Gå til innhold

Den nye dama vil hente på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg legge meg flat for dere bare fordi dere ikke er enig? Jeg synes det jeg synes i vår situasjon. Hvis noe annet fungere for dere så skal ikke jeg legge meg oppi det. Ting hadde kanskje vært annerledes hvis jeg hadde hatt barn med en annen, men sånt er ting blitt og da handler jeg ut i fra det når det kommer til barna. Jeg ønsker ikke at hun skal hente, enkelt å greit. Situasjonen er jo at hun ikke må hente så hvorfor skal hun det da. Det gir jo ingen mening når jeg kan ha de

Anonymkode: 7940e...23f

Hvorfor hadde det vært annerledes hvis du hadde hatt barn med en annen? Her er det bare sjalusien som snakker. De har vært sammen i flere år, det er ikke slik at det er et ferskt forhold. Går også ut fra at hun er normalt oppegående.

Dette er flaut, HI. Til syvende og sist går din sjalusi og mangel på samarbeid ut over ungene dine! 

Anonymkode: 80e99...fa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke rart de blir mer avhengig av deg når du passer på at du er den eneste voksne som er i stand til å passe på de. Du gjør de mer avhengig av deg. Ved å stenge ute alle voksne som ikke har samværsavtale har du bestemt at barna skal være avhengig av deg, og bare deg. Alt  du gjør er for din del.

Anonymkode: 4f1b2...46e

Jeg kan ikke skyve barna på far når de vil være hos meg uansett. Jeg har sagt at avtalen kan forandres når alle sammen går på skolen. Det er feil at barna ikke skal få ha like mye samvær og mer samvær blir for mye for de minste

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo det at politiet snart kan overvåke Internet,  dette må Være eneste gangen jeg ser på det som positivt at de kan overvåke Internet......håper virkelig BV kommer inn i bilde på ett eller annet tidspunkt.....det her er hårreisende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hadde det vært annerledes hvis du hadde hatt barn med en annen? Her er det bare sjalusien som snakker. De har vært sammen i flere år, det er ikke slik at det er et ferskt forhold. Går også ut fra at hun er normalt oppegående.

Dette er flaut, HI. Til syvende og sist går din sjalusi og mangel på samarbeid ut over ungene dine! 

Anonymkode: 80e99...fa2

Samarbeidet kunne vært annerledes sammen med en annen. Alle er ikke like

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke skyve barna på far når de vil være hos meg uansett. Jeg har sagt at avtalen kan forandres når alle sammen går på skolen. Det er feil at barna ikke skal få ha like mye samvær og mer samvær blir for mye for de minste

Anonymkode: 7940e...23f

Er du kanskje litt redd for at barna skal bli mer knyttet til fars samboer enn til deg, hvis de blir kjent med henne? Litt på samme måte som de har blitt knyttet til din nye kjæreste?

Anonymkode: 4f1b2...46e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du kanskje litt redd for at barna skal bli mer knyttet til fars samboer enn til deg, hvis de blir kjent med henne? Litt på samme måte som de har blitt knyttet til din nye kjæreste?

Anonymkode: 4f1b2...46e

Det hadde jo ikke skjedd. Det har hun jo ikke nok tid til uansett om hun hadde fått hentet barna

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er barnas bonus mor, om du vil det eller ei. Vær heller takknemlig for at hun bryr seg og stiller opp for barna dine.

Anonymkode: 14ab5...34a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jo ikke skjedd. Det har hun jo ikke nok tid til uansett om hun hadde fått hentet barna

Anonymkode: 7940e...23f

Men er du redd de skal bli glad i henne? Det virker virkelig som du mener barna deres kun skal være avhengig av deg. At du er den eneste de skal være knyttet til, for du er den eneste i verden som vil deres beste.

Anonymkode: 4f1b2...46e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Troll! skrev:

Apropo det at politiet snart kan overvåke Internet,  dette må Være eneste gangen jeg ser på det som positivt at de kan overvåke Internet......håper virkelig BV kommer inn i bilde på ett eller annet tidspunkt.....det her er hårreisende. 

Hva skal politiet gjøre da? Jeg har ikke skadet noen eller brutt avtaler

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skaper en avhengighet til barna dine som ikke er sunn! Jeg har vokst opp uten en far i bildet, og jeg ble for knyttet til min mor, noe som har resultert i at jeg har fått relasjonsproblemer i voksen alder! Jeg kan ikke fatte at du holder på sånn her. Og ja, du kan manipulere mye uten at du trenger og si noe direkte negativt om faren til barna! Men handling sier mer enn ord! Håper nesten det blir rettsak og at far får hovedomsorgen! What comes around goes around! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager fikk du barn med denne mannen TS? Når du helt tydelig mener at han ikke har noe i livene til barna dine å gjøre? Trist.

Endret av Sirah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal politiet gjøre da? Jeg har ikke skadet noen eller brutt avtaler

Anonymkode: 7940e...23f

Trenger ikke skade noen eller bryte noen avtaler. Er tydelig at slik du oppfører deg mot barnas familie ikke er sunt. Bevisene ligger nå på hver eneste side i denne tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tragisk tråd dette er. Skjønner ikke hva du vil frem til her egentlig, du er jo uenig i alt det folk sier. Synes synd i deg som har en slik holdning, håper du skjermer barna for dine egne synspunkter! Du må ha blitt såra skikkelig hardt en gang siden du oppfører deg slik. Ikke normalt.

Anonymkode: bab2b...2e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.. 

 

Har jeg virkelig ingenting jeg kan gjøre for at dette ikke skjer? Hun har ingen rett til å hente.

Anonymkode: 7940e...23f

Voks opp. Dessuten tror jeg ikke på deg

Anonymkode: e877b...24f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Troll! skrev:

Trenger ikke skade noen eller bryte noen avtaler. Er tydelig at slik du oppfører deg mot barnas familie ikke er sunt. Bevisene ligger nå på hver eneste side i denne tråden.

Er ikke uvanlig at man får barn sammen med feil person

 

21 minutter siden, Troll! skrev:
22 minutter siden, Sirah skrev:

Hvorfor i alle dager fikk du barn med denne mannen TS? Når du helt tydelig mener at han ikke har noe i livene til barna dine å gjøre? Trist.

Trenger ikke skade noen eller bryte noen avtaler. Er tydelig at slik du oppfører deg mot barnas familie ikke er sunt. Bevisene ligger nå på hver eneste side i denne tråden.

 

Aner ikke hvordan jeg får alt dette her bort, men det finnes flere innsatser som har med barna å gjøre. Helsestasjon, barnehage, skole, lege, idrettslag. Jeg er en god mor, og barna har det bra. De er friske, raske og rene. De er aktive og har venner. De er helt vanlige. De har en helgefar og det er ikke uvanlig. Så om jeg har disse meningene så skader jeg ikke barna, dere vet ikke hvordan jeg påvirker mine barn. Hvis de har det vondt så vil reaksjonene komme. De blir ikke skadet av å ikke så far og hans familie mindre enn min. Vi klarer ikke å forholde oss til hverandre så det er bedre å ha ett skille enn at barna skal bli påvirket av oss

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sirah skrev:

Hvorfor i alle dager fikk du barn med denne mannen TS? Når du helt tydelig mener at han ikke har noe i livene til barna dine å gjøre? Trist.

Han har sin avtale. Jeg nekter han ikke barna

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voks opp. Dessuten tror jeg ikke på deg

Anonymkode: e877b...24f

Poenget var ikke å spore helt av. Jeg ønsket svar på det jeg spurte først om, men så skal alle ha behov for å hakke uten å kjenne oss. Det gir meg mer behov for å svare for meg også. Jeg har ikke vært frekk i mot noen her. 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er stengt pga. gjentatte regelbrudd i løpet av kort tid.

- Avalon, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...