Gå til innhold

Den nye dama vil hente på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du lese kommentaren som jeg svarte på. Hun mente at far ikke skulle lastes fordi han jobbet og var borte fra barna

Anonymkode: 7940e...23f

Det var det jeg som skrev. Far måtte nødvendigvis arbeide og skaffe inntekt nok til at mor kunne være hjemme. Da sier det seg selv at hans samvær med barna ble mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 timer siden, AnonymBruker skrev:

    Nei, hans foreldre får ikke hente. Som sagt har ikke de samværsavtale med barna, og derfor synes jeg det er helt feil at kjæresten skal hente. Jeg godtar ikke noen av delene. Han har gitt seg på at foreldrene hans ikke skal ha noe med barna å gjøre når de er hos meg, men når det gjelder kjæresten hans så er tydeligvis det viktigere

    Anonymkode: 7940e...23f

    Har dine foreldre samværsavtale med barna? Regner med at de heller ikke kan hente da?

Anonymkode: 9ecf3...b79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vanlig arbeidsdag og burde tatt seg fri i stede for å blande inn kjæresten. Det hadde jeg gjort i hans situasjon

Anonymkode: 7940e...23f

Men nå jobber han og tjener penger, imosettning til deg.

Anonymkode: 8e252...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er din økonomiske situasjon nå etter skilsmissen, TS? Du må vel arbeide og tjene penger til livets opphold. Henter kjæresten din barna hver dag? Han har vel også et arbeid, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Arabella skrev:

Det var det jeg som skrev. Far måtte nødvendigvis arbeide og skaffe inntekt nok til at mor kunne være hjemme. Da sier det seg selv at hans samvær med barna ble mindre.

Ja, og da faller omsorgen på meg. Derfor har jeg mest omsorg i dag 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Hvordan er din økonomiske situasjon nå etter skilsmissen, TS? Du må vel arbeide og tjene penger til livets opphold. Henter kjæresten din barna hver dag? Han har vel også et arbeid, eller?

Min kjæreste jobber ja. Jeg har overgangstønad frem til jeg er ferdig med utdanningen. Jeg henter mine barn selv. 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå jobber han og tjener penger, imosettning til deg.

Anonymkode: 8e252...00f

Hadde han hatt barna slik som meg så kunne han også fått overgangsstønad. Hva er galt med at jeg får det? Jeg skal jo jobbe jeg også

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og da faller omsorgen på meg. Derfor har jeg mest omsorg i dag 

Anonymkode: 7940e...23f

Du fremstår meget manipulerende og egoistisk. Falt det deg aldri inn at du kunne være solidarisk med far og få deg et arbeid og bidra økonomisk, slik at han ikke trengte å arbeide så mye, mye overtid kanskje? Hva arbeider du med idag? Nå må du vel nødvendigvis ha en egen inntekt. Hva med din nye kjæreste som du ikke bor med engang, hvordan kan han være en farsfigur for barna? 

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arabella skrev:

Du fremstår meget manipulerende og egoistisk. Falt det deg aldri inn at du kunne være solidarisk med far og få deg et arbeid og bidra økonomisk, slik at han ikke trengte å arbeide så mye, mye overtid kanskje? Hva arbeider du med idag? Nå må du vel nødvendigvis ha en egen inntekt. Hva med din nye kjæreste som du ikke bor med engang, hvordan kan han være en farsfigur for barna? 

Jeg tok meg av barna. Det betyr noe det også. Vi ante vel ikke at forholdet kom til å bli slutt. Jeg studerer og har overgangsstønad. Kjæresten bor ikke hos oss, men er alltid her. Han kommer etter arbeidstid og er jo der fremdeles når barna legger seg. Helgene tilbringer vi også sammen. Barna ser på han som en far, han er jo sammen med de nesten like mye som meg så det er naturlig at han får den store rollen

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok meg av barna. Det betyr noe det også. Vi ante vel ikke at forholdet kom til å bli slutt. Jeg studerer og har overgangsstønad. Kjæresten bor ikke hos oss, men er alltid her. Han kommer etter arbeidstid og er jo der fremdeles når barna legger seg. Helgene tilbringer vi også sammen. Barna ser på han som en far, han er jo sammen med de nesten like mye som meg så det er naturlig at han får den store rollen

Anonymkode: 7940e...23f

For du manipulerer ungene dine til å nesten ikke få se sin ekte far.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mirandaa skrev:

For du manipulerer ungene dine til å nesten ikke få se sin ekte far.

Hva kan jeg gjøre for å manipulere hvis jeg ikke sier noe negativt om far?

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre for å manipulere hvis jeg ikke sier noe negativt om far?

Anonymkode: 7940e...23f

Du gjør alt du kan for å overkjøre far og holde han godt på avstand. Det er IKKE bare dine barn. Og det du gjør er ikke bra for barna.

Anonymkode: a9f76...e3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som TS tror barna er hennes eiendeler. Og at hun vil kjæresten skal være faren til barna. Sakte men sikkert fryse ut far.  Sikkert litt sjalu på fars samboer og. Ikke i forhold til far, men at hun er redd ungene skal bli glad i henne. Virker som TS har et enormt behov for at barna skal være avhengig av henne, og bare henne.

Anonymkode: 4f1b2...46e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør alt du kan for å overkjøre far og holde han godt på avstand. Det er IKKE bare dine barn. Og det du gjør er ikke bra for barna.

Anonymkode: a9f76...e3c

Vi har en avtale og den følger vi så og si. Han får hente de som avtalt, men hvilken mening de har om sin far er demmes. Så alle som vokser opp med helgefar tror mødrene deres manipulerte dem og holdt far på avstand? Det er jo ikke uvanlig å ha helgesamvær

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vanlig arbeidsdag og burde tatt seg fri i stede for å blande inn kjæresten. Det hadde jeg gjort i hans situasjon

Anonymkode: 7940e...23f

I all verden. Skjerp deg, du er fryktelig vrang og barnslig! 

Er ikke farlig om hun henter, barnefar skal vel ikke måtte ta seg fri fra jobb fordi du nekter henne å hente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som TS tror barna er hennes eiendeler. Og at hun vil kjæresten skal være faren til barna. Sakte men sikkert fryse ut far.  Sikkert litt sjalu på fars samboer og. Ikke i forhold til far, men at hun er redd ungene skal bli glad i henne. Virker som TS har et enormt behov for at barna skal være avhengig av henne, og bare henne.

Anonymkode: 4f1b2...46e

Barna er mer avhengig av meg. Hvis de vil være mer med far senere så skal de jo få det, men nå er de enda små så da er ting som det er i dag. Han kan ta meg til retten hvis han ønsker det. Og hvorfor kommer han ingen vei? Han kan jo ikke ha en sak fordi samværet er slik det burde være i dag. Det var jeg som ga han litt mer sist gang, og det var ikke for min egen del

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, ClosedParadise skrev:

I all verden. Skjerp deg, du er fryktelig vrang og barnslig! 

Er ikke farlig om hun henter, barnefar skal vel ikke måtte ta seg fri fra jobb fordi du nekter henne å hente. 

Men er det så farlig at han henter barna hos meg da? Det går jo ikke utover hans samvær da han er på jobb. Er derfor jeg mener at det bare er urimelig at hun skal hente når han kan hente hos meg når han er ferdig på jobb

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna er mer avhengig av meg. Hvis de vil være mer med far senere så skal de jo få det, men nå er de enda små så da er ting som det er i dag. Han kan ta meg til retten hvis han ønsker det. Og hvorfor kommer han ingen vei? Han kan jo ikke ha en sak fordi samværet er slik det burde være i dag. Det var jeg som ga han litt mer sist gang, og det var ikke for min egen del

Anonymkode: 7940e...23f

Hvor små er de? Du snakker som om de skulle være babyer. Går de ikke alle på skolen? Du planlegger å få 2-3 barn til. Stakkars alle, sier jeg.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Hvor små er de? Du snakker som om de skulle være babyer. Går de ikke alle på skolen? Du planlegger å få 2-3 barn til. Stakkars alle, sier jeg.

 

Ikke alle barn er like modne

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna er mer avhengig av meg. Hvis de vil være mer med far senere så skal de jo få det, men nå er de enda små så da er ting som det er i dag. Han kan ta meg til retten hvis han ønsker det. Og hvorfor kommer han ingen vei? Han kan jo ikke ha en sak fordi samværet er slik det burde være i dag. Det var jeg som ga han litt mer sist gang, og det var ikke for min egen del

Anonymkode: 7940e...23f

Men det er jo ikke rart de blir mer avhengig av deg når du passer på at du er den eneste voksne som er i stand til å passe på de. Du gjør de mer avhengig av deg. Ved å stenge ute alle voksne som ikke har samværsavtale har du bestemt at barna skal være avhengig av deg, og bare deg. Alt  du gjør er for din del.

Anonymkode: 4f1b2...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...