Gå til innhold

Den nye dama vil hente på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på de mer som mine enn hans. Det gjør jeg faktisk. Det er jeg som har vært hjemme med de og hatt den største oppgaven. Man høster det man sår og hadde Han vært til Stede mer så hadde barna knyttet seg mest Til han. Man klarer aldri å dele barnas følelser 50/50

Anonymkode: 7940e...23f

Hvordan du ser på det er irrelevant. Det er like mye hans barn. Her motsier du deg selv. Du sier hadde han vært til stede mer så hadde de knyttet seg mer til far, men du vil jo ikke gi ham mer samvær. Du vil jo heller ikke at barna skal knytte seg til fars familie.  Da er det ikke sant at han høster som han sår. Det er du som sår, han høster. Kan du vise til undersøkelser og bevis for at det du skriver om at barn ikke kan være like glade i sine foreldre stemmer? At man ikke kan dele barnas følelser 50/50. 

Endret av Stjerneku
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du snylter ppg  systemet og barnefar?? Du høres ikke  ut som en god mamma, men selvgod og jeg vet best er du definitivt. Om barnefar også går hjemme rekker han også å hente men hvem skal betale barnebidrag da??? 

Anonymkode: 6b6ef...b25

Jeg studerer slik at jeg skal få meg en jobb jeg trives i Og ha en god økonomi da det er dyrt å være en familie på 6 Når vi flytter sammen.

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BeautyBox skrev:

- At jeg skriver til deg at det gagner br dårlig at dere ikke samarbeider br a og er uenig om mye, og at det derfor ikke bidrar til en trygg og god oppvekst, i motsetning til hva du sier selv. Hva tenker du om dette ? Hvorfor kan du ikke samarbeide med barnefar?

- At 17. mai er en familie-fest-dag og barna burde få være med hele SIN familie, som inkluderer både deg og familiefar. Hvorfor kan de ikke få lov til det?

Barna har ikke en dårlig dag bare fordi vi ikke er sammen den dagen. Og det Går ikke å samarbeide med far  Og ikke synes jeg det er Normalt at jeg skal omgås Hans Kjæreste når vi begge har Gått videre. Jeg Synes ikke det passer seg

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så rart det blir mange konflikter her i verden! Ts du gjør deg utrolig vanskelig hvis du lager problemer på dette grunnlaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stjerneku skrev:

Hvordan du ser på det er irrelevant. Det er like mye hans barn. Her motsier du deg selv. Du sier hadde han vært til stede mer så hadde de knyttet seg mer til far, men du vil jo ikke gi ham mer samvær. Du vil jo heller ikke at barna skal knytte seg til fars familie.  Da er det ikke sant at han høster som han sår. Det er du som sår, han høster. Kan du vise til undersøkelser og bevis for at det du skriver om at barn ikke kan være like glade i sine foreldre stemmer? At man ikke kan dele barnas følelser 50/50. 

Nei, jeg kan ikke styre at de er mer knyttet til meg enn han. Det grunnlaget ble jo lagt for lenge siden, før vi gikk fra hverandre. Barna har samvær ut i fra hva som er best så da synes jeg at ja, han må utnytte det best mulig 

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna har ikke en dårlig dag bare fordi vi ikke er sammen den dagen. Og det Går ikke å samarbeide med far  Og ikke synes jeg det er Normalt at jeg skal omgås Hans Kjæreste når vi begge har Gått videre. Jeg Synes ikke det passer seg

Anonymkode: 7940e...23f

Du svarte jo ikke på spm? Hvorfor kan du ikke samarbeide med barnefar? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på de mer som mine enn hans. Det gjør jeg faktisk. Det er jeg som har vært hjemme med de og hatt den største oppgaven. Man høster det man sår og hadde Han vært til Stede mer så hadde barna knyttet seg mest Til han. Man klarer aldri å dele barnas følelser 50/50

Anonymkode: 7940e...23f

Da har vel far vært alene om den økonomiske byrden å skaffe inntekt til familien. Han kan da ikke lastes for å ha hatt mindre tid til barna enn det du har hatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Arabella skrev:

Da har vel far vært alene om den økonomiske byrden å skaffe inntekt til familien. Han kan da ikke lastes for å ha hatt mindre tid til barna enn det du har hatt.

Nei, men barna skal heller ikke lastes for at han har vært fraværende

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, BeautyBox skrev:

Du svarte jo ikke på spm? Hvorfor kan du ikke samarbeide med barnefar? 

Fordi vi har ikke de samme meningene. Vi er jo enige på mange ting, bare ikke alt. Han kan få mer samvær med barna hvis de ønsker det senere

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerer slik at jeg skal få meg en jobb jeg trives i Og ha en god økonomi da det er dyrt å være en familie på 6 Når vi flytter sammen.

Anonymkode: 7940e...23f

Hvor mange barn har du egentlig? 4? 5? Familie på 6 personer. Deg pluss 5 barn, eller deg og kjæresten pluss 4 barn?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Far har rett til informasjon fra skole, barnehage og lege om ting som angår barna, virker jo som du også overvåker "LITT" Hvor mye er barna hos farmor og farfar, overnatter de der? Hva spiser de på tur. osv.osv. 

Anonymkode: ad007...12b

Ting jeg vet forteller barna selv. Og det er ikke alt jeg henger meg oppi da de sier mye rart

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Hvor mange barn har du egentlig? 4? 5?

Jeg har 4 og vi ønsker oss 2 eller 3 til.

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 4 og vi ønsker oss 2 eller 3 til.

Anonymkode: 7940e...23f

Du kan ikke ha fler barn, før du slutter å oppføre deg som du gjør nå. Du behandler barna som ting bare du eier og er sykelig opptatt av å si 10 000 ganger at de er mest dine og de er mest glad i deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 4 og vi ønsker oss 2 eller 3 til.

Anonymkode: 7940e...23f

Mener du da du og din nye kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Mener du da du og din nye kjæreste?

Ja

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mirandaa skrev:

Du kan ikke ha fler barn, før du slutter å oppføre deg som du gjør nå. Du behandler barna som ting bare du eier og er sykelig opptatt av å si 10 000 ganger at de er mest dine og de er mest glad i deg.

Jeg svarer bare på det som blir sagt. Jeg sier det ikke bare ut av det blå

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men nå føler jeg meg egentlig ferdig med å svare da det begynner å gå i det samme hele tiden. Takk for alle svar. Jeg dør ikke av at hun henter, men jeg ønsker det ikke. Det viktigste for meg er at jeg prøver og går det ikke så har jeg i hvert fall gjort mitt. Ingen kan si at jeg ikke har prøvd når barna vokser opp. Jeg vil alltid støtte dem

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer bare på det som blir sagt. Jeg sier det ikke bare ut av det blå

Anonymkode: 7940e...23f

Jo det gjør du. Det er totalt irrelevant om du mener at du er best. Ingen her som syntes du fremstår som en flott mor, når du er så opptatt av å gjøre en ting, en hindre far i å gjøre det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå føler jeg meg egentlig ferdig med å svare da det begynner å gå i det samme hele tiden. Takk for alle svar. Jeg dør ikke av at hun henter, men jeg ønsker det ikke. Det viktigste for meg er at jeg prøver og går det ikke så har jeg i hvert fall gjort mitt. Ingen kan si at jeg ikke har prøvd når barna vokser opp. Jeg vil alltid støtte dem

Anonymkode: 7940e...23f

jeg klarer faktisk ikke å skjønne hvorfor det skulle være så ille at hun henter jeg altså.... hvorfor er det kun du (og din kjæreste) som skal få ha kontakt og gjøre som dere vil? er det bare det at du er egen eller forstår du bare ikke at de har godt av å ha flere rundt seg? 

Anonymkode: d3a56...29d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 4 og vi ønsker oss 2 eller 3 til.

Anonymkode: 7940e...23f

Stakkars barna du har og evt de kommende :daane:Du skulle ikke hatt 1 engang, spør du meg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...