Gå til innhold

Den nye dama vil hente på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.. 

Har jeg virkelig ingenting jeg kan gjøre for at dette ikke skjer? Hun har ingen rett til å hente.

Anonymkode: 7940e...23f

Feil. Det er du som ikke har noen rett til å nekte.

For meg ser det ut til at det er du som bør ha begrenset omgang med barna...

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjæreste og han tilbringer mye mye mer tid sammen med barna så derfor er det annerledes. At han henter de kan ikke sammenlignes 

Anonymkode: 7940e...23f

Hvor lenge har dere vært kjærester? Bor dere sammen? Hvor lenge er det siden du ble skilt?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Hvor lenge har dere vært kjærester? Bor dere sammen?

De har vært kjærester i snart to år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev:

De har vært kjærester i snart to år

Ok. Jeg har ikke finlest alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Far vil at hans samboer skal hente barna på skolen 2 ganger i mnd på hans samværsdag da han ikke er ferdig på jobb når skolen er slutt annen hver fredag. De har vært sammen i over 2 år nå og far de 10 dager i mnd. Jeg er helt i mot dette da det ikke er hennes barn. Kan han gjøre som han vil med det liksom? Jeg tenker på barnas beste og synes det blir feil.

Anonymkode: 7940e...23f

Ok men når han ikke er hjemme til skolen er ferdig, er det ikke bare praktisk om hun har tid og mulighet til det? Om ikke får de ta skolebussrn da. Sikkert ikkf noe problem det heller. Men altså. Hva er du redd for? At samboern til exen skal stjele barna fra deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest hele tråden, for maken til barnslig oppførsel av en mor har jeg aldri sett tidligere.

Hos oss er far lite delaktig mtp henting og det å stå opp når han har samvær, det er kjæresten hans som tar seg av slikt. Jeg setter umåtelig stor pris på at hun hjelper til så mye som hun gjør for det er ikke gitt at en ny kjæreste skal ta det ansvaret hun gjør.

Jeg syns du heller burde sette pris på at hun ønsker å involvere seg i dine barns liv, i stedet for å skape problemer.

Anonymkode: fb486...8a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på de mer som mine enn hans. Det gjør jeg faktisk. Det er jeg som har vært hjemme med de og hatt den største oppgaven. Man høster det man sår og hadde Han vært til Stede mer så hadde barna knyttet seg mest Til han. Man klarer aldri å dele barnas følelser 50/50

Anonymkode: 7940e...23f

Herlighet.. Nei, de er ikke mer dine enn hans.. Faktisk er de to helt egne individer. De er ikke eiendeler dere skal kjempe om.

Kanskje kan du tenke på at din eks følte han måtte jobbe for å dra det økonomiske lasset, slik at du kunne være hjemme med de? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjæreste og han tilbringer mye mye mer tid sammen med barna så derfor er det annerledes. At han henter de kan ikke sammenlignes 

Anonymkode: 7940e...23f

Hvis ikke du endrer din holdning nå, kommer du til å skyve barna fra deg i årene fremover

Anonymkode: 9e5e9...9e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men barna skal heller ikke lastes for at han har vært fraværende

Anonymkode: 7940e...23f

Hva mener du? Ingen har vel lastet barna for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Hva mener du? Ingen har vel lastet barna for noe?

Nei, men hun mente at far ikke skulle lastes så hvorfor er det greit at barna skal bli det da. 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hun mente at far ikke skulle lastes så hvorfor er det greit at barna skal bli det da. 

Anonymkode: 7940e...23f

Dette skjønte jeg ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for personangrep og svar til tidligere slettede innlegg.

- Avalon, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder mine barn så synes jeg ikke det. Hvis hun vil være der for noen andre barn så skal jeg ikke si noe på det, men dette er mine barn så derfor synes jeg det. 

Anonymkode: 7940e...23f

Nå må du ta deg sammen og roe ned. Din eksmann arbeider sent av og til på fredager. Derfor henter damen hans barna på skolen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjæreste og han kan hente. Vi bor ikke sammen enda, men har vært med hverandre i snart to år så han har mye mer med barna å gjøre og derfor er ikke det ett problem. Det er han som har den største farsrollen og de velger selv å si pappa. 

Anonymkode: 7940e...23f

Dette er grunnen til at jeg tror at DU er barnefar og prøver å finne ut hva du kan bruke mot mor dersom hun henter.  Ærlig talt, denne tråden kan umulig være ekte. 

Hvis tråden er ekte, og du på en måte vurderer å kidnappe dine barn og utsette dem for  trauma så syns jeg synd på deg!

Stemor er en viktig person i et barns liv . Far har rett til å la henne hente når han har samvær. Han har faktisk like mange rettigheter som deg og er like viktig som deg. Skjerp deg .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Arabella skrev:

Dette skjønte jeg ikke.

Da får du lese kommentaren som jeg svarte på. Hun mente at far ikke skulle lastes fordi han jobbet og var borte fra barna

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over hvor mye du motsier deg selv i svarene dine ts? Vanskelig å holde styr på hva du har sagt etter 18 sider? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Arabella skrev:

Nå må du ta deg sammen og roe ned. Din eksmann arbeider sent av og til på fredager. Derfor henter damen hans barna på skolen.

Han har vanlig arbeidsdag og burde tatt seg fri i stede for å blande inn kjæresten. Det hadde jeg gjort i hans situasjon

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har vanlig arbeidsdag og burde tatt seg fri i stede for å blande inn kjæresten. Det hadde jeg gjort i hans situasjon

Anonymkode: 7940e...23f

Det er vel ikke sikkert at han har mulighet til å bare "ta seg fri"? Er ikke alle som kan det, selv om man har barn. Og det betyr jo ikke automatisk at man ikke er en god forelder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...