Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Cuntzilla skrev:

Dere kjenner vel hverandre bedre nå etter x antall dates og en runde i høyet, enn dere gjorde den første halvtimen når han sa at dette kunne bli noe.

Vi har kun møttes to ganger.....

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut for meg som denne fyren ikke var genuint interessert i deg, dessverre. Men det kan selvfølgelig ikke vi på kvinneguiden vite sikkert. Uansett vil jeg ikke råde deg til å forsøke å 'få ham tilbake' eller lignende. Det kan fort virke patetisk eller som mer drama, noe han tydeligvis ikke er interessert i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge gikk det, før dere hadde sex?

Anonymkode: d30ed...0d1

Vi hadde sex andre gangen vi møttes. Da ville han at jeg skulle overnatte i tillegg.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være betatt er vel også ekte følelser. Han forklarte det selv som at han hadde varme følelser for meg som kom til å utvikle seg til en forelskelse etter hvert. Men så plutselig er følelsene borte visstnok. :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

At følelsene ble borte like etter at han hadde fått deg i seng, synes jeg forteller det meste...

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tutte skrev:

Ja det er følelser basert på spenning og tiltrekning. Ikke nødvendigvis kjærestefølelser. Fikk ikke med meg da jeg skrev første innlegg at dere ikke kjente hverandre så godt.

Men det beste du kan gjøre er å trekke deg tilbake, ikke gi han det han vil når han trenger det. Finner han ut at han fortsatt er interessert, så kommer han etter.

Han sa det var følelser som ville utvikle seg til en forelskelse etter hvert. Trekke meg tilbake? Det er vel for risikabelt nå, siden han har sagt at han har mistet alle følelser for meg. Da er det vel bedre å møtes for å ha sex, om han går med på det, og håpe på at det kanskje endrer noe.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, han vil få seg kjæreste. Han ser etter en "livspartner" som han kaller det. Hvorfor mener du at tidlig sex fjerner følelser?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Og den livspartneren er ikke deg, dessverre.

Skjønner ikke at det går an å være 32 år og så naiv. Du har kun truffet han kun to ganger, og blir forelsket etter at han sier du er vakker + går fem på alt han sier.

Hvis du vil bli forelsket oftere enn en gang i skuddåret, må du treffe flere og åpne opp sinnet for å forelske deg oftere.

Anonymkode: 83959...c21

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og den livspartneren er ikke deg, dessverre.

Skjønner ikke at det går an å være 32 år og så naiv. Du har kun truffet han kun to ganger, og blir forelsket etter at han sier du er vakker + går fem på alt han sier.

Hvis du vil bli forelsket oftere enn en gang i skuddåret, må du treffe flere og åpne opp sinnet for å forelske deg oftere.

Anonymkode: 83959...c21

Det er vel ingen regler for når det er riktig å forelske seg? Går ikke an å styre det dessverre.

Det er jo slik at ikke alle blir like lett forelsket, uansett om man møter mange.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa det var følelser som ville utvikle seg til en forelskelse etter hvert. Trekke meg tilbake? Det er vel for risikabelt nå, siden han har sagt at han har mistet alle følelser for meg. Da er det vel bedre å møtes for å ha sex, om han går med på det, og håpe på at det kanskje endrer noe.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Beklager, men jeg tror han sa dette med at følelsene kan utvikle seg etterhvert fordi han prøvde å få deg i seng.

Hallo : dere har møttes TO ganger. Du ga deg hen andre gangen du møtte han. Hvordan kan han vite at du er seriøs?

Nå har han, ifølge det du har skrevet her, ikke vært genuint interessert i deg i utgangspunktet. Gå videre. IKKE ha sex med han ts! Da ender du opp mer såra til slutt.

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handlet krangelen deres om?

Anonymkode: 93360...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg tror han sa dette med at følelsene kan utvikle seg etterhvert fordi han prøvde å få deg i seng.

Hallo : dere har møttes TO ganger. Du ga deg hen andre gangen du møtte han. Hvordan kan han vite at du er seriøs?

Nå har han, ifølge det du har skrevet her, ikke vært genuint interessert i deg i utgangspunktet. Gå videre. IKKE ha sex med han ts! Da ender du opp mer såra til slutt.

Anonymkode: 99957...a08

Han sa det med forelskelsen ETTER at vi hadde hatt sex faktisk.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa det var følelser som ville utvikle seg til en forelskelse etter hvert. Trekke meg tilbake? Det er vel for risikabelt nå, siden han har sagt at han har mistet alle følelser for meg. Da er det vel bedre å møtes for å ha sex, om han går med på det, og håpe på at det kanskje endrer noe.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Nei det er det så absolutt ikke. For din egen del, trekk deg unna. Bare det at han fortsatt vil ha sex med deg mens han samtidig sier at han har mistet følelser for deg, sier mye om hvor lite seriøs denne mannen er og hva han egentlig er ute etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kun møttes to ganger.....

Anonymkode: 6e89d...3ee

TO ganger? Dere har jo såvidt begynt å date, det er jo ikke snakk om noe store følelser da, bare om dere kunne tenke dere å gå på en date til eller ikke.

Skal ikke mer til en en SMS-krangel for å gå videre til neste person på Tinder da, altså. Er jo et greit, stort, rødt flagg om man presterer å begynne å ha en stor krangel etter å ha tilbrakt sikkert under 10 timer sammen. Jeg har droppet menn etter andre date for mindre ting enn det.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han sa det med forelskelsen ETTER at vi hadde hatt sex faktisk.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ok, men han sier noe annet nå. Sa han det da han lå i din favn? Hvis du fortsetter å ha sex med han, viser dun iallefall at du ikke tar deg selv på alvor, og at du hopper når han sier hopp : lite attraktivt med folk som ikke har egeneverd og integritet.

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tutte skrev:

Nei det er det så absolutt ikke. For din egen del, trekk deg unna. Bare det at han fortsatt vil ha sex med deg mens han samtidig sier at han har mistet følelser for deg, sier mye om hvor lite seriøs denne mannen er og hva han egentlig er ute etter.

Hm, jeg har kanskje formulert meg litt for uklart. Det å ha sex eller ikke, er ikke noe vi har bestemt. Dvs., jeg ønsker det, men han mener det kan bli for komplisert og gjøre det verre for meg, "hale det ut" som han sier. Han skal tenke på det. Ingenting er bestemt. Men det virker som at 1) vi møtes etter hvert for å ha sex 2) vi møtes ikke mer. Han har ennå ikke bestemt seg.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva handlet krangelen deres om?

Anonymkode: 93360...e05

Noe om en slags fobi, eller angst, han har, og som gjorde ting litt dramatiske.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm, jeg har kanskje formulert meg litt for uklart. Det å ha sex eller ikke, er ikke noe vi har bestemt. Dvs., jeg ønsker det, men han mener det kan bli for komplisert og gjøre det verre for meg, "hale det ut" som han sier. Han skal tenke på det. Ingenting er bestemt. Men det virker som at 1) vi møtes etter hvert for å ha sex 2) vi møtes ikke mer. Han har ennå ikke bestemt seg.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Han har rett. Ikke ha sex med han. Get over it and move on.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, jeg har kanskje formulert meg litt for uklart. Det å ha sex eller ikke, er ikke noe vi har bestemt. Dvs., jeg ønsker det, men han mener det kan bli for komplisert og gjøre det verre for meg, "hale det ut" som han sier. Han skal tenke på det. Ingenting er bestemt. Men det virker som at 1) vi møtes etter hvert for å ha sex 2) vi møtes ikke mer. Han har ennå ikke bestemt seg.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Gud så dum du er hvis du lar han bestemme om dere skal ha sex eller ikke!

Jiiises...

Skaff deg ryggrad kvinne!

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cuntzilla skrev:

TO ganger? Dere har jo såvidt begynt å date, det er jo ikke snakk om noe store følelser da, bare om dere kunne tenke dere å gå på en date til eller ikke.

Skal ikke mer til en en SMS-krangel for å gå videre til neste person på Tinder da, altså. Er jo et greit, stort, rødt flagg om man presterer å begynne å ha en stor krangel etter å ha tilbrakt sikkert under 10 timer sammen. Jeg har droppet menn etter andre date for mindre ting enn det.  

Bare to dater, ja, men det blir jo litt mer seriøst når man har sex. For meg betyr i alle fall det mye.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe om en slags fobi, eller angst, han har, og som gjorde ting litt dramatiske.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Du må nesten utbrodere litt mer. Hvem startet krangelen?

Anonymkode: 93360...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gud så dum du er hvis du lar han bestemme om dere skal ha sex eller ikke!

Jiiises...

Skaff deg ryggrad kvinne!

Anonymkode: 99957...a08

Dum? Nei. Forelsket? Ja.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...