Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vil ha han. Men om han allerede sier at følelsene hans er borte, hvordan kan det hjelpe å ikke ha kontakt?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det er ikke sikkert det hjelper. Men det vil hjelpe deg mer enn å ligge med han.

Du skåner deg selv fra å være selvutslettende med å ha sex med han og bli avvist og behandlet dårlig, og du tar tilbake makten han har over deg nå. 

Det er veldig enkelt. Avviser du han? Kan du, bli mer attraktiv i hans øyne igjen. Bare fordi du er mer utilgjengelig og ikke kryper for han.

 

 

Anonymkode: fc00a...bc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ikke forhandle frem følelser i han. Det er ikke slik verden fungerer.

Dessuten har du ikke krav på et forhold. Det er ikke slik at du kan ha sex med han, og så forvente et forhold. Det er ikke sånn at hvis du er snill, så får du et forhold tilbake

Gå videre. Han er bare ikke så gira på deg

Anonymkode: 166da...ebe

Du er bare kjip. 

Anonymkode: 49f32...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123Sol
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare kjip. 

Anonymkode: 49f32...01f

Mulig personen er kjip, men det er jo sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn du holder på er nok til å skremme bort hvilken som helst mann.. menn er enkle, sier han at han ikke har følelser eller er intr. lenger, så er han IKKE det..

jeg prøvde dette med sex for å få få en mann intr. igjen, men dette var snakk om mannen jeg hadde vært samboer med gjennom 3 år.. det hjelper ikke! 

bare gi opp og kom deg videre, det kommer ikke til å ta lang tid hvis dere nesten ikke har blitt kjent engang! ingen er jo verdt så mye at man vil la seg bruke. da er du faktisk syk og burde skaffe hjelp. misforstå meg rett, det er trist at han ikke viser samme interressen tilbake, men sånn er livet noen ganger. 

Anonymkode: 4d06f...d72

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert det hjelper. Men det vil hjelpe deg mer enn å ligge med han.

Du skåner deg selv fra å være selvutslettende med å ha sex med han og bli avvist og behandlet dårlig, og du tar tilbake makten han har over deg nå. 

Det er veldig enkelt. Avviser du han? Kan du, bli mer attraktiv i hans øyne igjen. Bare fordi du er mer utilgjengelig og ikke kryper for han.

 

 

Anonymkode: fc00a...bc9

Enig.

Trådstarter:  Det som jeg angrer på er at jeg fortsatte å ha sex med en som sa at han ikke hadde romantiske følelser for meg. For det er selvutslettende i lengden. For før eller siden vil han finne en ny, og da vil du bli kanonsåret!. Før eller siden så vil han mulig bare kutte deg helt ut- hva vil du føle deg da? Slik som jeg gjorde: elendig, og verdiløs uansett, og enda mer verdiløs enn om du bare avviser han kaldt og går mens han fortsatt vil prate med deg.... Og hva vil han føle? Han vil føle at du bare gir han selvtillit, og at han kan få deg om han vil. Så derfor vær forsiktig. Men går du , hva vil han føle da? Han blir usikker.... 

Jeg tenker over hva som hendte mellom meg og han som jeg var sammen med. Jeg følte at når jeg ikke viste han så mye følelser, så ble han usikker, og ga mer av seg selv. Dette hendte i starten av vårt bekjentskap. Men da han forsto at jeg hadde følelser, så virket det ut til at han ga mer faen. Derfor vær forsiktig med deg selv nå.... Men uansett : er han noe verdt å ha når han oppfører seg som han gjør? Egentlig ikke. Men jeg forstår: er du forelsket så vil du gjerne bruke knep for å få beholde han. Avviser du han så kan du risikere å miste han helt også. Så alt kan skje. Jeg mener at du har mistet han allerede, men forstår at du gjerne vil forsøke å vinne han fortsatt.... Nei fader og... det er ikke lett.. Jeg går jo rundt å innbiller meg at han som jeg var sammen med fortsatt egentlig har følelser fordi han har gått rundt å slengt dritt og behandlet meg dårlig i ettertid, så jeg forstår hvor forvirret man blir av følelser. Det er forvirrende. 

Du må gjøre som du føler for. Men vær obs på at det som kan skje er at du blir såret.. 

Tenker på deg. Føler med deg :hjerte:

Endret av Sunshineflower
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det påvirker selvtilliten min bl.a., som er veldig lav til å begynne med, og det gjør at jeg kommer til å føle meg verdiløs og skitten i uoverskuelig fremtid.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Du kommer ikke til å føle deg mer verdifull hvis du fortsetter med han der slik det er nå, tvert i mot. Og du har ingen grunn til å føle deg verdiløs og skitten for det som har vært. De fleste har vært der du er og har ingen ting med deg å gjøre.

Nei for din egen del, kom deg bort så lenge han oppfører seg slik. Da viser du deg selv mye mer verdifull enn om du fortsetter. Det er ingen i denne tråden som gir deg disse rådene for å ødelegge, det er kun for ditt eget beste.

Hvis du ikke vil kutte ut kontakten helt med han, så foreslå iallefall at dere kun kan møtes som venner og hørt hvordan han reagerer på det. Uansett hva du velger, ikke synk så dypt at du fortsetter å ha sex med han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Tutte skrev:

Du kommer ikke til å føle deg mer verdifull hvis du fortsetter med han der slik det er nå, tvert i mot. Og du har ingen grunn til å føle deg verdiløs og skitten for det som har vært. De fleste har vært der du er og har ingen ting med deg å gjøre.

Nei for din egen del, kom deg bort så lenge han oppfører seg slik. Da viser du deg selv mye mer verdifull enn om du fortsetter. Det er ingen i denne tråden som gir deg disse rådene for å ødelegge, det er kun for ditt eget beste.

Hvis du ikke vil kutte ut kontakten helt med han, så foreslå iallefall at dere kun kan møtes som venner og hørt hvordan han reagerer på det. Uansett hva du velger, ikke synk så dypt at du fortsetter å ha sex med han. 

Bra kommentar: om at de fleste har vært der trådstarter har vært. 

Jeg har vært der mange ganger. Men allikevel så får jeg høre at jeg er en pen dame. Men føler meg stygg og som dritt pga det jeg har opplevd. Men trådstarter: trøst deg med at vi er mange som har blitt såret. Og av å bli såret så blir vi et gjerne mer empatisk menneske av det. Vi får ta med oss det gode vi får igjen, og det er at vi begynner å forstå oss på hva som betyr noe i livet, og hva empati er. :) .

Jeg tror dessuten at de fleste mennesker har litt dårlig selvtillit i blant. Alle er redd for å bli såret og sviktet. Og de aller fleste opplever det. 

Og faktisk: det å gi opp en mann som man er forelsket i, er fader meg ikke lett. Jeg har fortsatt tanker på om at min eks var fiendtlig mot meg etter bruddet fordi han fortsatt elsker meg. Mulig han var i situasjoner som gjør at han ble sånn... Alt man kan tenke i en forvirret emostund..  Men mulig  så har han ikke følelser i det hele tatt. Men allikevel : vi kan alle bli forvirret. Følelser er så ufattelig vanskelig. Men prøv å tenk på å ta vare på deg selv. Viktig. 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, tov skrev:

herregud - gå videre. Du gir deg jo ikke her før du får det svaret du vil ha??? Vil du virkelig "ligge" deg til at han KANSKJE skal få følelser igjen? Han vil ikke ha deg som kjæreste har han sagt. Han vil ligge med deg! Thats all!  Om du vil det - vær så god, men ikke forvent mer enn akkurat det du får. 

 

Hæ? Er du ikke helt vel bevart? Dette er jo galskap det du skriver her.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tutte skrev:

Du kommer ikke til å føle deg mer verdifull hvis du fortsetter med han der slik det er nå, tvert i mot. Og du har ingen grunn til å føle deg verdiløs og skitten for det som har vært. De fleste har vært der du er og har ingen ting med deg å gjøre.

Nei for din egen del, kom deg bort så lenge han oppfører seg slik. Da viser du deg selv mye mer verdifull enn om du fortsetter. Det er ingen i denne tråden som gir deg disse rådene for å ødelegge, det er kun for ditt eget beste.

Hvis du ikke vil kutte ut kontakten helt med han, så foreslå iallefall at dere kun kan møtes som venner og hørt hvordan han reagerer på det. Uansett hva du velger, ikke synk så dypt at du fortsetter å ha sex med han. 

Jeg vet jo at det du skriver stemmer, objektivt sett, men jeg er så forelsket i denne mannen og føler at jeg kan gjøre "alt" for å få møte ham igjen. Vet at det er patetisk. Men jo, det er noen i denne tråden som ikke vil meg vel, heldigvis er de svært få. De fleste er konstruktive slik som deg, takk.

Anonymkode: 6e89d...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Er du ikke helt vel bevart? Dette er jo galskap det du skriver her.

Anonymkode: 6e89d...3ee

De bør ta hensyn til deg. Ikke ta det vondt opp det mange på forum skriver. Er ikke alle som forstår seg på følelsene dine. 

Råder deg faktisk til å tenke positivt om deg selv, og bare snu han ryggen. Dersom han vil prate med deg, så tenk over om du ønsker å prate med han og se hva det fører til, eller om du bare skal vende han ryggen. For han har jo såret deg og ikke gitt deg den behandlingen du fortjener å få. 

Ikke ta deg nær av hva folk skriver her inne. Jeg vet hvor lett det er å bli såret av det. Det er ingen som er perfekte. Dermed får man ikke alltid hensynsfulle svar til situasjonen. Mange kan svare på en sur måte. Jeg forsøker å svare med respekt for dine følelser, for jeg vet hvor vanskelig det er. Synes det er viktig å være vennlig på et forum, og vise forståelse av din side og dine tanker i situasjonen. Men jeg må ærlig si: hadde jeg vært der du er nå, så ville jeg ha gått min vei, vendt han totalt ryggen. Pga min erfaring fra tidligere. Du er som sagt ikke alene om å håpe på en mann som oppfører seg sånn. Jeg sitter jo fremdeles og håper på at min eks en dag forteller meg at han egentlig hadde følelser for meg, og at det ikke er derfor han gikk. Ser du? Jeg er helt idiot i hodet sikkert som tenker sånn. Men har man følelser så har man det. Men jeg forsøker å få meg selv til å innse at jeg må slutte å tenke på han. Og at fyren er en dust!. 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo at det du skriver stemmer, objektivt sett, men jeg er så forelsket i denne mannen og føler at jeg kan gjøre "alt" for å få møte ham igjen. Vet at det er patetisk. Men jo, det er noen i denne tråden som ikke vil meg vel, heldigvis er de svært få. De fleste er konstruktive slik som deg, takk.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Enig: man kan gi råd, men man bør skrive rådene på en pen måte. Er så mange på forumer som skriver rådene på en nedsettende måte. Noe som ikke hjelper deg i den situasjonen du nå er i. Har vært der selv, og fått mange bannord på forumer. Til og med at de ikke vil vite av meg på forumet mer, fordi jeg er i en vanskelig situasjon, der vanskelige følelser er innvolvert.  Og ja jeg synes det er utrolig frekkt og styggt å gi råd på en tankeløs nedsettende måte. Det er respektløst. 

 

 

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo at det du skriver stemmer, objektivt sett, men jeg er så forelsket i denne mannen og føler at jeg kan gjøre "alt" for å få møte ham igjen. Vet at det er patetisk. Men jo, det er noen i denne tråden som ikke vil meg vel, heldigvis er de svært få. De fleste er konstruktive slik som deg, takk.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Har vært der du er for mange år tilbake. Var så innmari forelsket. Fortsatte å treffe han og ha sex i håp om at det skulle bli noe mer. Det ble det selvfølgelig ikke, han ville aldri noe mer og han hadde det fint slik det var han. Slik tror jeg deg pågikk i rundt 2 år. En ting lærte jeg av dette, og det var at dette skulle aldri skje igjen.

En ting kan jeg love deg, og det er at det venter noen mye bedre på deg der ute selv om du har vanskelig for å bli forelsket😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tutte skrev:

Har vært der du er for mange år tilbake. Var så innmari forelsket. Fortsatte å treffe han og ha sex i håp om at det skulle bli noe mer. Det ble det selvfølgelig ikke, han ville aldri noe mer og han hadde det fint slik det var han. Slik tror jeg deg pågikk i rundt 2 år. En ting lærte jeg av dette, og det var at dette skulle aldri skje igjen.

En ting kan jeg love deg, og det er at det venter noen mye bedre på deg der ute selv om du har vanskelig for å bli forelsket😊

Ja, der ser du trådstarter: en til som forteller å ha vært der. Vi får trøste oss med at vi er mange som opplever det samme.... Og det er så jævli vondt..... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sunshineflower skrev:

Ja, der ser du trådstarter: en til som forteller å ha vært der. Vi får trøste oss med at vi er mange som opplever det samme.... Og det er så jævli vondt..... 

Men en fin ting man kan ta med seg videre, det er at man har lært😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tutte skrev:

Men en fin ting man kan ta med seg videre, det er at man har lært😊

Helt sant. Man lærer av erfaringer :). Og man ser at det er veldig viktig å stable seg på beina og tenke gjennom hva man lærte av situasjonen etterpå før man går videre. Og så ser man at vi er flere som har det på samme måte. 

Er det om å gjøre å være mest mulig vellykket i livet? Hvilke mennesker forguder vi egentlig? Jeg må være ærlig å si at jeg forguder mer en person som har vært igjennom en del "tøffe smell" i livet, enn en som får alt "i hendene" slik han/hun vil. I vonde situasjoner, og av vonde erfaringer så lærer vi å forstå andres følelser. Vi lærer ganske mye av å oppleve vonde ting faktisk. Det kan gjøre oss til noen bra mennesker med forståelse for andre rundt oss. Vi får ta med oss det positive :) 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Helt sant. Man lærer av erfaringer :). Og man ser at det er veldig viktig å stable seg på beina og tenke gjennom hva man lærte av situasjonen etterpå før man går videre. Og så ser man at vi er flere som har det på samme måte. 

Er det om å gjøre å være mest mulig vellykket i livet? Hvilke mennesker forguder vi egentlig? Jeg må være ærlig å si at jeg forguder mer en person som har vært igjennom en del "tøffe smell" i livet, enn en som får alt "i hendene" slik han/hun vil. I vonde situasjoner, og av vonde erfaringer så lærer vi å forstå andres følelser. Vi lærer ganske mye av å oppleve vonde ting faktisk. Det kan gjøre oss til noen bra mennesker med forståelse for andre rundt oss. Vi får ta med oss det positive :) 

Det er helt sant!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare kjip. 

Anonymkode: 49f32...01f

Takk. Men er det mindre sant det jeg skrev, bare fordi jeg er kjip?

Pakker det bare ikke inn, synd for deg at du ikke tåler høre sannheten.

Anonymkode: 166da...ebe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Du vurderer gå inn i the fuck zone. Det er tilsvarende the friend zone hos gutta.

Der venter du i håp om at følelser kanskje oppstår hos motparten. I mellomtiden drar motparten all nytte av å ha deg i livet, uten å gi deg det du ønsker tilbake. 

Finn deg en annen mann, det finnes andre menn der ute. Ikke gi opp håpet

Anonymkode: 166da...ebe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel fordi de to tingene henger sammen for meg. Jeg vil møte ham igjen. Tanken på å aldri møte ham igjen, er altfor vond.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Dette er et hekt ts. Hekt på en mann som avviser deg. Hadde du vært glad i deg selv hadde du ikke tenkt tanken på å ha sex med han etetr at du fikk vite at han ikke er sånn interessert.

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Men er det mindre sant det jeg skrev, bare fordi jeg er kjip?

Pakker det bare ikke inn, synd for deg at du ikke tåler høre sannheten.

Anonymkode: 166da...ebe

Du er ikke kjip! Noe i veien med ord folk kan skrive her inne. Noen bør lære seg dannelse og respekt, og å skrive på en voksen velformulert måte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...