Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Nope, jeg tror jeg er den særeste. Selv om det var en hissig nestenfight mellom to mannfolk uti gaten her om dagen. Jeg satt meg selvsagt godt til rette på gelenderet og glodde som faen. Men de hører ikke hjemme i gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i morgen! Sofasliting når det ikke er av frivillig ønske, det er ganske hardt det, men du klarer det nok, bare til å begynne å følge med på en hel haug av serier! :tommelopp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn mistenker jeg at det er, også. At jeg er særingen, mener jeg. Hadde definitivt satt meg til rette for å få med meg sakene, jeg også. Jeg er en sånn begloer. =P Skrekkelig nysgjerrig på hva som skjer i nabolaget. Bare synd det ikke skjer noe. Så nå er jeg så utsultet på underholdning at jeg nærmest blir euforisk når noen går forbi. =P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serier it is,  netflix og hbo. 

Gaaaah, er suuuulten. Merkelig hvor mye mer sulten man er når man ikke får spise. Ventevente påAleris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, uff. Håper de dukker opp snart. Den ventetiden er sikkert skikkelig kjip.

Jeg tok ut galleblæra for noen år siden, da kom de bare og hentet meg på morgenen uten forvarsel. Legen kom inn; sier: Nå skal du opereres, har noen fortalt deg det? Noen spørsmål? Og jeg bare O_o Kom ikke på noe å si, jeg var så perpleks. Måtte hasteringe eksen min, så han kunne gi beskjed til søsteren min om at hun måtte fortelle kjæresten min (kunne ikke ringe utenlands). Det var skikkelig dramatisk, egentlig, for meg. Jeg tåler jo ikke spenning. =P Så sånn sett er det vel egentlig litt bedre at de er forsinket. Man vil nødig våkne opp til operasjon uten advarsel først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart dette med hvor sulten man blir når man må faste...

Jeg er ikke noe frokostmenneske, blir aldri sulten før rundt kl 10/11.... men de gangene jeg har operert og måtte møtt fastende kl 0800 så har jeg nesten dødd av sult! 

Det som egentlig er verst med å faste for min del er fravær av kaffe. Jeg er superavhengig av kaffe om morgenen, kroppen våkner ikke skikkelig til uten. Dessuten så er jeg ikke noe særlig hyggelig før jeg har fått morgenens første kaffekopp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto og så i kjøleskapet i morges og vurderte om redbull kunne gå under klare væsker. :Knegg:

Venter og venter. Lurer på om jeg skal stjele morgenkåpen herfra. Stoooor og goood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Er mye, ja. Men hovedsaken er jo at du blir fornøyd med resultatet. =) Så får de ta det de mener er nødvendig. =)

Angående morgenkåpestjeling er jeg litt i tvil Kommer vel egentlig an på om de vil oppdage det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilråder ikke morgenkåpestjeling. Tror ikke du kan løpe fort nok de første dagene til at du kommer unna med den, hvis de tar alt det som er vist på bildet. Krysser fingre for at alt er gått greit og at de doper deg skikkelig ned det første døgnet. (De pleier være gode på det.) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenkåpestjeling er jo teoretisk. Selv om lysten er der. ;)

Nå er jeg iallfall ferdig.  Sitter i dagligstuen og har mekket meg fjordland kjøttkaker, for det er eneste middagen de av en eller annen grunn har. 

Ble overraskende lite vekt fjernet,  150 gram på hvert lår. I tillegg til 700 ml fettsuging til sammen.

Og det SVIR. Helsiken altså, det er ikke vondt, bare svir noe inn i granskauen.  Veldig merkelig følelse.  Men får nå drugs, både langtidsvirkende og en litt kortere. 

Våknet ikke opp før på oppvåkningen, så de har nå gjort jobben sin. Anestesien altså. For de tre siste operasjonene jeg har hatt så husker jeg ekstubering og alt, fordi jeg har vært så enormt smertepåvirket når jeg våkner. Pumpet full i ketorax eller ketogan eller hva det nå er. Men nuh: nada. Morsomt at jeg og får oppleve standarden med at man ikke husker en dritt mellom narkosen og overvåkningen.

Og så et lite bilde av de mest sexy beina ever. :Knegg:

DSC_0136.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det gikk bra. =) Høres ikke så godt ut med svie, da. Men nå er det overstått. =) Så er det joikke allverdens tid til helingsprosessen er over, selv om det nok vil føles som en evighet, når du bare må sitte stille. Når kommer slavene...unnskyld, ungene hjem? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snasne bein. Skal dog ikke dra de allestedsnærværende strømpedebattene inn hit. :fnise: Hvor lenge må du være innpakket i en sofa før du får gå over på langsom tusling? Satser på at drugs gjør nærmeste døgnet til en noenlunde komfortabel "husmorferie". 

Er for øvrig lett misunnelig ved tanken på narkose. Har vært under kniven to ganger i mitt liv og begge gangene slokna jeg som et lys og glippet med øynene på vei ut av operasjonssalen. Himmelsk for en som normalt sliter med å sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig med den derre svien, akkurat som brannsår/solbrenthet. 

Storeslaven kommer hjem om en uke. Lilleslaven om halvannen. Gawd lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Jeg tusler jo i gangen her. Sykepleieren min er helt ny her og var ikke sikker på forhold mellom aktivitet og hvile. Ønsker jo at det skal bli best mulig resultat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer deg godt gjennom denne uken, da. Og at svien gir seg snart. Kan ikke si at det høres ut som noe jeg ville prøvd. Men kommer jeg meg ned i vekt, skifter jeg sannsynligvis synpunkt på akkurat det. =P 

Fikk du operasjonene dekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...