

Å legge seg på rygg tidlig viser ikke at man ser på sex som noe spesielt, tvert imot.

Anonymkode: 99957...a08

Dette var unødvendig av deg å skrive. Jeg ser på sex som noe spesielt, og hadde det med ham fordi jeg synes han er spesiell og jeg var/er forelsket.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sheherasade skrev:

Du kan ikke tviholde på noe fint når den andre personen ikke ønsker det. Vil tro fra det du skriver i denne tråden at du er ganske ung, så husk å holde igjen litt på følelsene og ikke ha alt for høye forhåpninger før det har gått lengre tid. Du får flere sjanser med andre bra menn, det er jeg sikker på. Nå må du ikke nedverdige deg selv til å trygle om å holde på noe som er over. Finn frem respekten for deg selv og gå videre!

Hun er 32.

Anonymkode: 83959...c21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette var unødvendig av deg å skrive. Jeg ser på sex som noe spesielt, og hadde det med ham fordi jeg synes han er spesiell og jeg var/er forelsket.

Anonymkode: 6e89d...3ee

OK. Til neste gang, med en annen mann, burde du gi det litt tid. Det er ikke noe galt i å ha sex tidlig, noen ganger fungerer det veldig bra. Når man er av typen som faller hardt etter et par dater, burde man derimot vente med sex.

Hvis du nå sitter og tenker "hvorfor, han sa jo at han hadde følelser for meg", så er svaret følgende: Du virker litt naiv, og ikke som en spesielt god menneskekjenner. Dette kombinert med hvor fort du forelsker deg, gjør at du må vente litt ekstra for å se an mannens følelser. Hadde dere datet lenger uten sex, ville han uansett kommet frem til at dere ikke passer sammen, men du ville nok følt deg mindre knyttet til ham om dere ikke hadde hatt sex.

Anonymkode: baa0e...8db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

OK. Til neste gang, med en annen mann, burde du gi det litt tid. Det er ikke noe galt i å ha sex tidlig, noen ganger fungerer det veldig bra. Når man er av typen som faller hardt etter et par dater, burde man derimot vente med sex.

Hvis du nå sitter og tenker "hvorfor, han sa jo at han hadde følelser for meg", så er svaret følgende: Du virker litt naiv, og ikke som en spesielt god menneskekjenner. Dette kombinert med hvor fort du forelsker deg, gjør at du må vente litt ekstra for å se an mannens følelser. Hadde dere datet lenger uten sex, ville han uansett kommet frem til at dere ikke passer sammen, men du ville nok følt deg mindre knyttet til ham om dere ikke hadde hatt sex.

Anonymkode: baa0e...8db

Han ville uansett kommet frem til at vi ikke passer sammen? Du snakker om å være menneskekjenner, men selv så tror du at du vet alt om både meg og han -uten å ha møtt noen av oss. Du aner ikke om han ville ha blitt kjæresten min eller ikke om vi hadde ventet med sex.

Men ja, jeg burde ha ventet med sex - og jeg som har møtt ham, vet at da ville vi sannsynligvis blitt et par. Nå er sjansen liten, men om vi møtes for å ha sex, har vi alle fall muligheten til å bli kjent.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste rådet du godtar er at dere møtes for å ha sex. Jeg gir opp.

Du er besatt, ikke forelsket. Beklager.

Anonymkode: 83959...c21

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Men dette er vel ingen regel. Det finnes vel unntak. Hva burde jeg gjøre for å få ham til å bli betatt igjen?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det er ingenting man kan gjøre. Det må du slutte og tro. Følelser kommer og går. Jeg antar du er blitt lurt i seng av en som ikke ønsket noe mer enn litt uforpliktende sex, og det var det hele for hans del. Glem hva han sa. Mange menn sier hva som helst de vet at jenta vil høre, for å få henne til sengs. Det er rett og slett løgn og bedrag for å få det som de vil. Og kvinner faller for det, gang på gang....

 

Anonymkode: 56f90...c29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste rådet du godtar er at dere møtes for å ha sex. Jeg gir opp.

Du er besatt, ikke forelsket. Beklager.

Anonymkode: 83959...c21

Har du noen andre tips til hvordan jeg kan bli bedre kjent med ham, og som muligens kan øke sjansene for at han får tilbake følelsene for meg?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ville uansett kommet frem til at vi ikke passer sammen? Du snakker om å være menneskekjenner, men selv så tror du at du vet alt om både meg og han -uten å ha møtt noen av oss. Du aner ikke om han ville ha blitt kjæresten min eller ikke om vi hadde ventet med sex.

Men ja, jeg burde ha ventet med sex - og jeg som har møtt ham, vet at da ville vi sannsynligvis blitt et par. Nå er sjansen liten, men om vi møtes for å ha sex, har vi alle fall muligheten til å bli kjent.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Møt han og ha sex da. Jeg kan garantere deg at det ikke kommer til å føre til noe annet enn at du blir såret. Men for all del, kast bort mer tid på en mann som ikke er interessert. Lykke til! 

Anonymkode: baa0e...8db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe fint? Dere møttes et par ganger, han sa noe fint du ville høre, fikk knullet deg, sa noe pent for å få deg til å føle deg bra etterpå. Så kranglet dere, og han dumpet deg. Dette her er jo ikke fint. Det er sex, og en havarert relasjon. Etter TO ganger er det heller ikke en forelskelse, men en slags drøm om noe som kan bli fint. Det ble det ikke. Da er det på tide å lete etter "fint" et annet sted, når du har tatt litt tid for deg selv og kommet over denne mannen. HAN er den som tar vare på deg her, ved å skåne deg fra seg selv, og det selv om han ikke liker deg. Om du hadde litt selvrespekt så hadde det vært DU som beskyttet deg selv, og det bør du begynne med, for planene du har her er veldig selvdestruktive. Du fortjener en god venn, begynn med å være venn med deg selv, ikke utsett deg for emosjonell belastning på denne måten. 

Endret av Ananas.
skrivefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...