Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Mulig... men dersom han vil møte henne igjen eller ha sex med henne igjen så vil det være nedtur for han å bli avslått sexuellt eller som venn? Nei jeg vet ikke. Det er gjerne ikke nedtur i det hele tatt for han. Er enig med deg. 

Det beste er å bare vende ryggen til han og ikke si noe mer. Bare gå sin vei. 

Jeg er selv litt brydd over at jeg ga følelser til en slik type. Han vet at jeg forgudet han, også fikk jeg bare nedtur og dritt tilbake. Fyren vil ikke vite av meg engang. Men derfor så har jeg blitt mer kald i forhold til mannfolk. Men selv om jeg har vist så mye følelser til den typen, så skal jeg ikke føle meg som en taper eller verdiløs. Jeg gjorde det jeg kunne. Mer kan man ikke gjøre, men gjelder å lære å snu ryggen til så fort man forstår noe er helt feil!. 

Trådstarter: SNU RYGGEN TIL. !!!!!

Konklusjon: Trådstarter du har gjort jobben din. Du kan ikke gjøre mer. Snu ryggen til han. Du har vist han at du har følelser for han. Dermed så har du gjort din jobb. Han er ikke interessert. Dermed så har du gjort jobben din og kan klappe deg selv på skulderen og si : godt jobba, bedre lykke neste gang!  Den som intet våger , intet vinner. 

 

Nå er ikke dette det samme som han som du styret med i over et år heller, dette er en som TS har truffet to ganger og som bare har gitt beskjed om at han ikke vil mer. Tror ikke din historie er så veldig relevant her, du trenger ikke å fyre opp TS til å begynne sånn som du holdt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Sly skrev:

Nå er ikke dette det samme som han som du styret med i over et år heller, dette er en som TS har truffet to ganger og som bare har gitt beskjed om at han ikke vil mer. Tror ikke din historie er så veldig relevant her, du trenger ikke å fyre opp TS til å begynne sånn som du holdt på. 

Hvordan jeg holdt på? 

Jeg hadde en type som faktisk sa at han var forelsket i meg. Jeg spurte om han ville kutte mange ganger fordi jeg var usikker. For selv om den typen sa at jeg var det beste som han hadde opplevd i sitt liv så ga han tegn ifra seg som fikk meg til å tro noe annet. Ikke gi meg beskyldninger for at jeg gjorde noe galt i den situasjonen. Det jeg gjorde galt var å ikke lytte til fornuften. Jeg trodde at han faket. Fyren gråt og sa at han var livredd for å miste meg ut av sitt liv. Dette er en helt annen sak enn hva trådstarter er igjennom, men hun kan lett gjøre noe feil med å følge følelsene sine og håpe på at de snur hos han. Det er det jeg mener :) 

Jeg ble lurt av tårene til han jeg holdt på med. Jeg ble lurt av at han viste motstridende signaler. Og jeg forsto ikke hvordan en mann kunne vise redsel for å miste meg, stå å gråte og gråte i gangen min for så å bare skite i alt sammen om neste hjørne. Ja det er en annen situasjon, for jeg hadde en mann som gråt og gråt i fortvilelse på å miste meg, og sa at han egentlig ikke ville miste meg, så han bare forvirret meg. Men han her er jo helt klar fra første stund. Du kan takke deg til det trådstarter. Mye bedre å få vite det klart fra første stund enn å bli faket med med fake spill og tårer!!. 

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunne gode relasjoner kjennetegnes av at man gir og tar, en som gir deg en smule innimellom er farlig for deg. Når man opplever slike relasjoner hi skisserer er det veldig vanskelig å ha riktig gangsyn, man er blendet av noe jeg kaller "sovestøv" Det er mange mennesker der ute som kun er ute etter å bruke deg som de vil, manipulere deg og forme deg for at de skal tjene seg på en eller annen måte.

Det du trenger er å bygge opp et gjerde, vite hva som er gode sunne relasjoner og gradvis la folk slippe over det gjerde hvis de fortjener det. Til det trenger du TID. Ord må samsvare med handling.

Min egen erfaring er at dersom noen virkelig er interessert i meg er de gjerne mer tilbakeholden, litt mer redd for å gjøre/si noe som kan skremme meg bort.

Husk at også salt ser ut som sukker.

Lykke til ts, finn en som fortjener deg.

Anonymkode: 7640a...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. mai 2016 at 15.45, AnonymBruker skrev:

Ingen, det var etter dette at vi hadde en krangel på sms/telefon.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Orket ikke lese hele tråden. Hva kranglet dere om, og hvor mange ganger møttes dere (ev. hvor lenge kjente dere hverandre) før dere hadde sex?

Anonymkode: 6f3fb...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎29‎.‎05‎.‎2016 at 23.47, AnonymBruker skrev:

Man kan da ikke bare bestemme seg for å ikke ha følelser.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Man kan bestemme seg for å ikke være åpen for forelskelse. Jeg er der i dag, etter å nylig ha gått ut av et langt forhold. Om jeg møtte "Mannen i mitt liv" i dag, ville jeg latt ham gå. Dersom jeg kjente et snev av forelskelse ville jeg skygget banen og kuttet all kontakt.

Den ‎29‎.‎05‎.‎2016 at 23.53, AnonymBruker skrev:

Det er jo kynisk og hjerteløst. :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det betyr IKKE at jeg er kynisk og hjerteløs. Det betyr at jeg er sårbar og hudløs (som kanskje din drømmemann også innser at han er, siden han har en depresjon), og ikke ønsker å utsette hjertet, hodet og livet mitt for en forelskelse med alt det fører med seg.

En annen ting som kan være greit for deg å huske på, siden du tenker at det er kynisk og hjerteløst å bestemme seg for å ikke forelske seg, er at han faktisk ikke skylder deg noe mer. Han er tydelig, han er ærlig, han er også imøtekommende og fortsetter å snakke med deg - noe som må være utrolig slitsomt når du er så needy som du gir uttrykk for her.

Ut fra det du skriver ser jeg ikke en mann som er kynisk og hjerteløs og har brukt deg for sex. Jeg leser om en mann som ble betatt, som lot seg rive med, og som etter sex (og en krangel) oppfattet at han var på vei inn i et forhold han ikke er klar for. Og som i stedet får å pule deg så lenge som mulig før du begynte å kreve gjenytelser sa fra med en gang. Syns det står respekt av det jeg. Og jeg syns du burde respektere ham også, og ikke tenke at du skal overtale ham. Du kan ikke skape følelser der det ikke er noen.

Den ‎29‎.‎05‎.‎2016 at 0.00, AnonymBruker skrev:

Han sa at han var betatt av meg, følelser som etter hvert ville utvikle seg til en forelskelse. Det er jo ikke sannsynlig at alle følelser blir borte så fort.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Betatthet KAN utvikle seg til forelskelse, det MÅ ikke. I dette tilfellet gjorde det IKKE det - og betatthet er ikke en følelse som er så hard at den "blir borte". Den er der - eller ikke.

 

Et par ting til:

For det første: Jeg ville ALDRI inngått et forhold med en som sa han var deprimert. No offence til dere som er deprimerte. Jeg har levd med deprimert partner - aldri aldri ville jeg valgt det, det er jævlig tøft.

For det andre: Det at han er deprimert betyr IKKE at han ikke vet hva han føler eller at han veksler mellom forelskelse og avvisning. Det betyr derimot at han i kortere eller lengre perioder ser svært mørkt på livet og fremtiden. KANSKJE gjør det også at det er vanskeligere for ham å forelske seg - jeg vet ikke, men jeg innbiller meg det. Deprimerte mennesker er like ulike som alle andre og har like stor verdi som alle andre, men å inngå et forhold mens man har en depresjon er sannsynligvis ikke bra for verken den som er deprimert eller den andre.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig i det @Sissan1 skriver. Han var tross alt ærlig tidlig.

Til TS: Hvorfor mener du det er normalt å inngå et forhold med sånne utgangspunkt (krangling og masing)? Er du vant til at foreldrene dine kranglet i oppveksten og tror at et forhold er normalt uten gjensidig respekt?

Anonymkode: 83959...c21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er helt enig i det @Sissan1 skriver. Han var tross alt ærlig tidlig.

Til TS: Hvorfor mener du det er normalt å inngå et forhold med sånne utgangspunkt (krangling og masing)? Er du vant til at foreldrene dine kranglet i oppveksten og tror at et forhold er normalt uten gjensidig respekt?

Anonymkode: 83959...c21

Nå vet jo ikke vi hva denne krangelen handlet om da. Er vel også å dra det litt langt og spekulere i mulige årsaker til hva TS definerer som normalt og ikke. Det vet vi altfor lite om til å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/29/2016 at 6.53, AnonymBruker skrev:

Men jeg vil jo ha akkurat denne mannen. :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

Snap out of it!  Du vil da vel ikke ha en som overhode IKKE vil ha deg.  Ikke selg deg som en billig tøs  og ha mer sex med han!! Han er IKKE INTERESSERT  !

Anonymkode: d52de...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er helt enig i det @Sissan1 skriver. Han var tross alt ærlig tidlig.

Til TS: Hvorfor mener du det er normalt å inngå et forhold med sånne utgangspunkt (krangling og masing)? Er du vant til at foreldrene dine kranglet i oppveksten og tror at et forhold er normalt uten gjensidig respekt?

Anonymkode: 83959...c21

Hva behager? Dette er et så passiv-aggressivt innlegg fullt av stråmenn, at det ikke fortjener noe svar. Du har vel sluttet så slå dine kone/mann????

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva behager? Dette er et så passiv-aggressivt innlegg fullt av stråmenn, at det ikke fortjener noe svar. Du har vel sluttet så slå dine kone/mann????

Anonymkode: 6e89d...3ee

Jeg prøver bare å hjelpe og få deg til å se på årsakene til de litt unormale handlingene og tankemønstrene dine.

Ikke bare tenk på deg selv, ta hensyn til at denne mannen ikke vil ha deg.

Anonymkode: 83959...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...