Gå til innhold

Den nye dama vil hente på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke følelser han har for meg betyr jo ikke noe uansett. Vi var enige om bruddet, men er ikke om barna. Det er veldig slitsomt og alltid ha noen som motarbeider deg konstant. Er ikke rett at han skal slippe unna med det heller

Anonymkode: 7940e...23f

Jeg jeg syns fryktelig synd på faren her.. som har deg som motarbeider ham på hver minste lille ting sånn som dette. Er virkelig ikke rett at du slipper unna med det i det hele tatt 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare at i vårt tilfelle så stiller jeg sterkest. Mer enn far og de er mest knyttet til meg. Det er mine valg rundt mine barn. Jeg har min oppfatning om hvordan ting bør være og far er ikke enig med meg. Jeg er heller ikke enig med han, men det betyr ikke at han skal ha rett heller. Barna har det best når de er hos meg så jeg har mer jeg skulle sagt 

Anonymkode: 7940e...23f

Det er ikke om å gjøre at noen av dere skal ha så rett hele tiden. 

Du virker som om du vil barnas beste - det virker det som om far også vil. Barnas beste er å vise dem at dere kan samarbeide og dele på omsorg tross av uenigheter. Så langt har dere ikke vist at dere klarer å oppføre dere som voksne - det sluttet dere med når dere engasjerte advokater - om det gjelder bare deg eller dere begge er vanskelig for oss andre å vite. 

Mitt aller beste råd til deg er å slutte å bruke barna som dine små soldater. Det er ingen krig å føre her. Vær den beste mammaen du kan være når du har dem hos deg. Når du ikke har dem hos deg vær det beste menneske du kan være - ikke slik som du fremstiller deg selv her. 

Ønsker barna dine lykke til, det er tross alt de som må holde ut med dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, calleia skrev:

Da får du være bedre da veit du.. Så får DU gi deg.. Snu det andre kinnet til...  

Det er viktig for meg at jeg gjør det jeg synes er best for barna. Jeg ser hvordan de har det 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke følelser han har for meg betyr jo ikke noe uansett. Vi var enige om bruddet, men er ikke om barna. Det er veldig slitsomt og alltid ha noen som motarbeider deg konstant. Er ikke rett at han skal slippe unna med det heller

Anonymkode: 7940e...23f

"Det var han som begynte" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke følelser han har for meg betyr jo ikke noe uansett. Vi var enige om bruddet, men er ikke om barna. Det er veldig slitsomt og alltid ha noen som motarbeider deg konstant. Er ikke rett at han skal slippe unna med det heller

Anonymkode: 7940e...23f

Virker som de fleste som svarer her i tråden er av den mening av at det er DU som motarbeider!! Så det kan jo hende at det er du som er den som ikke slipper billig unna til slutt!

Anonymkode: ad007...12b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig for meg at jeg gjør det jeg synes er best for barna. Jeg ser hvordan de har det 

Anonymkode: 7940e...23f

Javel. Men det er andre som vil barnas beste også, og du kan ikke ta for gitt at du er den som har rett. Barneverns-sak dette. Barnevernet burde tatt barna fra dere med makt, plassert dem på en helt annen kant av landet. Kanskje det ville fått dere til å samarbeide? Det ville iallfall vært bedre for barna å komme til ETT stabilt hjem. 

Endret av Millimani
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva som er rett og galt så kommer du til å gjøre som du vil. Det går som det går. Bare stå for valgene dine når konsekvensene kommer. Enten det er politi eller sinte barn i fremtiden.

Anonymkode: 0d9eb...32a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig for meg at jeg gjør det jeg synes er best for barna. Jeg ser hvordan de har det 

Anonymkode: 7940e...23f

Er du sikker på du vet hva som er best for barna? Du tror ikke disse konstante tankene dine om å ødlegge for far, har ødelagt for fornuften din?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet med at fars kjæreste henter? Da jeg var lita var det ett fett om mamma eller min stefar henta. Trenger du å lage en konflikt ut av det? Får dine foreldre lov å hente, får hans foreldre lov å hente?

Anonymkode: 9ecf3...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er naturlig. De deltar ikke nok i livet til barna at det er en selvfølge

Anonymkode: 7940e...23f

Men er det ikke best for barna at du gjør det til en naturlig ting at de deltar mer????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke følelser han har for meg betyr jo ikke noe uansett. Vi var enige om bruddet, men er ikke om barna. Det er veldig slitsomt og alltid ha noen som motarbeider deg konstant. Er ikke rett at han skal slippe unna med det heller

Anonymkode: 7940e...23f

Det er jo hovedsaklig du som motarbeider her, iallfall slik du framstiller det selv. Han skal ikke slippe unna, men hva med deg? Du burde ikke "slippe unna" du heller, skjønner du... Det er nok minst like slitsomt for han i en sånn situasjon. Dere må samarbeide, enten dere vil eller ei. Barnevernet er ikke noe å passe seg for i denne saken, hverken for deg eller for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun lest halveis i tråden nå, men antar siden du kun skumlser svarene til folk her, og kommer tilå gjøre det du TROR er best for barna....så vil du oppleve å skyte deg hardt i leggen med hagle for å si det mildt! 

Måten du argumenterer er så svak, når du for eksempel sier ".....Fordi de har det best hos meg", du underbygger jo ikke en gang påstanden du kommer med. Den nye damen i faren sitt liv kan være en like god "mor" som deg, det å være fleksibel vil komme alle i denne situasjon til gode.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far vil ha økt samvær og så deltar han ikke nok i livet til barna??? En far som ikke deltar nok i livet til barna vil ikke ha økt samvær, gå turer og grille i skogen mm. Jeg blir så provosert! Du skal være sjeleglad for at barna har en far som bryr seg og ikke ødelegge for det!!! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke helt problemet med at fars kjæreste henter? Da jeg var lita var det ett fett om mamma eller min stefar henta. Trenger du å lage en konflikt ut av det? Får dine foreldre lov å hente, får hans foreldre lov å hente?

Anonymkode: 9ecf3...b79

Nei, hans foreldre får ikke hente. Som sagt har ikke de samværsavtale med barna, og derfor synes jeg det er helt feil at kjæresten skal hente. Jeg godtar ikke noen av delene. Han har gitt seg på at foreldrene hans ikke skal ha noe med barna å gjøre når de er hos meg, men når det gjelder kjæresten hans så er tydeligvis det viktigere

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Sh999 skrev:

Hva er det egentlig far gjør her som går utover barna?? 

Han vil ikke at barna skal være med sin mor, kjæresten betyr mere

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bli jo bare tydeligere og tydeligere at du vil det beste for DEG, og ikke barna dine.. Ikke engang besteforeldre får ha samvær med dem? 

Denne tråden burde virkelig både begge deres advokater sett, og bv... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner og personangrep, samt svar til dette.

- Avalon, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, calleia skrev:

Tipper vel du må ha en bedre grunn enn at du ikke VIL at hun skal hente.... Fordi...eh..? 

Du er sikkert også en slik person som nekter kjæresten å være med på konfirmasjonen til barna når den til kommer... 

Ja. Synes det blir feil at min kjæreste sin familie og ikke minst min egen skal måtte feire en slik dag sammen med hans familie. Vi har jo ikke noe med hverandre å gjøre og slike feiringer skal være koselige. Barna hadde aldri kost seg hvis vi var alle samlet så det er ikke ett tema en gang. 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...