Gå til innhold

Den nye dama vil hente på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her...

 

Finnes det ingen lover om dette? Gjør jeg noe galt hvis jeg tar med barna hjem til meg uten fars samtykke?

Anonymkode: 7940e...23f

Ja!!!! Da gjør du noe galt! Du kan faktisk ikke overkjøre far på den måten og sette ungene dine opp mot dere voksne!! Skjønner ikke hvor du vil hen med dette? At de går på tur og griller når de er hos far må jo være kjempepositivt!! Det viser at de er engasjert i ungene og tar de med ut i naturen.. Huff! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke akkurat spør på facebook om dette. Er bare ute etter å vite om jeg gjør noe galt hvis jeg henter barna.

Anonymkode: 7940e...23f

Takk gud at menn får mer og mer rettigheter i forhold til barna. Det trengs.

Anonymkode: 2f164...722

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes han ikke bryr seg nok om barna sine. Han kan finne på å sende barna til besteforeldrene i helgene og være hjemme selv. Virker ikke ut som han orker å ha de. Helt feil prioritering når han har de såpass lite

Anonymkode: 7940e...23f

Du tror ikke kanskje det er noen besteforeldre som er helt deperate etter å se barnebarna sine da? FOr jeg kan jo ikke akkurat se for meg at du vil la barna dine reise på besøk til farmor og farfar uansett hvor pent dem spør..

Du fremstår som et sinnsykt kvinnemenneske, og jeg håper virkelig, for barna dine sin skyld, at dette er fleip. For de eneste dette virkelig går utover - er dem! SKJERP DEG!

Anonymkode: d3871...75a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det verste man som foreldre kan gjøre mot barn er å ikke samarbeide :( 

Det kan gi barna vansker senere i livet!!!

Endret av BeautyBox
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BeautyBox skrev:

Men kan du svare på hva du selv ville ha tenkt hvis du hadde fått deg kjæreste og du selv ikke hadde mulighet til å hente?? 

Jeg har kjæreste og han kan hente. Vi bor ikke sammen enda, men har vært med hverandre i snart to år så han har mye mer med barna å gjøre og derfor er ikke det ett problem. Det er han som har den største farsrollen og de velger selv å si pappa. 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjæreste og han kan hente. Vi bor ikke sammen enda, men har vært med hverandre i snart to år så han har mye mer med barna å gjøre og derfor er ikke det ett problem. Det er han som har den største farsrollen og de velger selv å si pappa. 

Anonymkode: 7940e...23f

Dette må jo være tull?? Dere har vært sammen like lenge som barnefar og kjæresten hennes, og hun skal ikke få hente? Hva faen?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, kattepusen skrev:

Hun har kjæreste, som støtter henne i dette tullet.. så han er jo like idiot

Kan ikke være mange alenemødre her i hvert fall. De er bare de som forstår. Man må nesten være i samme situasjon.

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke være mange alenemødre her i hvert fall. De er bare de som forstår. Man må nesten være i samme situasjon.

Anonymkode: 7940e...23f

Hva har alenemødre med saken å gjøre? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men hvor er loven som sier dette om kidnapping? Det er jo bare tøysete. Jeg er moren til barna og han får de jo etter an er ferdig på jobb. Ser ikke problemet eller hvorfor ikke far kan gå med på dette

Anonymkode: 7940e...23f

Kan du ikke bare kontakte regjeringen, barneombudet, barnevernet, eller noen andre instanser? Du kommer ikke til å få medhold der, men pass deg så du ikke overlater barna mer til sin pappa sånn at han får mer samvær enn deg. Det er nemlig noe som kan skje dersom du holder på sånn. Deres pappa går ikke med på dette, fordi det er hans samværs-dager. Det må du snart skjønne!

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjæreste og han kan hente. Vi bor ikke sammen enda, men har vært med hverandre i snart to år så han har mye mer med barna å gjøre og derfor er ikke det ett problem. Det er han som har den største farsrollen og de velger selv å si pappa. 

Anonymkode: 7940e...23f

Det er vel på oppfordring fra deg, skulle jeg tro...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke være mange alenemødre her i hvert fall. De er bare de som forstår. Man må nesten være i samme situasjon.

Anonymkode: 7940e...23f

Jeg var skillsmissbarn, som du kan se av mitt første innlegg i denne tråden. så JO jeg forstår denne situasjonen veldig godt, g tro meg. DU ødelegger for dine barn! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna vil heller være hos meg en sammen med henne. De har ikke nok kontakt med henne eller noe forhold. Det er med far de skal være og ikke hun.

Anonymkode: 7940e...23f

At de vil være sammen med deg istedenfor henne er fordi du har forgiftet dem mot henne. Du forhindre et forhold mellom de og henne fordi du er en sjalu bitch som bruker barna dine til å ha kontroll over eksmannen som har funnet lykke med en annen.  Stakkars barna. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Far vil at hans samboer skal hente barna på skolen 2 ganger i mnd på hans samværsdag da han ikke er ferdig på jobb når skolen er slutt annen hver fredag. De har vært sammen i over 2 år nå og far de 10 dager i mnd. Jeg er helt i mot dette da det ikke er hennes barn. Kan han gjøre som han vil med det liksom? Jeg tenker på barnas beste og synes det blir feil.

Anonymkode: 7940e...23f

Har ikke lest hele tråden. Hvorfor er du imot dette? 

Dersom hun vurderes av far som en ansvarlig voksen omsorgsperson så er det vel ingenting i veien for at hun skulle kunne hente. Er det kun fordi det ikke er hennes barn? Hvorfor er ikke dette til barnas beste?

Handler dette om deg eller barna? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kattepusen skrev:

Jeg var skillsmissbarn, som du kan se av mitt første innlegg i denne tråden. så JO jeg forstår denne situasjonen veldig godt, g tro meg. DU ødelegger for dine barn! 

Hvis hun kan bety så mye for barna så burde jeg vel sett det. De er jo likegyldige så hvorfor skal de da være sammen med henne. 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun kan bety så mye for barna så burde jeg vel sett det. De er jo likegyldige så hvorfor skal de da være sammen med henne. 

Anonymkode: 7940e...23f

Tror du barna dine hadde turt å innrømme for deg at de har det kjempefint sammen med far og hans nye kjæreste.. Jeg hadde ikke turt å innrømme det til deg om jeg var dem, og jeg er 30..

Anonymkode: d3871...75a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun kan bety så mye for barna så burde jeg vel sett det. De er jo likegyldige så hvorfor skal de da være sammen med henne. 

Anonymkode: 7940e...23f

Hvis du mener at barna er likegyldige så hvorfor mener du da at det spiller noen rolle hvem som henter? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Millimani skrev:

Kan du ikke bare kontakte regjeringen, barneombudet, barnevernet, eller noen andre instanser? Du kommer ikke til å få medhold der, men pass deg så du ikke overlater barna mer til sin pappa sånn at han får mer samvær enn deg. Det er nemlig noe som kan skje dersom du holder på sånn. Deres pappa går ikke med på dette, fordi det er hans samværs-dager. Det må du snart skjønne!

Det er vel på oppfordring fra deg, skulle jeg tro...

Far har allerede mer samvær fordi jeg har gitt han det. Vanlig samvær i følge advokat er annen hver onsdag og annen hver fre-søndag. Her har han fått onsdag og annen hver tor-man. Så eg er virkelig ikke så vanskelig som dere skal ha meg til

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun kan bety så mye for barna så burde jeg vel sett det. De er jo likegyldige så hvorfor skal de da være sammen med henne. 

Anonymkode: 7940e...23f

har du tenkt på at de er likegyldige ovenfor henne, når de er med deg, fordi de VET at du missliker henne? Barn vet mer en vi tror vet du.. igjen DU ødelegger for dine barn her, ikke far.. far fant en løsning som fungerer, DU vil sette en stopper for dette, og for at dine barn kanskje kan bli bedre kjent med enda en god omsorgsperson! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er ett alternativ du ønsker, hvorfor spør du ikke faren til barna dine om du kan hente dem i stedet? Fremfor å spekulere i om det er lovstridig eller ei? 

Anonymkode: 6a41c...29e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjæreste og han kan hente. Vi bor ikke sammen enda, men har vært med hverandre i snart to år så han har mye mer med barna å gjøre og derfor er ikke det ett problem. Det er han som har den største farsrollen og de velger selv å si pappa. 

Anonymkode: 7940e...23f

Vel, jeg tror nok dessverre at du kan være i stand til og manipulere ungene dine til og kalle kjæresten din for pappa, og ikke like damen til faren! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet selv at jeg er en god mamma for barna mine. Alt jeg gjør er for dem. Det er en grunn til barna ikke går på SFO for jeg har mulighet til å være med de selv. Jeg har vært hjemme helt siden første mann ble født og de har ingenting å klage på.

Anonymkode: 7940e...23f

Synes barna dine du er en god mor? Hva med resten av familien din, og vennene dine? Du tør vel ikke si annet nå, for hvem som helst kan faktisk gjøre en barneverns-sak ut av dette hvis ikke du skjerper deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...