Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et hekt ts. Hekt på en mann som avviser deg. Hadde du vært glad i deg selv hadde du ikke tenkt tanken på å ha sex med han etetr at du fikk vite at han ikke er sånn interessert.

Anonymkode: 99957...a08

Jeg har vært der selv.  Trådstarter: Den mannen har klart å hekte deg til seg med å ha sex med deg og så fortelle deg at han ikke har følelser. Han er som sagt ikke verdt en tanke egentlig. Han er ikke verdt deg. Du er for god til å bli brukt på den måten!. :hjerte:. Han bør krype litt for deg om han vil ha deg!. 

Håper på at alt ordner seg for deg trådstarter. På samme måte håper jeg på at jeg får min eks ut av tankene mine. Du er ikke alene om dette. Husk det. Klem :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en drittsekk den fyren var. Men, i  motsetning til deg, gikk det 8 måneder, det var et eller annet ved deg som gjorde at han kanskje prøvde, fortsatte å møte deg. "Min" vet ikke engang om han vil møtes bare for å ha sex! Så lite verdt er jeg altså.

 

Anonymkode: 6e89d...3ee

FORDI DU AKSEPTERER DET TS. Når skal du skjønne at det handler om HVA DU AKSEPTERER HER?

Du har blitt avvist av en mann ETTER sex, og du sitter nå og venter på hva HAN VIL VIDERE?

Når skal du VÅKNE ts?

Du mangler jo totalt ryggrad og selvrespekt!

Det er problemet her, ikke hvordan han har vært mot deg. Problemet her er : HVORDAN DU BEHANDLER DEG SELV.

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det med å fokusere på de negative sidene ved ham. Og de er det jo noen av: Han er litt føleselsmessig ustabil og sier han går i bølgedaler, er sykemeldt 50% pga. "depresjon," fortalte meg at eks-kona var så vakker like etter at vi hadde hatt sex- mens vi ennå lå i sengen sammen, fortalte meg at han er glad i alle eksene sine, og fortalte meg at han blir nervøs om eks-samboeren kommer innom med datteren deres fordi hun vil se om det er hår og "spor" fra andre kvinner hjemme hos han, at han ikke kunne holde meg i hånden mens vi tok t-banen i tilfelle vi møtte på en av hans ekser eller noen av vennene og familiemedlemmer de har. Hvorfor si slike ting på første og andre date? Skjønner det ikke.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Hadde faktisk tenkt til å skrive det i et tidligere innlegg jeg skrev, at han virker litt følelsesmessig ustabil. Tror ikke helt han vet hvor han har seg selv ut i fra hva du skriver og ikke minst litt paranoid. Spørs om du ikke måtte ta med deg mange problemer med denne mannen her. Tror det hadde tatt lang tid før du hadde følt deg trygg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

FORDI DU AKSEPTERER DET TS. Når skal du skjønne at det handler om HVA DU AKSEPTERER HER?

Du har blitt avvist av en mann ETTER sex, og du sitter nå og venter på hva HAN VIL VIDERE?

Når skal du VÅKNE ts?

Du mangler jo totalt ryggrad og selvrespekt!

Det er problemet her, ikke hvordan han har vært mot deg. Problemet her er : HVORDAN DU BEHANDLER DEG SELV.

Anonymkode: 99957...a08

Knallhardt, men gud jeg skulle ønske noen hadde sagt dette til meg og. Så jeg hadde sluppet å lære det saaaakte og brutalt selv..

Anonymkode: fc00a...bc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FORDI DU AKSEPTERER DET TS. Når skal du skjønne at det handler om HVA DU AKSEPTERER HER?

Du har blitt avvist av en mann ETTER sex, og du sitter nå og venter på hva HAN VIL VIDERE?

Når skal du VÅKNE ts?

Du mangler jo totalt ryggrad og selvrespekt!

Det er problemet her, ikke hvordan han har vært mot deg. Problemet her er : HVORDAN DU BEHANDLER DEG SELV.

Anonymkode: 99957...a08

Tenk motsatt situasjon: Dersom mannen ble behandlet slik av trådstarter: ville han akseptert det? Mulig ikke. Jeg tror aldri at min eks ville akseptert å bli behandlet slik som han behandlet meg. Det tror jeg ikke trådstarter sin fyr ville heller. 

Den mannen behandlet trådstarter dårlig. Dermed bør hun ikke akseptere det!. Det er min mening. Jeg har akseptert å bli behandlet som en skit selv, men nå orker jeg ikke det igjen. Man kan ikke akseptere alt!. 

 

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du absolutt må ha kontakt med ham igjen, la det gå tre uker før du kontakter han. Ikke begynn å mas med en gang. På denne måten får du ihvertfall igjen litt verdighet. Etter tre uker tar du kontakt på en avslappet måte, spør hvordan går det, i neste melding, spør om han vil treffes en kveld. Ikke noe sånt med at du ikke kan glemme ham, du savner han og masse i den duren.

Anonymkode: 83959...c21

Utrolig dårlig råd. T sliter med selvtilliten allerede, og skal altså vente på om en fyr som har avvist henne, vil fortsette å ha sex med henne eller ikke. Hvor langt skal man synke liskom...

NEI ts. DU skal IKKE kontakte han igjen!

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig dårlig råd. T sliter med selvtilliten allerede, og skal altså vente på om en fyr som har avvist henne, vil fortsette å ha sex med henne eller ikke. Hvor langt skal man synke liskom...

NEI ts. DU skal IKKE kontakte han igjen!

Anonymkode: 99957...a08

Støtter denne! Hadde jeg vært i din situasjon nå trådstarter: Etter min erfaring.. så ville jeg: IKKE SAGT ET ORD TIL HAN IGJEN. VILLE KUTTET BRÅTT UTEN ET ORD!. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det med å fokusere på de negative sidene ved ham. Og de er det jo noen av: Han er litt føleselsmessig ustabil og sier han går i bølgedaler, er sykemeldt 50% pga. "depresjon," fortalte meg at eks-kona var så vakker like etter at vi hadde hatt sex- mens vi ennå lå i sengen sammen, fortalte meg at han er glad i alle eksene sine, og fortalte meg at han blir nervøs om eks-samboeren kommer innom med datteren deres fordi hun vil se om det er hår og "spor" fra andre kvinner hjemme hos han, at han ikke kunne holde meg i hånden mens vi tok t-banen i tilfelle vi møtte på en av hans ekser eller noen av vennene og familiemedlemmer de har. Hvorfor si slike ting på første og andre date? Skjønner det ikke.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Han har jo garantert ikke vært interessert i deg ts. Ingen menn snakker masse om eksene sine hvis de er genuint interessert i ei dame. Jeg hadde ALDRI hatt sex med en fyr som snakket sånn om eksene sine, det hadde vært totalt turnoff for meg!

Han høres jo ut som en mann man ikke kan stole på og som godt mulig ikke er ferdig med ekskona si.

 Høres ut som det du bør gjøre er å jobbe med selvbildet ditt.

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knallhardt, men gud jeg skulle ønske noen hadde sagt dette til meg og. Så jeg hadde sluppet å lære det saaaakte og brutalt selv..

Anonymkode: fc00a...bc9

Problemet er at når man er langt nede fra før kan slike utsagn ofte virke enda hardere, og ikke minst når det kommer fra fremmede på et forum. En ting er hvis det kommer fra noen man kjenner. Er enig med TS, det går an å skrive rådene på en litt mildere måte. Blir ordene for harde så ser man fort på dette som kritikk og stiller seg ofte i selvforsvar, spesielt når man er følelsesmessig langt nede fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg sliter så med ting han har sagt om eksene sine også, skulle ønske han hadde latt være å snakke om dem. Jeg snakket jo ikke om mine ekser til ham. Det gjør at jeg føler meg så utrolig verdiløs og meningsløs, som en det ikke er verdt å bli kjent med - kanskje ikke verdt å ha sex med mer enn en eneste gang.

Vet at det objektivt sett er best å aldri møte ham mer, fordi han ikke har behandlet meg så bra. Men jeg er forelsket, og har lyst til å møte ham igjen, selv om sjansen for noe mer er liten. Om vi har sex noen ganger til, slipper jeg i det minste å hate meg selv når jeg ser meg i speilet.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Du føler deg verdiløs fordi DU LOT HAN BEHANDLE DEG DÅRLIG. 

Hadde du hatt selvrespekten i orden, hadde du aldri hatt sex med en mann som snakker masse om eksene sine. 

Bare det at han sa at ekskona var så vakker ETTER at dere hadde hatt sex...Og du vil fortsette å se han?

Slutt å vær et offer ts!

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123Sol
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo at det du skriver stemmer, objektivt sett, men jeg er så forelsket i denne mannen og føler at jeg kan gjøre "alt" for å få møte ham igjen. Vet at det er patetisk. Men jo, det er noen i denne tråden som ikke vil meg vel, heldigvis er de svært få. De fleste er konstruktive slik som deg, takk.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Du vil deg ikke selv vel heller akkurat.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg sliter så med ting han har sagt om eksene sine også, skulle ønske han hadde latt være å snakke om dem. Jeg snakket jo ikke om mine ekser til ham. Det gjør at jeg føler meg så utrolig verdiløs og meningsløs, som en det ikke er verdt å bli kjent med - kanskje ikke verdt å ha sex med mer enn en eneste gang.

Vet at det objektivt sett er best å aldri møte ham mer, fordi han ikke har behandlet meg så bra. Men jeg er forelsket, og har lyst til å møte ham igjen, selv om sjansen for noe mer er liten. Om vi har sex noen ganger til, slipper jeg i det minste å hate meg selv når jeg ser meg i speilet.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det at du egentlig vet hva som er det beste, men driter i det og lar han bruke deg er hvertfall grunn til å hate deg selv da.. Skjønner ikke hvordan det å ha sex med en som bare bruker kroppen din  gjøre det bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo garantert ikke vært interessert i deg ts. Ingen menn snakker masse om eksene sine hvis de er genuint interessert i ei dame. Jeg hadde ALDRI hatt sex med en fyr som snakket sånn om eksene sine, det hadde vært totalt turnoff for meg!

Han høres jo ut som en mann man ikke kan stole på og som godt mulig ikke er ferdig med ekskona si.

 Høres ut som det du bør gjøre er å jobbe med selvbildet ditt.

Anonymkode: 99957...a08

Enig i denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mortem skrev:

Du vil deg ikke selv vel heller akkurat.

Det at du egentlig vet hva som er det beste, men driter i det og lar han bruke deg er hvertfall grunn til å hate deg selv da.. Skjønner ikke hvordan det å ha sex med en som bare bruker kroppen din  gjøre det bedre? 

så enig. Man føler seg ikke bra av å bli brukt. Bedre uten!. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier det vil gå utover din selvtillit og du vil føle deg skitten om dere bare hadde sex èn gang og ikke ser hverandre mer. Jeg kan nesten garantere deg at om du har følelser for ham og dere fortsetter å ha sex uten at han får følelser for deg, så vil det ødelegge deg mye mer og få deg til å føle deg mye mer skitten enn du føler nå. Det vil gjøre det som nå føles fælt tusen ganger verre.

Men jeg får det inntrykket at du er et sted følelsmessig hvor ord på internett ikke vil klare å få deg til å endre mening om hva du vil gjøre. Det virker som om den eneste måten blir for deg å gjennomføre dette og lære den harde veien. Sånn er det noen ganger, alt kan ikke læres "på papiret", noen erfaringer må vi føle på kroppen. Det beste hadde selvsagt vært om du slapp det, men er du ikke der, så er du ikke det.

Anonymkode: adf2a...006

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det med å fokusere på de negative sidene ved ham. Og de er det jo noen av: Han er litt føleselsmessig ustabil og sier han går i bølgedaler, er sykemeldt 50% pga. "depresjon," fortalte meg at eks-kona var så vakker like etter at vi hadde hatt sex- mens vi ennå lå i sengen sammen, fortalte meg at han er glad i alle eksene sine, og fortalte meg at han blir nervøs om eks-samboeren kommer innom med datteren deres fordi hun vil se om det er hår og "spor" fra andre kvinner hjemme hos han, at han ikke kunne holde meg i hånden mens vi tok t-banen i tilfelle vi møtte på en av hans ekser eller noen av vennene og familiemedlemmer de har. Hvorfor si slike ting på første og andre date? Skjønner det ikke.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Alt du skriver her er jo et tydelig tegn på at han ikke var interessert i deg.

Å si at eks-kona var så vakker like etter at dere hadde hatt sex, synes jeg er uhyre ufølsomt å si. Han høres ut som en rundbrenner og i mine øyne, drittsekk. Selv om han ikke var interessert i deg, er det et dårlig karaktertrekk å komme med den typen uttalelser like etter han var intim med deg. Skjønner ikke at du klarer å like han så¨godt når han behandler deg så dårlig!

Dette med at han er nervøs for at ekssamboeren kan komme å sjekke om jhan ser andre damer, pluss at han ikke kunne holde deg i hånden, tyder jo på at han ikke er emosjonelt ferdig med henne , evt en annen eks. Evt at han dater mange damer samtidig. Røde varsellamper laaang vei...

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo garantert ikke vært interessert i deg ts. Ingen menn snakker masse om eksene sine hvis de er genuint interessert i ei dame. Jeg hadde ALDRI hatt sex med en fyr som snakket sånn om eksene sine, det hadde vært totalt turnoff for meg!

Han høres jo ut som en mann man ikke kan stole på og som godt mulig ikke er ferdig med ekskona si.

 Høres ut som det du bør gjøre er å jobbe med selvbildet ditt.

Anonymkode: 99957...a08

Problemet er at han snakket om eksene sine ETTER at vi hadde hatt sex. Jeg ante jo ikke at han kom til å skryte av eksene sine, at han er så glad i dem etc. Det var en overraskelse.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at han snakket om eksene sine ETTER at vi hadde hatt sex. Jeg ante jo ikke at han kom til å skryte av eksene sine, at han er så glad i dem etc. Det var en overraskelse.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Du har møtt han TO ganger, og hadde sex med han ANDRE gangen. Da kjenner du han ikke, og det kan selvsagt dukke opp MANGE overraskelser...

Si meg : ser du ikke deg selv utenfra i det hele tatt her? Hvordan du har vært. og ikke minst : hva du AKSEPTERER?

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du har møtt han TO ganger, og hadde sex med han ANDRE gangen. Da kjenner du han ikke, og det kan selvsagt dukke opp MANGE overraskelser...

Si meg : ser du ikke deg selv utenfra i det hele tatt her? Hvordan du har vært. og ikke minst : hva du AKSEPTERER?

Anonymkode: 99957...a08

Altså, det er jo ikke vanlig å forvente at en du nettopp har hatt sex med, skal skryte av at eksen var vakker - like etter sexen.

Hvordan jeg har vært? Har jeg gjort noe "galt" mener du? Det har jeg faktisk ikke.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde:

1 .) aldri hatt sex med en mann så kjapt.

2.) aldri vært interessert i en mann som sa at "ekskona var så vakker", like etter at vi hadde vært intime sammen. Det å si dette, er et tydelig tegn på at han ikke er interessert i deg emosjonelt.

3.) Han nevner at han er redd for at ekssamboeren skal sjekke om han har hatt damebesøk...Tydeligvis har han ofte damebesøk da, pluss at de trolig ikke er ferdig med hverandre. 

Alt dette på kun TO dater. Jeg hadde som sagt ikke kommet så langt i utgangspunktet da jeg har min intuisjon og selvrespekt intakt, men hadde jeg opplevd dette, hadde jeg IKKE svart denne mannen igjen om han tok kontakt med meg. Han hadde måttet vist seg fra en annen side, pluss krøpet for meg, bokstavelig talt, etter sine ufølsomme utsagn. Jeg hadde gått like etter at han sa det om ekskona , og ikke sett meg tilbake.

Mens her sitter du og fabulerer hvordan DU kan få han på kroken igjen..............

  

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det er jo ikke vanlig å forvente at en du nettopp har hatt sex med, skal skryte av at eksen var vakker - like etter sexen.

Hvordan jeg har vært? Har jeg gjort noe "galt" mener du? Det har jeg faktisk ikke.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ja sa ikke at du hadde gjort noe galt. Jeg prøver å få deg til å se på dine handlinger og hva de fører til.

Anonymkode: 99957...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...